Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Mielenkiintoinen ketju :)
Olen itse vaaka. Tulen erittäin hyvin juttuun leijonien, rapunaisten, neitsyiden ....no, kenen kanssa vaan. Rapumiehet tosin syvällisistä suhteista pois, ei kestä :)
Mitä sanotte minusta; aurinko-, kuu- ja nousevamerkki vaaka. Ei muutoksia vanhetessa jne? Millainen luonne näillä spekseillä?
-kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Aika ikäviä fiiliksiä tullut raputyypeistä. Esittävät muuta mitä ovat, muita hyväkseen käyttäviä, epäluotettavia, tunteilla pelaavia, muista hyödyn ottavia, itsekeskeisiä. Oma merkki kalat.
Tähän en kyllä omien rapukokemusteni pohjalta pysty yhtymään. Mikään mainitsemistasi kuvauksista ei päde lainkaan tuntemiini rapuihin.Eivät myöskään pelaa tunteillaan vaikka tunteellisia ovatkin.
Vaaka on sympaatti, empaatti ja diplomaatti.
Härkä on jääräpäinen, itsekäs ja välillä kieroilevan ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vaaka. Tulen erittäin hyvin juttuun leijonien, rapunaisten, neitsyiden ....no, kenen kanssa vaan. Rapumiehet tosin syvällisistä suhteista pois, ei kestä :)
Mitä sanotte minusta; aurinko-, kuu- ja nousevamerkki vaaka. Ei muutoksia vanhetessa jne? Millainen luonne näillä spekseillä?
Miksi et kestä syvällisiä suhteita rapumiesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on vaakaa kerrakseen. No oletettavasti olet ainakin tosi diplomaattinen ja niin sanotusti "kaikkien kaveri", ulkoisesti viehättävä eli tyylisi on kohdillaan ja olet rauhallinen mutta osaat kyllä sivaltaa jos tarpeeksi suutut. Samalla olet ehkä kovin päättämätön, kiinnostuksenkohteesi ovat levällään kun et tiedä mihin keskittyisit ja sinua voidaan pitää pinnallisena ja sellaisena, ettet oikein anna itsestäsi kovin paljon juuri kenellekään. Osuinko yhtään oikeaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua eivät nämä asiat kiinnosta niin ole hyvä ja poistu ketjusta. Kaltaisiasi kommentteja olen saanut vain ihmisiltä, jotka eivät ole perehtyneet aiheeseen naistenlehtihoroskooppeja enempää. Itse olen saanut astrologiasta mielenkiintoisen harrastuksen, lisää ymmärrystä itseäni kohtaan ja jopa helpotusta. Äärimmäinen suhtautuminen mihinkään ei tietenkään ole hyvästä mutta nämä viisastelevat, muka par
Kuten tuossa edellä sanoin, en suinkaan ole kieltämässä sitä, että ihmisen syntymäaika vaikuttaa hänen kohtaloonsa, ja syykin tähän on aivan looginen. En kokonaan kiistä sitäkään mahdollisuutta , ettei syntymäaika vaikuttaisi sairausherkkyyden lisäksi samalla mekanismilla hänen muihinkin piirteisiinsä. Siinä olisi sinulla ja muilla horoskooppiharrastajilla tilaisuus asia tilastoilla osoittaa.
Ja tähtikuvioilla sekä vuodenajoilla on jostakin ihmesyystä myös yhteys...
Vornasen riehuminen ja itsevarmuus menee sitten leijonuuden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni.
Ex-vaimo oli, ja oli kyllä maailman kamalin ihminen.
Etpä ole ainoa saman kokemuksen jakava, aivan sekopäisiä ämmiä, kertakaikkiaan umpihulluja.
Erikoista on se, että miespuolisten skorpionien kanssa tulen oikein hyvin toimeen. Heistä ei ole mitään pahaa sanottavaa.
Niin siis tämähän ei selvästikään ollut miehen kommentti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Aika ikäviä fiiliksiä tullut raputyypeistä. Esittävät muuta mitä ovat, muita hyväkseen käyttäviä, epäluotettavia, tunteilla pelaavia, muista hyödyn ottavia, itsekeskeisiä. Oma merkki kalat.
Epäitsekkäin ja uhrautuvin tietämäni ihminen on rapu.
Jousimies. Hymyilessäänkin kylmä kuin kivi.
Vierailija kirjoitti:
Jousimies. Hymyilessäänkin kylmä kuin kivi.
Ei tuomita, mutta totean pohjautuen omiin kokemuksiini, että ikävimmät horoskooppimerkit (ei väliä onko pelkkä aurinkomerkki vaan kartalla on paljon vaikutusta näistä merkeistä) ovat jousimies, leijona ja oinas. Ja miksi?
Valitettavan monta kertaa on tullut nähtyä kuinka Jousimiehet rakastavat paasata (Ei saat..a!), en vaan kykene olemaan jousimiesten seurassa, jotka jaksavat paasata omia totuuksiaan ja laittavat sanat muiden huulille ilman että kuuntelevat sinua ollenkaan.
Oinas, oinas, oinas. Nämä riitelevät (ei väliä onko alkoholia veressä) vaikka katutolpan kanssa jos sille päälle sattuvat ja vänkäävät kaikessa vastaan. Jäärä, mutta oinailta puuttuu härän rauhallisuus. Valehtelijoita ja pettureita myös on tullut tavattua oinaissa. Ei enää ikinä neljän tunnin monologia oinaalta. Ei vaan jaksa. Yksi hyvä ystävä on oinas eikä hänessä ole näitä piirteitä, koska on syntynyt kalojen rajamailla.
Leijona. Inhoavat kritiikkiä, moitteita eivätkä ota vastaan asiallistakaan palautetta. Kuvittelevat olevansa koko luomakunnan kuninkaallisia (Leijona on kunnon minä, minä ja vain minun kermaperse merkki). Leijonat pyrkivät AINA esiin, päättämään asioista ja tallomaan heikoimmat ja hitaammat jalkoihinsa. Neuvotteleminen leijonan kanssa, noh, sitä ei tapahdu, koska se mitä yritetään sopia pyyhitään pois, koska leijona on niin hienohelma&kermaperse, jota ei muut komentele. Päiväkodista lähtien leijona tarvitsee ihailijajoukon ja sama meininki jatkuu kuolemaan saakka. (Päiväkodissa leijonat pyrkivät esiin mitä typerimmin keinoin ja komentelevat viemällä hiekkalapion kilteimmiltä lapsilta). Leijona karjuu, huutaa ja ulvoo jos joku erehtyy astumaan tämän varpaille. Leijonasta voin todeta, että muutaman hyvän kirjan ja laulun ovat osanneet taiteilla ja se siinä. Hiljaiset leijonat ovat parhaimmat eli ne joiden kartalla on rapua ja neitsyttä.
Minä olen merkiltäni skorpioni (tiedän ettei kaikkien kanssa voi tulla eikä pidä tulla toimeen ja noita kolmea merkkiä välttelen).
Julkkikset jännänaiset tuntuu olevan usein kaksosia, oinaita, rapuja, ja siviilissä myös kaloja.
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset jännänaiset tuntuu olevan usein kaksosia, oinaita, rapuja, ja siviilissä myös kaloja.
Martina, Maisa, Sofia, tämäntyyppiset löytyy näistä
Milloin kukkosen netta on syntynyt, mitä merkkiä? Veikkaan oinasta tai rapua.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kukkosen netta on syntynyt, mitä merkkiä? Veikkaan oinasta tai rapua.
JP 1.3. eli kalat joka ajelehtii ilman selkeätä suuntaa tai tavoitteita, omassa todellisuudessaan
Olen aurinkomerkiltäni kauriin ja vesimiehen rajalla. Nouseva merkkini on vaaka, ja kuumerkkini Jousimies
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkomerkiltäni kauriin ja vesimiehen rajalla. Nouseva merkkini on vaaka, ja kuumerkkini Jousimies
Ok
Vaakanainen on ilkeä koulukiusaaja.
Oinasnainen on selkäänpuukottava valeystävä.
Leijonanainen on ylimielinen kus.pää esimies.
Jousimiesnainen on typerä mukahauska paasaava naapuri.
Olen herkkä ja kaunosieluinen kalatnainen ja juoksen ja lujaa jos edellä mainitut merkit ovat lähistöllä.
Kyllä Netta varmaan rapu tai oinas on
Ja sinä, julman kohtelun uhri, menit rakastumaan, naimisiin ja kai perustamaan perheenkin tuon hirviön kanssa? ;D Anna mun kaikki kestää. Voisin melkein arvata, että tuo kammotus yritti eron jälkeen nyhtää sinulta rahaa lapsiin ja kenties vaati, että sinun pitäisi hoitaa heitä...saattoi ehkä myös huomauttaa oluen liiallisesta juomisesta ja sen sellaista...