Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko työttömän parturissa käynti jotenkin "turhaa luksusta", kuten sossu vihjaili? Pitäisikö sitä mennä röllitukalla työhaastetteluihin?

Vierailija
06.07.2024 |

Saan siis perustoimeentulotukea, ja hain harkinnanvaraista kun rahat ei vain riitä...Sossu alkoi kyselemään että mikä tää yks maksu on tiliotteella, ja kerroin sen olevan parturi. Sitten sossu alkoi parjaamaan miten on turha kulu mukamas...Aivan uskomatonta. 15e parturi noin 6 viikon välein tuhlausta???

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole tuhlausta, edullinen hintakin.

Vierailija
2/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikosti menee jo Suomella, jos tällaisiin lillukanvarsiin takerrutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15€ parturikäynnistä on TODELLA edullista. Jopa ns kotiparturit veloittavat enemmän.

Vierailija
4/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet leikkaa hiukset itse tai pärjää pidemmän käyntivälin, mallillakin on merkitystä. Kyllä minusta olisi kiva jos jokainen voi käydä parturissa tai kampaajalla niin usein kun haluaa, mutta jos ei ole siihen rahaa, niin sithän se on jätettävä käymättä.

Vierailija
5/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnassa harkinnanvaraista haetaan henkilökohtaisesti? Sossut eivät kysele sinulta mitään vaan katsovat vain tilisi saldon ja miten perustelet harkinnanvaraisen hakemuksesi. Ihan höpöhöpöä tuo tarinasi.

Vierailija
6/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15€ parturikäynnistä on TODELLA edullista. Jopa ns kotiparturit veloittavat enemmän.

Miksi ne laskuttaisivat vähemmän jos kuluja tulee asiakkaan luokse menemisestä

Vierailija
7/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työttömän pitää parturissa käydä, muuten näyttää peikolta. Se on kumma juttu, jos et huolehdi hiuksistasi, niin helposti sinua kuvataan viranomaisten puolelta mt tapaukseksi. Jostain ne rahat pitää kuitenkin saada parturiin.

Vierailija
8/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan hiukseni itse enkä edes ole työtön. Pitkät hiukset ja siitä vaan naps ja hyvä tulee.

Vierailija
9/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia pitäisi saada ja kuitenkin parturissa on varaa käydä... "Lillukan varsia" jonkun mielestä, mutta johonkinhan raja on vedettävä. 

Vierailija
10/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Ja pitää painaa menemään röllitukalla. T. Röllitukka.

Vierailija
11/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen kasvata pitkät hiukset, ne saa itse kammattua kivasti ja laitettua letille yms.

Jos olet mies, leikkaa kalju. Onnistuu itse tehden ja on monella tyylikäs

(ei, parturi ei silti ole liikaa ylellisyyttä

Vierailija
12/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne laskuttaisivat vähemmän jos kuluja tulee asiakkaan luokse menemisestä

Tarkoitin kotipartureilla näitä jotka eivät tee tuota hommaa työkseen. Saavat tienestit usein pimeänä.

Vierailija
13/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille riittää kun itse siistii saksilla lavoilla. Miesten ei edes tarvitse kun joko on kalju tai niin lyhyet että ei ole mistä leikata.

Vierailija
14/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset eivät tajua tilannerta ennen, kun ovat itse joskus työttöminä. Ala omavaraiseksi, etsi työ ja pääset niiten alentavasta käytöksestä. 

Vierailija
15/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamies se jaksaa röllätä.

Vierailija
16/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään luvusta, muttei mikään pakollinenkaan. Tuilla on tarkoitus kattaa ne välttämättömät menot. Elän itsekin tukien varassa ja leikkaan hiukseni itse, ihan niinkuin tein töissä ollessanikin. On muitakin vaihtoehtoja kuin jatkuva parturissa ravaaminen tai röllipeikko.

Vierailija
17/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kampaajalla viimeksi 25 vuotta sitten. Köyhänä on pakko tehdä valintoja mihin vähäiset rahani laitan. Ulkonäköön liittyvät asiat menevät tärkeyslistani loppupäähän. En tosin tule saamaan työpaikkaa, ystäviä tai kumppania tämän näköisenä, mutta minkäs teet, jostain on luovuttava jotta pysyy hengissä.

Vierailija
18/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi samaa sukista kun pyysin maksusitoomusta jotta saisin uusia sukkia puhkikäytettyjen tilalle. Onneksi on kesä niin voi mennä sukatomana, mutta syksyllä pitää yrittää uudelleen tai talvella jäätyy jalat.

Vierailija
19/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs miehen äiti on?

Vierailija
20/149 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaksi kertaa vuodessa kampaajaopiskelijoiden paikassa leikkauttamassa hiukset hintaan 18 euroa. Onhan se turhan harvoin, mutta näin työttömänä ei ole varaa käydä useammin. Näin naisena pärjää joten kuten hiuspannan avulla ylikasvaneen vaiheen.