Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10000€ ylimääräistä – mihin käyttäisit? Unelmointiketju

Reija_muonio
19.12.2018 |

Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?

Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.

Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.

Kommentit (639)

Vierailija
621/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yksi unelma ja tuo 10.000 ei riitä siihen valitettavasti. Säästän koko ajan itse unelmaa varten.

Vierailija
622/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin,muutenkin olen taloustarkkailija.(pihi)Tuo melko pieni summa jos tulee jotain.Säästöön kaiken pahan varrelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että koronan myötä ihmiset ovat menettäneet kyvyn unelmoida ja tämä järjestön sijoitusmania on vallannut kaikkien pään. Katsokaa vaikka tämän ketjun vastauksia vuodelta 2019. Haaveillaan matkustamisesta jne. Sen jälkeen joka toinen vain höpissyt jotain sijoittamisesta ja indeksirahastoista. Tämä enteilee taantumaa tai lamaa.

Vierailija
624/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoituksiin tietenkin.

Tuo kuitenkin tuottaisi ainakin sen 25 € tästä ikuisuuksiin kuukausittain.

Vierailija
625/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että koronan myötä ihmiset ovat menettäneet kyvyn unelmoida ja tämä järjestön sijoitusmania on vallannut kaikkien pään. Katsokaa vaikka tämän ketjun vastauksia vuodelta 2019. Haaveillaan matkustamisesta jne. Sen jälkeen joka toinen vain höpissyt jotain sijoittamisesta ja indeksirahastoista. Tämä enteilee taantumaa tai lamaa.

Ei sijoittaminen ole pois elämästä nauttimisesta ja unelmoimisesta. Päinvastoin. Sijoittaminen ja siten varallisuuden kasvattaminen antaa mahdollisuudet unelmointiin ja unelmien toteuttamiseen. Ainakin siltä osin jos unelmat vaativat rahaa. Itse sijoitan, että unelmoin. Sijoitan, jotta voin esimerkiksi matkustaa. 

Joten 10k sijoittaisin.

Vierailija
626/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avittaisin omia vanhempia, molemmat lähtöjään vaatimattomista oloista ja silti ovat antaneet kaikkensa että lapsilla ois parhaat puitteet... maailman parhaat porukat. 👌❤

Vierailija
627/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10000? Taskurahoja, saan vuokra- ja pääomatuloja käteen 14000 joka kuukausi.

Vierailija
628/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin sisustamiseen ja johonkin ulkomaanmatkaan

Vierailija
629/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lainat ja velat (6000e), ostaisin kaulaan parin tonnin kultaketjun ja parilla tonnilla matkustelisin jonnekin aurinkoiseen.

Vierailija
630/639 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas palstaprovot vauhdissa; "eihän tuolla mitään saisi", "hukkuisi muiden säästöjen joukkoon", vaikka valtaosalle suomalaisista kymppitonni olisi mieletön summa rahaa. Moni ei tuollaista rahamäärä saa säästettyä ikinä.

Jos sanon, että se on mulle pieni summa, niin minläs ihmeen provon se musta tekee? Mulla on aika monta kertaa tuo summa pelkästään käyttötilillä.

Jos laitetaan tuohon nolla lisää, se on minulle iso raha.

Aloituksessa ei vaadittu, että kymppitonnin pitäisi olla iso raha. Pyydettiin unelmia. Niitä sinulla ei selvästi ole, Se, että et keksi muuta sanoa kuin että sinulle summa on pieni, niin tarkoituksesi on vain leuhkia niiden edessä, joille tuo on paljon rahaa. 

Vierailija
631/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin kankkulankaivoon osan ja osan taas tuhkana tuuleen. Pienen siivun antaisin Matille jotta poistuisi kukkarostani. Lopun jäävän veisi varmaan vaimo. Ja taas oltaisiin lähtöpisteessä ja sama Matti kukkarossa.

Vierailija
632/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin suosikki energiajuomaani koko rahalla.

Vierailija
633/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraisin vessapaperia.

Vierailija
634/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa tämä ketju on unelmointi ketju vai onanointi ketju?

Vierailija
635/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin vähän rahaa, ettei sillä oikein mitään fiksua saisi tällä hetkellä.

Matkustamaan ei pääse, se olisi ykköskohde.

Sijoituksiin menisi. :)

Vierailija
636/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin asuntoa. Pois tästä homekämpästä. Nyt ei ole varaa muuttaa. Ostaisin uuteen asuntoon uudet sängyt. Oman sänkyni on lapsiani pissannut läikikkääksi pienenä. Lapsen sänky on muuten huono, saatu käytettynä.

Sängyt nyt ei muutenkaan maksa juuri mitään, ne pystyy ostamaan ilman tuollaista ylimääräistäkin.

Toristakin saa puoli-ilmaiseksi hyväkuntoisia sänkyjä ja jos niihin haluaa vaihtaa, tai lisätä patjan, niin sekään ei montaa kymppiä maksa uutena.

Vierailija
637/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin nykyiseen asuntooni ilmavesilämpöpumpun. Saattaisi 10.000 juuri riittää. Nyt sellaisesta voi vain haaveilla. Lainaakin on jo niin paljon, ettei kukaan anna enää lisää...

Vierailija
638/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla summalla maksaisin käsirahan meidän unelmien talosta

10 000 ei riitä käsirahaksi mihinkään taloon, puhumattakaan unelmien talosta. XD

Hädin tuskin riittää käsirahaksi kerrostaloasuntoon jostain perähikiältä, johon kukaan ei halua muuttaa.

Vierailija
639/639 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin leikkauttamassa silmät laserilla ja sitten istuttaisin vähän lisää hiuksia päähän (hiustensiirto). Loput rahat tuhlaisin baarissa kuplajuomaan ja tanssittaisin naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi