Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12741)
Oinas minäkin kirjoitti:
Minä olen oinas ja mieheni skorpiooni.Itse olen oppinut muuttamaan omaa luonnettani että sopu säilyy skorpiooni mieheni kanssa.Hän on liioitteleva,selän takana pahaa puhuva,mököttää jos ei asiat mene omalla toivomalla tavalla,takertuva,oikea draama kuningas.Itse olen mielestäni mitä ihanin luonne vaikka täälä oinaita haukutaankin.Tyttäreni on myös oinas ja häntä kultaisempaa ihmistä tuskin löytyy.Olen aikaansaapa,kärsivällinen,empaattinen,kiltti,uskollinen,rehellinen,luotettava mutta myös joissakin asioissa ärsyttävän ehdoton ja periksi antamaton.
Ja minä olen skorpioni, enkä usko tästä skorpioooni-oinas-lätinästä sanaakaan ;D
Oinas minäkin kirjoitti:
Minä olen oinas ja mieheni skorpiooni.Itse olen oppinut muuttamaan omaa luonnettani että sopu säilyy skorpiooni mieheni kanssa.Hän on liioitteleva,selän takana pahaa puhuva,mököttää jos ei asiat mene omalla toivomalla tavalla,takertuva,oikea draama kuningas.Itse olen mielestäni mitä ihanin luonne vaikka täälä oinaita haukutaankin.Tyttäreni on myös oinas ja häntä kultaisempaa ihmistä tuskin löytyy.Olen aikaansaapa,kärsivällinen,empaattinen,kiltti,uskollinen,rehellinen,luotettava mutta myös joissakin asioissa ärsyttävän ehdoton ja periksi antamaton.
Aika tökerösti puhut miehestäsi. miksi olet hänen kanssaan?
Kalat. Samaan aikaan tasapainoinen, vastuuntuntoinen, empaattinen ja luova. Harvinainen yhdistelmä.
Ette voi olla tosissanne? Uskotteko oikeasti näihin ?
Kerrotte omista tuttavistanne asioita ja sitten yhdistätte ne horoskooppimerkkeihin, mitä soopaa.
oinaat taitaa olla pahimpia,eivät ikinä näe omassa käytöksessään mitään vikaa,aina syy on muualla,kiukuttelevat ja ärsyyntyvät koko ajan,itse olen veden merkki kalat,joten mahtaako se vanha sanonta että vesi ja tuli eivät sovi yhteen.ja täällä palstoilla nämä jotka kauhistelevat että uskooko joku näihin oikeasti,niin ei kannata liian vakavasti ottaa näitä asioita,ja jokuhan se teidätkin näitä tänne on houkutellut lukemaan,(vaikkette uskokaan..)
No hohhoijaa kirjoitti:
Ette voi olla tosissanne? Uskotteko oikeasti näihin ?
Kerrotte omista tuttavistanne asioita ja sitten yhdistätte ne horoskooppimerkkeihin, mitä soopaa.
Kuinkahan mones, hohhoijaa, oletkaan pätemässä? Katsos kun sulla on omat huvit ja meillä, rahvaalla, omat. Ei sun tarvitse käydä kertomassa mielipiteitäsi, kun niillä ei ole mitään väliä. Tuhlaat vain aikaasi ;D
Yhdet uskoo jee suk seen, vastustajat luciferiin, toiset alkuräjähdykseen, kolmannet ufoihin, suurin osa ihmiskunnasta vain itseensä ja sitten on tätä astrologiahömppääkin joillekin.
Sopeutumattomuus, halveksunta ja ylimielisyys ovat ikäviä luonteenpiirteitä, uskoo sitten mihin tahansa tai on uskomatta.
Olen joskus lueskellut näitä vauvapalstoja. Nyt ymmärrän miksi on niin paljon ihan uskomatonta pöhköä juttua.
Jos täälläkin näin vilkkaasti keskustellaan ja uskotaan tosissaan horoskooppeja, enpä enää ihmettele.
Hohhoijaa kirjoitti:
Olen joskus lueskellut näitä vauvapalstoja. Nyt ymmärrän miksi on niin paljon ihan uskomatonta pöhköä juttua.
Jos täälläkin näin vilkkaasti keskustellaan ja uskotaan tosissaan horoskooppeja, enpä enää ihmettele.
Ja niin ärsyynnyit, että vielä piti oikein jäädä jankkaamaan. Oisko se "viimeisen sanan paikka"? :D
Fiksu olisi jo tyylikkäästi sivuuttanut...
Vierailija kirjoitti:
oinaat taitaa olla pahimpia,eivät ikinä näe omassa käytöksessään mitään vikaa,aina syy on muualla,kiukuttelevat ja ärsyyntyvät koko ajan,itse olen veden merkki kalat,joten mahtaako se vanha sanonta että vesi ja tuli eivät sovi yhteen.ja tä ällä palstoilla nämä jotka kauhistelevat että uskooko joku näihin oikeasti,niin ei kannata liian vakavasti ottaa näitä asioita,ja jokuhan se teidätkin näitä tänne on houkutellut lukemaan,(vaikkette uskokaan..)
Oon oinas ja oon ollu tuollainen. Sitten aloin observoimaan itseä ja haluamaan olla mahdollisimman hyvä ihminen ympärillä oleville. Nykyään kuvaamasi asiat ei koske minua, paitsi ehkä nopeasti ärsyyntyminen. Senkin kanssa pystyy diilata helposti, tunnistaa vaan tilanteen, tunnustelee tunnetta ja hengittää. Näin sen ei edes tarvi näkyä ulospäin
Ovatko puheliaisuus, vilkas mieli ja uteliaisuus tapoja peittää Kaksosten todellinen luonna? Mitä mieltä?
Ja minä tunnen vain kaksosia jotka ovat täysin päinvastaisia kuin kerroit. Että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko puheliaisuus, vilkas mieli ja uteliaisuus tapoja peittää Kaksosten todellinen luonna? Mitä mieltä?
Minusta nuo voi aivan hyvin olla oikeitakin luonteenpiirteitä
Oinas minäkin kirjoitti:
Perus Oinas. Luulee itsestään liikoja, omakehu haisee, itseään täynnä ja aina mukamas muita parempi. Sori, mutta olen tuntenut liian monta Oinasta jotka ovat tuosta samasta muotista veistettyjä, ei voi olla sattumaa. Olette raskaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes. Huomenna mennään rapuihin 22.6-22.7
Käyn päivittäin äänestämässä Rapua parhaimmaksi horoskooppimerkiksi.
Miksi
Elämme rapujen kautta ja rapu on paras horoskooppimerkki.
Miten niin "eletään rapujen kautta" ? Yhtälailla muidenkin horoskooppimerkkien kautta eletään
Vierailija kirjoitti:
Oinas minäkin kirjoitti:
Perus Oinas. Luulee itsestään liikoja, omakehu haisee, itseään täynnä ja aina mukamas muita parempi. Sori, mutta olen tuntenut liian monta Oinasta jotka ovat tuosta samasta muotista veistettyjä, ei voi olla sattumaa. Olette raskaita.
Olen huomannut että monet oinaat ovat wannabe-leijonia, mutta heille ei ole lähimaillekaan sitä samaa suurta karismaa, upeutta ja ylväyttä mitä leijonissa, ja leijonien ystävällisyys ja sydämellisyys on aina aitoa eikä heillä ole taka-ajatuksia koska heillä ei tarvitse olla. Oinaat ovat pelkkiä halpakopioita siitä, oikeita pässejä :D
t. kaksonen-neitsyt-jousimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes. Huomenna mennään rapuihin 22.6-22.7
Käyn päivittäin äänestämässä Rapua parhaimmaksi horoskooppimerkiksi.
Miksi
Elämme rapujen kautta ja rapu on paras horoskooppimerkki.
Miten niin "eletään rapujen kautta" ? Yhtälailla muidenkin horoskooppimerkkien kautta eletään
Ravut syntyneet kesä-heinäkuussa. Itse olisin mieluiten oinas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas minäkin kirjoitti:
Olen huomannut että monet oinaat ovat wannabe-leijonia, mutta heille ei ole lähimaillekaan sitä samaa suurta karismaa, upeutta ja ylväyttä mitä leijonissa, ja leijonien ystävällisyys ja sydämellisyys on aina aitoa eikä heillä ole taka-ajatuksia koska heillä ei tarvitse olla. Oinaat ovat pelkkiä halpakopioita siitä, oikeita pässejä :D
t. kaksonen-neitsyt-jousimies
Leijonat on wannabe johtajia
Vierailija kirjoitti:
Oinas minäkin kirjoitti:
Samat sanat, ja 100 %sesti. Kunnioitan itsestään varmoja aikaansaavia ihmisiä, joilla on tekemisen makua, mutta oinas on röyhkeä ja haluaa määräillä muita, yli-itsevarma päsmäri. Luulee olevansa joku alfahenkilö. Oikea johtaja ottaa muiden mielipiteet huomioon ja osaa tehdä yhteistyötä.
Oinaiden kanssa ei ole koskaan onnistunut mikään, saavat ihan tolkuttomia raivareita ja kiukunpuuskia. Päälleni on jopa valehdeltu, jokunen tällainen työnantaja ollut. Seuraavaksi kysyn merkkiä, olkoon kuka tahansa ja tilanne mikä tahansa. Nuo täytyy kiertää hyvin kaukaa. luulevat olevansa taivaan lahja muille.
Kaikkien muiden kanssa ongelmatonta, aina ollut. Niin, ja jopa lähiomaiset, joita jokunen oinas on, ovat hyvin ahdistavia ja painavat päälle neuvoteltavissa asioissa, ei edes sukulaisuussuhteet merkkaa mitään.
Tunnen lisäksi yhden avioparin, molemmat oinaita, ja vaikka ovat fiksuja ja huippukorkeakoulutettuja, tappelevat kuin 10-vuotiaat. Kumpi saa toisen niskan murtumaan -asenteella. Raha pitää yhdessä, yrittäjiä ovat. Työntekijät vaihtuvat tiuhaan tahtiin.
Oinas minäkin kirjoitti:
Kuulostat härkäihmiseltä. Oletko syntynyt taitteessa.