Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12749)
Mä palkkaan töihin ihmisiä täysin horoskooppien mukaan. Osaamisella ei ole niin paljon väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ilkeimpiä ja piikittelevimpiä tuntemiani henkilöitä ovat olleet kalat. Yllättävän särmikkäitä ja tosiaan ilkeitä osaavat olla. Kuvitelma eteerisistä laimeista kaloista ei vastaa todellisuutta. Samaa hassua stereotypiaa kuin skorpioniin liitetyt lähes kaikki stereotypiat.
Kalojen inhottavin piirre on marttyyriys eli käytetään muita hyväksi kiltteyteen vedoten. Kun kaloilla menee näinkin huonosti, niin ei kyetä tai edes haluta tehdä jotain..etkö sinä voisi tehdä ja väännetään samassa lauseyhteydessä tekoitkua. Tunnistan kalat heti tuosta ja vihaan tuota piirrettä kaikissa kaloissa, vaikka muuten ovatkin empaattisia hattarapäitä. Heh. Skorpioni olen itse, joten onneksi osaan lukea tuon kusetuksen läpi ja sanoa ei.
Huvittavaa sinänsä, että teoriassa vesimerkkien pitäisi ymmärtää toisiaan hyvin ja tulla toimeen keskenään. Skorpioni, rapu, kalat. Englannin Charles ja Diana.
Mutta kun aurinkomerkki ei kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mä palkkaan töihin ihmisiä täysin horoskooppien mukaan. Osaamisella ei ole niin paljon väliä
Älä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen skorpioni eikä kenelläkään ole minusta hyvää sanottavaa.C'est la vie🤣🤣😂😉
Skorpioni ei pienestä hätkähdä, on sinnikäs ja taitavia itseironiassa ja usein kun tutustuu pitkällä kaavalla kunnolla, niin skorppareilla on loistava huumorintaju. I like it. :D
Ovat myös piikittelijöitä. Juuri kun luulet, että tulemme toimeen hyvin, skorpioni pistää jonkin piikin. Rasittavaa.
- kalat
On siis ollut kaksi työkaveria, joista toinen "veti maton alta" yhdessä palaverissa ja toinen oli muuten hankala. Lisäksi on kolmas tuttavuus, jonka olen tuntenut monta vuotta. Kaikilla heistä on ollut tuo piikittelytaipumus.
Kaikissa merkeissä on huonoja yksilöitä, mutta noin yleisesti ottaen skorpionien pinnan alla on enemmän syvyyttä kuin yhdessäkään toisessa merkissä - niin hyvässä kuin pahassa.
Parhaat ovat jousiMIES ja vesiMIES, koska niitä ei ole pystytty tra n s uttamaan.
Miesystäväni on leijona ja on ihana ihminen. Pahin ehkä neitsyt tai vesimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kolme skorpparikumppania, ne ovat olleet kaikista kumppaneistani kamalimpia. Minkäs teet, jos synnyt pimeän, ankean ajan alkuun.
Itse olen ilmava ja häilyvä kaksonen.
Uskon tämän aivan täysin. Koen oman skorpioni merkkini ihmiset luotettavina, lämpiminä, avuliaina ja yhteisymmärrys on helppoa. Lisäksi huumori kukkii ja pidetään hauskaa. Sama juttu se varmasti kaksosilla mutta kaikki, aivan kaikki, asioiden ilmaisumuodot ja niiden tulkinnat on tarkoitusperistä huolimatta niin käsittämättömän erilaisia että yhteisymmärrys, luottamus ja mukavasti toimeen tuleminen on näiden merkkien välillä kuin kuuta tavoittelisi taivaalta. Jos skorpioni mielestään selvästi sanoo A niin kaksonen jos joku aivan varmasti kuvittelee tai kuulee skorpionin sanoneen B. Tämä on niin turhauttavaa että kerron asioita kaksosille mahdollisimman vähän. Mitä enemmän puhun sitä en
"aivan kaikki, asioiden ilmaisumuodot ja niiden tulkinnat on tarkoitusperistä huolimatta niin käsittämättömän erilaisia että yhteisymmärrys, luottamus ja mukavasti toimeen tuleminen.."
Sen verran hienosti ilmaistu, että ei tarvi ihmetellä jos kaikki ei ymmärrä rikasta kielenkäyttöäsi. Kaksosen merkuriuksen hallitsemana ilmamerkkinä vois äkkiseltään luulla tajuavan sanallisesta ilmaisusta jotain, mutta ehkä se on just se mikä saa teiät olemaan kolahtamatta
Elämänkokemukseni mukaan skorpparit ovat usein luonteeltaan sekä laskelmoivia että intohimoisia, mikä saattaa ilmetä vaikkapa yht'äkkisten "selkäänpuukotusten" muodossa. Olen oppinut varomaan tätä ihmistyyppiä. Itse olen vaaka, eli päättämätön, mukavuudenhaluinen, taivaanrantoja maalaileva ja konflikteja kammoksuva vätys.
Rapu, jousimies ja kaksoset on kuulemma niitä merkkejä, joita näkyy vangeilla eniten
Pahin on aina mielestäni ollut oinas. Kaikki tuntemani oinaat ovat tulisia, voimakas luonteisia, räjähdysherkkiä ja myöskin sellaisia jotka tykkäävät olla esillä.
Nyt en enää tiedä. Tapasin hienon miehen. Yllätyin kun hän on oinas horoskoopiltaan. Hän ei ole yhtään tyypillinen oinas. Ei yhtään sellainen kuin tuntemani oinaat. Toisaalta hän on ainoa tuntamani mies oinas. Ehkä naiset ovat pahempia. Tai sitten todella on vaikutusta kuunasennolla ja kaikella kun hän on syntynyt.
Minä olen rapu horoskoopiltani. Threads sovelluksessa oli kerran, että jonkun mielestä rapu horoskooppi kului kolmen pahimman horoskoopin joukkoon heti neitsyiden ja vaa'an jälkeen. Itse en ole yhtään samaa mieltä, ainakaan ravun suhteen. Toki voin puhua vain omasta puolestani, mutta ravut ovat usein hoivaavia, empaattisia ja herkkiä/ tunteikkaita. Usein porukan äitihahmoja. Miten tämä voi olla näin ylhäällä pahimmissa? Ei herkkyyskään ravulla esiinny useinkaan pahalla tavalla, kuten nalkuttaminen, huutaminen, riitely, kaksinaamaisuus ei. Se on enemmän sellaista, että silmät kostuu pelkästä liikutuksesta ja myös silloinkun kun joku satuttaa. Emme voi useinkaan turvautua muihin paitsi toiseen rapuun tai kaloihin joten joskus on turha alkaa itkemään. Harva ymmärtää meitä rapuja ja osaa kohdella oikein. Toki jos pahasti satutat eikä verisidettä ole niin et ehkä näe meitä enää. Kestämme loppujen lopuksi tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rapu horoskoopiltani. Threads sovelluksessa oli kerran, että jonkun mielestä rapu horoskooppi kului kolmen pahimman horoskoopin joukkoon heti neitsyiden ja vaa'an jälkeen. Itse en ole yhtään samaa mieltä, ainakaan ravun suhteen. Toki voin puhua vain omasta puolestani, mutta ravut ovat usein hoivaavia, empaattisia ja herkkiä/ tunteikkaita. Usein porukan äitihahmoja. Miten tämä voi olla näin ylhäällä pahimmissa? Ei herkkyyskään ravulla esiinny useinkaan pahalla tavalla, kuten nalkuttaminen, huutaminen, riitely, kaksinaamaisuus ei. Se on enemmän sellaista, että silmät kostuu pelkästä liikutuksesta ja myös silloinkun kun joku satuttaa. Emme voi useinkaan turvautua muihin paitsi toiseen rapuun tai kaloihin joten joskus on turha alkaa itkemään. Harva ymmärtää meitä rapuja ja osaa kohdella oikein. Toki jos pahasti satutat eikä verisidettä ole niin et ehkä näe meitä enää. Kestämme loppujen lopuksi tosi paljon.
Tunteikkuus ja herkkyys voi olla joidenkin mielestä huonoja piirteitä. Ne voi ilmetä sellaisena tunteikkuudella manipulointina, että oikein lietsotaan joku tunnetila käyntiin ja sillä pyritään vaikuttamaan muihin. Äitihahmo on äkkiseltään kans kiva asia, mutta sillä myös vaikutetaan muihin, eikä automaattisesti vain hyvällä tavalla: äitihahmohan edustaa myös tietynlaista auktoriteettiä
Vierailija kirjoitti:
Pahin on aina mielestäni ollut oinas. Kaikki tuntemani oinaat ovat tulisia, voimakas luonteisia, räjähdysherkkiä ja myöskin sellaisia jotka tykkäävät olla esillä.
Nyt en enää tiedä. Tapasin hienon miehen. Yllätyin kun hän on oinas horoskoopiltaan. Hän ei ole yhtään tyypillinen oinas. Ei yhtään sellainen kuin tuntemani oinaat. Toisaalta hän on ainoa tuntamani mies oinas. Ehkä naiset ovat pahempia. Tai sitten todella on vaikutusta kuunasennolla ja kaikella kun hän on syntynyt.
Voimakas luonne ja esillä olemisesta pitäminen on yleisesti hyväksytympiä piirteitä miehillä, naisena sellaisista saa paljon helpommin paskaa niskaan
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.
Tämä on niin totta. Minulla oli vuosia skorpioni ystävä kunnes lopulta kyllästyin tähän em. touhuun. Onnellisesti erossa hänestä yli vuosikymmenen enkä voisi olla tyytyväisempi.
Skorpparit ovat ihania, varsinkin miehet.
jousimies ja neitsyt kurjia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.Tämä on niin totta. Mi
Tuo on aivan täyttä hevonkukkua 😄 Skorppari on yksinäinen susi. Minkäänlainen hovin kerääminen ei ole tyypillistä. Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on leijona ja on ihana ihminen. Pahin ehkä neitsyt tai vesimies.
Onko paras merkki siis leijona, koska miesystäväsi on niin ihana?
Vierailija kirjoitti:
"Threads sovelluksessa oli kerran"....
Paras: ei mikään.
Pahin: kaikki.
Oletteko muuten huomanneet, miten nämä skooppimerkit soveltuvat lemmikkieläimiin? Itse en ole tullut ennen ajatelleeksi, mutta olen varma, että taivaankappaleet ohjailevat myös lemmikkejä.
Millä kuumerkillä varustetun lemmikin mieluiten ottaisit?
Kyllä on nyt vesimiehestä ihan väärä käsitys, päinvastoin kuin sanoit.Tietysti voi olla joku sairas yksilö.
Kaksonen oli ex miesystävä, jatkuvasti pettämässä useammassa suhteessaan 20 v aikana