Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoittaako huoltomies isännöitsijälle jos asunnossa käydessään näkee hävityksen kauhistuksen?

Vierailija
08.02.2026 |

Mulla ei oo nyt energiaa tai haluja alkaa siivota. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kaikenlaista nähneet, mutta voivat joutua tekemään huoli-ilmoituksen tai ilmoittaa vaarallisesta palokuormasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan papan omistusasunto oli kunnossa jotta palovaroittimen kiinnittäjä ilmoitti palolaitokselle joka tuli tarkastamaan asunnon ja antoi kuukauden itselle aikaa siivota.  Ainoa tapaus josta koskaan ole kuullut.  Viime syksynä.

Vierailija
4/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne kaikenlaista nähneet, mutta voivat joutua tekemään huoli-ilmoituksen tai ilmoittaa vaarallisesta palokuormasta.

Ja toki jos asunnossa on esimerkiksi luteita tai kosteusvaurioita niin on pakko ilmoittaa.

Vierailija
5/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa huomenna. Itse siivoan päivittäin, niin ei työt kasaannu.

Vierailija
6/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kauhistus, jos on pölyä ja muruja lattialla niin se tuskin haittaa, mutta jos on kirveellä hakattu ovet pilalle ja revitty lavuaari irti niin siitä ne voi jo kertoa. Tai jos on kämppä täynnä roskaa ja kakkaa lattialla.

Vierailija
7/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuten papalla joka syö valmisruokia, hella täynnä pahvipakkauksia,  muutenkin pakkaukset roskiin viemättä, laskut  40 vuodelta,   lehtiä yms jotka aikomus lukea ja perehtyä entiseen alaansa eli ei mitään tahallista, vain täyttä ja säästettyä tai viemättä roskiin.  Kuolleen sukulaisen jäämistöä. Pieni kerrostaloasunto.

Vierailija
8/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tod. Ne tulee klo 8. 

Vierailija
9/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mitalin vai pyhimyksen arvon?

Vierailija
10/10 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt jokainen tahtoo asua asunnossa joka ei ole hävityksennkauhistus eikä ees laske asuntoaan siihen jamaan.  Vanhukaennjotenkin ymmärtää jos ei mitään apua hänellä ole eikä jaksamista.