Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10061/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kuinka moni valikoi ystävänsä tai kumppaninsa horoskooppi merkin perusteella?

En yleensä valikoi, koska tutustumisvaiheessa niitä ei yleensä edes tiedä. Käytännössä vaan huomaa, että tiettyjä merkkejä on ystäväpiirissä useita ja toisia tuskin ollenkaan.

Vierailija
10062/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kuinka moni valikoi ystävänsä tai kumppaninsa horoskooppi merkin perusteella?

Joidenkin kanssa sitä vain mätsää paremmin.

Vasta sen jälkeen avautuu astrologiset seikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10063/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanon samaa kuin muutkin, eli ei sellaisia valintoja varmaan kukaan tee, mutta kyllä sen huomaa kun toinen on "sopiva" ja homma pelittää.

Nuorena kun tutustuin eri ihmisiin, oli ihan hämmästyttävää, kuinka hienosti hokasin heti jousimiehet, jotka ovat mulle kuin tuli vedelle. Mua viehätti se vapaudenkaipuu, kun itsessäni on runsaasti jouskaria, vaikka olen skorpioni. En ole itsekään halunnut oikein koskaan sitoutua. Mutta toimeen en noiden kanssa arjessa  tule. Exä oli, kun ajattelin, että en usko horoskooppeihin, mutta äkkiä tökkäsi yhteiselämä.

Toinen on oinas, jonka kanssa ei tulla juttuun, ei niin mitenkään. Enkä ole itse mitenkään päälle käyvä. Mutta oinaan tunnistaakin jo kaukaa.

Sen sijaan kauriit on mun juttu. Rauhallisia ja puhuvat kun on asiaa. Kaikista tuntemistani olen löytänyt samankaltaista arvoituksellisuutta. Harkitsevia, turvallisia ja eivät säikähdä pienistä. Kummallinen viehätys ja vetovoima.

Vierailija
10064/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas on itserakas ja itsekäs, pyrkyrit. Oikukas ja huono luonne. Varokaa niitä!

Samaa mieltä. Oinaat pahimpia, huono pää ja luonne. Paras taas Leijonam

Pahimpia ovat lapselliset leijonat, jotka luulevat aina itsestään liikoja. Leijonan karjaisu on aina heikompien komennus. Tämä narsistinen merkki on joka paikassa ihailemassa vain ja ainoastaan itseään ja pakottaa muutkin tähän samaan ihailijajoukkoon. Leijonat puukottavat selkään, kiusaavat sekä kouluissa että työpaikoilla, valehtelevat ja mustamaalaavat muita.

Vierailija
10065/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on aurinkokauris, nouseva kaksonen, kuu jousimiehessä?

Vierailija
10066/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas on itserakas ja itsekäs, pyrkyrit. Oikukas ja huono luonne. Varokaa niitä!

Pahimpia ovat lapselliset leijonat, jotka luulevat aina itsestään liikoja. Leijonan karjaisu on aina heikompien komennus. Tämä narsistinen merkki on joka paikassa ihailemassa vain ja ainoastaan itseään ja pakottaa muutkin tähän samaan ihailijajoukkoon. Leijonat puukottavat selkään, kiusaavat sekä kouluissa että työpaikoilla, valehtelevat ja mustamaalaavat muita.

Oma kokemus leijonista on kyllä ihan erilainen. Yleensä he ovat omapäisiä oman tiensä kulkijoita, joille muiden mielipiteillä ei ole niinkään väliä. Olen pohtinut, että siinä on ehkäpä syy, miksi saavat usein myös ihailijoita ja jopa jonkinlaisen hovin ympärilleen. Heissä on karismaa.

Leijonat pitävät toki itsestään, mutta onko hyvä itsetunto nyt sitten niin suuri synti? En ole tavannut myöskään ketään, joka tsemppaisi ystäviään yhtä vilpittömästi ja innokkaasti kuin leijona. He kehuvat sydämestään ja ovat ainakin minulle olleet aina hyvin lojaaleja.

T. Kaurisnainen

Vierailija
10067/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin totta. Pari naisystävää ollut todellisia käärmeitä. Ja molemmat niin itsensä lumoissa, ettei tosikaan. Ja kuitenkin epävarmuus paistoi läpi ja alkoivat mollata minua. Lisäksi valehtelivat selkäni takana. 

Tutustuin yhteen mieheen, jonka tiesin jo alakouluajoilta. En edes ihastunut, vaan vietin aikaani, kun oli kesäloma eikä muuta tekemistä sinkkuna silloin. Sanoi olevansa eronnut. Kerran oli joku juttu suunnitteilla  meillä, ja hän sanoi, että voisitko soitella illalla, niin katsotaan sitten minne mennään.

No, soitin, ja mies vastasi, ja naisääni kysyi kuka siellä on, johon tämä ihana mies "Miten nyt taas, kun vastahan sulla oli menkat"!! Mä olin aika suu auki ja tajusin, että siinä tehtiin vaimoa mustasukkaiseksi ;D Aika järkyttävää kyllä. Onneksi en ollut rakastunut, en siis edes ihastunut.

Ja olen tuntenut muitakin leijonia. Ei mitään hyvää sanottavaa. Itseään täynnä ovat olleet nuo tuntemani.

Vierailija
10068/12756 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanon samaa kuin muutkin, eli ei sellaisia valintoja varmaan kukaan tee, mutta kyllä sen huomaa kun toinen on "sopiva" ja homma pelittää.

Nuorena kun tutustuin eri ihmisiin, oli ihan hämmästyttävää, kuinka hienosti hokasin heti jousimiehet, jotka ovat mulle kuin tuli vedelle. Mua viehätti se vapaudenkaipuu, kun itsessäni on runsaasti jouskaria, vaikka olen skorpioni. En ole itsekään halunnut oikein koskaan sitoutua. Mutta toimeen en noiden kanssa arjessa  tule. Exä oli, kun ajattelin, että en usko horoskooppeihin, mutta äkkiä tökkäsi yhteiselämä.

Toinen on oinas, jonka kanssa ei tulla juttuun, ei niin mitenkään. Enkä ole itse mitenkään päälle käyvä. Mutta oinaan tunnistaakin jo kaukaa.

Sen sijaan kauriit on mun juttu. Rauhallisia ja puhuvat kun on asiaa. Kaikista tuntemistani olen löytänyt samankaltaista arvoituksellisuutta. Harkitsevia, turvallisia ja eivät säikähdä pienistä. Kummallinen viehätys ja vetovoima.

Mitä tarkoittaa "kuin tuli vedelle"

Vierailija
10069/12756 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko laskeva merkki millainen ihminen on suhteessa vai millaisia ihmisiä hakee suhteeseen?

Kuullut kumpaakin.

esim. nousuVaaka-laskevaOinas

Laskeva merkki (oinas) seitsemännessä huoneessa kertoo että olet impulsiivinen ja rohkea sekä haluat säilyttää oman vapautesi. Laskeva merkki kertoo millaisia ihmisiä kaipaat ja mitä ihailet toisissa ja painottuu siihen minkälainen on sopiva kumppani ja puoliso sinulle. Sopivin kumppani tulisi olla joustava ja halukas ottamaan riskejä ja pitää spontaanista elämästä, koska et halua että elämä käy tylsäksi. Pitäisi myös tietää mitä planeettoja 7. huoneessa on vai onko se tyhjä, niin voisi analysoida tarkemmin. Yleensäkin 7. huone edustaa tärkeitä ihmissuhteita ja puolisoa/romanttisia suhteita elämässä.

Mielenkiintoista.

7. huoneessa ei ole planeettoja, vain Vertex Oinaassa.

1. huoneessa kuu, saturnus, pluto (Vaaka)

2.  jupiter (Skorpioni)

3. uranus, neptunus, lilith (Jousimies)

4. fortune (Vesimies)

5., 6. ja 11. tyhjiä

8. venus, chiron (Härkä)

9. aurinko, merkurius (Kaksoset)

10. node (Rapu)

12. mars (Vaaka)

Onko tämä sinun karttasi vai kumppanisi?

Tässä nopealla analyysilla jotain..

Vertex Oinaassa kertoo johtajuudesta ja riskinotosta. Pelkojen voittaminen ja ratkaiseva toiminta ovat avain siihen kuinka rakennat rohkeuttasi ja voit osoittaa uusia tapoja joita et tiennyt sinulla olevan. Sinusta tulee itsevarmempi ja huomaat minkälainen olet kun toimit johtajana. 7. huone on kumppanuuksien ja avioliiton huone, joten voit kokea kumppanisi aluksi uhkana ja kilpailijana, vaikka todellisuudessa näin ei olisi.

Vertex 7. huoneessa olevalla henkilöllä on vaikeuksia elää elämäänsä ilman romanttisia suhteita. He eivät kestä emotionaalista yksinäisyyttä pitkään ja tekevät mitä vain saadakseen olla muiden ihmisten lähellä ja sietävät jopa suhteita jotka eivät täytä heidän tarpeitaan. Yleensä he löytävät kaksoissielunsa ja ymmärtävät monia ihanteitaan siitä mitä yhteinen elämä tarkoittaa. Emotionaalinen onni tulee läpi useiden vaikeuksien ja haasteiden jälkeen. Aika on heidän liittolainen, usein Saturnuksen kauttakulun avulla.

Avioliitto on todella tärkeä heille ja takuu todelliseen onneen ja tasapaino suhteissa – niin henk.koht. kuin työssä.

Minun karttani. Kiitos vastauksesta, huoneanalyysit ja vertex, lilith, node, fortune ja chiron ovat tuntemattomampia juttuja minulle. Kartassani on myös kaksi jumalan sormi -kuviota.

En omasta mielestäni ole ollenkaan johtaja tai suurten riskien ottaja. Huono puoleni on kärsimättömyys ja siedän huonommin hitaita (toiminnaltaan tai ajattelultaan) ihmisiä. Esikoislapsena jonkinlainen esimerkkinä, johtajana ja suorittajana oleminen on sälytetty minulle jo aika pienenä. Osittain se on mukavaa, mutta mieluummin olisin vastuista vapaa. Kammoan suurille joukoille esiintymistä, puheiden pitämistä yms. Vaikka tutussa porukassa juttelen paljonkin ja juttuni viihdyttävät ja kiehtovatkin ihmisiä. Olen toki itsevarmempi kuin nuorempana, mutta enemmän olen tarkkailija kuin pioneeri. Mieluummin assistentti kuin pomo. Lasteni pääasiallisena huoltajana saa vastuuta ottaa riittämiin.

Avioliitossa en ole ollut koskaan, takana yli 10v avoliitto josta lähdin kun en voinut elää kuin kämppikset (puoliso oli nousuKauris-laskevaRapu). Tunnustan, että elämä on mielestäni tylsää jos ei ole sutinaa jonkun kanssa, en kuitenkaan kaipaa 24/7 suhdetta vaan tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, ihan omaa arkea, kumppanin kanssa laatuaikaa. Olen jonkinverran miellyttäjä, mutta imarrella ja toisten pyllyjä en osaa nuoleskella. Olen vahvasti seksuaalinen ja välillä tuntuu että se aiheuttaa miehille paineita, vaikka uskollinen olen jos on sovittu ettei muita tapailla, ja yritän olla painostamatta jos kumppani ei ole halukas.

Vierailija
10070/12756 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin huomattu! Leijona on pahin vanhempana, kaverina ja pomona. Itse tietenkin pitävät itseään anteliaina ja suurina persoonina.

Olen varma että tässäkin kyselyssä leijonat johtaa tilastoja vain koska äänestivät itseään. Minä äänestin kaloja koska näin rapuna ymmärrän heidän suomukkuuttaan.

Vierailija
10071/12756 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies on vakava pohtija, vahva ja eksentrinen omantiensäkulkija.

Vierailija
10072/12756 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet elämässäni olleet naispuoleiset kiusaajat ovat olleet kauriita, aloin yksi päivä miettiä asiaa. Ovat niin vahvoja ja varmuuden vuoksi pitää lytätä muita vielä, koko elämä yhtä nokkimisjärjestyksen luomista.  Miespuoleisten kauriiden kanssa tulen paremmin toimeen. Leijonista en useinkaan pidä, leuhkijoita, mollaajia, itseään koko ajan esille tuovia aika monet. Itse olen vesimiesnainen.

Vierailija
10073/12756 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "kuin tuli vedelle"

No eikös se tuli sammu kun vesi kastelee, ja eivät sovi yhteen? Tuli saa veden kiehumaan?

Vierailija
10074/12756 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko narsisti, olen kaksonen ja nouseva leijona 🤫

Vierailija
10075/12756 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskeva merkki on rapu. Osaisiko joku auttaa?

- Kirjoittaja

Vierailija
10076/12756 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Se x and the cityä putkeen monta päivää. Sarjasta tulee aina mieleen SJP:n ja Kim Cattrallin välirikko. SJP on oinas, nouseva kaksonen, kuu kauriissa. K.C on leijona, nouseva vaaka, kuu vesimiehessä. Tulkintaa tästä?

Vierailija
10077/12756 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kirjoittaja

Hiljaista on.

Vierailija
10078/12756 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat. Samaan aikaan tasapainoinen, vastuuntuntoinen, empaattinen ja luova. Harvinainen yhdistelmä.

Ja alkoholiin uppoava, elämän tärkein janojuoma! Hauskaa ei voi olla ellei turruta päätään jollain: alkoholi, seksi, pelaaminen tjn. Kaikki eskapismi käy.

Ryypiskelevälle eskampismia harrastavalle Kaloille paras (ryyppy)kaveri on Rapu. Rapu voi juoda tai sitten ei, mutta huolehtii rakkaasta Kaloista ettei tämä satuta itseään tai juo liikaa.

Tämä on kuin suora kuvaus meidän parisuhteesta - olen kalat vaimo ja alkoholisti ja mieheni on rapu, joka piilottelee ja tyhjentelee pulloja ja siinä samalla muistuttelee pehmeästi etten saisi juoda. Rapumieheni on saanut minut hakemaan apua.

Vierailija
10079/12756 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kirjoittaja

Löydät tietoa itsekin googlettamalla laskeva merkki rapu tai englanniksi descendent sign cancer.

Vierailija
10080/12756 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko analyysia Aurinko, Kuu, Merkurius ja Venus kaikki Ravussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme