Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9361/12740 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen parhaillaan Janica Branderin kirjaa Astrologiaa epäilijöille. Suosittelen! Nyt tiedän esim miksi Titanic upposi (siis ainakin yksi mahdollinen syy).

Törmäsikö se jäävuoreen?

Mutta miksi jäävuorta ei havaittu ajoissa?

Vierailija
9362/12740 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksonen nainen.

Olen hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan, rakastan lukemista ja kirjoittamista + musiikki.

Olen älykäs ja huumorintajuinen, osaan käyttää hyvin sarkasmia. Keskityn omiin asioihin en ole koskaan jaksanut puuttua muiden asioihin. Minussa on myös kaksi puolta: voin olla enkeli ja piru samaan aikaan, eli siinä mielessä voisin olla johtaja jotkut sanovat että olisin hyvä johtaja, mutta eihän kaksonen naisena voisi olla johtaja? Vai voisiko?

En tiedä muusta mutta kaksoset tuppaa ainakin itse pitämään itseään älykkäinä ja mainitsevat sen aika usein :)

Kaksosilla on jostain syystä vaikea hahmottaa mitä muut ymmärtävät. Kun kaksoselle itselle tulee jokin oivallus niin siitä kerrotaan muille tajuamatta että muut ovat tienneet asian ehkä jopa "aina." Sitten kuuntelevat vähän hölmistyneinä että mitä ihmettä tuo opettaa tuossa, mitä tähän pitäisi edes sanoa, ja kaksosesta tilanne vaikuttaa siltä että muut eivät ymmärrä. Sitten kaksonen alkaa vääntää rautalangasta muille asiaa joka on heille selviö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9363/12740 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen parhaillaan Janica Branderin kirjaa Astrologiaa epäilijöille. Suosittelen! Nyt tiedän esim miksi Titanic upposi (siis ainakin yksi mahdollinen syy).

Törmäsikö se jäävuoreen?

Mutta miksi jäävuorta ei havaittu ajoissa?

Jokin planeetta sumensi näkökentän? Merkurius lipui hetkeksi kiertoradaltaan kapteenin kiikareiden ja jäävuoren väliin?

Vierailija
9364/12740 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona, jolla on Merkurius neitsyessä. Astrologiaa tunteva ystäväni sanoi joskus, että tämä tekee minusta erityisen vaikean miellyttää. Myönnän sen olevan ainakin jossain määrin totta, sillä olen melko kriittinen niin itseäni kuin muitakin kohtaan. Rakastan lukemista, opin kieliä helposti, pidän palapeleistä, ristikoista ja sudokuista, kiinnitän paljon huomiota yksityiskohtiin ja olen suuttuessani kuulemma todella ilkeä. Olen myös tarkka ja analyyttinen keskustelija, ja minulla on varsin sarkastinen huumorintaju. Olen lukion äidinkielen opettaja, mikä kuulemma sopii luonteelleni todella hyvin.

Vierailija
9365/12740 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Paras horoskooppimerkki on päästäinen. On vilkas ja eläväinen. Pain on heinäsirkka. Hyppii asiasta toiseen.

XDDD

Vierailija
9366/12740 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Europolin 62 etsityintä rikollista tällä hetkellä jakautuu näin:

Kauris 8

Vesimies  4

Kalat 3

Oinas 5

Härkä 5

Kaksoset 7

Rapu 5

Lejona 7

Neitsyt 5

Vaaka 6

Skorpioni 4

Jousimies 3

Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.

Vastineeksi vois etsiä joitain ns. hyväntekijöitä, alkaean äiti Teresasta.

Hyvä ainakin, jos loppuis skorpionien demonisointi. Itse olen toiminut hyväntekeväisyystyössä yhdessä kaverieni kanssa. Aina auttamassa muita, mieskin jo kerran ihmetteli.

Heh, ihan kohta ilmestyy kuuluisa skorpparihullu keskusteluun ja kertoo miten sä vaan peittelet syvää hulluutta sisälläsi etkä oikeasti auta ketään. Mutta ehkä hän malttaa tällä kertaa olla järkevä realisti.

Tulin vain kertomaan kaikille skorpioneille, kuinka onnistuneita luomistyön kruunuja te olette. Kuinka kaikki teissä henkii täydellisyyttä , jaloutta, epäitsekkyyttä, rakkaudellisuutta sekä korkeaa moraalia ja eettisyyttä ja muutenkin kaikkea hyvää, kaunista ja rakentavaa. Eritysesti ihmissuhteissa jaloutenne kauneimmat hedelmät nousevat taivaallisiin sfääreihin. Ah, kuinka teitä ihailen ja palvon. Tehkää hyvin.

- skorpionihullu-

Vierailija
9367/12740 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris 8

Vesimies  4

Kalat 3

Oinas 5

Härkä 5

Kaksoset 7

Rapu 5

Lejona 7

Neitsyt 5

Vaaka 6

Skorpioni 4

Jousimies 3

Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.

Hyvä ainakin, jos loppuis skorpionien demonisointi. Itse olen toiminut hyväntekeväisyystyössä yhdessä kaverieni kanssa. Aina auttamassa muita, mieskin jo kerran ihmetteli.

Heh, ihan kohta ilmestyy kuuluisa skorpparihullu keskusteluun ja kertoo miten sä vaan peittelet syvää hulluutta sisälläsi etkä oikeasti auta ketään. Mutta ehkä hän malttaa tällä kertaa olla järkevä realisti.

Tulin vain kertomaan kaikille skorpioneille, kuinka onnistuneita luomistyön kruunuja te olette. Kuinka kaikki teissä henkii täydellisyyttä , jaloutta, epäitsekkyyttä, rakkaudellisuutta sekä korkeaa moraalia ja eettisyyttä ja muutenkin kaikkea hyvää, kaunista ja rakentavaa. Eritysesti ihmissuhteissa jaloutenne kauneimmat hedelmät nousevat taivaallisiin sfääreihin. Ah, kuinka teitä ihailen ja palvon. Tehkää hyvin.

- skorpionihullu-

Sä missasit mahdollisuuden olla realisti. Ei se mitään, sä oot hauskempi överinä hulluna.

Vierailija
9368/12740 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris 8

Vesimies  4

Kalat 3

Oinas 5

Härkä 5

Kaksoset 7

Rapu 5

Lejona 7

Neitsyt 5

Vaaka 6

Skorpioni 4

Jousimies 3

- skorpionihullu-

Sä missasit mahdollisuuden olla realisti. Ei se mitään, sä oot hauskempi överinä hulluna.

Sokea ei näe, kuuro ei kuule, mykkä ei puhu.

- skorpionihullu-

Vierailija
9369/12740 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä kertonut, että naapurissa asuu skorpioninainen. Hän on tosi tarkka ja ei vaan omista asioistaan, vaan myös naapureitten. Ja on laittanut lukemattomia viestejä milloin kellekin taloyhtiössä, aika usein meille. Taas tuli viesti, että meidän xxx estää häntä tekemästä yyy. Oli kyllä kuumottavaa, itse soittelin monta puhelua ja selvittelin, ollaanko tehty väärin xxx. No ei oltu. Mutta näin me ollaan erilaisia, ei tulisi mieleenkään valittaa naapurien siitä ja tästä. No kahdesti olen huomauttanut naapureille, mutta siitä on aikaa jo 15 vuotta. Tuli vaan mieleen, että kun itse olen skorpioni ja tuo naapuri on myös, niin eihän meissä ole mitään samaa.

Vierailija
9370/12740 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä jousimiehestä jolla nouseva kaksonen ja kuu vaa´´assa?

Vierailija
9371/12740 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kontiainen. Hullua uskoa horoskooppeihin.

Vierailija
9372/12740 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris 8

Vesimies  4

Kalat 3

Oinas 5

Härkä 5

Kaksoset 7

Rapu 5

Lejona 7

Neitsyt 5

Vaaka 6

Skorpioni 4

Jousimies 3

- skorpionihullu-

- skorpionihullu-

Ei, sä et ole älykäs. Sori ;-)

Vierailija
9373/12740 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon kontiainen. Hullua uskoa horoskooppeihin.

No voi. Äo ainakin aika matala, kun tulit ihan väärään paikkaan.

Vierailija
9374/12740 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris 8

Vesimies  4

Kalat 3

Oinas 5

Härkä 5

Kaksoset 7

Rapu 5

Lejona 7

Neitsyt 5

Vaaka 6

Skorpioni 4

Jousimies 3

- skorpionihullu-

- skorpionihullu-

Ei, sä et ole älykäs. Sori ;-)

Joo, pieleen meni. Täytyy olla todellakin mielettömän hyvä, jos aikoo esittää jotain suurta filosofia.

Hullun roolissa oli aluksi jotain jujua, mutta sortui liioitteluun. Ja nythän se paljastuikin, että resurssit ei riitä.

Vierailija
9375/12740 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla filosofi, on oltava ystävällinen ja taitava. Itsekin nuorena halusin muuttaa maailmaa ja ihmisiä ja menin sanomaan heille suorat sanat (mars jousimiehessä) ja luulin sillä tavalla kai auttavani heitä tulemaan paremmiksi. Oikeasti muutuin itse kaikkien suorien sanojen myötä yhä ilkeämmäksi(merkurius skorpionissa), olinhan vain ja ainoastaan loukkaava ja hävytön. Jos haluaa muuttaa toisia ihmisiä, niin on oltava todella todella taitava ja viisas ja mietittävä sanojaan hyvin tarkasti. Minulle sopii parhaiten itseni muuttaminen ja menneiden tekojeni ja sanojeni katuminen.

Vierailija
9376/12740 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosiin ostanut kirjoja, mutta kun tämä osui kirjakaupassa silmiin niin ostin. Sopii hyvin roosa-persikka-oranssi-luonnonvaalean makuuhuoneeni yöpöydälle. Lisähauskuus siitä että kirjoittaja on aurinkoKaksoset kuten minä. Luen vain iltaisin ja nyt olen oikein odottanut nukkumaanmenoa että pääsen lukemaan lisää :D Mietin ensin lainaamista, mutta ajattelin että elämässä tulee aina uusia ihmisiä eteen niin sieltä voi lueskella luonnekuvauksia.

Vierailija
9377/12740 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on merkurius jousimies?

Vierailija
9378/12740 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oinaan tyypillinen tapa suuttua niin että suuttuu herkästi ja ottaa itseensä eikä välttämättä puhu suuttumuksen kohteelle suoraan vaan menee yksin kotiinsa itkemään?

Oman kokemuksen mukaan tulistuu ja leppyy yhtä äkisti. Eräskin mies toivotteli mulle jo hyvää loppuelämää (kun en intoutunut hänen tapailuehdotuksistaan) ja muutaman päivän päästä tuli viestiä niinkuin ei olis mitään tapahtunutkaan. Onko tämä yleisesti Oinasmaista?

Kuulostaa oudolta. Oinaana en todellakaan tulistu nopeasti vaan muistan kaiken kokemani ikävän ja olen jopa päättänyt alkavia ja jo olemassa olevia ystävyyssuhteita jos olen kokenut tulleeni loukatuksi. Muistini on pettämätön ja todellakin muistan aivan kaiken niin huonon kuin hyvän. Jos kohtaan joskus uudestaan minua loukanneen ihmisen, niin olen joko täysin hiljaa tai todella vähäsanainen. Kerran menetettyä luottamusta ei saa enää takaisin.

Vierailija
9379/12740 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani vesimies naiset ovat hulluja, arvaamattomia sekä kodinrikkojia

Vierailija
9380/12740 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kuollut tämä ketju.