Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
81/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis Meghanin syntymäkartta vielä, meni viesti näköjään seuraavalle sivulle: https://www.astrotheme.com/astrology/Meghan,_Duchess_of_Sussex

Vierailija
82/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kyllä vaaka, jotka ovat myös usein pettäjiä vaikka saavatkin kaiken aina anteeksi! Annetaan ymmärtää kaikenlaista ja sitten esitetään viatonta ja yritetään kiemurrella vastuusta ulos. 

Paras on kauris, joka on luotettava, järkevä ja valmis panostamaan suhteeseen. Hyvä isä myös, ja raha-asiat hallussa. 

Olen skorpioni, joita täällä kovasti haukutaan. En ole ikinä pettänyt, mutta tunteeni voivat olla välillä hyvinkin rajuja. Olen yrittänyt opetella kateudesta pois enkä ole enää kostonhimoinen tai katkera mistään. Jostain syystä skorpionin elämään osuu usein enemmän vastoinkäymisiä kuin muiden. Skorpioni on kuitenkin kuoleman ja muutoksen merkki. Itsekin olen tavallaan syntynyt uudelleen monta kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausahdus nuoruudesta: Vesimiehet on vi***maisia.

Tuntemani skorpionit on olleet itseriittoisia ja jotenkin ovelia mutta myös karismaattisia. Kaksoset hauskimpia ja värikkäitä. Neitsyet tarkkoja rahan kanssa ja kalat herkkiä, taiteellisia ja lahjakkaita. Nämä tuli äkkiä mieleen vuosien varrelta.

Vierailija
84/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä ja kauris on match made in heaven. Kalojen ja neitsyiden kanssa tulen myös kauriina toimeen.

Neitsyt ja kauris ovat molemmat järkeviä, härkå ja kauris molemmat päättäväisiä mutta en tajua mikä kaloissa kiehtoo?

Inhottavin merkki on mielestäni kaksoset. Todella pitkävihaisia ja ailahtelevaisia henkilöitä.

Jos olet kauris (aurinko?), niin kalat on monessa suhteessa vastakohtasi ja auttaa sinua ehkä avautumaan sekä olemaan emotionaalisempi ja herkempi, joten saat vähän vastapainoa ylenpalttiselle rationaalisuudellesi. Kalat on vähän niin kuin "maailmojen välissä" ja siksikin kiehtova, mystinen jopa.

Vierailija
85/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiesnaiset ovat parhaita!

Vierailija
86/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on ensimmäinen merkki, oinas. Muut tulimerkit myös jees, ja kaksonen. Huonoin, sori vaan, on kalat. Kauhean herkkiä, suuttuu milloin mistäkin pikkujutusta ja mököttää ikuisuuden! 

Olen oinas :D

Vierailija
87/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäseneni oli kalat. Fiksuin ihminen meistä.

Vierailija
88/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaa'at on täällä muka parhaita? Pinnallisia ja päättämättömiä. Olen jousimies, ja paras merkki on mielestäni filosofinen vesimies tai leijona. Myös muiden jouskareitten ja oinaiden ja kaksosten kanssa tulen hyvin toimeen.

Vierailija
89/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.

Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! 

Mullakin kaksi exää ja yksi kaveri kaksosia. Jokainen on vähän epävakaa ja kaksinaamainen, palturia puhuu silmät kirkkaana ja sitten toimii päin vastoin. Itsekkäitä ja epäluotettavia.

Vierailija
90/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tähän hömppään usko pätkääkään. 

Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?

Täysin samaa mieltä, Skorpionit helvetin itsekeskeisiä ja varautuneita, ennemmin sulkeutuvat kuin avautuvat.

Vierailija
91/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?

Täysin samaa mieltä, Skorpionit helvetin itsekeskeisiä ja varautuneita, ennemmin sulkeutuvat kuin avautuvat.

Tunnekylmiä kontrollifriikkejä. Se vielä lisäyksenä

Vierailija
92/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.

Kyllä se johtaja on muuten Oinas

Vierailija
93/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnekylmiä kontrollifriikkejä. Se vielä lisäyksenä

Haluavat oikeasti pahaa ihmisille, joille ovat kateellisia. 

Vierailija
94/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.

Kyllä se johtaja on muuten Oinas

Oinas on ensimmäinen merkki, mutta leijona on eläinradan kuninkaallinen. 

Vierailija
95/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioninaiset pelaavat seksillä kaiken haluamansa ja ovat järkyttävän kateellisia itseään kauniimmille. 

Skorpionimiehet ovat mustasukkaisia ja kontrolloivia.

Kaksosmiehet ovat kylmiä ja pettäjiä, kaksosnaiset flirttejä jotka ei ota mitään vakavasti. 

Olen härkänainen. 

Vierailija
96/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.

Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.

Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.

Manson oli juuri tyypillinen esimerkki skorpionista. Ei tappanut itse ketään, mutta manipuloi kylttinsä jäsenet tappamaan. Juuri tuo manipulointi on skorpioneissa yksi vastenmielisimmistä piirteistä.

Ja arvaa mitä käy, kun alat syöttää skorpionille tätä hänen omaa myrkkyään? Minä tein eksälleni niin. Siitä repesi helvetti irti :D

Vierailija
97/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni ja suosikkini on leijona, jolla on riittävästi itsetuntoa ja voimaa laittaa itselleni kova kovaa vastaan. Mieheni on leijona ja 8 vuotta olemme pitäneet yhtä. Myös leijonanaisten kanssa tulen toimeen, eivät pyytele olemistaan anteeksi eivätkä jauha p*skaa.

Pahin merkki on jääräpäinen ja hidas härkä, joka harvoin on myöskään erityisen älykäs.

Vierailija
98/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt on tylsä, kylmä ja ilkeä, kaikesta narisija vaikka onkin fiksu. 

Jousimiehet taas ovat avarakatseisia, spontaaneja ja iloisia, jopa hieman villejä. 

Olen kaksonen. 

Vierailija
99/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat ovat epämiellyttäville ihmisille tahallaan vielä epämiellyttäviämpiä. En suosittele riidan haastamista heidän kanssaan.

Hyviä hyville ja potenssiin 100 pahempia pahoille. Pitää paikkansa. Koska oikeudenmukaisuus on ainut asia, mistä oinas ei varmasti luovu ikinä.

Vierailija
100/12683 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonat on välillä tosi itsekkäitä ja ylimielisiä ja kääntävät muut ihmiset sua vastaan jos ärsytät niitä. Niin kauan kun olet samaa mieltä niin kaikki on hyvin. Ravut ovat lempeitä, hyviä kuuntelijoita ja empaattisia. 

Olen kalat, nouseva skorpioni ja kuu vaaka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan