Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ovat epämiellyttäville ihmisille tahallaan vielä epämiellyttäviämpiä. En suosittele riidan haastamista heidän kanssaan.
Hyviä hyville ja potenssiin 100 pahempia pahoille. Pitää paikkansa. Koska oikeudenmukaisuus on ainut asia, mistä oinas ei varmasti luovu ikinä.
No ei ole kyllä minun tuntemilla oinailla ollut mitään ongelmia jyrätä heikompien mielipiteitä ja mitätöidä tunteita, vaikka ei olisikaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paljon skorpionivihaa täällä :D Tunteekohan puoletkaan skorpparien dissaajista yhtään skorpionia henkilökohtaisesti. Itse tunnen pari ja ovat ihan tavallisia, mukavia ihmisiä. Ainoan yhdistävän tekijän voisin sanoa olevan tunteellisuus.
Ja ei, en ole itse skorppari, olen neitsyt.
Itse tunnen parikin läheisesti ja aika ongelmallista on ollut. Exän kanssa tosi sotkuinen ero. Myös äitini on skorpioni, ja vaikeasti miellytettävä mutta sitten taas toisaalta kyllä tunteilee ihan joka asiasta ja odottaa, että hän voi siten manipuloida muita. Mikään ei ikinä ole hänen vika, aina pitää saada viimeinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paljon skorpionivihaa täällä :D Tunteekohan puoletkaan skorpparien dissaajista yhtään skorpionia henkilökohtaisesti. Itse tunnen pari ja ovat ihan tavallisia, mukavia ihmisiä. Ainoan yhdistävän tekijän voisin sanoa olevan tunteellisuus.
Eikö skorpparit ja neitsyet tule yleensä hyvin toimeen? Olen myös neitsyt ja tykkään kyllä skorpioneista vaikka vähän hörhöjä juttuja välillä heillä onkin.
Mikähän on Suomessa harvinaisin horoskooppimerkki? Tai maailmalla? Tuli mieleen että Suomessa voisi luulla syntyvän aika vähän skorpioneja mutta jenkeissä niitä riittää kiitos ystävänpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on Suomessa harvinaisin horoskooppimerkki? Tai maailmalla? Tuli mieleen että Suomessa voisi luulla syntyvän aika vähän skorpioneja mutta jenkeissä niitä riittää kiitos ystävänpäivän.
Kevätmerkit, eli kesällä siitetyt, on Suomessa kai aika yleisiä. Eli härkä ja oinas. Vesimiehiä tunnen vain yhden, kauriita taas on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
No koska Suomessa on synnytyspiikit (vai onko nykyään enää ollenkaan)? Muistaakseni elokuussa ainakin syntyi paljon vauvoja. Neitsyt onkin ainakin omassa tuttavapiirissä yleinen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevätmerkit, eli kesällä siitetyt, on Suomessa kai aika yleisiä. Eli härkä ja oinas. Vesimiehiä tunnen vain yhden, kauriita taas on aika paljon.
Mistähän johtuu? "Juhannusromantiikka" :D
Joulun ja juhannuksen aika yleisesti lapsentekoaikaa. Elokuussa syntyvät suunnitellut neitsyet ja vaa'at, maaliskuussa vahinko-oinaat. :D
Kaksos naiset.. Pettäjiä, mukavaa seuraa niin kauan kun hyötyy jotenkin, muuten puhelee ja tekee toisin... Puhuu paljon selän takana muiden kustannuksella
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisin on nousukalat, niitä ei ole melkein yhtään suomessa, johtuen siitä, että pohjoisessa on mahdollista syntyä nousukalaksi vain hyvin vähän aikaa.
Niillä on yleensä myös vaikeaa pohjoisessa, ne vaikuttaa muista oudoilta jne.
Tunteeko kukaan täällä suomalaista nousukalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ovat epämiellyttäville ihmisille tahallaan vielä epämiellyttäviämpiä. En suosittele riidan haastamista heidän kanssaan.
Hyviä hyville ja potenssiin 100 pahempia pahoille. Pitää paikkansa. Koska oikeudenmukaisuus on ainut asia, mistä oinas ei varmasti luovu ikinä.
No ei ole kyllä minun tuntemilla oinailla ollut mitään ongelmia jyrätä heikompien mielipiteitä ja mitätöidä tunteita, vaikka ei olisikaan oikein.
Mikä on oikein? Oinaat ovat rohkeita "uudisraivaajia" ja uuden suunnan näyttäjiä. Itselleni on helppo olla huomioimatta sellaiset ihmiset, joiden mielipiteet ovat itselleni ns "toisarvoisia". Jos et ymmärrä minua, niin turha sinun on hakea hyväksyntää ja ymmärrystä silloin minulta.
Itse halveksun kaikkea epäoikeudenmukaisuutta kuitenkin, heikompien kiusaamista, hyväksikäyttöä jne.
Ja olen agressiivinen, jos sellaisia asioita nään.
Vaakojen kanssa minulla hiertää jokin. Tuntuvat jotenkin pinnallisilta ja välinpitämättömiltä, vaikka sinänsä ovat ystävällisiä. Ovat vähän sellaisia, että kuuntelevat kun joku puhuu vaikkapa läheisensä kuolemasta, kallistavat päätään ja ottavat osaa, mutta silmistä näkee ettei heitä oikeasti kiinnosta tippaakaan. Materialisteja ja henkisesti laiskoja.
Rapunaiset ovat ihan painajaisia. Itkevät, kiukuttelevat, draamailevat ja sitten itkevät taas. Malliesimerkkejä toksisesta feminiinisyydestä. Kerran sinulla oli heidän mielestään väärä ilme kun tervehdit ja sitä he jaksavat hautoa vuosia, juoruta selän takana ja olla siitä katkeria. Rapumiehet ovat haaveilevia romantikkoja jopa typeryyteen asti. Kaikilla tuntemillani rapumiehillä on ollut jokin momma issue.
Kalanaisissa on vähän samaa kuin rapunaisissa. Ovat rapuja fiksumpia, eivätkä samalla tavalla kyttää muita ja odota, että jokainen sana, ele ja naurahdus on suunnattu juuri heitä vastaan. Eivät kuitenkaan kestä mitään negatiivista, erimielisyyksiä, kirosanoja tai pieniä kiistoja. Loukkaantuvat ja murjottavat loppuikänsä. Kalamiehet on ihan jees, yllättävän voimakastahtoisia ja kyynisiä, mutta kaikki tuntemani ovat älykkäitä.
Kaksosmiehiä varon. Ovat usein epäluotettavia pskanpuhujia.
Leijonat on kivoja, rentoja ja huumorintajuisia, mutta voimakastahtoisia. Skorpionit ovat viehättävää seuraa, syvällisiä ja aistillisia. Kauriit vähän jähmeitä, mutta sielukkaita. Jousimiehet ovat teflonia; joko tunne-elämältään yksinkertaisia ja huolettomia, tai sitten täysin omassa mielikuvitusmaailmassaan. Neitsyet on ihan mahtavia, maanläheisiä, hauskoja ja luotettavia. Härät ovat usein joko hölmönoloisia tai sitten sellaisia yli-ihmisiä, jotka osaavat ja tietävät kaiken.
Kokemusta ei juurikaan löydy oinaista, kaksosnaisista eikä vesimiehistä.
En usko horoskooppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Mun ex-mies paljastui erossa moninkertaiseksi pettäjäksi ja oli yllätys yllätys: kaksonen!
Miksi ihmiset inhoavat niin paljon oinaita?
Vierailija kirjoitti:
Joulun ja juhannuksen aika yleisesti lapsentekoaikaa. Elokuussa syntyvät suunnitellut neitsyet ja vaa'at, maaliskuussa vahinko-oinaat. :D
Hah hah :D. On kyllä mielenkiintoista pohtia, onko itse tällainen "vahinko" :D
Oinaat ja jousimiehet ovat pahimpia, en tule näiden kanssa ollenkaan toimeen. Oinaat ovat olleet manipuloivia, dominoivia ja kaksinaamaisia, jousimiehet hälläväliätyyppejä ja epäluotettavia.
Itse olen kauris
Vierailija kirjoitti:
Pitävät heitä uhkana. Tulkisevat tuntematta ihmistä heidän itsevarmuutensa ylimielisyydeksi jne.
Ei oinaan luottamusta noin saavuta todellakaan, koska se oikeudenmukaisuus. Sitä saat mitä tilaat.
osaanollavittumainenkusipää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitävät heitä uhkana. Tulkisevat tuntematta ihmistä heidän itsevarmuutensa ylimielisyydeksi jne.
Ei oinaan luottamusta noin saavuta todellakaan, koska se oikeudenmukaisuus. Sitä saat mitä tilaat.
Juuri näin.