10000€ ylimääräistä – mihin käyttäisit? Unelmointiketju
Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?
Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.
Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.
Kommentit (639)
Palkkaisin jonkun pöyhimään rahojani, etteivät alimmaiset homehdu.
Äitini sai veljeltään tuon kokoisen perinnön. Tuli tulokseen että sillä ei osteta kesämökkiä, sijoitusasuntoa tai muutakaan mitä oli harkinnut, joten jakoi rahat meidän lapsien kesken.
Sinnehän se menis entisten talletusten päälle, ollen sit jotain 150 000 . Ei oikeastaan tekis minkäänlaista muutosta mun elämääni
Osakkeita tai johonkin rahastoon. Tulevaisuuden varalle.
Kävisin silmien laserleikkauksessa ja loput pistäisin asuntosäästötilille.
Parin viikon loma Italiassa ja loput sijoittaisin osakkeisiin.
Käyttäisin niin että siitä olisi iloa monelle muullekkin, esim järjestäisin juhlat joissa olisi hyvää ruokaa jne. Kaiki olisivat tervetulleita, lopuksi varmaan jakaisin jäljelle jääneet rahat niitä tarvitseville.
heti kämppä pois vuokralta ja Aasiaan matkustamaan kunness rahat loppu, kyllä tuolla vuoden pärjää
Bangkokissakin ihan ok hostel huone maksaa sen 5 e
Muijalle silikonit ja rasvaimu! Ou jees taidan muuten toteuttaa tämän koska se olis mahtavaa!
Minulle tuo raha määrä olisi jo suuri. Antaisin varmasti vanhemmille ainakin 1000 euroa, kun tiedän, että heillä taloudellisesti vaikeaa jos vaan ottaisivat summan vastaan, kun yleensä kieltelevät jos joskus yritän heille rahaa antaa. Toinen 1000 euroa lähtisi eräälle tutulle ihmiselle ulkomaille jolla tiedän olevan myös vaikeuksia. Olisi hänelle sen maan rahassa jo iso potti. Ehkä menisin sitten lopuilla rahoilla silmien laserleikkaukseen tai sitten en. Jos en menisi niin sitten varmaan tekisin jonkun matkan ulkomaille. Ostaisin ehkä vähän uusia vaatteita ja maksaisin pari pikkuvelkaa pois. Loppu säästöön ja ehkä jotain pieniä sijoituksia.Toisaalta vähän ihmettelen niitä joille tuo summa on pieni raha. Olen sitten varmaan itse niin köyhästä perheestä, että tuo summa olisi jo pelastanut paljon.
Eihän kymppitonnilla saa edes mitään. Mulla makaa kokoajan reilu kymppitonni tilillä "hätävarana". Rahastoissa on n. 30 tonnia ja osakkeissa hieman reilu 150 tonnia, enkä ole keksinyt noillekaan sijoituksille vielä mitään käyttöä.
mörrör kirjoitti:
Eihän kymppitonnilla saa edes mitään. Mulla makaa kokoajan reilu kymppitonni tilillä "hätävarana". Rahastoissa on n. 30 tonnia ja osakkeissa hieman reilu 150 tonnia, enkä ole keksinyt noillekaan sijoituksille vielä mitään käyttöä.
Sulla ei vissiin ole perhettä, ystäviä tai edes aviomiestä?
Mä keksin vaikka kuinka monta kivaa asiaa mitä tuolla rahalla voisi tehdä.
Tässä kun ei nyt kysytty paljonko sulla on tilillä vaan mitä tekisit YLIMÄÄRÄISELLÄ rahalla.. ilmeisesti muutamat eivät vaan ymmärrä kysymystä ja kirjoittavat tänne pankkitiliensä saldon😂
Laittaisin asuntosäästötilille 5000e ja sijoittaisin rahastoon / osakkeisiin/ tulevan varalle säästäisin 2000e .
Sitten kävisin matkalla "jossain lähellä" ja maksaisin poikaystävänikin eli siihen menisi noin 1000e.
Sitten maksaisin vanhemilleni heidän lainaamiaan rahoja 1000e (vaikka tiedänkin ettei se vastaa lähellekään sitä mitä he ovat lainanneet. tiedän myös etteivät he tohdi ottaa näitä rahoja vastaan. sitten sanoisin heille että lahjoittavat rahat vaikka sitten hyväntekeväisyyteen mutta että se olisi multa heille osoitus).
Ylijäämä tonnilla voisin vielä ostella laulutunteja ja keskittää musiikkiin sitä muutenkin.:)
Omakotitalon putkiremonttiin. Nyt taloon tulevan veden putki on niin huonokuntoinen, että voi possahtaa milloin vain. Ollaan vaihtamassa ihan kohta.
Entäs talon muut vesiputket, piilossa 🙊
Hauska ketju. En lakkaa ihmettelemästä joitain.
Kävisin kauneusleikkauksissa ja peittäisin/poistaisin kamalat tatuointini.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. En lakkaa ihmettelemästä joitain.
Mäkin ihmettelen näitä jotka tänne kertovat onaisuutensa määrän😂 kun kysytään mistä unelmoi😂😂
Etkö jättäisi yhtään tuhlattavaksi?