Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Sain selville ihastukseni olevan aurinkoneitsyt, kuukauris ja nousuhärkä. Saisinko viisaammilta analyysiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset jännänaiset tuntuu olevan usein kaksosia, oinaita, rapuja, ja siviilissä myös kaloja.
Martina, Maisa, Sofia, tämäntyyppiset löytyy näistä
Totta muuten, ja muita ex-missejä ja Seiskajulkkiksia em. lisäks jotka tunkeneet ittensä tositeeveesarjoihin näyttäs olevan: Sara Sieppi ja Kelly Kalonji on kaksosia, ja se Henry nyk. Henny Harjusola on oinas.
Olen vaaka ja mulla ei yleensä mene kovin hyvin skorppareiden kanssa siviilissä :D Oli sitten kumppaneita, vanhempiani, tai kavereita.
Nyt huomasin että kaksi minun inhokkilaulajaa on tripla-skorppareita aurinko-, nousu- ja kuumerkeiltään! Katy Perry ja Björk! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset jännänaiset tuntuu olevan usein kaksosia, oinaita, rapuja, ja siviilissä myös kaloja.
Martina, Maisa, Sofia, tämäntyyppiset löytyy näistä
Totta muuten, ja muita ex-missejä ja Seiskajulkkiksia em. lisäks jotka tunkeneet ittensä tositeeveesarjoihin näyttäs olevan: Sara Sieppi ja Kelly Kalonji on kaksosia, ja se Henry nyk. Henny Harjusola on oinas.
Ja sitten Sanni, ei ole turha julkkis, mutta totisesti upea jännänainen ja on kaksoset.
Kamala Harris, vaaka
Tim Walz, oinas
Hyvä työpari.
Vierailija kirjoitti:
Härkä paras ja pahin! Ollaan miehen kans molemmat härkiä. :P
Miten niin pahin? David Beckham on myös härkä, komea kuin mikä ja vielä rikas kuin kroisos! :D
Mihin merkkiin menee seuraava kuvaus? Saattaa yllättäen piikitellä toisia toteamalla, "jahas, aika rientää, et tullut paikalle senkin valehtelija" tai "olen tarkkaillut menemisiäsi, koska halusin testata luottamustasi." Ei juuri koskaan sano näin suoraan, vaan saattaa yhtäkkiä sanoa tai kommentoida lyhyen epämääräisesti, vaikka muuten on yleensä hyvällä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin merkkiin menee seuraava kuvaus? Saattaa yllättäen piikitellä toisia toteamalla, "jahas, aika rientää, et tullut paikalle senkin valehtelija" tai "olen tarkkaillut menemisiäsi, koska halusin testata luottamustasi." Ei juuri koskaan sano näin suoraan, vaan saattaa yhtäkkiä sanoa tai kommentoida lyhyen epämääräisesti, vaikka muuten on yleensä hyvällä päällä.
Mustasukkaiseen. Ei liity absoluuttisesti mitenkään mihinkään merkkiin.
Sain selville ihastukseni olevan aurinko-oinas, kuujousimies ja mars leijona. Saisinko viisaammilta analyysiä? Aika menevältä hepulta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain selville ihastukseni olevan aurinko-oinas, kuujousimies ja mars leijona. Saisinko viisaammilta analyysiä? Aika menevältä hepulta vaikuttaa.
Kannattaa googlata Oinas aurinkomerkki. Kuu Jousimiehessä. Mars Leijonassa. Paljon tekstiä.
Pölö ja pölö, nyt on vuosi 2024, kuka tollast humpuukia uskoo?
Siis Maan merkit pitävät edelleen perää.
Tässä järjestys elementtittäin :
Ilma, Tuli, Vesi, Tuli, Tuli, Vesi, Ilma, Vesi, Ilma, Maa, Maa, Maa! :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa googlata Oinas aurinkomerkki. Kuu Jousimiehessä. Mars Leijonassa. Paljon tekstiä.
Ainakin sitä ihmettelisin ellei olisi melko "turvonnut" ego, jopa hieman aggressiiviseen tyyliin. Kuu Jousimiehessä: pitää matkustelusta, varsinkin melko lyhyistä tripeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sitä ihmettelisin ellei olisi melko "turvonnut" ego, jopa hieman aggressiiviseen tyyliin. Kuu Jousimiehessä: pitää matkustelusta, varsinkin melko lyhyistä tripeistä?
Ei toiminut ei sitten ollenkaan ja juttu loppui ennen kuin ehti alkaa. Mies oli kova tekemään ja menemään, kunnianhimoinenkin omissa jutuissaan, mutta suunnitelmallisuus puuttui täysin. Ei oltu hyvä pari.
Heh.
Trump kaksoset joka nouseva leijona, yhdistelmä josta sanotaan että substanssia eli oikeata sisältöä ei ole pinnan alla vaikka pinta olisi kuinka kiiltävä ja pöyhkeä.
JD Vance on sitten aurinkoleijona.
Ai j..lauta mikä parivaljakko oisi taas. Toivottavasti ei enää ikinä Trumpia missään eikä tällaista egosentristä pöyhkeilijäparia maansa johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä.
Kissani on aurinko, mars/venus/ ketu härkä, kuu/saturnus yhtymä ja rahu skorpionissa. Jupiter komeilee kaksosascendentilla. Joten tykkää syömisestä.
ihana kisu.
Olen vaaka ja kaikista eniten tykkään neitsyistä. Ovat avoimia, loistavia keskustelijoita, huumorintajuisia ja tarmokkaita. Maanläheisiä eivätkä esitä mitään. Luulen, että stereotypia tiukkapipoisista, ylikriittisistä ja neuroottisista neitsyistä sopii lähinnä kypsymättömiin tai epätasapainoisiin merkin edustajiin.
"Pahinta" merkkiä en lähde nimeämään, koska kaikissa on tullut vastaan huipputyyppejä, tavallisia tallaajia kuin niitä vähemmän mukavia tapauksia. Yksikään merkki ei ole erottunut joukosta erityisen epämiellyttävänä tai pahantahtoisena.
Pahin kalat, ei saa kunnolla mitään aikaiseksi. Huono on myös vesimies, ei välitä kenestäkään todellisesti vittuakaan.
Jousimiehellä on paras huumori joten sen takia ovat parhaita, koska ilman nauramista täällä ei jaksa kukaan.
Kaurisnaiset ovat ahkeria, vahvoja ja hiljaisia ja tietävät yleensä aina mikä on oikea tapa toimia.