Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas on itserakas ja itsekäs, pyrkyrit. Oikukas ja huono luonne. Varokaa niitä!
Samaa mieltä. Oinaat pahimpia, huono pää ja luonne. Paras taas Leijonam
Pahimpia ovat lapselliset leijonat, jotka luulevat aina itsestään liikoja. Leijonan karjaisu on aina heikompien komennus. Tämä narsistinen merkki on joka paikassa ihailemassa vain ja ainoastaan itseään ja pakottaa muutkin tähän samaan ihailijajoukkoon. Leijonat puukottavat selkään, kiusaavat sekä kouluissa että työpaikoilla, valehtelevat ja mustamaalaavat muita.
Leijonissa on vähiten kiusaajia, leijonat pitävä yleensä heikompien puolta. Minun kaksi puolustajaa, koulussa ja työpaikoilla, oli leijonia.
Jep, leijonissa on jotain ylimielisyyttä, mutta sisimmältään ovat puolustajia. Ainakin jos kokevat toisen sen arvoiseksi.
-Kaksoset
No niin, puolustaa mitä tai ketä puolustaakin. Olihan mullakin tällainen kiva ystävätär. Kun riitelin mun miehen kanssa, hän kutsui MIEHENI heille. Siellä oli tosin myös hänenkin miehensä, alko-holisti-hak-kaaja, josta halusi päästä eroon. Oli kertonut miehelleni, kuinka hän ansaitsee parempaa (taattua av-ainesta?) ja että hän olis se parempi. Lisäksi on myös kovin rakastunut mieheeni. Sellaista sitten.
Ukko tuli äkkiä kotiin ja kauhisteli kuinka voi ollakin käär-me. Hu-malainen aviomies oli ilmeisesti ollut sammuneena jossain sohvan nurkassa. Ja ei olla mitään weetee-porukkaa, ihan töissä käyviä tavallisia ihmisiä. Alkkari kai sairauslomilla silloin.
No vähän liian huomionkipeitä leijonat ovat sillointällöin kyllä.
-Kaksoset
Olen itsekin joskus, mutta en todellakaan mene ystävieni miesten korvaan supattelemaan. En antaisi vastakaikuakaan, vaikka tarjoaisivat mitä. Lisäksi kertoisin ystävälle, jos mies ehdottelisi jotain. Muiden keskinäiset suhteet ovat minulle tabu, niihin ei mennä sotkeentumaan.
Toinen leijonakin muistuu mieleeni opiskeluajoilta, eli naisystäväni. Eräs meidän molempien ystävä ja naapuri, meitä pari vuotta vanhempi nuorimies, halusi saattaa mut kerran kotiin baarista. Kutsui luokseen kylään ja antoi todella upean piirustuksen, oli muuten erittäin lahjakas. Kertoi tunteistaan, joihin minä en pystynyt vastaamaan.
Jokusen kk:n kuluttua mies päätyi it-semurhaan. Tämä ystäväni kertoi minulle, että Matti (nimi muutettu) oli häneen tosi rakastunut. Minä en sanonut siihen mitään. Kaverini tuli sitten yhtenä päivänä mun luo käymään, ja sen jälkeen hävisi Matin tekemä ihana piirustuskin. Ei ottanut enää mitään yhteyttä.
En väitä että Matti päätyi ratkaisuunsa minun takiani, en todellakaan, mutta tulee aika usein mieleen, että olisinkohan voinut jotenkin estää...aivan tavattoman herkkä ja taiteellinen tyyppi. Hakeutui aina mun seuraan, ei mitenkään ahdistelevasti kuitenkaan. Olen itsekin piirtänyt, varmaan vaistosi minusta samankaltaisuuden.
10091 jatkaapi, kun 10101 vastasi niin mukavasti. Sanokaapa te asiantuntijat ym. asialliset astrologit, millainen olen, kun aurinko siis härkä, nouseva merkki skorpioni (hui kauhistus?) Kuu kaloissa.
Vierailija kirjoitti:
10091 jatkaapi, kun 10101 vastasi niin mukavasti. Sanokaapa te asiantuntijat ym. asialliset astrologit, millainen olen, kun aurinko siis härkä, nouseva merkki skorpioni (hui kauhistus?) Kuu kaloissa.
Noususkorpioni tuo sun tämän inkarnaation ja henkisen kasvun tavotteeksi omaksua jotain skorpionipiirteitä. Se voi olla vaikka sopivaa pisteliäisyyttä, tietynlaista periksiantamattomuutta tai joku muu sulle hyödyllinen piirre. Aurinkohärkä ja kuukalat viittaa kauneutta arvostavaan ja jollain tasolla rauhalliseen persoonaan.
Olen aina kokenut olevani vähän kuin Hietanen Tuntemattomassa sotilaassa, eli "Kyrmyselkä ahvena" :), vähän outolintu, pitäneekö paikkansa?. Tein juuri pikatutkielman mistä löytyi seuraavia faktoja: Nouseva merkki kaksonen, laskeva jousimies, aurinko kaksonen, kuu skorpioni. Sanovatko nuo yhtään mitään vai kertovatko ihan kaiken, tukeeko tulkinta omia tuntemuksia??? Terveisin kaksonen jolla oli kiire tulla maailmaan aikoinaan hiukan etuajassa, piti laskujeni mukaan syntyä neitsyeksi mutta pieleen meni...
Vierailija kirjoitti:
Skoppionit on kamalia.
Mielenkiintoinen elukkahan se on, luonto-ohjelmissa aina pistämässä jonkun kuoliaaksi.
Onko joku tilannu ihan ammattiastrologilta tulkintaa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mielenkiintoinen ketju, mutta olen lukenut vain aloituksen. Syyn voinette ymmärtää. Pituus!
Harva härkä on tyypillinen härkä, en minäkään. Jotain piirteitä on sekä itseni että muiden mielestä. Mutta jotain ei, esim.puutarhajutut ei ole ikinä kiinnostaneet, vaikka olen nainen.
Siksi mulle merkkaa enemmän ja uskon jopa hieman siihen tulkintaan, mikä muodostuu synt.päivän lisäksi syntymäkelloajan ja kuun merkeistä ja ehkä muustakin. Omiani en nyt tässä luettele.
Ainakin olet itsepäinen härkä jos mitään muuta ei voi sanoa. :D
Kyllä ihmiset on höyniä ku näihin uskovat. Mä voisin omasta päästäni keksiä vastaavan systeemin ja jos osaisin markkinoida niin kohta kaikki uskois
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset on höyniä ku näihin uskovat. Mä voisin omasta päästäni keksiä vastaavan systeemin ja jos osaisin markkinoida niin kohta kaikki uskois
Jotkut pelaa spiritismiä ja jotkut käy maksullisella ennustajalla.
Osa luulee, että puoliso ei petä ja ollaan yhdessä elämän loppuun saakka.
Itse höpöttelen täällä, eikä ole tullut papin edessä itkettyä ja löperreltyä "rakastan sinua kuuhun ja takaisin" ja "minulla tule koskaan eikä ikinämilloinkaan tule olemaan himoja muita kohtaan"..
Entäs ne hölmöt joita höynäytetään autokaupoilla? Ja mites nigerialaislentokapteenien putsaamat, kun menee asunto ja säästöt alta? Isät, joiden lapset ei olekaan niiden lapsia?
Niinpä, joten eiköhän pidetä jokainen huolta vain niistä omista asioistamme, sinäkin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No onhan sinullakin oma harhaluulosi mihin vakaasti uskot, luulet nimittäin olevasi meitä muita fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Jännää 🦂🐠🌛
Minä olen Tiikeri-Skorpioni, jolla on kuu kaloissa.
Antaisin mitä vaan, jos saisin tuon kuu-aspektin poistettua. Hirveää kärsimystä myötäelää niin vahvasti lasten ja eläinten kaltoinkohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää 🦂🐠🌛
Minä olen Tiikeri-Skorpioni, jolla on kuu kaloissa.
Antaisin mitä vaan, jos saisin tuon kuu-aspektin poistettua. Hirveää kärsimystä myötäelää niin vahvasti lasten ja eläinten kaltoinkohtelua.
Sinä voisit miettiä rajojasi (boundaries). Klassinen kala ongelma. Ajattelin vuosia, että olin niin "psychic", kun vaistosin sitä sun tätä. Kävi ilmi, että sille oli vähemmän imarteleviä psykologisia syitä.
T. toinen kuukala
Nousuleijona täällä, joka ei pidä esilläolosta eikä parrasvaloissa olemisesta. Pidän johtamisesta, mutta niin että tasapaino säilyy ja asiat soljuvat diplomaattisesti koko tiimin kesken. Kartallani on myös vaakapositio, että tasapaino ja diplomatian kaipuu saattaapi johtua siitä. Mieluiten tuon valoa kaikille kuin että olisin itse ihailun kohteena. Leijonana voin sanoa etten pidä siitä jos rakkaitani solvataan tai rakastamani ihmiset eivät saa ansaitsemaansa arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas on itserakas ja itsekäs, pyrkyrit. Oikukas ja huono luonne. Varokaa niitä!
Pahimpia ovat lapselliset leijonat, jotka luulevat aina itsestään liikoja. Leijonan karjaisu on aina heikompien komennus. Tämä narsistinen merkki on joka paikassa ihailemassa vain ja ainoastaan itseään ja pakottaa muutkin tähän samaan ihailijajoukkoon. Leijonat puukottavat selkään, kiusaavat sekä kouluissa että työpaikoilla, valehtelevat ja mustamaalaavat muita.
Leijonissa on vähiten kiusaajia, leijonat pitävä yleensä heikompien puolta. Minun kaksi puolustajaa, koulussa ja työpaikoilla, oli leijonia.
Jep, leijonissa on jotain ylimielisyyttä, mutta sisimmältään ovat puolustajia. Ainakin jos kokevat toisen sen arvoiseksi.
-Kaksoset
Huomaat kyllä, mikäli et kuulu jalopeuran "sisäpiiriin". Tällöin olet aurinkoleijonalle, oman arvonsa tuntijalle, lähinnä kuin ilmaa.
Jalopeura ja sisäpiiri. Fiksu ihminen ei käyttäydy noin, ellei ole syytä ulkoistaa jotain henkilöä jostain syystä. Huonon itsetunnon merkki vain, oman arvonsa tuntevan ei tarvitse dissailla ketään, jos ei ole kateellinen yms.
Ensimmäinen kommetoija osui naulan kantaan. Leijonalle on tyypillistä käytöstä jättää huomiotta ne, joita eivät syystä tai toisesta arvosta. Leijona on lämmin ja luotettava ystävä niille, joista aidosti välittää, mutta ei unohda kärsimäänsä vääryyttä ja poistaa sellaiset ihmiset elämästään, joita ei siihen halua. Leijona ei useinkaan "dissaile" ketään tai ole ilkeä - oman arvonsa tuntevana hän siirtyy eteenpäin ja kohdistaa huomionsa heihin, jotka sen ansaitsevat. Jalopeuroilla on kyllä useinkin oma sisäpiirinsä, se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kaksoset
Huomaat kyllä, mikäli et kuulu jalopeuran "sisäpiiriin". Tällöin olet aurinkoleijonalle, oman arvonsa tuntijalle, lähinnä kuin ilmaa.
Jalopeura ja sisäpiiri. Fiksu ihminen ei käyttäydy noin, ellei ole syytä ulkoistaa jotain henkilöä jostain syystä. Huonon itsetunnon merkki vain, oman arvonsa tuntevan ei tarvitse dissailla ketään, jos ei ole kateellinen yms.
Ensimmäinen kommetoija osui naulan kantaan. Leijonalle on tyypillistä käytöstä jättää huomiotta ne, joita eivät syystä tai toisesta arvosta. Leijona on lämmin ja luotettava ystävä niille, joista aidosti välittää, mutta ei unohda kärsimäänsä vääryyttä ja poistaa sellaiset ihmiset elämästään, joita ei siihen halua. Leijona ei useinkaan "dissaile" ketään tai ole ilkeä - oman arvonsa tuntevana hän siirtyy eteenpäin ja kohdistaa huomionsa heihin, jotka sen ansaitsevat. Jalopeuroilla on kyllä useinkin oma sisäpiirinsä, se on totta.
Olen joutunut leijonan uhriksi ja työpaikkakiusatuksi. En vieläkään tiedä miksi kyseinen leijona otti minut silmätikuksi, haukkui päin naamaa ja oli kateellinen sekä lisäksi puhui pahaa selkäni takana, niin että minut savustettiin yrityksestä ulos. Käsi sydämellä voin sanoa etten tehnyt mitään väärää mutta niin vain yksi kaksi päädyin tämän monsterin (jota kait yleensä viidakon kuninkaaksi&kuningattareksi kutsutaan) kynsiin. Kohdallani riitti pelkkä olemassaolo, mistä leijona ei pitänyt ja herkkänä kalana sen kyllä huomasin. Sen mitä olen astrologiaa opiskellut, niin leijona on erittäin ylpeä ja lojaali, joten eivät helposti pyydä anteeksi. Leijona on merkki, jonka pitäisi tuoda valoa ja lämpöä ympäristöönsä ja läheisilleen. Tiedän etteivät kaikki leijonat toimi noin katalasti, mutta en tule enkä voi koskaan unohtaa mitä juuri tuo leijona minulle teki. -Kalat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kaksoset
Olen joutunut leijonan uhriksi ja työpaikkakiusatuksi. En vieläkään tiedä miksi kyseinen leijona otti minut silmätikuksi, haukkui päin naamaa ja oli kateellinen sekä lisäksi puhui pahaa selkäni takana, niin että minut savustettiin yrityksestä ulos. Käsi sydämellä voin sanoa etten tehnyt mitään väärää mutta niin vain yksi kaksi päädyin tämän monsterin (jota kait yleensä viidakon kuninkaaksi&kuningattareksi kutsutaan) kynsiin. Kohdallani riitti pelkkä olemassaolo, mistä leijona ei pitänyt ja herkkänä kalana sen kyllä huomasin. Sen mitä olen astrologiaa opiskellut, niin leijona on erittäin ylpeä ja lojaali, joten eivät helposti pyydä anteeksi. Leijona on merkki, jonka pitäisi tuoda valoa ja lämpöä ympäristöönsä ja läheisilleen. Tiedän etteivät kaikki leijonat toimi noin katalasti, mutta en tule enkä voi koskaan unohtaa mitä juuri tuo leijona minulle teki. -Kalat
Mulla on vähän vaikea suhde Leijoniin, ainakin osaan Leijonia. He tuntuu vaativan niin paljon jotain sellaista ihailua ja jopa submissivuutta heille, mikä ei vaan lähde iteltä luonnostaan. En tykkää pomottajista. On myös tosi tosi kivoja ja charmantteja Leijonia, mut sit nuo pomottavat ja ignoraavat En tykkää. (Lisään vielä että yksi ex oli Leijona ja kemiaa oli kyllä paljonkin, mutta ongelmaksi muodostui hänen huomiontarpeensa sekä se, että yritti vaikuttaa liikaa mun ulkonäköön ja lopulta ei kumpikaan antauduttu toisillemme ja oltiin sitoutumiskyvyttömiä loppuun asti. Hän löysikin sitten itselleen oikein kivan Ravun, joka oli valmis tekemään ne kompromissit Leijonaa miellyttääkseen.) -Vesimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kaksoset
Työpaikkakiusaaja oli leijona. Ei pyytänyt anteeksi, halusi paistatella parhaimpana ja puukotti selkään. Ja huomasin että herkkyyteni ja spontaaniuteni ärsytti häntä. -Vaaka
Käsittääkseni näiden välisiä vertailuja täällä tehdäänkin, vai olenkohan väärässä? Minä olen niin tyyppiesimerkki skorpionista kuin voi olla, mutta kun tutkii syvemmältä, niin täysin selvät merkit saavat selityksen. Tietäväisemmät on tutkineet karttaani, ja paikkansahan tuo näyttää aika hyvinkin pitävän.