Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Jos tarvitaan johtajaominaisuuksia niin skorpioni on vahvoilla: miksi esim 2 naailamansoadan eturivin kenraaleista useat olivat skorpioneja kuten Rommel, Patton, Montgomery ja politiikoista esim Sanna Marin!231
Tunsin yhden leijona naisen joka oli kyllä uskomattoman ikävä, valehteli paljon ja oletti että on aina oikeassa ja oli suuna päänä. Todella ikävä ihminen. TSitten tunnen hyvin vesimies naisen joka on erittäin empaattinen, luotettava ja pidetty. Jossain määrin introvertti, mutta on muutamia luotettavia ystäviä ja se riittää hänelle. Olen iloinen saadessani olla yksi hänen ystävistään.
Vierailija kirjoitti:
Leijona on vahvin. Oli kyse hyvästä tai pahasta. Mutta vain viisastunut ja kokenut leijona, joka ei ylpistele ja kuuntelee muita, osaa olla oikea johtaja.
Mitä tarkoitat vahvalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitaan johtajaominaisuuksia niin skorpioni on vahvoilla: miksi esim 2 naailamansoadan eturivin kenraaleista useat olivat skorpioneja kuten Rommel, Patton, Montgomery ja politiikoista esim Sanna Marin!231
King Charles, Joe Biden, Robert F.Kennedy, Theodor Roosevelt, Hillary Clinton, Condoleezza Rice, Bill Gates, Matti Vanhanen, Antti Rinne, Annika Saarikko, Petteri Orpo, Mette Frederiksen.
Ihan lapasiahan noista on iso osa. Skorpioni merkkinä on niin kliseensä vanki. Hurjimmat ja vaarallisimmat hemmot löytyy ihan muualta, usein ilmamerkeistä.
Jos vahvinta johtajaa mietitään niin varmaan härkä. Ei anna periksi eikä muuta suuntaa.
Oinas kulkee omia polkujaan ja jos joku seuraa niin seuraa, muttei hän johdettavia tarvi. Leijona tarvii hovin eli johdettavia. Skorppioni on salakavala joten ei välttämättä johtaja mutta iskee varmasti heikkoon kohtaan että monesti voittaa kyllä. Ilmamerkit on siinä vaarallisia että niillä ei tunteet paina jollei sitten kuumerkki ole vesimerkissä tms.
Voi itku näitä skorpionikliseitä. Salakavala my ass. Selkeä ja suoraviivainen se on.
Salakavalia, kostonhimoisia, heikkoon kohtaan iskeviä johtajia: kaksoset-Trump, kaksoset-Xi Jinping, vaaka-Putin, vaaka-Netanjahu, kaksoset-Viktor Orban. Siinä teille heikkoon kohtaan iskeviä lieroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Apua. Kaksoset ei ole erityisen fiksuja. Niillä on vilkas aivotoiminta ja puhe, mikä ei lainkaan tarkoita että sen tuloksena syntyisi loogisia tai fiksuja päätelmiä. Kaksonen on kiva ja hauska ja tykkään niistä kovasti, mutta ajatuksenjuoksu on sitä että totuutena pidetään sitä mikä mieleen pälkähtää ja jos mieleen pälkähtää kolme asiaa kerralla niin se tarkoittaa kaksosen mielestä että ne kolme asiaa liittyvät toisiinsa. Ja ovat siten faktaa. Mikään muu merkki ei ole yhtä mahdoton ton tippaleipä-aivotoimintansa kanssa. Mutta toistan: ovat aivan mainioita ja ihania ja kivoja ihmisiä.
Heh, tuo "ei erityisen fiksuja" -kaksoskuvaus osui aika nappiin yhteen tuntemaani kaksoseen. Kiva ihminen kyllä, mutta ei ihan fiksuimmasta päästä. Hyvä ystävä ja lojaali, mutta faktat aika usein vähän hukassa.
Omani:
aurinkomerkki: vesimies
kuu: vesimies
merkurius: kauris
venus: vesimies
mars: oinas.
Olisi hauska kuulla teidän astrotietäjien analyysi tuosta. Onko pahimmassa vai parhaassa päässä? :D
Kaikki horoskoopit ja niiden merkit yhtä kehnoja ja pimeitä, paras pysyä niistä kokonaan ja täysin erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Apua. Kaksoset ei ole erityisen fiksuja. Niillä on vilkas aivotoiminta ja puhe, mikä ei lainkaan tarkoita että sen tuloksena syntyisi loogisia tai fiksuja päätelmiä. Kaksonen on kiva ja hauska ja tykkään niistä kovasti, mutta ajatuksenjuoksu on sitä että totuutena pidetään sitä mikä mieleen pälkähtää ja jos mieleen pälkähtää kolme asiaa kerralla n
Aika paljon sulla on vesimiestä! Mutta se tarkoittaa, että olet ehkä aika vahvasti oman tien kulkija, vähän intovertti ja rauhallinen tyyppi, sellainen pohdiskelija. Kauris ja oinas voi tuoda "kylmyyttä" ja eteenpäin vievää voimaa eli tarvittaessa saat myös asioita aikaiseksi, koska vesimies noin muuten ei ole se kaikista tehokkain merkki. Minusta ihan hyvä yhdistelmä, olen pitänyt kaikista tapaamistani vesimiehistä (olen vastamerkki eli leijona).
En oo moiseen höyrähtänyt, ei kuulu mun juttuihin mitkään kooppimerkit, ihan sama kaikki silkka sontaa ekasta vikaan. Meitsi on täyspäinen joka ei hurahda tyhmiin juttuihin. Sekun on niin, jotta hullu saa olla, muttei tyhmä.
En viitsi mennä tarkistaa mikä mun horoskooppimerkki on, oon kyllä varmaan joskus kuullut, mutten ees muista, eikä ees kiinnosta.
Hahhhaa, kyllä tuli päivän naurut, mitään päätöstä ei löydy, jokainen lie pitää omaa merkkiään parhaana. No onhan se tämäkin tapa viettää pikkulauantaita pohtien typerien horoskooppimerkkien eri vahvuuksia. Ei nyt oikeen jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vaaka.
Apua. Kaksoset ei ole erityisen fiksuja. Niillä on vilkas aivotoiminta ja puhe, mikä ei lainkaan tarkoita että sen tuloksena syntyisi loogisia tai fiksuja päätelmiä. Kaksonen on kiva ja hauska ja tykkään niistä kovasti, mutta ajatuksenjuoksu on sitä että totuutena pidetään sitä mikä mieleen pälkähtää
...
Aika paljon sulla on vesimiestä! Mutta se tarkoittaa, että olet ehkä aika vahvasti oman tien kulkija, vähän intovertti ja rauhallinen tyyppi, sellainen pohdiskelija. Kauris ja oinas voi tuoda "kylmyyttä" ja eteenpäin vievää voimaa eli tarvittaessa saat myös asioita aikaiseksi, koska vesimies noin muuten ei ole se kaikista tehokkain merkki. Minusta ihan hyvä yhdistelmä, olen pitänyt kaikista tapaamistani vesimiehistä (olen vastamerkki eli leijona).
Melko hyvin osuvaa, olen kyllä introvertti ja ulospäin vaikutan "kylmältä", saamatonkin olen välillä, paitsi kun täytyy oikeasti jotain tehdä. Unohtui tuosta listastani nouseva merkki, joka on skorpioni...
Vierailija kirjoitti:
En oo moiseen höyrähtänyt, ei kuulu mun juttuihin mitkään kooppimerkit, ihan sama kaikki silkka sontaa ekasta vikaan. Meitsi on täyspäinen joka ei hurahda tyhmiin juttuihin. Sekun on niin, jotta hullu saa olla, muttei tyhmä.
En viitsi mennä tarkistaa mikä mun horoskooppimerkki on, oon kyllä varmaan joskus kuullut, mutten ees muista, eikä ees kiinnosta.
Mitä sitten teet tässä ketjussa? Ilmeisesti pitää saada vain päteä ja esittää parempaa ihmistä vaikka ulosannin perusteella ei paljoa järki päätä paina :) Kannattaa selvittää oma astrologinen kartta ja tutustua hieman aiheeseen, sieltä voi selvitä miksi olet noin vastahankainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaa, kyllä tuli päivän naurut, mitään päätöstä ei löydy, jokainen lie pitää omaa merkkiään parhaana. No onhan se tämäkin tapa viettää pikkulauantaita pohtien typerien horoskooppimerkkien eri vahvuuksia. Ei nyt oikeen jaksa.
Jaksoit kuitenkin tulla kirjoittamaan kommentin? Jos sua ihan OIKEASTI ei kiinnostaisi, olisit vain ohittanut ketjun.
Kyllä kalojen empaattisuudelle ei löydy vertaista. Joskus ujous ja introverttiys estävät näyttämästä sitä, mutta kyky asettua toisen asemaan on vahva. Voi kuluttaa kalat-ihmistä itseään, rajaton.
Jousimiehet on mysteeri, jota olen yrittänyt ratkaista huonolla menestyksellä. Itselläni on kuu-jousimies, joka eroaa koko muusta kartasta sijaintinsa ja merkkinsä takia. Onkohan rakkauden metsästäminen aurinko-jouskareille kiinnostavampaa kuin itse lopputulos?
Mielestäni kiinalainen horoskooppi on uskottavampi. Horoskoopit ovat kuitenkin lopulta mitä sattuu.
Leijona on vahvin. Oli kyse hyvästä tai pahasta. Mutta vain viisastunut ja kokenut leijona, joka ei ylpistele ja kuuntelee muita, osaa olla oikea johtaja.