Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
12441/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Goodmanin  astrologian kirja tietää sanoa,että leijonat ovat eläinradan väärin ymmärretyin merkki!

Vierailija
12442/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikäviä fiiliksiä tullut raputyypeistä. Esittävät muuta mitä ovat, muita hyväkseen käyttäviä, epäluotettavia, tunteilla pelaavia, muista hyödyn ottavia, itsekeskeisiä. Oma merkki kalat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12443/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja anoppini  kumpainekin ovat rapuja,maailman  sydämellisimpiä ihmisiä,kodin hengettäriä ja herkkiä:)

Vierailija
12444/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noista aurinko, nouseva ja kuumerkeistä ole sanottu seuraavaa?

Aurinkomerkki on se millainen olet syntyessäsi ja lapsena, ja jatkossa kuvastaa monia perusominaisuuksia, muttei läheskään kaikkia ellei nouseva ja kuu korosta niitä jollain tapaa (sama merkki tai samaa tuli-, ilma-, vesi- tai maaperhettä)

Nouseva merkki on sellainen millaisena muut näkevät sinut lapsesta asti aikuiseksi.

Kuumerkki kuulemma alkaa vaikuttaa enemmän 30-ikävuodesta eteenpäin ja siitä on sanottu että "kuumerkki on se känninen sinä" :D

Kuumerkeistä esimerkit:

Minä olen kuukaksonen ja leikkisä, vitsikäs, sosiaalinen, utelias seurueessa jos ollaan ottamassa drinkkiä. Muuten en ole yhtä ulospäinsuuntautunut, en naura kovin herkästi asioille, eikä minua hirveästi kiinnosta toisten asiat.

Minun kaveri on kuuskorpioni ja hänestä tulee kännissä mustasukkainen, piikikäs, todella kostonhimoinen, jollainen ei muuten ole vaan todella rento ja leppoisa.

Vierailija
12445/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin merkki on mielestäni skorpioni,ilkeitä,kateellsia ja katkeria,kettuilevat rivien välistä,ovat passiivis-aggressiivisia.

Vierailija
12446/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuu merkkini on neitsyt,ilmankos pidän niin paljon kalsari -känneistä:)

Vierailija
12447/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä. Etenkin naiset, epäsiisti koti, ja lässyn lässyn luonne.

Vierailija
12448/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä. Etenkin naiset, epäsiisti koti, ja lässyn lässyn luonne.

Kuoleman ja perinnön sekä seksuaalisuuden huone minulla on härässä.Olen venus merkin ansioista paitsi laiska myös seksuaalisuuden suhteen nautiskelija.Ja olen nainen!

Vierailija
12449/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ikäviä fiiliksiä tullut raputyypeistä. Esittävät muuta mitä ovat, muita hyväkseen käyttäviä, epäluotettavia, tunteilla pelaavia, muista hyödyn ottavia, itsekeskeisiä. Oma merkki kalat. 

Onko yleisesti ravut vai jollakin tietyllä elementtipainotuksella?

-rapu tulipainotteisella kartalla

Vierailija
12450/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkomerkki on se millainen olet syntyessäsi ja lapsena, ja jatkossa kuvastaa monia perusominaisuuksia, muttei läheskään kaikkia ellei nouseva ja kuu korosta niitä jollain tapaa (sama merkki tai samaa tuli-, ilma-, vesi- tai maaperhettä)

Nouseva merkki on sellainen millaisena muut näkevät sinut lapsesta asti aikuiseksi.

Kuumerkki kuulemma alkaa vaikuttaa enemmän 30-ikävuodesta eteenpäin ja siitä on sanottu että "kuumerkki on se känninen sinä" :D

Kuumerkeistä esimerkit:

Minä olen kuukaksonen ja leikkisä, vitsikäs, sosiaalinen, utelias seurueessa jos ollaan ottamassa drinkkiä. Muuten en ole yhtä ulospäinsuuntautunut, en naura kovin herkästi asioille, eikä minua hirveästi kiinnosta toisten asiat.

Minun kaveri on kuuskorpioni ja hänestä tulee kännissä mustasukkainen, piikikäs,

Minä taas oon kuullut, että nouseva alkais näkyä vasta parinkympin jälkeen ja kolmekymppisenä enemmän. Se on se mitä kohti ihmisen olis tässä elämässä tarkoutus pyrkiä ja minkälaisia piirteitä oppia. Ja että kuumerkki on ihmisen sisäinen maailma joka on kyllä ihan lapsesta asti, mutta tää ei sitten näy muille kovinkaan helposti. 

Vierailija
12451/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona sen perusteella että tiedän ilkeän leijonan.

Jaaaaha. Tiedät yhden ilkeän leijonan, joten kaikki leijonat on kamalia? Minä tiedän useita kivoja leijonia ja useita aivan p*rseestä olevia skorpioneja ja kauriita, mutta en siltikään niputa kaikkia samaan hyvä/huono-kastiin. Kas kun koko astrologinen kartta vaikuttaa.

Kalahti ja pahasti sulle. Hah. Taidat olla kuvaillun kaltainen ilkeä leijona kun leijonat ovat tunnettuja siitä etteivät kestä minkäänlaista kritiikkiä joka kohdistuu heihin itseensä.

Voi hyvänen aika! En ole leijona itse enkä itse asiassa edusta edes tulimerkkiä. En vain tykkää siitä että kavereitani luokitellaan hirveiksi vain sen takia, että joku yksi saman merkin edustaja on

Reaktiokykysi takia vaikutat draamailija vaa'alta. Leijonat ovat kovia valittamaan ja käskyttämään muita, koska leijona pitää itseään rojaalina tyyppinä ja he tarvitsevat jumaloivan palveluskunnan, jota käskyttää.

Vierailija
12452/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona sen perusteella että tiedän ilkeän leijonan.

Jaaaaha. Tiedät yhden ilkeän leijonan, joten kaikki leijonat on kamalia? Minä tiedän useita kivoja leijonia ja useita aivan p*rseestä olevia skorpioneja ja kauriita, mutta en siltikään niputa kaikkia samaan hyvä/huono-kastiin. Kas kun koko astrologinen kartta vaikuttaa.

Kalahti ja pahasti sulle. Hah. Taidat olla kuvaillun kaltainen ilkeä leijona kun leijonat ovat tunnettuja siitä etteivät kestä minkäänlaista kritiikkiä joka kohdistuu heihin itseensä.

Oinas on se joka ei kestä minkäänlaista kritiikkiä.

Neitsyt on toinen.

Ei päde, ei sitten yhtään. Leijona ei kestä mitään kritiikkiä, joka koskee tätä itseään. Puolisoni on kiltti ja ystävällinen oinas, joka ei hätkähdä kritiikkiä. Itse olen kaurismies.

Vierailija
12453/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda Goodmanin  astrologian kirja tietää sanoa,että leijonat ovat eläinradan väärin ymmärretyin merkki!

Leijonilla on veressä esiintyminen, valon ja lämmön tuominen eri taiteen muotojen kautta oli kyseessä sitten kirjallisuus, elokuvat tai taiteet.

Skorpioni on väärin ymmärretyin merkki, koska tiedän monia skorpioneja, joita on kohdeltu väärin ja ymmärretty väärin. Skorpionit ovat kaikki tai ei mitään merkki, joka ei jää turhia selittelemään. Pitävät salaisuudet ja arvostavat luotettavuutta. Myönnettäköön, että on vähän oma lehmä ojassa, koska olen noususkorpioni.

Vierailija
12454/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni.

Ex-vaimo oli, ja oli kyllä maailman kamalin ihminen.

Vierailija
12455/12683 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumerkeistä esimerkit:

Minun kaveri on kuuskorpioni ja hänestä tulee kännissä mustasukkainen, piikikäs,

Tämä on aivan totta. Pitäisi puhua enemmän koko astrologisen kartan vaikutuksesta ihmisen luonteeseen, aurinkomerkki on lopulta vain yksi osa "big three"stä ja myös Marsin, Merkuriuksen ja Venuksen planeettasijainnit vaikuttavat yllättävän paljon. Itse edustan hyvin vähän näin nelikymppisenä enää aurinkomerkkiäni mutta nouseva ja kuumerkki ovat läsnä sitäkin enemmän.

Vierailija
12456/12683 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumerkeistä esimerkit:

Itse olen vesimies, nousuneitsyt ja kuukaksonen. Olen ulospäin hillitty, en mitenkään vilkkaan oloinen, millainen olin lapsena. Humalassa olen taas hyvinkin puhelias ja vitsaileva. Tosin sopivassa seurassa ja pienessä porukassa olen puhelias jopa selvin päin. Välillä olen toivonut, etten vaikuttaisi niin varautuneelta usein, mutta tällainen vain olen.

Vierailija
12457/12683 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars kaksoset, minkälainen on mars kaksoset?

Vierailija
12458/12683 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni.

Ex-vaimo oli, ja oli kyllä maailman kamalin ihminen.

Etpä ole ainoa saman kokemuksen jakava, aivan sekopäisiä ämmiä, kertakaikkiaan umpihulluja.

Erikoista on se, että miespuolisten skorpionien kanssa tulen oikein hyvin toimeen. Heistä ei ole mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
12459/12683 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa jo höpöttämästä. Horoskooppimerkeistä ja ihmisen luonteella ei ole tilastollista korrelaatiota. Ihmisen luonne on geeniperimän ja kasvuympäristön yhteistulos. Sen sijaan syntymävuodenajalla ja sairastumisherkkyydellä tiettyihin sairauksiin on melkoinen korrelaatio. Syykin on selvä: vuodenkierto lämpö-, valoisuus-, ja ravintovaihteluineen vaikuttaa odottavaan äitiin ja hänen hormonitoimintaansa. Nämä taas vaikuttavat kehittyvään sikiöön.

Vierailija
12460/12683 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa jo höpöttämästä. Horoskooppimerkeistä ja ihmisen luonteella ei ole tilastollista korrelaatiota. Ihmisen luonne on geeniperimän ja kasvuympäristön yhteistulos. Sen sijaan syntymävuodenajalla ja sairastumisherkkyydellä tiettyihin sairauksiin on melkoinen korrelaatio. Syykin on selvä: vuodenkierto lämpö-, valoisuus-, ja ravintovaihteluineen vaikuttaa odottavaan äitiin ja hänen hormonitoimintaansa. Nämä taas vaikuttavat kehittyvään sikiöön.

Jos sinua eivät nämä asiat kiinnosta niin ole hyvä ja poistu ketjusta. Kaltaisiasi kommentteja olen saanut vain ihmisiltä, jotka eivät ole perehtyneet aiheeseen naistenlehtihoroskooppeja enempää. Itse olen saanut astrologiasta mielenkiintoisen harrastuksen, lisää ymmärrystä itseäni kohtaan ja jopa helpotusta. Äärimmäinen suhtautuminen mihinkään ei tietenkään ole hyvästä mutta nämä viisastelevat, muka paremmin asioista tietävät kommentoijat tässä ketjussa ovat se isoin ongelma. Anna aikuisten ihmisten uskoa vaikka lentävään spagettihirviöön.