Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
61/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInun kohdalle osuu aina miehet jotka ovat nousevia härkiä :D

Onkohan sulla paljon härän vastamerkkiä eli skorpionia? 

Tai sitten paljon vaakaa, härät rakastaa vaaka energiaa, molempia hallitsee venus.

Vierailija
62/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En ole koskaan sen enempää tutkinut horoskooppeja, leijona mikä leijona mutta nyt piti selvittää tuo nousumerkki (rapu). Yhdistelmänä nuo kaksi kuvaavat ehkä enemmän kun pelkkä leijona, introverttinä olen aina vähän vierastanut leijonan kuvausta. Ihan hauska tietää, vaikka en taida kyllä edelleenkään laittaa elämääni tähtiin uskomisen varaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä olen tykännyt leijonista mutta esim. Meghanissa leijonan huonot puolet kyllä näkyy...tietääkö kukaan mikä Katen horoskooppimerkki on? Dianahan oli muistaakseni rapu ja Charles skorpioni. 

Meghan on aurinkoleijona, kuu-vaaka ja nouseva merkki kauris.

Hänen MC-IC (Keskitaivas-Keskiyö) akseli joka kuvaa uraa, ammattia, asemaa / kotia, perhettä, turvallisuutta, on oinas, se tekee hänestä päällepäsmärisen, viekkaan ja itsetietoisen.

Minä en olisi arvannut häntä leijonaksi, jotenkin tuo oinas tulee sieltä läpi. Saman tyylinen ihminen kuin veljeni puoliso joka oinas. Toisen veljen puoliso on leijona ja hänen kanssaan tulen oikein hyvin juttuun.

Tuossa on meghanin kartta, se on nousussa rapu-

https://www.astrotheme.com/astrology/Meghan,_Duchess_of_Sussex

Sori, luin capricorn.  Rapuhan on hyvin perhekeskeinen merkki, mutta Meghanin perhesuhteita ajatellen niin en näe häntä sellaisena.

Vierailija
64/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä olen tykännyt leijonista mutta esim. Meghanissa leijonan huonot puolet kyllä näkyy...tietääkö kukaan mikä Katen horoskooppimerkki on? Dianahan oli muistaakseni rapu ja Charles skorpioni. 

Meghan on aurinkoleijona, kuu-vaaka ja nouseva merkki kauris.

Hänen MC-IC (Keskitaivas-Keskiyö) akseli joka kuvaa uraa, ammattia, asemaa / kotia, perhettä, turvallisuutta, on oinas, se tekee hänestä päällepäsmärisen, viekkaan ja itsetietoisen.

Minä en olisi arvannut häntä leijonaksi, jotenkin tuo oinas tulee sieltä läpi. Saman tyylinen ihminen kuin veljeni puoliso joka oinas. Toisen veljen puoliso on leijona ja hänen kanssaan tulen oikein hyvin juttuun.

Tuossa on meghanin kartta, se on nousussa rapu-

https://www.astrotheme.com/astrology/Meghan,_Duchess_of_Sussex

Siis mitä helkkaroidia? Miten ihmeessä te voitte selvittää jonkun Meghanin merkit? Ketä edes kiinnostaa? Kirjoittelevatko miehet keskenään kuninkaallisten esim prinssi Philipin horoskooppimerkeistä?

Vierailija
65/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInun kohdalle osuu aina miehet jotka ovat nousevia härkiä :D

Onkohan sulla paljon härän vastamerkkiä eli skorpionia? 

Tai sitten paljon vaakaa, härät rakastaa vaaka energiaa, molempia hallitsee venus.

Ei, minun melkein kaikki merkit ovat leijonassa (Venus myös), neitsyessä, kaksosissa, oinaassa, jousimiehessä, skorpionissa ja vesimiehessä :D Enkö olekin hirveä? ;D Vesimies ehkä tasoittaa minua maan pinnalle.

Kalaa, härkää, vaakaa, kaurista, rapua ei löydy yhtään mistään kohtaa karttaani.

Vierailija
66/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaaka ja pahin horoskooppimerkki itselleni on varmaan härkä. Härkänaisten kanssa on lähes mahdoton ystävystyä (ja jos siinä onnistuu, on sekin aika vuoristorataa) ja pitkä parisuhde härkämieheen loppui tyypin omaan sekoiluun ja ikuiseen oikeassa olemiseen. Toinen taas hankala on oinas, jotenkin ihmeellistä vatkuttelua ja tasapaksua olemista.

Parasta seuraa minulle on neitsyt, vaikka nämä ovatkin välillä hieman turhan vakavasti ja jääräpäisesti asiat ottavia tyyppejä. Vaikka neitsyt on monen mielestä valtavan negatiivinen merkki, niin itse ainakin osaan tasapainottaa heidän negatiivisuuttaan, ja silloin kun itse heilahdan murjotuksen puolelle he tasapainottavat minua. Neitsyen kanssa on parhaat naurut ja avoimimmat keskustelut!

Poikkeuksiahan kuitenkin löytyy, paras ystäväni on oinas. Jossain vaiheessa ystävyytemme oli kuitenkin pienimuotoisella katkolla, kun lähinnä ärsytettiin toisiamme jonkun aikaa.

Vierailija
67/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on kalat mutta syntynyt 20.3 eli lähes oinas ja oinaan negatiiviset piirteet näkyy vahvasti. Kalojen hyviä puolia ei ole. Itsekäs pedanttinen ja vaikea 20.3 syntynyt.

Vierailija
68/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se käärmeenkantaja, se uusi merkki? Eikö se sotkenut tuota vanhaa horoskooppia jonkin verran?

Vierailija
69/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen neitsyt ja olen kyllä aina ollut tarkka, ylisuoritan asioita ja vaadin paljon itseltäni, on taipumusta perfektionismiin. En tietääkseni nalkuta miehelleni, koska yritän kiinnittää huomiota siihen, ettei aina kaiken tarvitse olla tip top. Mieheni on vaaka.

Vierailija
70/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se käärmeenkantaja, se uusi merkki? Eikö se sotkenut tuota vanhaa horoskooppia jonkin verran?

Sotkeutuneet jo kauan sitten. Oikeat tähtimerkit siirtyneet satoja vuosia sitten kuukautta taaksepäin. Jos katsotaan oikean tähtitaivaan mukaan. Jos uskoo naistenlehtien hömppään, sitten uskoo niihin. Ne eivät perustu tähtitaivaaseen.

Vierailija
71/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko on skorpioni enkä tunne ketään jolla olisi hänestä mitään pahaa sanottavaa.

Mun sisko on skorpioni enkä tunne ketään jolla olisi hänestä mitään hyvää sanottavaa. :D

Sama :D

Vierailija
72/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras on skorpioni, joka todella pistää tunteensa peliin ja sitoutuu suhteeseen täydestä sydämestään.🦂❤️

Mun ex-mies stalkkasi mua lopulta ja hän oli skorpioni. Että sydämiä vaan sinne.

Ajatteletko että hän stalkkasi sinua sen takia, että oli skorpioni? Että älyä vaan sinne.

Tämä ketju on kyllä parasta ikinä! Päihittää kaiken psykodynaamisen sepustuksenkin. Kaikki on selvää, kunhan tiedetään mikä sun horoskooppi merkki on!

Vierailija
73/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja kauris on match made in heaven. Kalojen ja neitsyiden kanssa tulen myös kauriina toimeen.

Neitsyt ja kauris ovat molemmat järkeviä, härkå ja kauris molemmat päättäväisiä mutta en tajua mikä kaloissa kiehtoo?

Inhottavin merkki on mielestäni kaksoset. Todella pitkävihaisia ja ailahtelevaisia henkilöitä.

Vierailija
74/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka ja tulen kyllä kaikenlaisten ihmisten kanssa tarvittaessani toimeen, mutta suosikkejani ovat joko säteilevät leijonat tai fiksut vesimiehet! Jousimiehillä on taipumusta sanoa jotkut asiat vähän töksähtävästi, mikä särähtää omaan korvaan samoin kuin skorpioneilla. 

Vierailija
75/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, olen Kaksoset ja nouseva Skorpioni.

En tunnista itsessäni kummankaan merkin piirteitä, paitsi manipuloinnin (kontrollintarpeen). Olen vetäytyvä ja herkkä introvertti, en pitkävihainen kostaja tai pettäjä.

Vierailija
76/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotkeutuneet jo kauan sitten. Oikeat tähtimerkit siirtyneet satoja vuosia sitten kuukautta taaksepäin. Jos katsotaan oikean tähtitaivaan mukaan. Jos uskoo naistenlehtien hömppään, sitten uskoo niihin. Ne eivät perustu tähtitaivaaseen.

Eivät niin vaan syntymän ajankohtaan.

Totta kai ihmisen luonteeseen vaikuttaa syntyykö kevättalvella kylmään mailmaan vai lokakuun synkkyyteen. Ja myöskin alkuraskauden vitamiinitasot vaikuttaa, sillä jos alkuraskaus on kesällä, saadaan paljon d-vitamiinia.

Vierailija
77/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kalat ja vaaka on kaamein nipottaja.

Vierailija
78/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näyttää olevan täällä sitä mieltä että neitsyt ja oinas on pahimmat merkit :D ollaan varmaan kauhupariskunta miehen kanssa kun ollaan neitsyt ja oinas. Helppo olla, kun kumpikaan ei koskaan ole väärässä, itsenäisiä merkkejä jotka haluaa tehdä asiat omalla tavallaan ja joille oma vapaus tärkeä. Seksi toimii kun oinas tykkää hallita ja neitsyt alistua. Suurimmat riidat tulee siitä kun ylimielinen neitsyt pitää oinaan tulista käytöstä vulgaarina. Neitsyt kun tulistuu niin se on vaan kamalaa. Vihainen neitsyt on ilkeä, julma ja ehdoton, kun vihainen oinas taas vaan on itsepäinen kylmä huutaja.

Vierailija
79/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aurinko oinas, kuu leijonassa, nouseva jousimies.

Jousimiehet on parhaita: rentoja, hauskoja ja avarakatseisia ja kiinnostuneita monenlaisista asioista.

Eniten ärsyttää kalat, epävarmoja, hitaita haahuilijoita.

Vierailija
80/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tuon kartan mukaan Meghanilla olisi kartallaan eniten ilmamerkkejä. Luultavasti ainakin se tekee hänestä nopeakäänteisen ja jossain määrin ailahtelevan. Tulta ja vettä on myös kiitettävästi, mutta maata hyvin vähän minkä kyllä näkeekin - ei ole mikään jalat maassa -tyyppi. Johtavia merkkejä (oinas, rapu, vaaka, kauris) hänellä on myös eniten mikä tuo olemukseen määrätietoisuutta.

Aurinkoleijona takaa hehkuvan ulkonäön ja itsevarman käytöksen, mutta myös tuota hällä väliä -asennetta ja vaativaisuutta luonteeseen. Leijona on myös 1. huoneessa ja Merkuriuksessa, joka vaikuttaa kommunikointiin. 

Rapu nousevana merkkinä sselittää paitsi hänen perhekeskeisyyttään (hankkiutui kuitenkin naimisiin ja raskaaksi todella lyhyessä ajassa) ja varsinkin läheisiä välejä äitiään kohtaan. Toisaalta ravun pitkävihaisuus ja marttyyriksi heittäytyminen sopisivat hänen reaktioonsa Marklen suvun käytökseen. Rapu on myös Marsissa, planeetassa, joka heijastetaan aggressioon ja riitatilanteihin suhtautumiseen. Toistan pitkävihaisuutta. 

Kuu vaa'assa, tai vaaka yleensäkin, tekee henkilöstä miellyttävän mutta myös sellaisen, joka haluaa miellyttää kaikkia ja tulla pidetyksi joka paikassa. Tarve hurmata jokainen vastaantulija, mutta pinnan alla ei välttämättä ole kauheasti mitään aitoa. Meghanin ehdottomasti dominoiva merkki kartalla (40%) on vaaka, eli näitä piirteitä on hänessä paljon.

Lisäksi kartalta näkee, että Venus on neitsyessä, mikä voi tehdä hänestä kylmän ja vaativan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi