Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12741)

Vierailija
10041/12741 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas on kiva ryyppykaveri mutta ei ollenkaan kiva töissä.

Word

Vierailija
10042/12741 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary64 kirjoitti:

Juuri niin! Kaikki oinaat jotka tunnen ovat kaikista oikeudenmukaisimpia. Eivät hyväksy vääryyttä. Huonoja puolia on kilpailuhenkisyys sekä se että menee pää edellä minne vaan eikä harkitse kun innostuu. Joskus suorapuheinen koska asiat pitää sanoa suoraan eikä selän takana.

Moni oinas juuri puhuu mieluiten selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10043/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan teille arvoituksen ja tietoa minkälainen olen niin satte yrittää arvata mikä horoskooppi merkki olen.Itse olen sitä mieltä että syntymäajan lisäksi ihmisen persoonaa ja luonnetta muokkaa elämän eri kokemukset ja kasvatus. Itse olin köyhistä oloista ja sain tiukan kasvatuksen.Olin koulukiusattu 9 vuotta.En ikinä sanonut kiusaajille vastaan vaikka se oli jokapäiväistä.Jo pienenä olin sellainen että jos en jotakin asiaa oppinut heti niin en halunnut edes opetella sitä.Oli sitten kyseessä laskeminen,lukeminen tai vaikka kellon oppiminen.Työmaailmassa se pätee nykyäänkin.Jos en opi heti eka kerralla uutta asiaa en halua edes opetella.Yleensä opin heti koska tahto osata on niin kova.Töissä olen ahkera.Osaan myös ottaa rennosti mutta sitten kun aloitan niin on vaikea lopettaa kun pääsen vauhtiin..Parisuhteessa osoitan puolisolle aina että välitän kiitän,kehun,suukotan ja halaan.Olen innostuva ja jos puoliso saa jonkun hassun ajatuksen olen siinä mukana heti sata lasissa.Olen empaattinen ja välillä kerjään kehuja,kehumalla itseäni,nauramalla päälle ja sanomalla "kuka kissan hännän nostaa,ellei kissa itse'.Ystävänä olen etäinen ja ystäviä ei ole monta.Ei se määrä,vaan laatu.Saman merkin kanssa tulen hyvin toimeen.En ole kateellinen.Olen laittanut kesämökin viimeisen päälle kuntoon ja siskoni 5 henkinen perhe majoittuu sielä aina suomen vierailullaan.Tykkään kun saan antaa heille kivat puitteet oleiluun.Juuri sama sisko (vesimies) oli vuosia kateellinen tästä minun kesämökistä mutta minä en mennyt siihen ilkeilyyn mukaan.Annoin mielessäni anteeksi kunnes hän itse pyysi anteeksi ja nyt olemme kuin ei mitään riitaa olisi koskaan ollutkaan.Mielestäni kaikki riita on turhaa energian haaskausta ja kun suhtautuu asioihin positiivisesti niin kaikkien kanssa tulee toimeen.Kysynkin nyt näiltä kaiken tietäviltä mikä horoskooppi merkki olen ?

Vierailija
10044/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Mars Skorpionista?

Vierailija
10045/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämätöntä, että horoskooppimerkeistä saadaan vielä tällä vuosituhannella 10 000 viestiä yhteen ketjuun. Humpuuki elää ja voi hyvin.

Vierailija
10046/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä, että horoskooppimerkeistä saadaan vielä tällä vuosituhannella 10 000 viestiä yhteen ketjuun. Humpuuki elää ja voi hyvin.

Noin, ja nyt kun se tuli jälleen kerran todettua, voitkin ihan rauhallisin mielin keskittyä juuri sinua kiinnostaviin asioihin :)

Minusta taas on täysin käsittämätöntä, että satoja sivuja saa haukkua ja solvata tuntemattomia ihmisiä, ja ladella vaikka mitä oksettavaa. Oletko jo käynyt näitä ihmettelemässä? 

Vierailija
10047/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla. Mun kans ei kannata alkaa hanskaamaan. Mutta suutun vasta kun on aihetta, muuten erittäin sopuisa. Jaa, no erittäin pitkävihainen jos joku antaa aihetta, mikä aika kuluttavaa toisaalta.

Vierailija
10048/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävimmät miespuoliset on olleet tätä merkkiä. Narsisteja, petollisia ukkomiehiä, henkistä väkivaltaa käyttäviä ilkeäkieliä.

Vierailija
10049/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi parempi, plussia ja miinuksia? Miehiä molemmat.

Oinas, kuuJousimies, merkuriusKalat, venusOinas, marsOinas

Härkä, kuuRapu, merkuriusKaksoset, venusKaksoset, marsOinas

Riippuu tietenkin omista sijainneistasi, mutta jokainen astrologiaa tunteva tietää myös, että tietyt sijainnit ovat objektiivisesti tarkasteltuna suotuisampia kuin toiset. Se ei tee kenestäkään tietenkään parempaa tai huonompaa, vaan erilaisia. Lisäksi koko syntymäkartta ja sen aspektit vaikuttavat kokonaisuuteen.

Molemmilla miehillä on Mars oinaassa. Se on omassa planeetassaan, sillä Mars hallitsee oinasta. Tämä sijainti on hyvin dynaaminen ja aikaansaava, ja sen omaava henkilö ilmaisee itseään usein rohkeasti ja itsevarmasti. Hän voi olla urheilullisesti lahjakas ja fyysisesti vahva, mutta myös ns. yllytyshullu, impulsiivinen sekä onnettomuusaltis. Sijainnin helmasynti on lyhyt pinna, ja suuttuessaan hän voi olla jopa aggressiivinen. Hän kuitenkin leppyy nopeasti ja on tunteissaan hyvin suora, hyvässä ja pahassa.

Merkuriuksen sijainti on suotuisampi kaksosissa, jossa se on omassa merkissään. Merkurius kaksosissa takaa nopean älyn ja antaa tarinankertojan lahjoja - henkilö on yleensä hauskaa seuraa ja osaa keskustella laajalla skaalalla mitä moninaisemmista asioista. Kaikista rehellisin sijainti tämä ei välttämättä ole, vaan henkilöllä voi olla taipumus käyttää hieman värikynää kertoessaan hauskoja tarinoitaan hyvin viihtyvälle yleisölleen.

Merkurius kaloissa, kuten muissakaan vesimerkeissä ei ole se suotuisin sijainti. Kalat ei välttämättä ilmaise itseään kovin selkeästi tai suoraan, vaan on hieman salamyhkäinen ja ujo, eikä uusien ihmisten seurassa saa välttämättä sanaa suustaan. Tämäkään sijainti ei ole se rehellisin mahdollinen, sillä kaloilla on taipumus käännellä asiat omaksi edukseen.

Kiitos vastauksista. Eniten mietityttää Oinaalla tuo Kalat-sijainti ja Härällä Rapu-sijainti.

Ne kun mielestäni tekevät aika ison poikkeuksen muuhun karttaan. Tai sitten minulla on vaikeuksia ymmärtää vesielementtisiä sijainteja, omalla kartalla kun ainoa planeetta vesimerkissä on JupiterSkorpioni.

Ex-avomies Vaaka kuuRavulla(vaikea ymmärtää), mutta ehkä Härkä kuuRavulla on parempi yhdistelmä.

Oinas-mies(merkuriusKalat) on muuten suorasukainen ja aktiivinen, toisinaan kommunikointi välillämme on kuin telepatiaa, välillä taas ei "uskalla" kertoa asioita, etenkin tunne-elämään liittyviä, vaan ne paljastuvat vasta joskus myöhemmin vaikka muista asioista olisi kuulumisia vaihdettu.

Itselläni merkurius on Kaksosissa ja ihastuin Härän (merkuriusKaksoset) suoraan keskustelutyyliin, meissä on paljon samaa. Välillä kuitenkin tuntuu että miehen tunnetilat häiritsevät kommunikointia, etenkin etänä ja se tekee minut kärsimättömäksi. Oinaan kanssa yhdessä ollessa on säpinää, mutta monesti hänellä myös kiire jo muihin puuhiin, Härän kanssa odottelua, mutta toteutuessaan mukavan kokonaisvaltaista hyvää.

Kuuni on Vaaka eikä se ole kovin helppo sijainti, nytkin puntaroin kahta vaihtoehtoa ja yksilöissäkin mietiskelen eri puolia. Marsini on myös Vaaka joka ei ole kovin hyvä sijainti sekään, ehkä siksi viehätyn marsOinaiden pienestä dominoinnista. Karttani on Venusvoittoinen muutenkin, nousu myös Vaaka joka käsittääkseni sitten vetää myös puoleensa Oinasmaisia tyyppejä/tekee kaipausta heidän ominaisuuksiaan kohtaan.

Venus minulla on Härässä, kuinka se toimii venusOinaaseen(Oinasmies) ja venusKaksoseen(Härkämies)?

-Kaksoset

En tiedä kuinka toimii, mutta venusOinas on nopea tunteissaan eikä mieti aikaakaan vaan rakastuu nopeasti mutta voi olla ongelmana ettei pysty sitoutumaan vaan luulee rakkauden tunnetta oikeasksi rakkaudeksi vaikkei rakasta kohdetta. VenusKaksoset on kepeä, iloinen kun taas venusHärkä kaipaa tunteilleen vakautta ja pysyvyyttä.

Niin, oma karttani on kepeä ilmakartta lukuunottamatta venusHärkää. En halua liikaa kahlita, mutta haluan tietää missä mennään.

Siksi nämä dynamiikat mietityttääkin; Kaksonen venusHärässä + Härkä venusKaksosessa,

Oinasvoittoisen kartta taas verrattuna omaan Vaakavoittoiseen (vastamerkit, samoin kuin aurinkoni(kaksoset) ja hänen kuunsa(jousimies)).

Oinaan olen tuntenut yli 4v, Härän 4kk.

Oinaan kanssa oli alussa tapailusuhde, joka loppui kun alkoi tahollaan parisuhteeseen, joka oli on-off ja välissä piti yhteyttä minuun. Nyt sitten ollaan taas kumpikin sinkkuja. Härkä taas ei ole ollut koskaan paria vuotta kauempaa parisuhteessa ja kammoaa ajatusta vakituisesta arjen jakamisesta kenenkään kanssa. Vaikuttaa kuitenkin haluavan kokonaisvaltaisempaa yhdessäoloa kuin Oinas.

Itselleni sopisi hyvin suhde missä ei asuta yhdessä, mutta halut ja ajatukset kohtaa. Tuntuu että miehistä toisella synkkaa enemmän mieleeni/ajatuksiini ja toinen enemmän kehooni/haluihini.

Kysymyksen alkupointti oli kuitenki saada tietoa eri ominaisuuksista ja vertailla niitä omiini mietintöjen tueksi.

Oinas ja jousimies ovat kaksi merkkiä, joita ei voi eikä kannata kahlita. Oinas haluaa mennä ja oman vapauden vaikka olisikin suhteessa. Oinas on tulinen, joten suuttuu nopeasti mutta yleensä antaa nopeasti anteeksikin jos siihen on syytä. Oinas on oikutteleva ja itsepäinen mutta ei yhtä itsepäinen ja rauhallinen kuin härkä, joka on 20 x itsepäisempi kuin oinas ja harvoin on valmis muuttamaan saati muuttumaan hyväksi kokemaansa asiaa. Oinas rakastaa ja on uskollinen jos on kohteesta ja suhtaasta 100% varma.

Yksi tuntemani Oinas seurusteli, mutta selän takana sääti muiden kanssa minkä ehti. Toinen on jatkuvasti "rakastunut", useasti ollut jo kihloissakin. Silti suhteet olleet lyhyitä, vaihtaa kumppania kuin sukkia.

Tuntemani Oinas on nyt sinkku mutta lyhyin suhde kesti kaksi viikkoa ja pisin on ollut 6 kk ja sekin oli kaukosuhde.

Oon oinas ja voin ymmärtää miksi joillain menee noin

Tiedän muutamia Oinaita, miehiä ja naisia, joilla kaikilla on/on ollut pitkät parisuhteet. Jokainen miespuolinen on pettänyt.

Vierailija
10050/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertooko laskeva merkki millainen ihminen on suhteessa vai millaisia ihmisiä hakee suhteeseen?

Kuullut kumpaakin.

esim. nousuVaaka-laskevaOinas

Laskeva merkki (oinas) seitsemännessä huoneessa kertoo että olet impulsiivinen ja rohkea sekä haluat säilyttää oman vapautesi. Laskeva merkki kertoo millaisia ihmisiä kaipaat ja mitä ihailet toisissa ja painottuu siihen minkälainen on sopiva kumppani ja puoliso sinulle. Sopivin kumppani tulisi olla joustava ja halukas ottamaan riskejä ja pitää spontaanista elämästä, koska et halua että elämä käy tylsäksi. Pitäisi myös tietää mitä planeettoja 7. huoneessa on vai onko se tyhjä, niin voisi analysoida tarkemmin. Yleensäkin 7. huone edustaa tärkeitä ihmissuhteita ja puolisoa/romanttisia suhteita elämässä.

Vierailija
10051/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quomiellytälija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi parempi, plussia ja miinuksia? Miehiä molemmat.

Oinas, kuuJousimies, merkuriusKalat, venusOinas, marsOinas

Härkä, kuuRapu, merkuriusKaksoset, venusKaksoset, marsOinas

Riippuu tietenkin omista sijainneistasi, mutta jokainen astrologiaa tunteva tietää myös, että tietyt sijainnit ovat objektiivisesti tarkasteltuna suotuisampia kuin toiset. Se ei tee kenestäkään tietenkään parempaa tai huonompaa, vaan erilaisia. Lisäksi koko syntymäkartta ja sen aspektit vaikuttavat kokonaisuuteen.

Molemmilla miehillä on Mars oinaassa. Se on omassa planeetassaan, sillä Mars hallitsee oinasta. Tämä sijainti on hyvin dynaaminen ja aikaansaava, ja sen omaava henkilö ilmaisee itseään usein rohkeasti ja itsevarmasti. Hän voi olla urheilullisesti lahjakas ja fyysisesti vahva, mutta myös ns. yllytyshullu, impulsiivinen sekä onnettomuusaltis. Sijainnin helmasynti on lyhyt pinna, ja suuttuessaan hän voi olla jopa aggressiivinen. Hän kuitenkin leppyy nopeasti ja on tunteissaan hyvin suora, hyvässä ja pahassa.

Merkuriuksen sijainti on suotuisampi kaksosissa, jossa se on omassa merkissään. Merkurius kaksosissa takaa nopean älyn ja antaa tarinankertojan lahjoja - henkilö on yleensä hauskaa seuraa ja osaa keskustella laajalla skaalalla mitä moninaisemmista asioista. Kaikista rehellisin sijainti tämä ei välttämättä ole, vaan henkilöllä voi olla taipumus käyttää hieman värikynää kertoessaan hauskoja tarinoitaan hyvin viihtyvälle yleisölleen.

Merkurius kaloissa, kuten muissakaan vesimerkeissä ei ole se suotuisin sijainti. Kalat ei välttämättä ilmaise itseään kovin selkeästi tai suoraan, vaan on hieman salamyhkäinen ja ujo, eikä uusien ihmisten seurassa saa välttämättä sanaa suustaan. Tämäkään sijainti ei ole se rehellisin mahdollinen, sillä kaloilla on taipumus käännellä asiat omaksi edukseen.

Kiitos vastauksista. Eniten mietityttää Oinaalla tuo Kalat-sijainti ja Härällä Rapu-sijainti.

Ne kun mielestäni tekevät aika ison poikkeuksen muuhun karttaan. Tai sitten minulla on vaikeuksia ymmärtää vesielementtisiä sijainteja, omalla kartalla kun ainoa planeetta vesimerkissä on JupiterSkorpioni.

Ex-avomies Vaaka kuuRavulla(vaikea ymmärtää), mutta ehkä Härkä kuuRavulla on parempi yhdistelmä.

Oinas-mies(merkuriusKalat) on muuten suorasukainen ja aktiivinen, toisinaan kommunikointi välillämme on kuin telepatiaa, välillä taas ei "uskalla" kertoa asioita, etenkin tunne-elämään liittyviä, vaan ne paljastuvat vasta joskus myöhemmin vaikka muista asioista olisi kuulumisia vaihdettu.

Itselläni merkurius on Kaksosissa ja ihastuin Härän (merkuriusKaksoset) suoraan keskustelutyyliin, meissä on paljon samaa. Välillä kuitenkin tuntuu että miehen tunnetilat häiritsevät kommunikointia, etenkin etänä ja se tekee minut kärsimättömäksi. Oinaan kanssa yhdessä ollessa on säpinää, mutta monesti hänellä myös kiire jo muihin puuhiin, Härän kanssa odottelua, mutta toteutuessaan mukavan kokonaisvaltaista hyvää.

Kuuni on Vaaka eikä se ole kovin helppo sijainti, nytkin puntaroin kahta vaihtoehtoa ja yksilöissäkin mietiskelen eri puolia. Marsini on myös Vaaka joka ei ole kovin hyvä sijainti sekään, ehkä siksi viehätyn marsOinaiden pienestä dominoinnista. Karttani on Venusvoittoinen muutenkin, nousu myös Vaaka joka käsittääkseni sitten vetää myös puoleensa Oinasmaisia tyyppejä/tekee kaipausta heidän ominaisuuksiaan kohtaan.

Venus minulla on Härässä, kuinka se toimii venusOinaaseen(Oinasmies) ja venusKaksoseen(Härkämies)?

-Kaksoset

En tiedä kuinka toimii, mutta venusOinas on nopea tunteissaan eikä mieti aikaakaan vaan rakastuu nopeasti mutta voi olla ongelmana ettei pysty sitoutumaan vaan luulee rakkauden tunnetta oikeasksi rakkaudeksi vaikkei rakasta kohdetta. VenusKaksoset on kepeä, iloinen kun taas venusHärkä kaipaa tunteilleen vakautta ja pysyvyyttä.

Niin, oma karttani on kepeä ilmakartta lukuunottamatta venusHärkää. En halua liikaa kahlita, mutta haluan tietää missä mennään.

Siksi nämä dynamiikat mietityttääkin; Kaksonen venusHärässä + Härkä venusKaksosessa,

Oinasvoittoisen kartta taas verrattuna omaan Vaakavoittoiseen (vastamerkit, samoin kuin aurinkoni(kaksoset) ja hänen kuunsa(jousimies)).

Oinaan olen tuntenut yli 4v, Härän 4kk.

Oinaan kanssa oli alussa tapailusuhde, joka loppui kun alkoi tahollaan parisuhteeseen, joka oli on-off ja välissä piti yhteyttä minuun. Nyt sitten ollaan taas kumpikin sinkkuja. Härkä taas ei ole ollut koskaan paria vuotta kauempaa parisuhteessa ja kammoaa ajatusta vakituisesta arjen jakamisesta kenenkään kanssa. Vaikuttaa kuitenkin haluavan kokonaisvaltaisempaa yhdessäoloa kuin Oinas.

Itselleni sopisi hyvin suhde missä ei asuta yhdessä, mutta halut ja ajatukset kohtaa. Tuntuu että miehistä toisella synkkaa enemmän mieleeni/ajatuksiini ja toinen enemmän kehooni/haluihini.

Kysymyksen alkupointti oli kuitenki saada tietoa eri ominaisuuksista ja vertailla niitä omiini mietintöjen tueksi.

Oinas ja jousimies ovat kaksi merkkiä, joita ei voi eikä kannata kahlita. Oinas haluaa mennä ja oman vapauden vaikka olisikin suhteessa. Oinas on tulinen, joten suuttuu nopeasti mutta yleensä antaa nopeasti anteeksikin jos siihen on syytä. Oinas on oikutteleva ja itsepäinen mutta ei yhtä itsepäinen ja rauhallinen kuin härkä, joka on 20 x itsepäisempi kuin oinas ja harvoin on valmis muuttamaan saati muuttumaan hyväksi kokemaansa asiaa. Oinas rakastaa ja on uskollinen jos on kohteesta ja suhtaasta 100% varma.

Yksi tuntemani Oinas seurusteli, mutta selän takana sääti muiden kanssa minkä ehti. Toinen on jatkuvasti "rakastunut", useasti ollut jo kihloissakin. Silti suhteet olleet lyhyitä, vaihtaa kumppania kuin sukkia.

Tuntemani Oinas on nyt sinkku mutta lyhyin suhde kesti kaksi viikkoa ja pisin on ollut 6 kk ja sekin oli kaukosuhde.

Oon oinas ja voin ymmärtää miksi joillain menee noin

Kuinka niin?

Siinä ku on parisuhteessa niin koko ajan oppii uutta kumppanista ja tutustuu syvemmin. Joskus sieltä sitten tulee vastaan sellaista mikä ei miellytä, niin mitä siinä sitten suhteeseen jäämään. Se on kans aika perus ku oon eronnu ja ollu tyytyväinen että saa olla yksin niin ei mee kauaakaan ku joku upea olento kävelee elämään ja se siittä yksinolosta sitte. Rakastuminen tai toisesta hullaantuminen tapahtuu kyllä nopeasti ja järkeilemättä. Vois sanoa että sellainen "kokeilemalla selviää" suhtautuminen

Vierailija
10052/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko laskeva merkki millainen ihminen on suhteessa vai millaisia ihmisiä hakee suhteeseen?

Kuullut kumpaakin.

Laskeva merkki (oinas) seitsemännessä huoneessa kertoo että olet impulsiivinen ja rohkea sekä haluat säilyttää oman vapautesi. Laskeva merkki kertoo millaisia ihmisiä kaipaat ja mitä ihailet toisissa ja painottuu siihen minkälainen on sopiva kumppani ja puoliso sinulle. Sopivin kumppani tulisi olla joustava ja halukas ottamaan riskejä ja pitää spontaanista elämästä, koska et halua että elämä käy tylsäksi. Pitäisi myös tietää mitä planeettoja 7. huoneessa on vai onko se tyhjä, niin voisi analysoida tarkemmin. Yleensäkin 7. huone edustaa tärkeitä ihmissuhteita ja puolisoa/romanttisia suhteita elämässä.

Mielenkiintoista.

7. huoneessa ei ole planeettoja, vain Vertex Oinaassa.

1. huoneessa kuu, saturnus, pluto (Vaaka)

2.  jupiter (Skorpioni)

3. uranus, neptunus, lilith (Jousimies)

4. fortune (Vesimies)

5., 6. ja 11. tyhjiä

8. venus, chiron (Härkä)

9. aurinko, merkurius (Kaksoset)

10. node (Rapu)

12. mars (Vaaka)

Vierailija
10053/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää kuinka moni valikoi ystävänsä tai kumppaninsa horoskooppi merkin perusteella?

Vierailija
10054/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullut kumpaakin.

Mielenkiintoista.

7. huoneessa ei ole planeettoja, vain Vertex Oinaassa.

1. huoneessa kuu, saturnus, pluto (Vaaka)

2.  jupiter (Skorpioni)

3. uranus, neptunus, lilith (Jousimies)

4. fortune (Vesimies)

5., 6. ja 11. tyhjiä

8. venus, chiron (Härkä)

9. aurinko, merkurius (Kaksoset)

10. node (Rapu)

12. mars (Vaaka)

Onko tämä sinun karttasi vai kumppanisi?

Tässä nopealla analyysilla jotain..

Vertex Oinaassa kertoo johtajuudesta ja riskinotosta. Pelkojen voittaminen ja ratkaiseva toiminta ovat avain siihen kuinka rakennat rohkeuttasi ja voit osoittaa uusia tapoja joita et tiennyt sinulla olevan. Sinusta tulee itsevarmempi ja huomaat minkälainen olet kun toimit johtajana. 7. huone on kumppanuuksien ja avioliiton huone, joten voit kokea kumppanisi aluksi uhkana ja kilpailijana, vaikka todellisuudessa näin ei olisi.

Vertex 7. huoneessa olevalla henkilöllä on vaikeuksia elää elämäänsä ilman romanttisia suhteita. He eivät kestä emotionaalista yksinäisyyttä pitkään ja tekevät mitä vain saadakseen olla muiden ihmisten lähellä ja sietävät jopa suhteita jotka eivät täytä heidän tarpeitaan. Yleensä he löytävät kaksoissielunsa ja ymmärtävät monia ihanteitaan siitä mitä yhteinen elämä tarkoittaa. Emotionaalinen onni tulee läpi useiden vaikeuksien ja haasteiden jälkeen. Aika on heidän liittolainen, usein Saturnuksen kauttakulun avulla.

Avioliitto on todella tärkeä heille ja takuu todelliseen onneen ja tasapaino suhteissa – niin henk.koht. kuin työssä.

Vierailija
10055/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mary64 kirjoitti:

Juuri niin! Kaikki oinaat jotka tunnen ovat kaikista oikeudenmukaisimpia. Eivät hyväksy vääryyttä. Huonoja puolia on kilpailuhenkisyys sekä se että menee pää edellä minne vaan eikä harkitse kun innostuu. Joskus suorapuheinen koska asiat pitää sanoa suoraan eikä selän takana.

Moni oinas juuri puhuu mieluiten selän takana.

Olen oinas ja en vaikuta oinaalta sitten yhtään, kun en ole suora, en tykkää johtajuudesta enkä kilpailuhenkisyydestä. Suunnittelen mieluiten, otan rauhallisesti ja jos pelaan lautapeliä muiden kanssa niin kysyn aina muilta ensin, että kuka aloittaa ja kuka haluaa minkäkin pelinappulan. En todellakaan määrää enkä riehu jos en voita. Reiluus ennen kaikkea ja rauha maassa. Olen todella harkitseva enkä juokse kuin päätön kana, tarkastelen asioita eri kulmista. Oikeudenmukainen olen, mutta EN IKINÄ puhu muista pahaa enkä siedä juoruilua. Usein minulle tullaan puhumaan pahaa muista, mutta olen hiljaa ja sanon korkeintaan ihmisestä hyvää. Jos asiat täytyy selvittää, niin puhun ne kasvotusten asiallisesti niin etten hypi muiden varpaille mutta että minua kunnioitetaan myös. Analysoin asioita ja ihmisiä paljon käyttämättä tietoja ketään vastaan tai aiheuttaakseni harmia. Konfliktitilanteista vetäydyn omaan rauhaan.

Vierailija
10056/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullut kumpaakin.

Tässähän on asiantuntevaa kommentointia!

Entä millaisen luonnehdinnan saa kalat 7. huoneessa, jossa ei ole muuta merkittävää kuin Pallas? Mitä neitsytnousuisuus edustaa?

- eri utelias

Vierailija
10057/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on itserakas ja itsekäs, pyrkyrit. Oikukas ja huono luonne. Varokaa niitä!

Vierailija
10058/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat. Samaan aikaan tasapainoinen, vastuuntuntoinen, empaattinen ja luova. Harvinainen yhdistelmä.

Ja alkoholiin uppoava, elämän tärkein janojuoma! Hauskaa ei voi olla ellei turruta päätään jollain: alkoholi, seksi, pelaaminen tjn. Kaikki eskapismi käy.

Ryypiskelevälle eskampismia harrastavalle Kaloille paras (ryyppy)kaveri on Rapu. Rapu voi juoda tai sitten ei, mutta huolehtii rakkaasta Kaloista ettei tämä satuta itseään tai juo liikaa.

Vierailija
10059/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hunter kirjoitti:

Miten tulkita naista, jonka kartta on erittäin jousimies-neitsyt-vesimies-painotteinen?

Tarkoista sijainneista ei parempaa tietoa.

Näillä eväillä - uhka vai mahdollisuus?

Älyllinen on ensimmäinen sana, joka tulee mieleen. Nainen voi olla myös melkoisen eksentrinen eikä välttämättä kulje monissakaan asioissa valtavirtaan. Hän voi olla hieman viileän oloinen, mutta hyvin rehellinen ja avulias. Hänellä on taipumusta filosofiseen pohdintaan ja kädentaidot sekä luovuus voi olla lähellä sydäntä. Hän ei ole välttämättä kovinkaan romanttinen, eikä ainakaan takertuvaa sorttia. Tämä nainen arvostaa omaa vapauttaan ja haluaa jatkuvasti kehittää itseään.

Kiitoksia tästä. Arvostan näkemystäsi ja olet luultavasti hyvinkin oikeassa. Etsinnässä olisi omaleimainen, hieman uhmakas luonne, joka ei päästäisi itseäni eikä itseäänkään helpolla.

Vierailija
10060/12741 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas on itserakas ja itsekäs, pyrkyrit. Oikukas ja huono luonne. Varokaa niitä!

Samaa mieltä. Oinaat pahimpia, huono pää ja luonne. Paras taas Leijonam