Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12728)
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen on kylmä ja ilkeä itsekäs peluri. Valehtelee, pettää.
Härkä ja oinas ovat saaneet huikentelevaisen kaksosen koukkuun.
Olen skorpioni eikä kenelläkään ole minusta hyvää sanottavaa.C'est la vie🤣🤣😂😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaksoset tuo tarpeellista elämäniloa kalan elämään. Ja kalojen kautta kaksoset saa kosketuksen todella syviin vesiin, ulottuvuuksiin jotka ei ole ihan kaksosten ominta aluetta ja se on kaksoselle hyvin jännittävää ja kiehtovaa.
Minä olen kaksonen ja kalat on liian lepsu minulle. Veljeni on kalat, toki sitä ei voi parisuhteeseen verrata. Puolisoni on jousimies, rauhallinen ja tasapainoinen, mutta pitää omista mielipiteestään kiinni. Sopiva minulle, joskus kumpainenkin voi haastaa toista.
Kaksonen ja jouskari tuntuu olevan hyvä pari. Siskoni on kaksonen ja molemmat pitkäaikaiset puolisot ovat olleet jousimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun menin uuteen työpaikkaan, niin ensimmäisellä kahvitauolla siellä naispuolinen työkaveri kysyi minun horoskooppimerrkkiäni. En sitä kertonut, vaan sanoin että sä voit itse päätellä mikä on minun horoskooppimerkkini. Sitten alkoi kyseleminen, mutta ei hän pystynyt sanomaan sitä oikeaa horoskooppimerkkiä. Sitten sanoin, että olen horoskoopissa kaksonen, joten hän heti kommentoi, että olet ihan tyypillinen kaksonen. Oikeasti olen leijona.
Naispuolinen työkaveri kuulostaa uteluineen ja tivauksineen kaksosilta.
En usko koko horroskooppiiin. Ihmisen luonne määräytyy perintötekijöiden, opittujen periaatteiden ja koulutuksenkin mukaan. Kreikkalainen filosofi jakoi ihmisen luonteen neljään ryhmään, koleerikko, melankolinen, sangviininen ja flekmaattinen. Koleerikko on vahvatahtoinen ja melankolinen on synkkä ja täydellisyyteen taipuvainen ja sangviininen on hetken lapsi ja koheltaja ja flekmaattinen on sivusta katsoja ja jaksaa näprätä pikku tehtäviä.
Horroskooppiiin uskovat lukevat ja alkavat soutaa siihen suuntaan kun hänestä sanotaan ja luulevat kaiken olevan totta. Ihminen on mielenkiintoinen luotu persoona, jollaista ei toista ole.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni ei pienestä hätkähdä, on sinnikäs ja taitavia itseironiassa ja usein kun tutustuu pitkällä kaavalla kunnolla, niin skorppareilla on loistava huumorintaju. I like it. :D
Vierailija kirjoitti:
En usko koko horroskooppiiin. Ihmisen luonne määräytyy perintötekijöiden, opittujen periaatteiden ja koulutuksenkin mukaan. Kreikkalainen filosofi jakoi ihmisen luonteen neljään ryhmään, koleerikko, melankolinen, sangviininen ja flekmaattinen. Koleerikko on vahvatahtoinen ja melankolinen on synkkä ja täydellisyyteen taipuvainen ja sangviininen on hetken lapsi ja koheltaja ja flekmaattinen on sivusta katsoja ja jaksaa näprätä pikku tehtäviä.
Horroskooppiiin uskovat lukevat ja alkavat soutaa siihen suuntaan kun hänestä sanotaan ja luulevat kaiken olevan totta. Ihminen on mielenkiintoinen luotu persoona, jollaista ei toista ole.
Mielenkiintoinen teoria tuokin on ja sitä en kiistä, mutta horoskooppimerkit ja astrologia eivät ole uskon asioita.
Kirjoittelin ahkerasti tässä ketjussa, vaikka olen uskossa. Sittemmin koin, että minun pitää poistua täältä. Älkää uskovaiset sotkeutuko astrologiaan, vaikka se tuntuu viattomalta, niin siinä on takana toiset henkivallat kuin uskossa Jeesukseen. Nyt taas poistun, tulin vaan sanomaan tämän. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on kaikille sopiva, oli syntynyt missä kuussa hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelin ahkerasti tässä ketjussa, vaikka olen uskossa. Sittemmin koin, että minun pitää poistua täältä. Älkää uskovaiset sotkeutuko astrologiaan, vaikka se tuntuu viattomalta, niin siinä on takana toiset henkivallat kuin uskossa Jeesukseen. Nyt taas poistun, tulin vaan sanomaan tämän. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on kaikille sopiva, oli syntynyt missä kuussa hyvänsä.
Mitä pahaa on astrologiassa ja horoskoopeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri, mutta voi olla, että se on tietämisen halua eli silleen saatanallista. Ruokkii egoa ja vie kauemmas Jeesuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein tiedä. Jotenkin se ei sovi uskonasioitten kanssa yhteen. Joku tietävämpi saa vastata seikkaperäisesti. Anteeksi, mutta en tiedä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni ei pienestä hätkähdä, on sinnikäs ja taitavia itseironiassa ja usein kun tutustuu pitkällä kaavalla kunnolla, niin skorppareilla on loistava huumorintaju. I like it. :D
Ovat myös piikittelijöitä. Juuri kun luulet, että tulemme toimeen hyvin, skorpioni pistää jonkin piikin. Rasittavaa.
- kalat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein tiedä. Jotenkin se ei sovi uskonasioitten kanssa yhteen. Joku tietävämpi saa vastata seikkaperäisesti. Anteeksi, mutta en tiedä enempää.
Eikö Raamatussakin varoiteta noidista ja ennustajista?
Näin yhden videon, jossa entinen selvänäkijä kertoi asiasta. Hän oli lopettanut sen työn ja halusi varoittaa muita.
Ennustuksiin, horoskooppeihin ja selvänäköön ei pidä luottaa, vaikka ennustukset näyttäisivät toteutuvan ja meedio näyttäisi tietävän. Ihmisen ei ole tarkoitus tietää eikä hän loppujen lopuksi voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat myös piikittelijöitä. Juuri kun luulet, että tulemme toimeen hyvin, skorpioni pistää jonkin piikin. Rasittavaa.
- kalat
On siis ollut kaksi työkaveria, joista toinen "veti maton alta" yhdessä palaverissa ja toinen oli muuten hankala. Lisäksi on kolmas tuttavuus, jonka olen tuntenut monta vuotta. Kaikilla heistä on ollut tuo piikittelytaipumus.
Paras horoskooppimerkki on ap:n merkki,, ja se on hörhö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kolme skorpparikumppania, ne ovat olleet kaikista kumppaneistani kamalimpia. Minkäs teet, jos synnyt pimeän, ankean ajan alkuun.
Itse olen ilmava ja häilyvä kaksonen.
Uskon tämän aivan täysin. Koen oman skorpioni merkkini ihmiset luotettavina, lämpiminä, avuliaina ja yhteisymmärrys on helppoa. Lisäksi huumori kukkii ja pidetään hauskaa. Sama juttu se varmasti kaksosilla mutta kaikki, aivan kaikki, asioiden ilmaisumuodot ja niiden tulkinnat on tarkoitusperistä huolimatta niin käsittämättömän erilaisia että yhteisymmärrys, luottamus ja mukavasti toimeen tuleminen on näiden merkkien välillä kuin kuuta tavoittelisi taivaalta. Jos skorpioni mielestään selvästi sanoo A niin kaksonen jos joku aivan varmasti kuvittelee tai kuulee skorpionin sanoneen B. Tämä on niin turhauttavaa että kerron asioita kaksosille mahdollisimman vähän. Mitä enemmän puhun sitä enemmän väärinymmärryksiä syntyy.
Kaikkein ilkeimpiä ja piikittelevimpiä tuntemiani henkilöitä ovat olleet kalat. Yllättävän särmikkäitä ja tosiaan ilkeitä osaavat olla. Kuvitelma eteerisistä laimeista kaloista ei vastaa todellisuutta. Samaa hassua stereotypiaa kuin skorpioniin liitetyt lähes kaikki stereotypiat.
Katsoin just tarot -korteista että paras horoskooppimerkki on kekkonen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ilkeimpiä ja piikittelevimpiä tuntemiani henkilöitä ovat olleet kalat. Yllättävän särmikkäitä ja tosiaan ilkeitä osaavat olla. Kuvitelma eteerisistä laimeista kaloista ei vastaa todellisuutta. Samaa hassua stereotypiaa kuin skorpioniin liitetyt lähes kaikki stereotypiat.
Kalojen inhottavin piirre on marttyyriys eli käytetään muita hyväksi kiltteyteen vedoten. Kun kaloilla menee näinkin huonosti, niin ei kyetä tai edes haluta tehdä jotain..etkö sinä voisi tehdä ja väännetään samassa lauseyhteydessä tekoitkua. Tunnistan kalat heti tuosta ja vihaan tuota piirrettä kaikissa kaloissa, vaikka muuten ovatkin empaattisia hattarapäitä. Heh. Skorpioni olen itse, joten onneksi osaan lukea tuon kusetuksen läpi ja sanoa ei.
Vähän sama kuin minulla, mutta kyse ei ollut horoskooppimerkeistä. Uusi kollega sanoi jo heti ensimmäisenä työpäivänään, että minun pitäisi hakea esimieheksi. No, ihmettelin mistä nyt tuulee. Olimme "tunteneet" vasta vartin. Seuraavana päivänä kantoi jotain lahjoja minulle. Kävi ilmi, että entinen kollega oli kuvaillut minua voimakkaaksi persoonaksi, jonka kanssa joutuu olemaan varpaillaan.