Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset inhoavat niin paljon oinaita?
Oinas on mielestäni pahin merkki ja voin kertoa syytkin: Eivät osaa pitää mitään itsellään (ei kannata kertoa mitään salaisuuksia), ovat kovaäänisiä ja hosuvat ympäriinsä, jyräävät muiden mielipiteet vaikka eivät olisikaan oikeassa, loukkaavat helposti tökeröllä käytöksellään eikä heissä ole mitään syvällisyyttä tai tilannetajua.
T. Skorpioni
Ps. Kalat-kauris -kombo (eli vaikka aurinkokalat ja kuukauris tai toisin päin) on paras: Jalat maassa, mutta kuitenkin mielikuvituksekas, älykäs ja hyvä keskustelija.
Suurin osa tuntemistani ihmisistä on nousevia neitsyitä, vaakoja ja jousimiehiä. Johtuu juuri pohjoisesta pallonpuoliskosta.
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ja jousimiehet ovat pahimpia, en tule näiden kanssa ollenkaan toimeen. Oinaat ovat olleet manipuloivia, dominoivia ja kaksinaamaisia, jousimiehet hälläväliätyyppejä ja epäluotettavia.
Itse olen kauris
Oinaiden mielestä taas kauriilla ei ole riittäviä sosiaalisen taitoja, ovat omissa liemissä lilliviä yksinkertaisia mököttäjiä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ovat epämiellyttäville ihmisille tahallaan vielä epämiellyttäviämpiä. En suosittele riidan haastamista heidän kanssaan.
Hyviä hyville ja potenssiin 100 pahempia pahoille. Pitää paikkansa. Koska oikeudenmukaisuus on ainut asia, mistä oinas ei varmasti luovu ikinä.
No ei ole kyllä minun tuntemilla oinailla ollut mitään ongelmia jyrätä heikompien mielipiteitä ja mitätöidä tunteita, vaikka ei olisikaan oikein.
Mikä on oikein? Oinaat ovat rohkeita "uudisraivaajia" ja uuden suunnan näyttäjiä. Itselleni on helppo olla huomioimatta sellaiset ihmiset, joiden mielipiteet ovat itselleni ns "toisarvoisia". Jos et ymmärrä minua, niin turha sinun on hakea hyväksyntää ja ymmärrystä silloin minulta.
Itse halveksun kaikkea epäoikeudenmukaisuutta kuitenkin, heikompien kiusaamista, hyväksikäyttöä jne.
Ja olen agressiivinen, jos sellaisia asioita nään.
Itse olen nähnyt useamman naisoinaan työpaikkakiusaajana, ja ne kiusasivat ihan kaikkia.
En oikein tiedä, onko se hyväksynnän hakemista, jos muut vain haluaa tehdä töitä rauhassa.
Vähän huolestuttavaa nuo asenteet, että sitä saat mitä tilaat, ja turha hakea hyväksyntää yms. kaikki kuitenkin haluaa tehdä rauhassa töitä, eikä ole töissä tilailemassa kiusaamista, tai hakemassa hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tuntemistani ihmisistä on nousevia neitsyitä, vaakoja ja jousimiehiä. Johtuu juuri pohjoisesta pallonpuoliskosta.
Joo, esim. meitä nousuneitsyitä on pohjoisessa todella paljon, ja ehkä suomeakin määrittää jossain mielessä nousuneitsyys tietyllä tavalla.
Paras kombo taas omasta mielestä on leijona (aurinko), kauris (nouseva) ja kalat (kuu). Hyvä sekoitus itsevarmuutta ja rentoutta sekä teoissa että puheissa mutta kuitenkin kuuntelutaitoa ja muiden tunteiden ottamista tosissaan. Tuntemani ihminen näissä merkeissä on todella arvokas ja miellyttävä olemukseltaan, tyyni ja itsevarma, mutta auttavainen eikä vie liikaa tilaa. Kielellisesti lahjakas, hyvä kertomaan tarinoita ja hyvä huumorintaju. Kova kuitenkin tekemään myös töitä ja kunnioitettu työporukassa, hyvä maku ja käytöstavat, mielenkiintoinen tyyli ja ulkoisesti miellyttävä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, esim. meitä nousuneitsyitä on pohjoisessa todella paljon, ja ehkä suomeakin määrittää jossain mielessä nousuneitsyys tietyllä tavalla.
Täälläkin nousuneitsyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas on mielestäni pahin merkki ja voin kertoa syytkin: Eivät osaa pitää mitään itsellään (ei kannata kertoa mitään salaisuuksia), ovat kovaäänisiä ja hosuvat ympäriinsä, jyräävät muiden mielipiteet vaikka eivät olisikaan oikeassa, loukkaavat helposti tökeröllä käytöksellään eikä heissä ole mitään syvällisyyttä tai tilannetajua.
T. Skorpioni
Ps. Kalat-kauris -kombo (eli vaikka aurinkokalat ja kuukauris tai toisin päin) on paras: Jalat maassa, mutta kuitenkin mielikuvituksekas, älykäs ja hyvä keskustelija.
Olet väärässä. Toisten salaisuuksia me emme kerro.
T. Oinas, kuuskorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Skorpioni
Heh, mieheni on nousukauris, kuukalat ja se on juuri tuollainen, upea ihminen, älykäs ja samalla sellainen mielikuvituksekas, jalat maassa nousukauriin takia, vaikka onkin kuukalat (eli syvällistäkin syvällisempi) jne.
Mutta se on aurinko-oinas, joka tekee siitä välillä kyllä todella oinasmaisen, välillä on raivomonologeja yms. mutta yleensä se on tosiaan sellainen syvällinen kuukalat.
Suosittelen muillekin kuukalaa mieheksi, jos haluatte syvällisen ja romanttisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ja jousimiehet ovat pahimpia, en tule näiden kanssa ollenkaan toimeen. Oinaat ovat olleet manipuloivia, dominoivia ja kaksinaamaisia, jousimiehet hälläväliätyyppejä ja epäluotettavia.
Itse olen kauris
Oinaiden mielestä taas kauriilla ei ole riittäviä sosiaalisen taitoja, ovat omissa liemissä lilliviä yksinkertaisia mököttäjiä 😁
Kauriit ovat älykkäitä ja luotettavia, mutta varmaan tosiaan liian vakavia lapsellisia käytännön piloja ja kovaäänistä naurua rakastaville oinaille, jotka hirnuvat kilpaa omille vitseilleen sylki roiskuen toistensa suuhun. :)
T. Eri kauris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ovat epämiellyttäville ihmisille tahallaan vielä epämiellyttäviämpiä. En suosittele riidan haastamista heidän kanssaan.
Hyviä hyville ja potenssiin 100 pahempia pahoille. Pitää paikkansa. Koska oikeudenmukaisuus on ainut asia, mistä oinas ei varmasti luovu ikinä.
No ei ole kyllä minun tuntemilla oinailla ollut mitään ongelmia jyrätä heikompien mielipiteitä ja mitätöidä tunteita, vaikka ei olisikaan oikein.
Mikä on oikein? Oinaat ovat rohkeita "uudisraivaajia" ja uuden suunnan näyttäjiä. Itselleni on helppo olla huomioimatta sellaiset ihmiset, joiden mielipiteet ovat itselleni ns "toisarvoisia". Jos et ymmärrä minua, niin turha sinun on hakea hyväksyntää ja ymmärrystä silloin minulta.
Itse halveksun kaikkea epäoikeudenmukaisuutta kuitenkin, heikompien kiusaamista, hyväksikäyttöä jne.
Itse olen nähnyt useamman naisoinaan työpaikkakiusaajana, ja ne kiusasivat ihan kaikkia.
En oikein tiedä, onko se hyväksynnän hakemista, jos muut vain haluaa tehdä töitä rauhassa.
Vähän huolestuttavaa nuo asenteet, että sitä saat mitä tilaat, ja turha hakea hyväksyntää yms. kaikki kuitenkin haluaa tehdä rauhassa töitä, eikä ole töissä tilailemassa kiusaamista, tai hakemassa hyväksyntää.
Minä olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Skorpioni
Olet väärässä. Toisten salaisuuksia me emme kerro.
T. Oinas, kuuskorpioni.
Johtuu sun kuuskorpionista tuo luotettavuus. Oinaat kailottavat muidenkin asiat kaikelle kansalle ihan surutta.
T. Skorpioni, kuuneitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle, että mitä huolestuttavaa tässä on : " Kohtele toisia niin, kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauris
Kauriit ovat älykkäitä ja luotettavia, mutta varmaan tosiaan liian vakavia lapsellisia käytännön piloja ja kovaäänistä naurua rakastaville oinaille, jotka hirnuvat kilpaa omille vitseilleen sylki roiskuen toistensa suuhun. :)
T. Eri kauris
Nauroin tälle ääneen! Omakin lempimerkki on kauris, voin allekirjoittaa luotettavuuden ja älykkyyden. Vakavuus on aina myös parempi asia kuin kokoaikainen tyhjännauraminen. Mielestäni oinaat ovat rasittavia, vievät hirveästi energiaa ja olettavat että joku on heistä vielä innoissaankin.
T. Neitsyt
Perus oinaan juttuja nää "sitä saat mitä tilaat" ja jutut jostain "oikeudenmukaisuudesta" oinas ei vaan vissiin ymmärrä että on muitakin kun he. Ainakin tuntemiltani oinailta saa ihan tilaamattakin ja olematta epäoikeudenmukainen taisitten nämä on jotain erityisherkkiä, mitkä ei itse kestä kritiikkiä mistään mutta on silti sitä ensimmäisenä jakamassa vaikka olisivat totaalisen väärässä
Hauska ketju!
Suurin osa on varmasti liikkeellä ihan huumorimielellä. Vaikea uskoa, että kommentit kumpuaisivat uskosta horoskooppeihin.
Mutta kun rupeaa miettimään ja lukee asiat horoskooppilasit silmillä, niin toki löytää juuri sen mitä haluaa.
Skorpionit julmia, en edes hoksannut tätä varsinaisesti. Rupesin katsomaan "ystävien" ja exien syntymäaikoja ja kas kummaa: kauheimmat ja pelottavimmat tyypit juuri skorpioneja.
Ja miksi itse asiassa on jokin merkki nimetty maailman kauheimman iljetyseläimen mukaan, iskee salakavalasti ja tappaa? Voiko olla jokin todellisuuspohjakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies.
Tunnen muuten yhden kiusaajamiesoinaankin, tuttavan kautta.
Se oli ihan kamala, varmasti joku sosiopaatti. Pahoinpiteli vaimoaan ja lapsiaan, kiusasi töissä, ja teki ns. käytännön piloja muille, todella raakoja ja julmia piloja oikeasti.
Mutta noin kamalaa ihmistä ei oikein selitä millään astrologialla, joten ei voi syyttää oinautta, se on nousurapu ja kuu on neitsyessä.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti vesimies. Elää jossain omassa pikku kuplasssaan eikä minkään näköistä todellisuuden tajua. Ihan mahdoton yrittää järkeillä vesimiehen kanssa, koska se heidän ajatusmaailmansa on jostain ihan eri planeetalta. Heillä on myös hirveästi suuria suunnitelmia, mutta eivät ikinä toteuta niistä yhtäkään tai pidä lupauksiaan. Olen tapaillut neljää vesimiestä ja kaikissa tuo sama vika.
Parasta on vaikea sanoa. Oinaitten, kaksosten ja kalojen kanssa olen yleensä tullut toimeen ilman mitään ongelmia ja tosi harvoin tulee mitään isoja riitoja, joten varmaan joku niistä sitten. Itse olen leijona.
Haha, vesimiehenä oli hauska lukea sun tekstiä. Pelkällä järjellä ei tosiaan mulle voi argumentoida, koska arvostan ihan yhtä korkealle myös mm. tunnetta ja intuitiota sekä kokonaisuuksia. Ja tuo sunnitelmien toteuttamispuoli on kyllä vähän totta, vaikka paljon olen kyllä itse asiassa toteuttanutkin, mutta paljon on kyllä jäänyt toteuttamatta. Johtuu kyllä osin siitä että niitä ideoita on vain ollut niin paljon, ei millään voi pystyä toteuttamaan kuin murto-osan niistä muutenkaan.
Vai onkohan leijona sulla ollutkin osaksi se vika siinä ettet saakaan vesimiehiltä ihailua älynlahjoillesi varauksettomasti ja lisäksi vielä statukset ja tittelit ja egoilu on monelle vesimiehelle ihan yhdentekevää. Mitäs jos sun totuustesi ei olekaan se ainoa ja kaikenkattava...? Ethän voi edes sanoa että nuo vesimiesnaiset ovat olleet väärässä, kun et heidän ajatusmaailmaansa ole edes alkeellisesti ymmmärtänyt :D
Aika hauska on muuten ollut lukea täältä eräänkin leijonan kovin leijonamaisesti hehkuttavan, että tottakai leijona on se paras merkki :)
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska on muuten ollut lukea täältä eräänkin leijonan kovin leijonamaisesti hehkuttavan, että tottakai leijona on se paras merkki :)
Se on meille leijonille itsestäänselvää ja aina muistetaan mainita se :)
Se on samalla sellaista leijonamaista huumoria, ja osittain totta (meidän mielestä siis).
Kysyiköhän aloittaja aurinkomerkkiä, kuun merkkiä vai nousevaa merkkiä?
Ja uuden vai vanhan astrokalenterin mukaan? Ihan erilaisia persoonallisuus- analyysejä, tulevaisuuden ennusteita saa....