Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (504)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

10 000 :DDD Wau! Minulla on ollut 90 000. Remontoin asunnon (myin sen myöhemmin ja ostin talon), ostin huonekaluja ja lopulta auton viimeisillä rahoilla.

Vierailija

Ensiksi haluaisin 2 viikon lomalle lämpimään uusen miesystäväni kanssa. Vähän hienompi hotelli, murhettomampi budjetti. Yleensä sitä niin tinkii kaikesta. Vaikka joku rentouttava hieronta. Personal trainer sitten kotimaassa puoleksi vuodeksi/vuodeksi

Vierailija

Varmaan muuttaisin isompaan asuntoon eikä kerrostaloon ja hommaisin sitten koiran ja harrastaisin sen kanssa. Toivottavasti tuo olisi joskus mahdollista, nyt opiskellessa ei riitä raha, eikä opiskeltavaa alakaan ole nyt niin varma että saisi töitä ja jos saa niin palkka ei päätä huimaa. Kuitenkin haluan tehdä jotain mistä tykkää ja mitä jaksaa tehdä päivästä toiseen.

Vierailija

Olin tulossa kirjoittamaan että käsilaukun ja koruja kultasepän liikkeestä, mutta muiden kommentteja lukiessa tajusin että hampaat pitäisi minunkin hoitaa.

Sinänsä ei vikaa ole mutta auttamattoman vinot ja olen niitä aina hävennyt. Ostaisin siis sen läpinäkyvän hammassuoristajan mitä on mainostettu. Sen ruljanssin jälkeen jos rahaa jäi niin sitten niitä "turhuuksia".

Vierailija

Maksaisin pois oman ja yhteisen luottokorttilaskun, yht. 1500 e

Laittaisin 5000 e ASP-tilille

Jättäisin 3000 e tilille tiukkoja tilanteita ja opintolainalyhennyksiä varten

Humputtelisin 500 e ravintolaan ja uusiin nahkakenkiin

Vierailija

Menisi ihan vaan elämiseen. Ostaisin ensin lapselle hyvät rattaat, isomman sängyn, vaatteita, leluja yms.
Sitten kotiin huonekaluja ja muita käyttöesineitä mitä tarvis ostaa.
Ei tuolla rahalla nyt sen ihmeellisempiä osais tehdä.

Vierailija

Hoitaisin yhden puuttuvan hampaan itselleni. Maksaisin luottokorttilaskua ja opintolainaa.
Säästöön laittaisin 5 000 e.
Äidille antaisin 1400.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat