Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
141/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat ovat usein todella itsekkäitä ja jopa ilkeitä, en tiedä mistä johtuu, mutta tuon kuvion olen huomannut toistuvan ja toistuvan.

Härkä ehkä merkki josta löytyy eniten sellaisia joista olen pitänyt. Luotettavia, hyväsydämisiä ja luonnollisella tavalla rentoja. Neitsyet usein myös mukavia.

Vierailija
142/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aurinkoneitsyt, kuujousimies ja nouseva leijona. Olen lukenut astrologiasta jonkun verran ja paras yhdistelmä omasta mielestäni olisi ehkä aurinkokauris, nouseva vesimies ja kuuskorpioni tai kuukalat. 

Pahin olisi varmaan aurinko-oinas, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju!

Suurin osa on varmasti liikkeellä ihan huumorimielellä. Vaikea uskoa, että kommentit kumpuaisivat uskosta horoskooppeihin. 

Mutta kun rupeaa miettimään ja lukee asiat horoskooppilasit silmillä, niin toki löytää juuri sen mitä haluaa. 

Skorpionit julmia, en edes hoksannut tätä varsinaisesti. Rupesin katsomaan "ystävien" ja exien syntymäaikoja ja kas kummaa: kauheimmat ja pelottavimmat tyypit juuri skorpioneja. 

Ja miksi itse asiassa on jokin merkki nimetty maailman kauheimman iljetyseläimen mukaan, iskee salakavalasti ja tappaa? Voiko olla jokin todellisuuspohjakin?

Käärme on kai ollut aikoinaan edustamassa skorpionin merkkiä, että kai tässä jotain perääkin on. Skorpionit syntyneet silloin, kun luonto kuolee ja voisin kuvitella että tämä vaikuttaa jotenkin. 

Vierailija
144/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muuten jostain kirjasta, että skorpionin merkkiin liitetään paitsi kuolema, myös viemärit ja ulostaminen ja vankilat ja sairaalat. 

Vierailija
145/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aurinkoneitsyt, kuujousimies ja nouseva leijona. Olen lukenut astrologiasta jonkun verran ja paras yhdistelmä omasta mielestäni olisi ehkä aurinkokauris, nouseva vesimies ja kuuskorpioni tai kuukalat. 

Pahin olisi omasta mielestäni ehdottomasti juuri joku tulinousu, jolla nousuun yhtymässä pluto/mars/saturnus tai joku muu kauhea nousuplaneetta!

Siihen aurinko ja kuu ilmamerkkiin, mars rapuun (jostakin syystä aina toistuu kamalien ihmisten yhteydessä).

Tuohon vielä joku mars/pluto yhtymä (mullakin on se, tekee todella räjähtävää skorpionimaista väkivaltaisuutta), venus/mars yhtymä (vastustamaton toisen sukupuolen silmissä), ja joku kamala saturnus aspekti.

Vierailija
146/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään skorpioneista eniten. Ovat syvällisiä, älykkäitä, henkeviä, seksuaalisia. Vahva oikeudentaju. Ujous ja sosiaalisesti ahdas mukavuusalue heikkoutenaan.

Toisena tulevat neitsyet. Niin tavattoman epäitsekkäitä. Lojaaleja. Uhrautuvaisia, välillä liiankin. Vaakojen tavoin miettivät kuitenkin aivan liikaa muiden ihmisten mielipiteitä, sortuvat liioitteluun ja välillä suoranaiseen valehteluun parantaakseen statustaan.

Ravut viehättävät myös. Ovat non-verbaalisen viestinnän mestareita. Keskustellessaan kuulevat muutakin kuin sanotut sanat. Kuitenkin suorastaan odottavat muun maailman hyökkäävän heitä vastaan. Seurallisia, mutta kyynisiä ja epäluottavaisia. Ailahtevaisin merkki.

Inhokkini on egoistinen leijona. Alussa hurmaava. Pitkässä juoksussa ei anna ihmissuhteeseen paljoakaan mutta vaatii paljon.

Vaakoja ja kaksosia pidän epäluotettavina, häilyväisinä.

Vierailija
147/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaille on olemassa vain se oma minä ja ne, jotka tarpeeksi kovaan ääneen jaksavat tältä merkiltä huomiota vaatia tai sitä edes haluavat. Todella onnettomuusalttiita ja kännissä ihan mahdottomia, ihan kuin pieniä lapsia. 

Vierailija
148/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin olisi omasta mielestäni ehdottomasti juuri joku tulinousu, jolla nousuun yhtymässä pluto/mars/saturnus tai joku muu kauhea nousuplaneetta!

Siihen aurinko ja kuu ilmamerkkiin, mars rapuun (jostakin syystä aina toistuu kamalien ihmisten yhteydessä).

Tuohon vielä joku mars/pluto yhtymä (mullakin on se, tekee todella räjähtävää skorpionimaista väkivaltaisuutta), venus/mars yhtymä (vastustamaton toisen sukupuolen silmissä), ja joku kamala saturnus aspekti.

Mars ravussa on kyllä pahin! Tekee ihmisestä todella kieron tunteilla manipuloijan ja uhriutujan, jaksaa mököttää montakin elämää läpi. 

Vierailija
149/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä paras ja pahin! Ollaan miehen kans molemmat härkiä. :P

Sama täällä, molemmat olemme härkiä ja härkäpäisiä niin hvässä kuin pahassa.

Vierailija
150/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähinnä huonoja kokemuksia skorppareista (omaa siskoani lukuunottamatta). Olen itse rapu eli veden merkki myös, mutta jostain syystä moni henkilö, jonka kanssa eivät kemiat ole kohdanneet sitten yhtään, ovat olleet skorpioneja. Ilkeitä, pikkumaisia ja kostonhimoisia.

Vierailija
151/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars ravussa on kyllä pahin! Tekee ihmisestä todella kieron tunteilla manipuloijan ja uhriutujan, jaksaa mököttää montakin elämää läpi. 

Se on jostakin syystä todella huono merkki marsille, toinen on kauris mars, ne ei ole inhottavia ihmisinä, mutta niille käy aina huonosti monissa asioissa, varsinainen epäonnen mars merkki.

Naisilla muuten usein mars kertoo sen mikä on ihanne miesten suhteen, jos jollakin kiinnostaa, esim. mars härkä nainen voi tarvita miehen, joka on hyvin jalat maassa, esteetikko ja samalla vähän hedonisti jne.

Vierailija
152/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat ja jousimiehet ovat pahimpia, en tule näiden kanssa ollenkaan toimeen. Oinaat ovat olleet manipuloivia, dominoivia ja kaksinaamaisia, jousimiehet hälläväliätyyppejä ja epäluotettavia.

Itse olen kauris

Oinaiden mielestä taas kauriilla ei ole riittäviä sosiaalisen taitoja, ovat omissa liemissä lilliviä yksinkertaisia mököttäjiä 😁

Kauriit ovat älykkäitä ja luotettavia, mutta varmaan tosiaan liian vakavia lapsellisia käytännön piloja ja kovaäänistä naurua rakastaville oinaille, jotka hirnuvat kilpaa omille vitseilleen sylki roiskuen toistensa suuhun. :)

T. Eri kauris

Nauroin tälle ääneen! Omakin lempimerkki on kauris, voin allekirjoittaa luotettavuuden ja älykkyyden. Vakavuus on aina myös parempi asia kuin kokoaikainen tyhjännauraminen. Mielestäni oinaat ovat rasittavia, vievät hirveästi energiaa ja olettavat että joku on heistä vielä innoissaankin. 

T. Neitsyt

Samoin :D 

T: Skorpioninainen, jolla kaurismies, joka todellakin vakaa, tasapainottava, uskollinen ja luotettava, tarkka rahoistaan ja joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Inhoan paskannaurajia.

Vierailija
153/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.

Kyllä se johtaja on muuten Oinas

Leijona ja oinas kinaa siitä kumpi on johtaja, kuinka stereotyyppistä :D

(tai siis leijona ykskantaan ilmoittaa tietty...)

154/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset ovat aivan kauheita ystävinä ja muutenkin. Kieroja ja kaksinaamaisia. Ovat aina samaa mieltä, kuin viimeksi puhunut. Ei omaa mielipidettä ollenkaan. Aina arvostelemassa ja opettamassa.

Jos jotain pitää saada aikaan, niin silloin voi luottaa oinaaseen ja jousimieheen.

Skorpionit ovat pohjimmiltaan reiluja ja useimmiten kauniita kohtalokkaalla tavalla.

Härkä ja vaaka ovat mielyttäviä ja tasspainoisia.

Vierailija
155/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon vastauksia, ja moni vielä uskookin näihin? Ei muuten, mutta hiukan kyllästyttää se, miten aina kun kysyttäessä kertoo olevansa skorpioni, siitä repeää riemu ja hämmästys, kun en olekaan ilkeä ja julma.

Vierailija
156/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut elämäni aikana valtavasti neitsyitä, ja olen huomannut heitä olevan kahta tyyppiä, lähes ääripäätä. Toinen on kiltti ja herttainen, fiksu ja yleensä pedantti. 

Toinen on kaikkitietävä ja häijy. Moni tätä tyyppiä edustava tekee myös mielellään pilkkaa toisista ja nälvii heitä äänekkäästi nauraen, mutta auta armias kun nälvintä kohdistuu heihin itseensä! Eivät kestä sitä ollenkaan ja luvassa on hirveä draamailu :D

Tämä koskee niin naisia kuin miehiäkin ja sama kaava näkynyt lapsesta asti.

Vierailija
157/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aurinkoleijona, kuukaksonen ja nouseva neitsyt, ja minusta alkoi peräti jo tämän ruudun kautta tuntua että voisimme tulla hyvinkin toimeen kavereina :D Veikkaan että samanlainen ulosanti, samanlainen huumorintaju, ja osattaisi ymmärtää ja antaa toisillemme tilaa tarvittaessa jos molemmilla kiireitä ja työpaineita.

Vierailija
158/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kaksoset ovat aivan kauheita ystävinä ja muutenkin. Kieroja ja kaksinaamaisia. Ovat aina samaa mieltä, kuin viimeksi puhunut. Ei omaa mielipidettä ollenkaan. Aina arvostelemassa ja opettamassa.

Jos jotain pitää saada aikaan, niin silloin voi luottaa oinaaseen ja jousimieheen.

Skorpionit ovat pohjimmiltaan reiluja ja useimmiten kauniita kohtalokkaalla tavalla.

Härkä ja vaaka ovat mielyttäviä ja tasspainoisia.

Miten voi olla samaan aikaan samanmielinen, kuitenkin arvostella ja opettaa? 

Mikä on tyhmin merkki? Oli mikä oli, niin sun. 

Vierailija
159/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars kaksosissa on yhtä kuin saatana, manipuloiva ja kaksinaamainen, oikea "valheiden isä" :D Siihen vielä aurinko vesimieheen (välinpitämätön, kylmä), oinas nousuun (kova-ääninen, tilaavievä), venus skorpioniin (kateellinen, mustasukkainen, takertuva) niin avot! 

T. Härkä (aurinko), vaaka (nousu), jousimies (kuu)

Vierailija
160/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut elämäni aikana valtavasti neitsyitä, ja olen huomannut heitä olevan kahta tyyppiä, lähes ääripäätä. Toinen on kiltti ja herttainen, fiksu ja yleensä pedantti. 

Toinen on kaikkitietävä ja häijy. Moni tätä tyyppiä edustava tekee myös mielellään pilkkaa toisista ja nälvii heitä äänekkäästi nauraen, mutta auta armias kun nälvintä kohdistuu heihin itseensä! Eivät kestä sitä ollenkaan ja luvassa on hirveä draamailu :D

Tämä koskee niin naisia kuin miehiäkin ja sama kaava näkynyt lapsesta asti.

Minä tunnen kalanaisen joka on juuri tuollainen. Haukkuu myös ihmisten ulkonäköjä, muiden osaamista eli kukaan ei saa olla parempi kuin hän, ei voi sietää jos joku on paremmassa asemassa ja jos jollain on parempi koulutus kun hänellä. Mustamaalaa, menee henkilökohtaisuuksiin, on välillä aivan outo ja harhaluuloinen ja kuvittelee että joku haluaa  k  o   s t a  a   hänelle jotain tai että jonkun muun saama asia on häneltä pois.

On olevinaan taiteellinen ja haukkuu avoimesti aina kaikkien muiden suosimat muusikot tai taiteilijat. Haukkuu niitä tyhmiksi ja leimaa huonosti koulutetuiksi jotka katsoo telkkarista aivot-narikkaan hömppää. On aina miesten puolella kaikissa asioissa, myös MeToo on hänen mielestään naisten keksimää provosointia miehiä kohtaan!!!

Tunnetteko te tuollaisia kaloja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi