Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Itsellä on ollut aika hirveitä kokemuksia maamerkkien kanssa (härkä, neitsyt ja jokunen kauris). Sadistisia ja nars-piirteitä omaavia. Hyvin kylmiä ja laskelmoivia. Aika ääriesimerkki neitsyestä on sarjam rhaaja R. Heuermann. Olen jonkin verran tutkinut syntymäkarttoja ja hänen karttansa on jo silmämääräisesti hyvin pelottava. En ole koskaan nähnyt vastaavaa.
Mun ex mies on neitsyt horoskoopissa. Oikea panomies.
Itse olen aurinko oinaassa, kuu kaloissa, nouseva skorpioni. Kiinalaiselta merkiltä tulilohikäärme. Lähellä pyörii oinaita. Neitsytmiehet viehättää. Vaakoja välttelen.
Olen nainen ja eniten viehätyn pehmeistä feminiinisiä piirteitä omaavista rapumiehistä. Kokemukseni perusteella olen huomannut rapumiesten maskuliinisuuden tulevan siitä, kun rapu on johtava merkki.
Vierailija kirjoitti:
Kalojen aika päättyi ja Oinaan aika alkoi eli menoa ja meininkiä on tiedossa.
Oinaan aika on paras ja kevät!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aurinko oinaassa, kuu kaloissa, nouseva skorpioni. Kiinalaiselta merkiltä tulilohikäärme. Lähellä pyörii oinaita. Neitsytmiehet viehättää. Vaakoja välttelen.
Siehän oot oikea miestensyöjä ja ovelakettu.
Härkien aika alkoi ja nyt on vakaata, rahaa, hyvää ruokaa ja maallisia nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
Härkien aika alkoi ja nyt on vakaata, rahaa, hyvää ruokaa ja maallisia nautintoja.
Rumat silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Noupadilla vähän liian iso ego.
Vierailija kirjoitti:
Pois alta! Itseriittoiset härät tullee.
Vierailija kirjoitti:
Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.
Pahin leijona.pettäjä ja luulee olevansa maailman napa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin katsoa Pimiijän pääsiäismässypöytää ja tekopyhää hymyä. Jesse nousi kuolleista, rikkailla on edelleen mitä laittaa pöytään. Ja lapsille faperkeen munia kaulan ympärille. Jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä tietää laadun ja ymmärtää hyvä päälle.
Trumppihan tiedetäänkin, kaksoset nousuleijonalla = ulospäin hirveä leijuminen mutta substanssi olematon
J.D. Vance: leijona
Ekan kauden Rudi Giuliani ja varapressa Mike Pence... kaksosia
Pete Hegseth, tadaa!... kaksoset
Kiinan Xi Jinping... kaksoset
Ei siinä muuten mitään mutta kun se kaksosen substanssiosaaminen on olematonta. Sen pinnallisuuden alta ei vain löydy paljon mitään. Suu käy mutta sanoma on ohutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä tietää laadun ja ymmärtää hyvä päälle.
H.Koivu.
Mitä mieltä olette Kalasta (mies) Kaksonen (nainen) parina?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Kalasta (mies) Kaksonen (nainen) parina?
Varmaan ihan hyvä jos löytyy teoreettinen kohtaamispaikka la-la-landiasta. Kalat elää kuvitellussa todellisuudessa ja kaksoset tulkitsee todellisuutta aivan omalla tavallaan. Kumpaakin oma henkilökohtainen todellisuus kiinnostaa enemmän kuin objektiivinen totuus.
Kalojen aika päättyi ja Oinaan aika alkoi eli menoa ja meininkiä on tiedossa.