Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Miks tulimerkit on noin kärjessä? Ihan tälleen oinaana kyselen, kun on helpompi nähdä muissa elementeissä pidettävämpiä ominaisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaksoset tuo tarpeellista elämäniloa kalan elämään. Ja kalojen kautta kaksoset saa kosketuksen todella syviin vesiin, ulottuvuuksiin jotka ei ole ihan kaksosten ominta aluetta ja se on kaksoselle hyvin jännittävää ja kiehtovaa.
Minä olen kaksonen ja kalat on liian lepsu minulle. Veljeni on kalat, toki sitä ei voi parisuhteeseen verrata. Puolisoni on jousimies, rauhallinen ja tasapainoinen, mutta pitää omista mielipiteestään kiinni. Sopiva minulle, joskus kumpainenkin voi haastaa toista.
Eka kertaa tein pika analyysin. Mikä merkitys luonteeseen on nouseva vaaka, kuu Vesimiehessä, aurinko jouskari? Aika hepreaa tuntuu olevan. Työkaveri, ystävä ja sisko jouskari, enkä ole aina heidän kanssa samoin ajatteleva/toimiva. Oikeudenmukaisuus ajatus on yhteinen.
Vähän näitä sivuja luin, hiipunut on.
Mielestäni kaksoset tuo tarpeellista elämäniloa kalan elämään. Ja kalojen kautta kaksoset saa kosketuksen todella syviin vesiin, ulottuvuuksiin jotka ei ole ihan kaksosten ominta aluetta ja se on kaksoselle hyvin jännittävää ja kiehtovaa.