Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12741)

Vierailija
9941/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapu, nouseva leijona ja kuumerkki vesimies. Olen tajunnut että minua pidetään usein arroganttina. Sen vuoksi saan usein siipeeni ja vetäydyn yhä useammin mieluummin kolooni kuin törmäilen kehenkään.

Vierailija
9942/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit ilkeitä, pahansuopia😫😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rapu, nouseva leijona ja kuumerkki vesimies. Olen tajunnut että minua pidetään usein arroganttina. Sen vuoksi saan usein siipeeni ja vetäydyn yhä useammin mieluummin kolooni kuin törmäilen kehenkään.

Mistä tuon nousevan voi katsoa?

- kaksonen

Vierailija
9944/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi parempi, plussia ja miinuksia? Miehiä molemmat.

Oinas, kuuJousimies, merkuriusKalat, venusOinas, marsOinas

Härkä, kuuRapu, merkuriusKaksoset, venusKaksoset, marsOinas

Riippuu tietenkin omista sijainneistasi, mutta jokainen astrologiaa tunteva tietää myös, että tietyt sijainnit ovat objektiivisesti tarkasteltuna suotuisampia kuin toiset. Se ei tee kenestäkään tietenkään parempaa tai huonompaa, vaan erilaisia. Lisäksi koko syntymäkartta ja sen aspektit vaikuttavat kokonaisuuteen.

Molemmilla miehillä on Mars oinaassa. Se on omassa planeetassaan, sillä Mars hallitsee oinasta. Tämä sijainti on hyvin dynaaminen ja aikaansaava, ja sen omaava henkilö ilmaisee itseään usein rohkeasti ja itsevarmasti. Hän voi olla urheilullisesti lahjakas ja fyysisesti vahva, mutta myös ns. yllytyshullu, impulsiivinen sekä onnettomuusaltis. Sijainnin helmasynti on lyhyt pinna, ja suuttuessaan hän voi olla jopa aggressiivinen. Hän kuitenkin leppyy nopeasti ja on tunteissaan hyvin suora, hyvässä ja pahassa.

Merkuriuksen sijainti on suotuisampi kaksosissa, jossa se on omassa merkissään. Merkurius kaksosissa takaa nopean älyn ja antaa tarinankertojan lahjoja - henkilö on yleensä hauskaa seuraa ja osaa keskustella laajalla skaalalla mitä moninaisemmista asioista. Kaikista rehellisin sijainti tämä ei välttämättä ole, vaan henkilöllä voi olla taipumus käyttää hieman värikynää kertoessaan hauskoja tarinoitaan hyvin viihtyvälle yleisölleen.

Merkurius kaloissa, kuten muissakaan vesimerkeissä ei ole se suotuisin sijainti. Kalat ei välttämättä ilmaise itseään kovin selkeästi tai suoraan, vaan on hieman salamyhkäinen ja ujo, eikä uusien ihmisten seurassa saa välttämättä sanaa suustaan. Tämäkään sijainti ei ole se rehellisin mahdollinen, sillä kaloilla on taipumus käännellä asiat omaksi edukseen.

Vierailija
9945/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaksonen

Tarkka syntymäaika ja -paikka täytyy tietää. Nämä tiedot voi syöttää vaikkapa astro.fi -sivustolla olevaan laskuriin, joka laskee sinulle syntymäkartan. Näistä tiedoista löydät myös nousevan merkkisi sekä huoneet, joissa planeettasi sijaitsevat.

Vierailija
9946/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaksonen

Syntymäkartasta. Tarvitset tarkat syntymäajat ja paikan. Nousumerkki on Ascendant sign.

https://horoscopes.astro-seek.com/birth-chart-horoscope-online

Vierailija
9947/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on mies jolla on merkurius ravussa? Kovin mystiseltä ja harkitsevalta vaikuttaa.

Vierailija
9948/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Kyllä neitsyen merkkiin kuuluu avuliaisuus. He auttavat nimenomaan niin, että saavat oman elämänsä silti pidettyä napakassa otteessa samalla. Yhdessä horoskooppikirjassa luki tosin kerran näin: "neitsyet auttavat mielellään muita, mutta jälkeen päin harmittelevat näihin käyttämäänsä aikaa ja vaivaa". Tämä oli minusta aika koominen lause, ensin auttaa ja sitten harmittelee, että menipä aikaa ja vaivaa. Kirjassa luki myös, että "neitsyet mielessään kauhistelevat toisten ihmisten sotkuista elämää".

Hyvä huomio tuo Merkurius vedenmerkeissä ei ole omimmillaan. Minulla Merkurius skorpionissa ja itseilmaisu on jäykkää ja vaivalloista, sanat tulevat kuin pakotettuina. Jonkun kaksosen kanssa menen yleensä mykäksi ja lopulta menee pääkin pyörälle, koska en pysty käsittelemään asioita siinä tahdissa ja ahdistun.

Minulla on Merkurius kaloissa ja voin allekirjoittaa, ettei Merkurius veden merkissä ole paras mahdollinen sijainti. Mun on helppo ymmärtää muita, niiden perustelut ja mielipiteet mutta tuntuu, ettei kukaan oikein ymmärrä mua. Mieli on jotensakin rajaton ja muuttuvainen.

Vierailija
9949/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se oinas ja mieheni skorpiooni ja tuossa aiemmin laitoin viestiä.Aika moni haukkui oinaan eli minut.En väitä todellakaan että olisin täydellinen.Mun miehessä on paljon hyviäkin puolia eikä vain niitä huonoja joita valitettavasti toin esille.Hän on myös ahkera,välittävä,seksuaalinen,kiltti ja juuri sellainen mies joka oinaalle kuuluu.Ennen nuorempana olin aika paskapää mutta tämä mun skorpiooni mies näytti kaapin paikan ja kesytti tämän äkäpussin ihan kirjaimellisesti.Ei ole ollut tarvetta äksyillä sen koomin.Paha juttu on se että kun alkuaikoina meillä oli aivan hirveitä riitoja ja syytä oli molemmissa niin mies kävi hakemassa empatiaa vanhemmiltaan ja niissä jutuissa minä olin syyllinen ja hän syytön.Siksi en ole kovin hyvässä valossa hänen sukulaisille.Sovun nimissä ja siksi että en ole periksi antava luonne olen katsonut tuollaiset paskajutut läpi sormien.

Vierailija
9950/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas minäkin kirjoitti:

Minä olen se oinas ja mieheni skorpiooni ja tuossa aiemmin laitoin viestiä.Aika moni haukkui oinaan eli minut.En väitä todellakaan että olisin täydellinen.Mun miehessä on paljon hyviäkin puolia eikä vain niitä huonoja joita valitettavasti toin esille.Hän on myös ahkera,välittävä,seksuaalinen,kiltti ja juuri sellainen mies joka oinaalle kuuluu.Ennen nuorempana olin aika paskapää mutta tämä mun skorpiooni mies näytti kaapin paikan ja kesytti tämän äkäpussin ihan kirjaimellisesti.Ei ole ollut tarvetta äksyillä sen koomin.Paha juttu on se että kun alkuaikoina meillä oli aivan hirveitä riitoja ja syytä oli molemmissa niin mies kävi hakemassa empatiaa vanhemmiltaan ja niissä jutuissa minä olin syyllinen ja hän syytön.Siksi en ole kovin hyvässä valossa hänen sukulaisille.Sovun nimissä ja siksi että en ole periksi antava luonne olen katsonut tuollaiset paskajutut läpi sormien.

Ihan mielenkiinnosta: onko sulla myös Merkurius oinaassa? Muistan lukeneeni, että he tapaavat kiroilla paljon ja käyttävät muutenkin aika suorasukaista kieltä.

Vierailija
9951/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaksonen

Tarkka syntymäaika ja -paikka täytyy tietää. Nämä tiedot voi syöttää vaikkapa astro.fi -sivustolla olevaan laskuriin, joka laskee sinulle syntymäkartan. Näistä tiedoista löydät myös nousevan merkkisi sekä huoneet, joissa planeettasi sijaitsevat.

VOI EI, nouseva Skorpioni. Pitäisikö huolestua 🙄

- Kirjoittaja

Vierailija
9952/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaksonen

- Kirjoittaja

Olen lukenut, että skorpioni on aika yleinen nouseva merkki täällä Suomessa ja että se johtuu maamme sijainnista. Esim. nousevia kaloja olisi täällä selvästi vähemmän.

Huolestuako siitä vai ei, on toinen juttu. Itse ajattelen, että se voisi selittää tapaamme ajatella, suomalaiset eivät yleensä välitä koukeroisista kohteliaisuuksista, vaan mieluummin keskittyvät asiaan.

Vierailija
9953/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi parempi, plussia ja miinuksia? Miehiä molemmat.

Oinas, kuuJousimies, merkuriusKalat, venusOinas, marsOinas

Härkä, kuuRapu, merkuriusKaksoset, venusKaksoset, marsOinas

Riippuu tietenkin omista sijainneistasi, mutta jokainen astrologiaa tunteva tietää myös, että tietyt sijainnit ovat objektiivisesti tarkasteltuna suotuisampia kuin toiset. Se ei tee kenestäkään tietenkään parempaa tai huonompaa, vaan erilaisia. Lisäksi koko syntymäkartta ja sen aspektit vaikuttavat kokonaisuuteen.

Molemmilla miehillä on Mars oinaassa. Se on omassa planeetassaan, sillä Mars hallitsee oinasta. Tämä sijainti on hyvin dynaaminen ja aikaansaava, ja sen omaava henkilö ilmaisee itseään usein rohkeasti ja itsevarmasti. Hän voi olla urheilullisesti lahjakas ja fyysisesti vahva, mutta myös ns. yllytyshullu, impulsiivinen sekä onnettomuusaltis. Sijainnin helmasynti on lyhyt pinna, ja suuttuessaan hän voi olla jopa aggressiivinen. Hän kuitenkin leppyy nopeasti ja on tunteissaan hyvin suora, hyvässä ja pahassa.

Merkuriuksen sijainti on suotuisampi kaksosissa, jossa se on omassa merkissään. Merkurius kaksosissa takaa nopean älyn ja antaa tarinankertojan lahjoja - henkilö on yleensä hauskaa seuraa ja osaa keskustella laajalla skaalalla mitä moninaisemmista asioista. Kaikista rehellisin sijainti tämä ei välttämättä ole, vaan henkilöllä voi olla taipumus käyttää hieman värikynää kertoessaan hauskoja tarinoitaan hyvin viihtyvälle yleisölleen.

Merkurius kaloissa, kuten muissakaan vesimerkeissä ei ole se suotuisin sijainti. Kalat ei välttämättä ilmaise itseään kovin selkeästi tai suoraan, vaan on hieman salamyhkäinen ja ujo, eikä uusien ihmisten seurassa saa välttämättä sanaa suustaan. Tämäkään sijainti ei ole se rehellisin mahdollinen, sillä kaloilla on taipumus käännellä asiat omaksi edukseen.

Kuujousimiestä vapaudenkaipuisempaa sijaintia ei löydy, eikä häntä ole helppoa määräillä. Hän on huoleton, impulsiivinen ja jopa viileäkin tunteissaan ja saattaa sen vuoksi loukata helposti itseään herkempiä ihmisiä. Kuu jousimiehessä on luonnostaan optimistinen ja filosofinen, ottaa mielellään riskejä ja on tunnettu terävästä kielestään. Mikään suuri romantikko hän ei ole, vaan häntä ahdistavat takertuvat ja ylitunteelliset ihmiset.

Kuu ravussa on monin tavoin jousimiehen sijainnin vastakohta - kuurapu on romanttinen, empaattinen, salamyhkäinen ja pessimistinen, eikä useinkaan kovin varma itsestään. Hän on hyvin tunneälykäs ja ymmärtää muita helposti, mutta päätösten teko sujuu häneltä varsin huonosti ja hän saattaa muista sijainneistaan riippuen jäädä toisinaan jopa villinä vellovien tunteidensa vangiksi. Kuurapu loukkaantuu todella herkästi eikä unohda kärsimäänsä vääryyttä, vaikkapa vain kuinka pientä.

Vierailija
9954/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaksonen

- Kirjoittaja

Mikä on kuumerkkisi? Kaksonen ja skorpioni "suuren kolmen" (eli aurinko, nousu ja kuu) kombossa on kyllä potentiaalisesti paha rasti ;D Mutta ehkä kuusi on järkevässä neitsyessä tai tasapainoisessa härässä?

Vierailija
9955/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaksonen

- Kirjoittaja

Olen lukenut, että skorpioni on aika yleinen nouseva merkki täällä Suomessa ja että se johtuu maamme sijainnista. Esim. nousevia kaloja olisi täällä selvästi vähemmän.

Huolestuako siitä vai ei, on toinen juttu. Itse ajattelen, että se voisi selittää tapaamme ajatella, suomalaiset eivät yleensä välitä koukeroisista kohteliaisuuksista, vaan mieluummin keskittyvät asiaan.

Pohjoisesta sijainnista johtuen Suomessa eläinradan viimeiset kuusi merkkiä (eli rapu, leijona, neitsyt, vaaka, skorpioni ja jousimies) ovat yliedustettuina nousumerkeissä, kun taas ensimmäiset kuusi (eli kauris, vesimies, oinas, kalat, härkä ja kaksoset) ovat harvinaisempia.

Vierailija
9956/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotuisimmat merkit Merkuriukselle lyhyiden selitysten kera:

neitsyt ja kaksonen (Merkuriuksen hallitsemia merkkejä, planeetta toimii omimmillaan näissä sijainneissa; terävä, looginen mieli, sanallista ja kirjallista lahjakkuutta sekä nopea reagointikyky. Neitsyt kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin, kaksonen hallitsee kokonaisuuksia.)

leijona (erinomainen puhuja, jota muut kuuntelevat, arvovaltainen ja luova)

vaaka (hienostunut ja diplomaattinen, älyllinen, kepeä ja viileä mieli)

vesimies (luovaa ja nopeaa ajattelua, uusia innovaatioita ja vastavirtaan kulkemista)

Vierailija
9957/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Kyllä neitsyen merkkiin kuuluu avuliaisuus. He auttavat nimenomaan niin, että saavat oman elämänsä silti pidettyä napakassa otteessa samalla. Yhdessä horoskooppikirjassa luki tosin kerran näin: "neitsyet auttavat mielellään muita, mutta jälkeen päin harmittelevat näihin käyttämäänsä aikaa ja vaivaa". Tämä oli minusta aika koominen lause, ensin auttaa ja sitten harmittelee, että menipä aikaa ja vaivaa. Kirjassa luki myös, että "neitsyet mielessään kauhistelevat toisten ihmisten sotkuista elämää".

Hyvä huomio tuo Merkurius vedenmerkeissä ei ole omimmillaan. Minulla Merkurius skorpionissa ja itseilmaisu on jäykkää ja vaivalloista, sanat tulevat kuin pakotettuina. Jonkun kaksosen kanssa menen yleensä mykäksi ja lopulta menee pääkin pyörälle, koska en pysty käsittelemään asioita siinä tahdissa ja ahdistun.

Minulla on Merkurius kaloissa ja voin allekirjoittaa, ettei Merkurius veden merkissä ole paras mahdollinen sijainti. Mun on helppo ymmärtää muita, niiden perustelut ja mielipiteet mutta tuntuu, ettei kukaan oikein ymmärrä mua. Mieli on jotensakin rajaton ja muuttuvainen.

Kalathan on muuttuva merkki ja ymmärrän hyvin kirjoittamasi kuvauksen, ettei kukaan oikein ymmärrä minua. Kirous että onni on siinä, että se miten kalat kommunikoi tänään voi olla aivan erilaista mitä eilen tai viikko sitten. Merkurius kalat on sopeutuva ja monisanainen, mutta voi olla toisaalta häilyvä ja levoton. Olen itsekin merkurius kalat.

Vierailija
9958/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaksonen

- Kirjoittaja

Mikä on kuumerkkisi? Kaksonen ja skorpioni "suuren kolmen" (eli aurinko, nousu ja kuu) kombossa on kyllä potentiaalisesti paha rasti ;D Mutta ehkä kuusi on järkevässä neitsyessä tai tasapainoisessa härässä?

Kuumerkki on vesimies.

- Kirjoittaja

Vierailija
9959/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas minäkin kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: onko sulla myös Merkurius oinaassa? Muistan lukeneeni, että he tapaavat kiroilla paljon ja käyttävät muutenkin aika suorasukaista kieltä.

Eri kirjoittaja kysyy. Osaatko sanoa onko merkurius jousimies minkälainen? Onko yhtä suorasukainen ja kiroilee, kuten merkurius oinas?

Vierailija
9960/12741 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistään nousevista merkeistä.Olen syntynyt 12.4. Onko syntymä vuosiluvulla jokin merkitys?