Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9401/12740 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka pahin. Epätasapaino ja pakkomielteinen.

Vierailija
9402/12740 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopin mukaan tämän vuoden piti olla elämäni paras vuosi. Mitähän niistä muista pitäisi ajatella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9403/12740 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus useista eri vaaka-henkilöistä on, että vaikka ei pyri varsinaisesti käskyttämään tai olemaan pomo, niin todellakin ohjailemaan tilanteita oman halunsa mukaisesti.

Äitini halusi elää meidän lasten elämät, valita puolisot ja määräillä. Siskopuoli otti kans itselleen vähän "mehän kuule tehdään nyt näin" -roolin, samoin velipuoli.

Nyt eräs ystävä vaatii jopa tietää mihin laitoin autoni, kun menen kylään. "Olisit parkkeerannut tuonne, miksi nyt noin teit, pitkän matkan päähän länkyti länkyti"...On valinnut tuolinkin mihin pitäisi istua. Vahtii että otan jokaista tarjottavaa. Mitään ei saisi sanoa vastaan tai kohteliaasti kieltäytyä.

Muitakin on paljon, samaa tyyppiä. Todella rasittavaa, vaikka muuten ihania ovatkin. Olen itse hyvin rento skorppari, ja jokainen saa olla oma itsensä ja köllähtää vaikka lattialle halutessaan. Jääkaapille saa mennä, ei tarvi kysellä. Tietty laitan tarjottaviakin esille. Vapaa valinta.

Vierailija
9404/12740 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona on paras. Jämäkkä johtaja ja laumassakin vastuullinen ja itsenäisesti toimiva proaktiivinen henkilö.

Jonkin konsernin ylin johto voisi hyvinkin olla leijonia täynnä.

Kahdella sanalla: määräilevä ja huomionkipeä, minusta eivät ole hyviä piirteitä

t. Vesimiesnainen

Vierailija
9405/12740 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona on paras. Jämäkkä johtaja ja laumassakin vastuullinen ja itsenäisesti toimiva proaktiivinen henkilö.

Jonkin konsernin ylin johto voisi hyvinkin olla leijonia täynnä.

Kahdella sanalla: määräilevä ja huomionkipeä, minusta eivät ole hyviä piirteitä

t. Vesimiesnainen

Sama. Lisäksi kieroja selkäänpuukottajia. Oinaat sentään vaan suu vaahdossa huutavia hitlereitä, mutta suoria.

Vierailija
9406/12740 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpparinkanssaelänyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Europolin 62 etsityintä rikollista tällä hetkellä jakautuu näin:

Kauris 8

Vesimies  4

Kalat 3

Oinas 5

Härkä 5

Kaksoset 7

Rapu 5

Lejona 7

Neitsyt 5

Vaaka 6

Skorpioni 4

Jousimies 3

Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.

Vastineeksi vois etsiä joitain ns. hyväntekijöitä, alkaean äiti Teresasta.

Hyvä ainakin, jos loppuis skorpionien demonisointi. Itse olen toiminut hyväntekeväisyystyössä yhdessä kaverieni kanssa. Aina auttamassa muita, mieskin jo kerran ihmetteli.

Skorppari auttaa muita koska haluaa kontrolloida ja tehdä heidät riippuvaiseksi itsestään. Lisäksi ei kukaan toinen osaa tehdä hommaa niin hyvin kuin skorppari, ei puoliso ei muut työntekijät. Skorppari on taitava näyttelemään ystävää, kaikkien pitää pitää hänestä. Voittaa ravun mielistelyssä.

Skorpioni tykkää olla salaperäinen suojeleva "kummisetä", joka vakuuttelee lojaalisuuttaan mafialleen, lähelle päästämilleen ihmisille. Sitten kun sukset menevät ristiin saa nämäkin täyslaidallisen. Skorppari on todella hyvä ystävä niin kauan kun asiat sujuu yhteisymmärryksessä, mutta sitten kun asiat ei menekään hänen kaavailujensa mukaan niin...

Vierailija
9407/12740 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kauriit ollaan parhaita, kuten luonnossakin kauris kiipeää sinne minne muilla ei ole mitään asiaa, niin me ihmisetkin jotka kauriin merkeissä olemme syntyneet, muut miettivät ja miettivät eivätkä saa mitään aikaiseksi ja kun saavat me kauriit olemme jo huipulla, yksin.

Meillä on helvetin hyvä huumorintaju ja itsetunto, kuten kauris luonnossakin niin me kauriit ihmisinäkin olemme jo lapsuudesta saakka hyvin itsenäisiä eikä mitään mammanpoikia, mitään asiaa ei ole mitä me emme osaisi ja tarvittaessa oppisi.

Naisella käy helvetinmoinen flaksi jos hän onnistuu väsyttämään kauriin lastensa isäksi, parempaa isää lapselleen ei saa, kuin kauriin merkeissä syntyneen, uskokoon ken haluaa.

On meillä virheemmekin, olemmehan mekin vain ihmisä.

Eipä muuta, täällä minä yksin vuoren huipulla tätä paskaa jauhan.

Minulle kaurismies totesi että tarvitsen fiksun ja hyvän miehen jota hän ei ole. Oli itse kovinkin ihastunut, mutta minä en tunne vetoa syrjähyppelevään känniääliöön jolla porttareita paikkoihin. Haisevat sukat ja ärsyttävä lässyttely jäi eniten mieleen.

Kaksoset

Vierailija
9408/12740 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauriin pöytäseurassa ei ole koskaan tylsää, kun seuraavan kerran esimerkiksi jossain liiterissä kuulette kun iso pöytäseurue räkättää fiksulle, täsmähuumorille, on siellä helvetin välkky kauris äänessä ja naurattamassa naisia, kauriilla on kaksi korvaa ja hän kuuntelee ensin ja puhuu vasta sen jälkeenm saattaa mennä pitkiäkin aikaa ettei hän isommassa joikossa hiisku sanaakaan ja moni voi tulkita sen väärin, kauris tarkkailee ensin ja kun muut lopettavat lässytyksen hän aloittaa ja siitä se riemu repeää.

Kauriit ovat parasta seuraa, heidän seurassaan ei tule aika pitkäksi silloin kun kauris on hyvällä tuulella ja silloin kun häntä vituttaa, häntä ei kiinnosta vähän vertaa se mitä muut ovat hänestä mieltä, hän saattaa olla hyvinkin pitkiä aikoja poissa ihmisten ilmoilta ja tavoittamattomissa, omissa oloissaan, yksin mutta ei missään nimessä yksinäinen.

Kauris viihtyy erittäin hyvin yksin, häntä et löydä sosiaalisessa mediassa pällistelemässä joka helvetin alustalla, kaurista ei kiinnosta facebookit, instagramit ja tik-tokit, Twitter - mikä se on? Osaa kauris olla vittumainenkin ja siinäkin ehkä omaa luokkaansa?

Kuulostaa minulta, olen kylläkin Kaksoset vahvalla Vaaka-vaikutuksella. Kaurista kartalla vain IC.

Vierailija
9409/12740 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus useista eri vaaka-henkilöistä on, että vaikka ei pyri varsinaisesti käskyttämään tai olemaan pomo, niin todellakin ohjailemaan tilanteita oman halunsa mukaisesti.

Äitini halusi elää meidän lasten elämät, valita puolisot ja määräillä. Siskopuoli otti kans itselleen vähän "mehän kuule tehdään nyt näin" -roolin, samoin velipuoli.

Nyt eräs ystävä vaatii jopa tietää mihin laitoin autoni, kun menen kylään. "Olisit parkkeerannut tuonne, miksi nyt noin teit, pitkän matkan päähän länkyti länkyti"...On valinnut tuolinkin mihin pitäisi istua. Vahtii että otan jokaista tarjottavaa. Mitään ei saisi sanoa vastaan tai kohteliaasti kieltäytyä.

Muitakin on paljon, samaa tyyppiä. Todella rasittavaa, vaikka muuten ihania ovatkin. Olen itse hyvin rento skorppari, ja jokainen saa olla oma itsensä ja köllähtää vaikka lattialle halutessaan. Jääkaapille saa mennä, ei tarvi kysellä. Tietty laitan tarjottaviakin esille. Vapaa valinta.

Exäni, exän isäpuoli, siskon mies, eräs sillointällöin tapailemani mies ja pari naispuolista Vaaka-kaveria.

Kaikilla jotenkin häilyvä itsetunto, mutta vahva pätemisen/määräämisen tarve. Heillä täytyy olla vapaus tehdä juuri kuten haluavat, vaihtaa suunnitelmia lennosta jne. sivullisista uhreista viis. Ihastuttaviakin osaavat olla, mutta liian läheiseen suhteeseen tuuliviirien kanssa en pysty. Vaikka olen ilmamerkkinen itsekin.

Vierailija
9410/12740 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin

Nouseva skorpioni

Aurinko vaaka

Kuu kaksoset

Merkurius Vaaka

Venus skorpioni

Mars Jousimies

Vierailija
9411/12740 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni, exän isäpuoli, siskon mies, eräs sillointällöin tapailemani mies ja pari naispuolista Vaaka-kaveria.

Kaikilla jotenkin häilyvä itsetunto, mutta vahva pätemisen/määräämisen tarve. Heillä täytyy olla vapaus tehdä juuri kuten haluavat, vaihtaa suunnitelmia lennosta jne. sivullisista uhreista viis. Ihastuttaviakin osaavat olla, mutta liian läheiseen suhteeseen tuuliviirien kanssa en pysty. Vaikka olen ilmamerkkinen itsekin.

Häilyvä itsetunto!!! Kyllä! Just väännän täällä yhden kaverin kanssa, kun mokasi suorastaan tahallaan meidän tapaamisen ja alkoi hankalaksi, enkä ymmärrä miksi. Niin outoa kiukuttelua, ettei tosikaan.

Nyt pyyteli anteeksi ja kertoi että sodan pelko ahdistaa. No joo, meitä muitahan ei tietenkään. Ja jos niin ahdistaa, niin ei sitten ole yhteydessä kehenkään. Lisäksi on kuulema laihdutushomma repsahtanut, kun sodanpelko ahdistaa ;D Edellisen kerran ahdisti joku ihan muu.

Ensin uhoaa ja loukkaa, ja sitten särkyvällä äänellä valehtelee päin naamaa, kuinka on heikko mieli ja paha olo. Ja samassa lauseessa kertoo määrätietoisesti mitä minun pitäisi milloinkin tehdä, joka kerta.

Vierailija
9412/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häilyvä itsetunto!!! Kyllä! Just väännän täällä yhden kaverin kanssa, kun mokasi suorastaan tahallaan meidän tapaamisen ja alkoi hankalaksi, enkä ymmärrä miksi. Niin outoa kiukuttelua, ettei tosikaan.

Nyt pyyteli anteeksi ja kertoi että sodan pelko ahdistaa. No joo, meitä muitahan ei tietenkään. Ja jos niin ahdistaa, niin ei sitten ole yhteydessä kehenkään. Lisäksi on kuulema laihdutushomma repsahtanut, kun sodanpelko ahdistaa ;D Edellisen kerran ahdisti joku ihan muu.

Ensin uhoaa ja loukkaa, ja sitten särkyvällä äänellä valehtelee päin naamaa, kuinka on heikko mieli ja paha olo. Ja samassa lauseessa kertoo määrätietoisesti mitä minun pitäisi milloinkin tehdä, joka kerta.

Jep, kuulostaa hyvin paljon tuolta exältäni. Kaikki säätämiset perustellaan sillä että hänellä on huono olotila. Ei kuitenkaan ota huomioon kuinka paha mieli tulee niille joille peruu suunnitelmat ja pitää epätietoisuudessa. Vaakojen toimintaan pätee hyvin sanonta Uskon vasta kun näen (että joku asia toteutuu).

Jossain vielä väitetty että Kaksoset ja Vaaka olis hyvä pari... kyllä minä tarvitsen huomattavasti määrätietoisemman ja aikaansaavamman kumppanin.

Vierailija
9413/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Putin

Nouseva skorpioni

Aurinko vaaka

Kuu kaksoset

Merkurius Vaaka

Venus skorpioni

Mars Jousimies

Vaaka on tunnettu diplomaattisuudestaan, mutta osaa johtavana ilmamerkkinä olla myös itsekeskeinen ja kylmä. Vaaka Merkuriuksessa on simasuisen, taitavan puhujan sijainti joka saattaa helpostikin väännellä totuutta itselleen sopivaksi tai miellyttävämmäksi. Vaaka on myös romantikko, joka ei aina näe asioita realistiselta kannalta.

Skorpioni nousumerkkinä tuo esiintymiseen vakavuutta, aggressiivisyyttä ja intensiivisyyttä. Skorpionin merkissä vainoharhaisuus ei ole tavatonta. Nouseva skorpioni omaa usein syvät tunteet, jotka pitää kuitenkin tiukasti kontrollissa. Hän on hyvin yksityinen, jopa salaileva. Venus skorpionissa taas on mustasukkainen, intohimoinen sijainti, joka vaatii läheisiltään ehdotonta uskollisuutta.

Kuu kaksosissa on dualistinen sijainti ja tunteet voivat vaihdella nopeastikin. Joissain tapauksissa tietynlaista tunnekylmyyttä voi esiintyä, sillä muuttuva ilman merkki ei aina osaa ottaa muiden tunteita huomioon.

Mars jousimiehessä - muuttuvassa tulimerkissä - on impulsiivinen ja räjähdysherkkä sijainti, joka tekee päätöksiä hetken mielijohteesta eikä peräänny uhankaan alla.

On huomionarvoista, ettei Putinilla ole persoonallisissa planeetoissaan lainkaan maamerkkejä, jotka ovat tunnettuja rationaalisuudestaan, tasapainoisuudestaan ja järkevyydestään.

Vierailija
9414/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Putin

Nouseva skorpioni

Aurinko vaaka

Kuu kaksoset

Merkurius Vaaka

Venus skorpioni

Mars Jousimies

Vaaka on tunnettu diplomaattisuudestaan, mutta osaa johtavana ilmamerkkinä olla myös itsekeskeinen ja kylmä. Vaaka Merkuriuksessa on simasuisen, taitavan puhujan sijainti joka saattaa helpostikin väännellä totuutta itselleen sopivaksi tai miellyttävämmäksi. Vaaka on myös romantikko, joka ei aina näe asioita realistiselta kannalta.

Skorpioni nousumerkkinä tuo esiintymiseen vakavuutta, aggressiivisyyttä ja intensiivisyyttä. Skorpionin merkissä vainoharhaisuus ei ole tavatonta. Nouseva skorpioni omaa usein syvät tunteet, jotka pitää kuitenkin tiukasti kontrollissa. Hän on hyvin yksityinen, jopa salaileva. Venus skorpionissa taas on mustasukkainen, intohimoinen sijainti, joka vaatii läheisiltään ehdotonta uskollisuutta.

Kuu kaksosissa on dualistinen sijainti ja tunteet voivat vaihdella nopeastikin. Joissain tapauksissa tietynlaista tunnekylmyyttä voi esiintyä, sillä muuttuva ilman merkki ei aina osaa ottaa muiden tunteita huomioon.

Mars jousimiehessä - muuttuvassa tulimerkissä - on impulsiivinen ja räjähdysherkkä sijainti, joka tekee päätöksiä hetken mielijohteesta eikä peräänny uhankaan alla.

On huomionarvoista, ettei Putinilla ole persoonallisissa planeetoissaan lainkaan maamerkkejä, jotka ovat tunnettuja rationaalisuudestaan, tasapainoisuudestaan ja järkevyydestään.

Hyvä analyysi. Minulla itselläni on osittain sama kartta kuin Vladilla. Nouseva skorpioni, Kuu kaksoset ja Venus skorpioni samoja ja nämä kaikki ovat kyllä elementtejä jotka täytyy itsessään tunnistaa ja niitä tulee osata kontrolloida ja hallita. Muuten on helvetti irti.

P.s tämä kirjoitukseni antaa syvyyttä tulkita osittain rajujakin analyysejä skorpioneista. Olenhan nimittäin kirjoittanut myös itsestäni kirjoittaessani skorpionien hulluudesta. Tästä hulluudesta minut erottaa ainoastaan seitinohut elementti eli tietoisuus omasta sysimustasta osastani ja pyrkimys sen täydelliseen kontrollointiin. Ilman tätä kontrollia ja sen mukanaan tuomaa itsehallintaa minulla on suuri vaara ajautua hirviöksi.

- skorpionihullu-

Vierailija
9415/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P u t i n   on vaaka.

Vierailija
9416/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Kaksi skorpionia yhdessä ollaan oltu yli 40 vuotta.

Mitä sanotte tästä. Aika paljon nykyaikana, hyvä kun kestävät edes 7 vuotta yhdessä.

Vierailija
9417/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Putin

Nouseva skorpioni

Aurinko vaaka

Kuu kaksoset

Merkurius Vaaka

Venus skorpioni

Mars Jousimies

Myös kalat puuttuu kartalta kokonaan

Vierailija
9418/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut vain sen, että ihmiset ketkä uskoo horoskooppeihin ovat oikeasti vähän simppeleitä ja erittäin itsekeskeisiä. Vähän kuin uskovaisetkin.

Vierailija
9419/12740 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä horoskoopeista lässyttäjät ovat kyllä jäätävän narsistisia.

Vierailija
9420/12740 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni hyvä analyysi tuossa ylempänä. Itsellä myös venus skorpionissa ja mars jousimiehessä. Olen ollut erittäin impulsiivinen ja huoleton. Siperia on opettanut, maltti ja harkinta ovat jossain määrin lisääntyneet, vaikka enemmänkin niitä saisi yhä olla.