Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12728)
Miks tulimerkit on noin kärjessä? Ihan tälleen oinaana kyselen, kun on helpompi nähdä muissa elementeissä pidettävämpiä ominaisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaksoset tuo tarpeellista elämäniloa kalan elämään. Ja kalojen kautta kaksoset saa kosketuksen todella syviin vesiin, ulottuvuuksiin jotka ei ole ihan kaksosten ominta aluetta ja se on kaksoselle hyvin jännittävää ja kiehtovaa.
Minä olen kaksonen ja kalat on liian lepsu minulle. Veljeni on kalat, toki sitä ei voi parisuhteeseen verrata. Puolisoni on jousimies, rauhallinen ja tasapainoinen, mutta pitää omista mielipiteestään kiinni. Sopiva minulle, joskus kumpainenkin voi haastaa toista.
Eka kertaa tein pika analyysin. Mikä merkitys luonteeseen on nouseva vaaka, kuu Vesimiehessä, aurinko jouskari? Aika hepreaa tuntuu olevan. Työkaveri, ystävä ja sisko jouskari, enkä ole aina heidän kanssa samoin ajatteleva/toimiva. Oikeudenmukaisuus ajatus on yhteinen.
Vähän näitä sivuja luin, hiipunut on.
Elämänkokemus vaikuttaa paljon siihen millainen ihminen on. Jos on elänyt niin että saa aina kaiken niin suhtautuminen muihin voi olla hieman erilainen. Onko moraalia ihmisellä mm.
Myös hyväksyykö erilaisuutta, näkeekö asiat oikeasti vain niin että jos tietää 10 ihmistä jotka on kaksosia ja on pettänyt niin ei kannata semmosta tyyppiä jolla horoskooppi kaksonen niin ees katella.
Ehkä kaksosilla voi olla tietty enemmän taipumusta. Minun mies on ihana,rakastava ja luotettava ja tekee kotityöt ja siivoaa,järjestelee niinkun minäkin. Tekee niin hyvää ruokaa.
Hän rakastaa minua ja sen näkee koska on aina kotona vaikka meillä on uhmaikänen tyttö. Kaksonen minun mies.
Olen oppinut ymmärtämään ajan kanssa hänen tapaansa reagoida vaikeissa tilanteissa ja antamaan myös hänelle tilaa.
Olen neitsyt itse. Ei kaikki neitsyet ole nipottavia ja ärsyttäviä niuhottajia :) Tuokin on vähän sellanen että väsyneenä kuka vaan on ärsyttävä ja neitsyt ärsyyntyy väsyneenä mm sotkusta. Mutta mulla onkin mies minun makuun. Ei kaikille sovi kaikki. Riippuu osaako suhtautua toiseen myös. Rakkaus on sellanen jännä juttu. Mitä enemmän toinen saa olla sellanen kun on ja saa ymmärrystä niin sitä mukavempi se on toiselle.
Minun tyttö on oinas ja se jos mikä tuo erilaisuutta meidän perheeseen.
Pahimmat oinas ja ehkä jousimies.
Leijona, koska olen leijona.
No leikki leikkinä, en usko hömppään oikeasti. Ja tiedän että tämän hömpän mukaan, leijona vastaisi juuri kuten itse vastasin.
Leijonat on ihania panomiehiä. Vaaka mielistelee joka suuntaan eikä halua nähdä elämän ikäviä asioita. Vesimiehet omituisia ja kalat kaikin tavoin pliisuja.
Neitsyt miehet on ärsyttäviä, tosikkoja nipottajia.
Kaikki on yhtä pahoja ja hyviä
Ihmiset ovat mitä ovat, oli he sitten ihan mitä horoskooppimerkkiä tahansa. Ja hyviä puolia vastaan on aina jotain huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
Leijonat on ihania panomiehiä. Vaaka mielistelee joka suuntaan eikä halua nähdä elämän ikäviä asioita. Vesimiehet omituisia ja kalat kaikin tavoin pliisuja.
Leijonat on aika lempeitä ja valitsemallaan uralla menestyneitä. Vaaka ei sano suoraan mikä on ongelma, vaan katoaa vain. Vesimiehet voi olla joko omalaatuisia ja itsenäisiä, tai sitten miettivät liikaa minkä kuvan antavat itsestään muille. Kaiken pitää näyttää ulospäin hyvälle. Pliisua kalaa en vielä ole tavannut, pari taivaanrannanmaalaria kyllä. Loput ovat olleet ilkeitä ihmisiä. Ei sovi ollenkaan peruskuvaukset kaloista. Eräs astrologi sanoi hyvin, että kalaihmisiä on yhtä erilaisia kuin kaloja meressä tai järvessä. On ahvenia, haukia, haikaloja jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on yhtä pahoja ja hyviä
Joo, eri tavoilla vain
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Kalasta (mies) Kaksonen (nainen) parina?
Näitä pareja on lähipiirissä kolme. Merkit ovat haastavassa kulmassa toisiinsa. Yhdellä parilla oli niin intohimoista, että erosivat puolisoistaan ja menivät nopeasti naimisiin. Erosivat kahden vuoden kuluttua. Liitto oli täynnä mustasukkaisuutta ja väkivaltaa molemmin puolin. Kaikki olivat helpottuneita kun ero viimein tuli. Tällä kalamiehellä oli jo uusi nainen.
Toinen suhde alkoi tietojeni mukaan salasuhteesta työpaikalla kalamiehen aloitteesta. Nuorempi kaksosnainen ja aviossa oleva kalamies.
Kolmannessa nainen on kalat ja mies kaksonen. Nainen on eristänyt miehen sukulaisistaan ja kavereistaan. Mies ei pistä naiselle missään vastaan, vaikka on tunnetusti ollut suorasuu, jopa töykeä. Jopa miehen teini-ikäiset lapset ovat saaneet jäädä kun tämä uusi nainen tuli taloon.
Kun menin uuteen työpaikkaan, niin ensimmäisellä kahvitauolla siellä naispuolinen työkaveri kysyi minun horoskooppimerrkkiäni. En sitä kertonut, vaan sanoin että sä voit itse päätellä mikä on minun horoskooppimerkkini. Sitten alkoi kyseleminen, mutta ei hän pystynyt sanomaan sitä oikeaa horoskooppimerkkiä. Sitten sanoin, että olen horoskoopissa kaksonen, joten hän heti kommentoi, että olet ihan tyypillinen kaksonen. Oikeasti olen leijona.
Rapu ja skorppioni on ilkeitä, luulevat olevansa viisaita mutta tulimerkki näkee niiden läpi.
Vaaka mielistelee joka suuntaan eikä näin ole rehellinen, huikentelee ja on usein uskoton.
Kaksonen on kylmä ja ilkeä itsekäs peluri. Valehtelee, pettää.
Mulla on ollut kolme skorpparikumppania, ne ovat olleet kaikista kumppaneistani kamalimpia. Minkäs teet, jos synnyt pimeän, ankean ajan alkuun.
Itse olen ilmava ja häilyvä kaksonen.
Vierailija kirjoitti:
Kun menin uuteen työpaikkaan, niin ensimmäisellä kahvitauolla siellä naispuolinen työkaveri kysyi minun horoskooppimerrkkiäni. En sitä kertonut, vaan sanoin että sä voit itse päätellä mikä on minun horoskooppimerkkini. Sitten alkoi kyseleminen, mutta ei hän pystynyt sanomaan sitä oikeaa horoskooppimerkkiä. Sitten sanoin, että olen horoskoopissa kaksonen, joten hän heti kommentoi, että olet ihan tyypillinen kaksonen. Oikeasti olen leijona.
Ehkä halusi mielistellä.
Mielestäni kaksoset tuo tarpeellista elämäniloa kalan elämään. Ja kalojen kautta kaksoset saa kosketuksen todella syviin vesiin, ulottuvuuksiin jotka ei ole ihan kaksosten ominta aluetta ja se on kaksoselle hyvin jännittävää ja kiehtovaa.