10000€ ylimääräistä – mihin käyttäisit? Unelmointiketju
Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?
Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.
Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.
Kommentit (639)
Ostaisin osakkeita tai timanttisormuksen
Menisi jemmaan että voin jeesata lapsia kun he muuttavat pois kotoa opiskelemaan. Ettei ihan tyhjin käsin tarvitse aloittaa omaa elämää.
Lyhentäisin lainoja 10000€:lla.
Ostaisin osakkeita ja rahastoja
Maksaisin velkani pois ja ostaisin osakkeita 2000 eurolla.Antaisin lapsilleni joulurahaa!
Ostaisin eri osakkeita koko rahalla👍
Jos minulla olisi unelma 10 000€ sta kiinni, niin kyllä sen rahan jostain kaivaisin.
10 000 :DDD Wau! Minulla on ollut 90 000. Remontoin asunnon (myin sen myöhemmin ja ostin talon), ostin huonekaluja ja lopulta auton viimeisillä rahoilla.
Ensiksi haluaisin 2 viikon lomalle lämpimään uusen miesystäväni kanssa. Vähän hienompi hotelli, murhettomampi budjetti. Yleensä sitä niin tinkii kaikesta. Vaikka joku rentouttava hieronta. Personal trainer sitten kotimaassa puoleksi vuodeksi/vuodeksi
Varmaan muuttaisin isompaan asuntoon eikä kerrostaloon ja hommaisin sitten koiran ja harrastaisin sen kanssa. Toivottavasti tuo olisi joskus mahdollista, nyt opiskellessa ei riitä raha, eikä opiskeltavaa alakaan ole nyt niin varma että saisi töitä ja jos saa niin palkka ei päätä huimaa. Kuitenkin haluan tehdä jotain mistä tykkää ja mitä jaksaa tehdä päivästä toiseen.
Olin tulossa kirjoittamaan että käsilaukun ja koruja kultasepän liikkeestä, mutta muiden kommentteja lukiessa tajusin että hampaat pitäisi minunkin hoitaa.
Sinänsä ei vikaa ole mutta auttamattoman vinot ja olen niitä aina hävennyt. Ostaisin siis sen läpinäkyvän hammassuoristajan mitä on mainostettu. Sen ruljanssin jälkeen jos rahaa jäi niin sitten niitä "turhuuksia".
Maksaisin pois oman ja yhteisen luottokorttilaskun, yht. 1500 e
Laittaisin 5000 e ASP-tilille
Jättäisin 3000 e tilille tiukkoja tilanteita ja opintolainalyhennyksiä varten
Humputtelisin 500 e ravintolaan ja uusiin nahkakenkiin
Muutto ensiasuntoon edessä, joten käyttäisin hyviin huonekaluihin ja kodinkoneisiin rahat.
Leikkauttaisin pois järkyttävät silmäpussini. Naapurin aikuisetkin pelästyvät minut nähdessään :D
Menisi ihan vaan elämiseen. Ostaisin ensin lapselle hyvät rattaat, isomman sängyn, vaatteita, leluja yms.
Sitten kotiin huonekaluja ja muita käyttöesineitä mitä tarvis ostaa.
Ei tuolla rahalla nyt sen ihmeellisempiä osais tehdä.
Hoitaisin yhden puuttuvan hampaan itselleni. Maksaisin luottokorttilaskua ja opintolainaa.
Säästöön laittaisin 5 000 e.
Äidille antaisin 1400.
Miehen ulosottovelkojen kuittaamiseen
Ostaisin lapselleni MacBook Pro tietokoneen (2.500€). Loput 7.500€ menisi varmuudella osakkeisiin, joista saa osinkoja.