10000€ ylimääräistä – mihin käyttäisit? Unelmointiketju
Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?
Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.
Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.
Kommentit (639)
Sijoittaisin korkean riskin osakkeisiin. Olisi kiva joskus sijoittaa, mutta ei ole ylimääräistä rahaa josta olisin valmis luopumaan jos kurssit kyykkää.
Maksaisin puolet opintolainastani pois. Siihen se menikin!
Maksaisin velat pois (4000e), ostaisin uudemman auton (4000e) ja lähtisin lasten kanssa lomalle lämpimään (2000e). Mulle riittäisi oikein hyvin tuo kymppitonni, vaikken sen jälkeen elämässäni enää enempää saisi.
Jäisin vauvani kanssa vielä kotiin vuodeksi ja sittenkin palaisin vain 60% töihin.
Viettäisin yhden viikonlopun railakkaasti Helsingin sykkeessä. Varmaan menis kyllä parikyt tonnii ku pääsisin oikein kunnolla tuhlauksen makuun. Onneks palkka on tuhti ja tili kestää pienet heräteostotkin.
Tekisin jotain mitä en nut raaski sen kalleuden vuoksi tehdä.
Tarjoaisin ystäväporukalle koko illan hyvän ruuan ja juoman merkeissä, aloittaisimme spa osastolta hyvän hieronnan merkeissä.
Ostaisin isälleni 400 euron konjakkipullon ja äidille hänen himoitsemansa 1000 euron käsilaukun.
Miehelleni ja minulle kuumailmapallolento❤️
Naapurin ipanoille ostaisin uusimman pelikonsolin ja telkkarin sekä antaisin heidän äidille muutaman satasen.
Jäisin kotiin lapsen kanssa siihen asti kunnes täyttää vuoden, loput rahat käyttäisin auton hankintaan.
Ostaisin uuden jääkaapin ja sen rinnalle ulosvetokaapin. Uuden maton olohuoneeseen, maalaisin muutaman huoneen, ja ostaisin unelmakangastani josta ompelisin muutamat tyynynpäälliset sohvalle. Loput säästöön.
Kävisimme lapsettomuuskliniikalla.
Lähtisin katsomaan Elviksen kotitaloa rapakon toiselle puolelle. Vaihtoehtoisesti pitäisin palkatonta vapaata vähintään kolme kuukautta.
Elvis vai pitkät vapaat kirjoitti:
Lähtisin katsomaan Elviksen kotitaloa rapakon toiselle puolelle. Vaihtoehtoisesti pitäisin palkatonta vapaata vähintään kolme kuukautta.
Siis lähtisin perheen kanssa. Varmaan menisi tuo kymppitonni kokonaan.
Vähän parempi matka ja loput säästöön/sijoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin jotain mitä en nut raaski sen kalleuden vuoksi tehdä.
Tarjoaisin ystäväporukalle koko illan hyvän ruuan ja juoman merkeissä, aloittaisimme spa osastolta hyvän hieronnan merkeissä.
Ostaisin isälleni 400 euron konjakkipullon ja äidille hänen himoitsemansa 1000 euron käsilaukun.
Miehelleni ja minulle kuumailmapallolento❤️
Naapurin ipanoille ostaisin uusimman pelikonsolin ja telkkarin sekä antaisin heidän äidille muutaman satasen.
Mitä tässä nyt oli alapeukutettavaa?
Kymppitonnilla sais hyvän moottorikelkan. Ostasin sellasen ja vetäsin kovan kännin ja ajelisin kylillä alasti sukukalledet killuen.
Jos minulla olisi mahdollisuus saada tuolla summalla jotain, niin toiveeni olisi lapsi. Lapsi josta olen aina haaveillut, mutta rahalla ei saa lasta. Minulla on rahaa ja rakkautta. On paras parisuhde minulle, mutta aina kaikkea ei saa rahalla. Raha tuon rauhaa elämään, mutta se ie tuo kaikkea, muistakaa nuoret ihmiset se.
Joo kunnon moottorikelkka ja lappia kiertämään :)
Häihin menis nyt kun rakkaus pulpahti! :))
Ostaisin ainakin kangaspuut ja kunnollisen ompelukoneen...