Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12741)

Vierailija
9921/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas minäkin kirjoitti:

Minä olen oinas ja mieheni skorpiooni.Itse olen oppinut muuttamaan omaa luonnettani että sopu säilyy skorpiooni mieheni kanssa.Hän on liioitteleva,selän takana pahaa puhuva,mököttää jos ei asiat mene omalla toivomalla tavalla,takertuva,oikea draama kuningas.Itse olen mielestäni mitä ihanin luonne vaikka täälä oinaita haukutaankin.Tyttäreni on myös oinas ja häntä kultaisempaa ihmistä tuskin löytyy.Olen aikaansaapa,kärsivällinen,empaattinen,kiltti,uskollinen,rehellinen,luotettava mutta myös joissakin asioissa ärsyttävän ehdoton ja periksi antamaton.

Perus Oinas. Luulee itsestään liikoja, omakehu haisee, itseään täynnä ja aina mukamas muita parempi. Sori, mutta olen tuntenut liian monta Oinasta jotka ovat tuosta samasta muotista veistettyjä, ei voi olla sattumaa. Olette raskaita.

Olen huomannut että monet oinaat ovat wannabe-leijonia, mutta heille ei ole lähimaillekaan sitä samaa suurta karismaa, upeutta ja ylväyttä mitä leijonissa, ja leijonien ystävällisyys ja sydämellisyys on aina aitoa eikä heillä ole taka-ajatuksia koska heillä ei tarvitse olla. Oinaat ovat pelkkiä halpakopioita siitä, oikeita pässejä :D

t. kaksonen-neitsyt-jousimies

Leijonat on wannabe johtajia

Nimenomaan. Mun yksi naapuri oli olevinaan niin ylevää, mutta mies antoi turpaan aina kun tuli päissään kotiin. Rouva oli kokki ammatiltaan ja kehuskeli, kuinka oli ravintolapäällikkönäkin ollut (joku "pikku kuppila", jossa sillä oli varmaan joku varaston avain, niin luuli olevansa esimies). 

Kehui kuinka tekee hienot sapuskat ja kutsui syömään. Pihvit oli ainakin pilannut, ja leikannut lihan täysin väärin, sitkeää kuin kengänpohjat. 

Vierailija
9922/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapu ja tykkään oinaista. Usein sanotaan, että tuli ja vesi on melko huono yhdistelmä, mutta kai syy on sitten merkin laadussa. Johtavassa nimittäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9923/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo aiemmin, kukaan ei vastannut. Selittäkää nyt selkeästi, että jos miljardien kilometrien päässä oleva Merkurius tai Mars tms. planeetta on muutaman asteen johonkin suuntaan niin MITEN se voi vaikuttaa minun elämään tai luonteeseen?? Vai ettekö tiedä vastausta??

Vierailija
9924/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin jo aiemmin, kukaan ei vastannut. Selittäkää nyt selkeästi, että jos miljardien kilometrien päässä oleva Merkurius tai Mars tms. planeetta on muutaman asteen johonkin suuntaan niin MITEN se voi vaikuttaa minun elämään tai luonteeseen?? Vai ettekö tiedä vastausta??

Netistä löydät ihan varmasti tietoa, mutta sehän ei toki ole sinun ykkösagendasi, vaan vähättely ja ivallinen tivaaminen; "vai ettekö tiedä vastausta". Anna olla, fiksuille vastataan, sinun kanssa on ihan toinen juttu. 

Ja joo, voit ihan hyvin vaikka ajatella, ettei me tiedetä vastausta, joten saat sielunrauhan ja voit suunnata toisaalle. Heipat :)

Vierailija
9925/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet väärässä. En ivaa millään tavalla. Olen vain sellainen että minulle pitää esittää faktatietoa ja asiat monelta näkökulmalta katsottuna. Eli kerro oma näkemyksesi miten se planeettojen asento vaikuttaa sinun luonteeseen? Konkreettisesti. Miten se on mielestäsi mahdollista?

Vierailija
9926/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet väärässä. En ivaa millään tavalla. Olen vain sellainen että minulle pitää esittää faktatietoa ja asiat monelta näkökulmalta katsottuna. Eli kerro oma näkemyksesi miten se planeettojen asento vaikuttaa sinun luonteeseen? Konkreettisesti. Miten se on mielestäsi mahdollista?

Minun mielestäni se on mahdollista, koska uskon että kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä oo olemassa sellaista toisesta erillistä osaa. Eli planeetan pelkkä olemassaolo voi vaikuttaa ihmiseen. Eri planeetat vaikuttaa eri tavoilla, koska ne koostuu eri materiaaleista.

Vierailija
9927/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas minäkin kirjoitti:

Minä olen oinas ja mieheni skorpiooni.Itse olen oppinut muuttamaan omaa luonnettani että sopu säilyy skorpiooni mieheni kanssa.Hän on liioitteleva,selän takana pahaa puhuva,mököttää jos ei asiat mene omalla toivomalla tavalla,takertuva,oikea draama kuningas.Itse olen mielestäni mitä ihanin luonne vaikka täälä oinaita haukutaankin.Tyttäreni on myös oinas ja häntä kultaisempaa ihmistä tuskin löytyy.Olen aikaansaapa,kärsivällinen,empaattinen,kiltti,uskollinen,rehellinen,luotettava mutta myös joissakin asioissa ärsyttävän ehdoton ja periksi antamaton.

Perus Oinas. Luulee itsestään liikoja, omakehu haisee, itseään täynnä ja aina mukamas muita parempi. Sori, mutta olen tuntenut liian monta Oinasta jotka ovat tuosta samasta muotista veistettyjä, ei voi olla sattumaa. Olette raskaita.

Olen huomannut että monet oinaat ovat wannabe-leijonia, mutta heille ei ole lähimaillekaan sitä samaa suurta karismaa, upeutta ja ylväyttä mitä leijonissa, ja leijonien ystävällisyys ja sydämellisyys on aina aitoa eikä heillä ole taka-ajatuksia koska heillä ei tarvitse olla. Oinaat ovat pelkkiä halpakopioita siitä, oikeita pässejä :D

t. kaksonen-neitsyt-jousimies

Leijonat on wannabe johtajia

Niin ovat.

Ollakseen hyvä johtaja pitää osaamisen lisäksi haluta olla se johtaja. Johtaminen on vaativa tehtävä, johon suinkaan kaikista ei ole, eikä suinkaan kaikki halua johtajiksi. Hyvä johtaja osaa johtaa itseään osaavampiakin yhä parempiin onnistumisiin.

Vierailija
9928/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni se on mahdollista, koska uskon että kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä oo olemassa sellaista toisesta erillistä osaa. Eli planeetan pelkkä olemassaolo voi vaikuttaa ihmiseen. Eri planeetat vaikuttaa eri tavoilla, koska ne koostuu eri materiaaleista.

Kaikki lääketieteeseen perustuva on työstäni tuttua. Ihminen on tiivis kokonaisuus johon vaikuttaa lähiympäristö, kotimaa, oma planeetta. Maahan vaikuttaa esim. kuu=vuorovesi. Aurinko on elinehto. Mutta planeettojen asentojen vaikuttaminen ihmisen elämään vaikuttaa kaukaa haetulta, tai ainakaan sitä ei ole todennettu. Sinäkin vastasit että uskot näin, eli faktaa ei ole. Eli onko horoskoopit vain uskon asia? Jotain epämääräistä jota ei pystytä tieteellä selittämään? Uskomusoppia siis.

Vierailija
9929/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lääketieteeseen perustuva on työstäni tuttua. Ihminen on tiivis kokonaisuus johon vaikuttaa lähiympäristö, kotimaa, oma planeetta. Maahan vaikuttaa esim. kuu=vuorovesi. Aurinko on elinehto. Mutta planeettojen asentojen vaikuttaminen ihmisen elämään vaikuttaa kaukaa haetulta, tai ainakaan sitä ei ole todennettu. Sinäkin vastasit että uskot näin, eli faktaa ei ole. Eli onko horoskoopit vain uskon asia? Jotain epämääräistä jota ei pystytä tieteellä selittämään? Uskomusoppia siis.

Lääketiede on vain yksi tieteen osa-alueista. Sanoin että uskon, koska aattelen niin että horoskoopit on totta niille jotka siihen on perehtyny/uskoo. Ne jotka ei usko niin niille horoskoopit ei voi olla totta.

Vierailija
9930/12741 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Janica Branderin Astrologiaa epäilijöille. Viihdettähän tämä niinkuin on tuo kirjakin.

Vierailija
9931/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi, plussia ja miinuksia? Miehiä molemmat.

Oinas, kuuJousimies, merkuriusKalat, venusOinas, marsOinas

Härkä, kuuRapu, merkuriusKaksoset, venusKaksoset, marsOinas

Vierailija
9932/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin parempi? Jos parisuhdemielessä mietit niin tarvis tietää sun kartastoa kans, mutta jos mietit ihan yleisesti kumpi on parempi, niin en lähe tuohon mukaan

Vierailija
9933/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin parempi? Jos parisuhdemielessä mietit niin tarvis tietää sun kartastoa kans, mutta jos mietit ihan yleisesti kumpi on parempi, niin en lähe tuohon mukaan

Olen Kaksoset, Vaaka, Kaksoset, Härkä, Vaaka

Mutta kiinnostaa ihan yleisestikin noiden asemien plussat ja miinukset.

Vierailija
9934/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä "Kertokaapa nyt, kun mua niiin kiinnostaa, enkä ole ooollenkaan ivallinen tyyppi, että miten ne planeetat vaikuttaa" ja blaa blaa, tulee mieleen kuinka teologit melko varmaan joissain tilaisuuksissa joutuvat jonkun päihtyneen tenttaamisen kohteeksi; "No kerropash nyt sinä pappi, että onko shitä jumalaa olemassa"? "Ai et tiedä vai"? kun papilla ei ole valokuvia esittää.

Vierailija
9935/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat kaikki, jotka luulevat syntymäajan määrittävän koko elämän.

Vierailija
9936/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun läheiset ystäväni, miehet, ovat olleet vesimiehiä, vihhdyin erinomaisesti yhden kanssa 58 v. Laulava, tanssiva, uskollinen, lasteni huolehtiva isä. Itse olen yllätys, yllätys vaaka. Meillä oli sielujen yhteys ihan koko ajan. Ja kipinöi. ERäs naisystäväni on myös vesimies  ja viihdymme reissuilla mainiosti.ja toinen on leijona. Kai se on myös itsestä kiinni ettei joka asiasta ota nokkiinsa.

Vierailija
9937/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa Janica Branderin Astrologiaa epäilijöille. Viihdettähän tämä niinkuin on tuo kirjakin.

Valheellinen "astrologia" tulisi heti erottaa oikeasta astrologiasta, mikä EI OLE viihdettä. Näiden erot ymmärtää vain astrologiaan perehtynyt ja oppinut.

Vierailija
9938/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat kaikki, jotka luulevat syntymäajan määrittävän koko elämän.

Kommenttisi kertoo sinusta erittäin paljon - ikävä, epäilevä asenne tuntemattomia asioita kohtaan. Syntymäkartasta pystyy näkemään valtavasti asioita: uran & opiskelut, perhe-elämä koko elämältä, saatko lapsia vai et, rakkauselämän sekä mitä on karmisesti opittavaa elämän aikana.

Vierailija
9939/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes. Huomenna mennään rapuihin 22.6-22.7

Käyn päivittäin äänestämässä Rapua parhaimmaksi horoskooppimerkiksi.

Miksi

Elämme rapujen kautta ja rapu on paras horoskooppimerkki.

Miten niin "eletään rapujen kautta" ? Yhtälailla muidenkin horoskooppimerkkien kautta eletään

Kaksosten kausi päättyi kesäkuun 21.6., ja nyt eletään rapujen kautta 22.6.-22.7. saakka, jonka jälkeen alkaa leijonan kausi 23.7.-22.8. jne.

Vierailija
9940/12741 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain ja pahin riippuu siitä mikä itse olet, niin aurinko kuin nousevaltakin merkiltäsi.