Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12726)

Vierailija
12721/12726 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä. 

Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).

Kyllä on nyt vesimiehestä ihan väärä käsitys, päinvastoin kuin sanoit.Tietysti  voi olla joku sairas  yksilö.

Kaksonen oli ex miesystävä, jatkuvasti pettämässä useammassa suhteessaan  20 v aikana

Vierailija
12722/12726 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palkkaan töihin ihmisiä täysin horoskooppien mukaan. Osaamisella ei ole niin paljon väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12723/12726 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein ilkeimpiä ja piikittelevimpiä tuntemiani henkilöitä ovat olleet kalat. Yllättävän särmikkäitä ja tosiaan ilkeitä osaavat olla. Kuvitelma eteerisistä laimeista kaloista ei vastaa todellisuutta. Samaa hassua stereotypiaa kuin skorpioniin liitetyt lähes kaikki stereotypiat. 

Kalojen inhottavin piirre on marttyyriys eli käytetään muita hyväksi kiltteyteen vedoten. Kun kaloilla menee näinkin huonosti, niin ei kyetä tai edes haluta tehdä jotain..etkö sinä voisi tehdä ja väännetään samassa lauseyhteydessä tekoitkua. Tunnistan kalat heti tuosta ja vihaan tuota piirrettä kaikissa kaloissa, vaikka muuten ovatkin empaattisia hattarapäitä. Heh. Skorpioni olen itse, joten onneksi osaan lukea tuon kusetuksen läpi ja sanoa ei. 

Huvittavaa sinänsä, että teoriassa vesimerkkien pitäisi ymmärtää toisiaan hyvin ja tulla toimeen keskenään. Skorpioni, rapu, kalat. Englannin Charles ja Diana.

Mutta kun aurinkomerkki ei kerro kaikkea. 

Vierailija
12724/12726 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä palkkaan töihin ihmisiä täysin horoskooppien mukaan. Osaamisella ei ole niin paljon väliä

Älä!

Vierailija
12725/12726 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioni eikä kenelläkään ole minusta hyvää sanottavaa.C'est la vie🤣🤣😂😉

Skorpioni ei pienestä hätkähdä, on sinnikäs ja taitavia itseironiassa ja usein kun tutustuu pitkällä kaavalla kunnolla, niin skorppareilla on loistava huumorintaju. I like it. :D

Ovat myös piikittelijöitä. Juuri kun luulet, että tulemme toimeen hyvin, skorpioni pistää jonkin piikin. Rasittavaa.

- kalat

On siis ollut kaksi työkaveria, joista toinen "veti maton alta" yhdessä palaverissa ja toinen oli muuten hankala. Lisäksi on kolmas tuttavuus, jonka olen tuntenut monta vuotta. Kaikilla heistä on ollut tuo piikittelytaipumus.

Kaikissa merkeissä on huonoja yksilöitä, mutta noin yleisesti ottaen skorpionien pinnan alla on enemmän syvyyttä kuin yhdessäkään toisessa merkissä - niin hyvässä kuin pahassa. 

Vierailija
12726/12726 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ovat jousiMIES ja vesiMIES, koska niitä ei ole pystytty tra n s uttamaan.

Vierailija
12727/12726 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on leijona ja on ihana ihminen. Pahin ehkä neitsyt tai vesimies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan