Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12683)

Vierailija
12421/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomerkki ei riitä. On myös nouseva merkki ja kuumerkki.  Ei siis voi sanoa pelkän aurinkomerkin perusteella mitään.

Vierailija
12422/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona sen perusteella että tiedän ilkeän leijonan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12423/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskorppari ja nousu leijona. Minkälainen mää oon? En sano vielä aurinkomerkkiä:D

Vierailija
12424/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaaaha. Tiedät yhden ilkeän leijonan, joten kaikki leijonat on kamalia? Minä tiedän useita kivoja leijonia ja useita aivan p*rseestä olevia skorpioneja ja kauriita, mutta en siltikään niputa kaikkia samaan hyvä/huono-kastiin. Kas kun koko astrologinen kartta vaikuttaa.

Vierailija
12425/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kalojen empaattisuudelle ei löydy vertaista. Joskus ujous ja introverttiys estävät näyttämästä sitä, mutta kyky asettua toisen asemaan on vahva. Voi kuluttaa kalat-ihmistä itseään, rajaton.

Ehkä joo, mutta siitä huolimatta osaavat myös tarvittaessa syyttää kaikkia muita ongelmistaan ja esittää mukavampia kuin ovatkaan. Oman kokemuksen perusteella pahimpia p*skanpuhujia ja lupausten pettäjiä ovat juuri kalat, heidän kanssaan ei kannata sopia ainakaan mitään tärkeää koska se unohtuu tai ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
12426/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuskorppari ja nousu leijona. Minkälainen mää oon? En sano vielä aurinkomerkkiä:D

Haastava... en toki tunne sinua ja aurinkomerkkikin vaikuttaa, mutta jotenkin tuo yhdistelmä huokuu mielipahaa ja kostonhimoa varsinkin jos jäät huomiota vaille. Tämä tunne sitten ihan oikeasti konkretisoituu kostotoimenpiteisiin eikä jää vain päähän pyörimään kuin jos olisi pelkkä skorpparin vaikutus. 

Vierailija
12427/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kalojen empaattisuudelle ei löydy vertaista. Joskus ujous ja introverttiys estävät näyttämästä sitä, mutta kyky asettua toisen asemaan on vahva. Voi kuluttaa kalat-ihmistä itseään, rajaton.

Ehkä joo, mutta siitä huolimatta osaavat myös tarvittaessa syyttää kaikkia muita ongelmistaan ja esittää mukavampia kuin ovatkaan. Oman kokemuksen perusteella pahimpia p*skanpuhujia ja lupausten pettäjiä ovat juuri kalat, heidän kanssaan ei kannata sopia ainakaan mitään tärkeää koska se unohtuu tai ei vaan kiinnosta. 

Työkaveri, sinäkö täällä kirjoittelet?

Vierailija
12428/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri, sinäkö täällä kirjoittelet?

En tiedä onko työkavereinani kaloja, joten todennäköisesti en.

Vierailija
12429/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaaaha. Tiedät yhden ilkeän leijonan, joten kaikki leijonat on kamalia? Minä tiedän useita kivoja leijonia ja useita aivan p*rseestä olevia skorpioneja ja kauriita, mutta en siltikään niputa kaikkia samaan hyvä/huono-kastiin. Kas kun koko astrologinen kartta vaikuttaa.

Kalahti ja pahasti sulle. Hah. Taidat olla kuvaillun kaltainen ilkeä leijona kun leijonat ovat tunnettuja siitä etteivät kestä minkäänlaista kritiikkiä joka kohdistuu heihin itseensä.

Vierailija
12430/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kans kokemusta kalat-työkaverista. Aluksi oli mun ongelmissa todella empaattinen, kuunteli ja antoi neuvoja (minäkin symppasin häntä kaikessa). Mitään en ollut kertonut yksityiselämästäni, vaan ainoastaan sairaudestani. Kun hän sai jotain kautta tietää, että mulla on hyvätuloinen mies ja varallisuuttakin, sekä jopa omistusrivariasunto, niin käytöksensä kylmeni kummasti.

Paljastui tosi kateelliseksi ja yritti lopulta hyötyä minusta. Itse asuu persaukisena kunnan vuokra-asunnossa. Exänsä, linnanvenkula ja alkoholisti, oli vienyt kaiken, kun sitä elätti.

Vierailija
12431/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalahti ja pahasti sulle. Hah. Taidat olla kuvaillun kaltainen ilkeä leijona kun leijonat ovat tunnettuja siitä etteivät kestä minkäänlaista kritiikkiä joka kohdistuu heihin itseensä.

Voi hyvänen aika! En ole leijona itse enkä itse asiassa edusta edes tulimerkkiä. En vain tykkää siitä että kavereitani luokitellaan hirveiksi vain sen takia, että joku yksi saman merkin edustaja on joskus jossain ollut inhottava.

Vierailija
12432/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on itse asiassa myös (nais)kalojen ongelma, että ihastutaan ja hullaannutaan kaiken maailman autettaviin, ongelmaisiin hamppeihin. Eli ei yllätä yhtään tuo linnanvenkulan passaaminen. Mitä ongelmaisempi tapaus sitä enemmän kalat haluaa parantaa ja hoivata, ja tästähän ei seuraa kuin ongelmia kaikille, varsinkin kaloille itselleen. Itse en kutsuisi tätä äidillisyydeksi vaan taipumukseksi läheisriippuvuuteen.

Vierailija
12433/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ovat empaattisia ja yleensä hyväntahtoisia ihmisiä, jotka auttavat ystäviään, mutta huonoja puolia on ne, että eivät pidä sovituista aikatauluista kiinni ja haaveillessaan unohtavat tehdä sen mitä tuli luvattua. Kalojen on vaikea erottaa haavemaailmaa ja todellisuutta, kun puolet heidän päivästään kuluu pilvilinnoja rakennellen. En pidä kaloilla hyvin usein ilmenevää marttyyriyttä eli tarvetta hyötyä muista itkutihrustuksiin vedoten.

Vierailija
12434/12683 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolikin vaikuttaa. Rapunaiset ovat ihan jees mutta rapumiehet ovat pahimpia takertujia ja äidin korvikkeen etsijöitä mitä tähtikartalta löytyy, itsenäiset ja omanarvontuntoiset naiset älkää vaivautuko ellette halua itkua tihrustavaa riippakiveä!

Vesimerkeistä johtava eli Rapu on paras, koska rapumies on äidillinen hoivaaja ja hyvä kokki. Johtavana merkkinä rapu haluaa tehdä työt hyvin, vaikka saattaa olla pihi, mutta jokaisella tuntemallani ravulla on raha-asiat kunnossa, koska eivät saa mielenrauhaa pennittömänä. Tämä on sekä hyvä että huono puoli samaan aikaan, mutta rapu ei paljasta sisimpiä ajatuksiaan juuri kenellekään, joten et tiedä mitään vaikka tällä olisi syvä haava reidessä ja yrittää jatkaa elämää normaalisti. Introvertteja usein ja viihtyvät parhaiten oman kodin rauhassa ja rapujen koti - se on täydellisesti sisustettu ja viimeisen päälle stailattu. Rapu(mies) on laatutietoinen niin sisustuksen kuin pukeutumisen suhteen.

Vierailija
12435/12683 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmamerkkien sotaisuus tuntuu tulevan monille täysin yllätyksenä.

Vierailija
12436/12683 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika! En ole leijona itse enkä itse asiassa edusta edes tulimerkkiä. En vain tykkää siitä että kavereitani luokitellaan hirveiksi vain sen takia, että joku yksi saman merkin edustaja on

Mihin muuhunkaan parhaan tai huonoimman määrittely vois perustua, kuin henkilökohtaisiin kokemuksiin merkkien edustajista? Objektiivisestihan jokaisessa on hyvää ja huonoa, ja parhautta jossain asiassa. Aika kummallisesti näytti kommentti menevän tunteisiin. Eihän tuo edes kohdistunu mitenkään henkilökohtaisesti just sinun kavereihin, vaan heidän(kin) edustamaansa horoskooppimerkkiin :D

Vierailija
12437/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika! En ole leijona itse enkä itse asiassa edusta edes tulimerkkiä. En vain tykkää siitä että kavereitani luokitellaan hirveiksi vain

Totta kai, mutta YHDEN ihmisen perusteella tehty otanta on aika heppoinen. Eri asia jos kyseinen ihminen tietäisi vaikkapa kolme ärsyttävää leijonaa, sitten asia olisi jo eri. Jos yksi on ärsyttävä kaikki muutkin ovat ärsyttäviä, se on kuin lapsen logiikkaa.

Vierailija
12438/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas on se joka ei kestä minkäänlaista kritiikkiä.

Neitsyt on toinen.

Vierailija
12439/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona,ja mielestäni väärin ymmärretty.Nouseva merkkini on vaaka.Kuu minulla on neitsyessä,joten olen vähän vaatimattomampi leijona.Toisin kun muut  haluavat ymmärtää,en ole huomion hakuinen,vaan enemmän tarkkailijan osassa seurueessa,Koska  kuu neitsyessä kuvstaa naiseuttani,olen vaatimattomampi kuin kanssa sisareni.En koskaan kilpaile muiden naisten kanssa.Leijona  aurinkomerkkinäni,anta minulle tunteen ,että olen aina ollut jollain tavalla erityinen.Minulla on koko elämäni ollut  sellainen tunne. Nouseva vaaka tekee minut raukeaksi ,rennoksi ja äärimmäisen mukavuudenhaluiseksi.En pidä konflikteista,välttelen konflikteja viimeiseen saakka,kunnes  räjähdän(mars leijonassa)Rakkauselämään minulla kuvastaa  venus ravussa.Olen parantumaton romantikko ,sentimentaalinen ja herkkä.Kodin ja  ihmissuhteiden merkki minulla onkin sitten ihan päinvastainen,eli jousimies.Olen omaa vapauttani rakastava ja  äärimmäisen huumorintajuinen, välillä ihan pelle.

Vierailija
12440/12683 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen planeetoistani,niin siis olen nouseva vaaka,joten laskeva merkkini on oinas,impulsiivien ja aloitteellinen  ja spontaani , ja se on hienoisessa ristiriidassa kuu merkkini neitsyen kanssa.