Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Aurinko skorpionissa, Merkurius ja Venus jousimiehessä. Mistä kertoo
Leijona on paras. Jämäkkä johtaja ja laumassakin vastuullinen ja itsenäisesti toimiva proaktiivinen henkilö.
Jonkin konsernin ylin johto voisi hyvinkin olla leijonia täynnä.
Näkee keitä palstan hullut ovat kun äänestävät itseään 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Europolin 62 etsityintä rikollista tällä hetkellä jakautuu näin:
Kauris 8
Vesimies 4
Kalat 3
Oinas 5
Härkä 5
Kaksoset 7
Rapu 5
Lejona 7
Neitsyt 5
Vaaka 6
Skorpioni 4
Jousimies 3
Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.
Vastineeksi vois etsiä joitain ns. hyväntekijöitä, alkaean äiti Teresasta.
Hyvä ainakin, jos loppuis skorpionien demonisointi. Itse olen toiminut hyväntekeväisyystyössä yhdessä kaverieni kanssa. Aina auttamassa muita, mieskin jo kerran ihmetteli.
Skorppari auttaa muita koska haluaa kontrolloida ja tehdä heidät riippuvaiseksi itsestään. Lisäksi ei kukaan toinen osaa tehdä hommaa niin hyvin kuin skorppari, ei puoliso ei muut työntekijät. Skorppari on taitava näyttelemään ystävää, kaikkien pitää pitää hänestä. Voittaa ravun mielistelyssä.
Täysin turha koko 470 sivun ketjun, koska
-Horoskooppi on kokonaisuus, niin paljon muuta kuin pelkkä aurinkomerkki josta te naistenlehti-tasollanne puhutte
-Kokemuksenne ovat täysin subjektiivisia - tarkastelette oman merkkinne läpi joten teitä ärsyttää tietyt merkit jotka toiset kokevat viehättäviksi, ja sama toisin päin.
Me kauriit ollaan parhaita, kuten luonnossakin kauris kiipeää sinne minne muilla ei ole mitään asiaa, niin me ihmisetkin jotka kauriin merkeissä olemme syntyneet, muut miettivät ja miettivät eivätkä saa mitään aikaiseksi ja kun saavat me kauriit olemme jo huipulla, yksin.
Meillä on helvetin hyvä huumorintaju ja itsetunto, kuten kauris luonnossakin niin me kauriit ihmisinäkin olemme jo lapsuudesta saakka hyvin itsenäisiä eikä mitään mammanpoikia, mitään asiaa ei ole mitä me emme osaisi ja tarvittaessa oppisi.
Naisella käy helvetinmoinen flaksi jos hän onnistuu väsyttämään kauriin lastensa isäksi, parempaa isää lapselleen ei saa, kuin kauriin merkeissä syntyneen, uskokoon ken haluaa.
On meillä virheemmekin, olemmehan mekin vain ihmisä.
Eipä muuta, täällä minä yksin vuoren huipulla tätä paskaa jauhan.
Vierailija kirjoitti:
-Horoskooppi on kokonaisuus, niin paljon muuta kuin pelkkä aurinkomerkki josta te naistenlehti-tasollanne puhutte
-Kokemuksenne ovat täysin subjektiivisia - tarkastelette oman merkkinne läpi joten teitä ärsyttää tietyt merkit jotka toiset kokevat viehättäviksi, ja sama toisin päin.
Ei pidä paikkaansa. Eron on se, että olen hyvin tietoinen huonoista puolistani. Empatiakyvyttömät, itsekeskeiset persoonat eivät näe itsessään huonoja puolia. Näitä merkkejä on muutamia. Heihin törmätessään luulit törmääväsi narsistiin.
Kauriin pöytäseurassa ei ole koskaan tylsää, kun seuraavan kerran esimerkiksi jossain liiterissä kuulette kun iso pöytäseurue räkättää fiksulle, täsmähuumorille, on siellä helvetin välkky kauris äänessä ja naurattamassa naisia, kauriilla on kaksi korvaa ja hän kuuntelee ensin ja puhuu vasta sen jälkeenm saattaa mennä pitkiäkin aikaa ettei hän isommassa joikossa hiisku sanaakaan ja moni voi tulkita sen väärin, kauris tarkkailee ensin ja kun muut lopettavat lässytyksen hän aloittaa ja siitä se riemu repeää.
Kauriit ovat parasta seuraa, heidän seurassaan ei tule aika pitkäksi silloin kun kauris on hyvällä tuulella ja silloin kun häntä vituttaa, häntä ei kiinnosta vähän vertaa se mitä muut ovat hänestä mieltä, hän saattaa olla hyvinkin pitkiä aikoja poissa ihmisten ilmoilta ja tavoittamattomissa, omissa oloissaan, yksin mutta ei missään nimessä yksinäinen.
Kauris viihtyy erittäin hyvin yksin, häntä et löydä sosiaalisessa mediassa pällistelemässä joka helvetin alustalla, kaurista ei kiinnosta facebookit, instagramit ja tik-tokit, Twitter - mikä se on? Osaa kauris olla vittumainenkin ja siinäkin ehkä omaa luokkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vesimies leimataan tunnekylmäksi? Olen liiankin empaattinen. En ehkä ole hössöttäjä mutta surettaa kovasti pahuus maailmassa. Oma perhe ja läheiset ovat minulle kaikki kaikessa. Aina olen valmis auttamaan pulassa olevaa. Joten miten niin tunnekylmä vesimies? Tätini oli vesimies, oli empaattinen ja lähimmäisistään välittävä. Ja tuntemani kaksoset ovat uskollisia. Sori, mutta en voi uskoa horoskooppeihin.
Koska simpletoneille se, että ei ole vollottamassa joka asiasta vaikka keskellä ventovieraita nanosekunnissa = tunnekylmyys.
Löytyykö ketään aurinko neitsyt-nouseva leijona-kuu skorpioni yhdistelmää? Kerro vähän,millainen oot,onko samaa kuin itsellä. Luonteessa huomannut itsellä,että esillä haluan olla,aurinkoinen,iloinen,rento,itsepäinen,haluan huomiota:)neitsyt tuo joihinkin juttuihin pidättyväisyyttä ja olen tarkka,kuu skorpionina huomaan olevani tunteellinen,aistin herkästi ihmisten tunteet ja oon kyllä intohimoinen :).Mut en oo pitkävihainen,en ilkeä,en pisteliäs vaan lepyn nopeasti,en haasta riitaa vaan hyväntuulinen:)en pidä juoruilusta ja peenpuhumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Kyse ei ole siitä että tietty merkki olisi tietynlainen (ajatus on jo mahdoton itsessään), vaan arvioijan asemasta/merkistä. Esim. kaksoset ei ole kaksinaamainen merkki sinänsä vaan se voi olla sitä skorpionin ja kalojen näkökulmasta, koska maailmaa katsotaan niin eri tavoin. Vaa-an tai vesimiehen maailmassa kaksonen voi olla luotettava ja ennalta-arvattava, koska näkevät asiat enemmän samoin kaksosen kanssa, ja siitä seuraa tietysti ennalta-arvattavuutta.
Ilman tätä näkökulmaa merkkien ominaisuuksista kiistely ei johda mihinkään.
30% amerikkalaisista ja 17% suomalaisista uskoo horoskooppeihin :O
En olisi uskonut että noin moni. Toisaalta lähipiiriinkin on osunut muutama, mutta tulenkin vähänkoulutetusta suvusta.
Skorpparinkanssaelänyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Europolin 62 etsityintä rikollista tällä hetkellä jakautuu näin:
Kauris 8
Vesimies 4
Kalat 3
Oinas 5
Härkä 5
Kaksoset 7
Rapu 5
Lejona 7
Neitsyt 5
Vaaka 6
Skorpioni 4
Jousimies 3
Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.
Vastineeksi vois etsiä joitain ns. hyväntekijöitä, alkaean äiti Teresasta.
Hyvä ainakin, jos loppuis skorpionien demonisointi. Itse olen toiminut hyväntekeväisyystyössä yhdessä kaverieni kanssa. Aina auttamassa muita, mieskin jo kerran ihmetteli.
Skorppari auttaa muita koska haluaa kontrolloida ja tehdä heidät riippuvaiseksi itsestään. Lisäksi ei kukaan toinen osaa tehdä hommaa niin hyvin kuin skorppari, ei puoliso ei muut työntekijät. Skorppari on taitava näyttelemään ystävää, kaikkien pitää pitää hänestä. Voittaa ravun mielistelyssä.
No nyt ei olisi voinut sinun analyysisi mennä pahemmin pieleen. Mä olen auttanut ystäviäni tosi tukalissa tilanteissa, jopa rahallisesti, silti vaatimatta mitään vastineeksi tai kytkemättä heitä itsestäni riippuvaiseksi.
Parin kaverini kanssa esim. kerättiin aika muhkea saalis kaikenlaista apua eräälle ihmisryhmälle, täysin pyyteettömästi. Kiitos riitti. Saatiin kaikki todella hienot fiilikset.
Jo se, ettet edes viitsi kysyä lisätietoja tai pohdi asiaa, kertoo vain sen että yksioikoisesti haluat kumota ja vääristellä muiden hyvät teot ja väittää ne vääriksi. Tunnen paljon kaltaisiasi ihmisiä. Olette surullisia.
Paras on leijona ja pahin vesimies. Itse olen oinas.
Vierailija kirjoitti:
Kauriin pöytäseurassa ei ole koskaan tylsää, kun seuraavan kerran esimerkiksi jossain liiterissä kuulette kun iso pöytäseurue räkättää fiksulle, täsmähuumorille, on siellä helvetin välkky kauris äänessä ja naurattamassa naisia, kauriilla on kaksi korvaa ja hän kuuntelee ensin ja puhuu vasta sen jälkeenm saattaa mennä pitkiäkin aikaa ettei hän isommassa joikossa hiisku sanaakaan ja moni voi tulkita sen väärin, kauris tarkkailee ensin ja kun muut lopettavat lässytyksen hän aloittaa ja siitä se riemu repeää.
Kauriit ovat parasta seuraa, heidän seurassaan ei tule aika pitkäksi silloin kun kauris on hyvällä tuulella ja silloin kun häntä vituttaa, häntä ei kiinnosta vähän vertaa se mitä muut ovat hänestä mieltä, hän saattaa olla hyvinkin pitkiä aikoja poissa ihmisten ilmoilta ja tavoittamattomissa, omissa oloissaan, yksin mutta ei missään nimessä yksinäinen.
Kauris viihtyy erittäin hyvin yksin, häntä et löydä sosiaalisessa mediassa pällistelemässä joka helvetin alustalla, kaurista ei kiinnosta facebookit, instagramit ja tik-tokit, Twitter - mikä se on? Osaa kauris olla vittumainenkin ja siinäkin ehkä omaa luokkaansa?
No joo, pian 40 vuotta tällaisen kanssa, että silleen. Yhtä hemmetin pomotusta, eli jatkuva pyrkimys sanomaan se viimeinen sana ja tekemään ilman harkintaa kaikki päätökset, vaikka itse ehdotan aina perusteellista pohdintaa, hintavertailuja ja kilpailutusta.
Naiivi on ja uskoo kaiken mitä hänelle sanotaan. Höplästä vedettävä.
Pettäjä, jota on naiset vieneet sen entisen pässin lailla. Narsistinen ihminen.
Hienosti on viihtynyt koko elämänsä erakkoluonnetta vaativassa ammatissa. ja töissä missä on saanut tehdä itsekseen töitä ja ollut luottamusmies, joka oli hänen sanojensa mukaan hienoa, kun pääsi pätemään.
Vit tumainen on, ja kaiken mitä olen luottamuksella kertonut, on levittänyt eteenpäin ja käyttänyt minua vastaan. Seksissäkin täysin itsekäs, eli kun "minä haluan, muulla ei väliä".
Tarkkailija todellakin, mutta kun se urku aukeaa, ei muut saa mitään puheenvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Me kauriit ollaan parhaita, kuten luonnossakin kauris kiipeää sinne minne muilla ei ole mitään asiaa, niin me ihmisetkin jotka kauriin merkeissä olemme syntyneet, muut miettivät ja miettivät eivätkä saa mitään aikaiseksi ja kun saavat me kauriit olemme jo huipulla, yksin.
Meillä on helvetin hyvä huumorintaju ja itsetunto, kuten kauris luonnossakin niin me kauriit ihmisinäkin olemme jo lapsuudesta saakka hyvin itsenäisiä eikä mitään mammanpoikia, mitään asiaa ei ole mitä me emme osaisi ja tarvittaessa oppisi.
Naisella käy helvetinmoinen flaksi jos hän onnistuu väsyttämään kauriin lastensa isäksi, parempaa isää lapselleen ei saa, kuin kauriin merkeissä syntyneen, uskokoon ken haluaa.
Muuten kirjoitelmasi pätee, mutta paras puoliso ja isä kauris ei ole. Kaurismies kuuluu top 3 parhaan miehen joukkoon, mutta ei ole rapua voittanutta. Rapumies on paras puoliso ja isä lapsille. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kirjoitelmasi pätee, mutta paras puoliso ja isä kauris ei ole. Kaurismies kuuluu top 3 parhaan miehen joukkoon, mutta ei ole rapua voittanutta. Rapumies on paras puoliso ja isä lapsille. <3
En usko, että yhtäkään horoskooppimerkkiä voi puhtaasti ylistää olevansa esim. se parhain vanhempi. Esim. itse voin sanoa, että tietämäni rapumies ei todellakaan ole hyvä puoliso eikä isä lapsilleen kokemuksella. Samoin kun tiedän, että sellaisiakin rapumiehiä löytyy, jotka ovat.
paras onw leijona,, koska se on minun lempi_eläin ja huonoimpia jousiMIES ja vesiMIES koska niissä on sana MIES, tämä teksti oli kirjattu jeesuksen hautakiveen, tämä on absoluuttinen totuus....