Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Europolin 62 etsityintä rikollista tällä hetkellä jakautuu näin:
Kauris 8
Vesimies 4
Kalat 3
Oinas 5
Härkä 5
Kaksoset 7
Rapu 5
Lejona 7
Neitsyt 5
Vaaka 6
Skorpioni 4
Jousimies 3
Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.
Vastineeksi vois etsiä joitain ns. hyväntekijöitä, alkaean äiti Teresasta.
Hyvä ainakin, jos loppuis skorpionien demonisointi. Itse olen toiminut hyväntekeväisyystyössä yhdessä kaverieni kanssa. Aina auttamassa muita, mieskin jo kerran ihmetteli.
Heh, ihan kohta ilmestyy kuuluisa skorpparihullu keskusteluun ja kertoo miten sä vaan peittelet syvää hulluutta sisälläsi etkä oikeasti auta ketään. Mutta ehkä hän malttaa tällä kertaa olla järkevä realisti.
Pitäisi löytää lista "hyväntekijöistä", ei taida olla olemassa...
Työskentelin pari vuotta skorpparin kanssa. Voin sanoa, että hän oli melko luulotautinen. Salaliittoteorioita riitti, joka pienestä asiasta sanoi olevansa työpaikkakiusattu.
Hällä pakottava tarve, että hänestä pidetään, kun itselle se on aivan yhden tekevää.
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehen ovat narsistisia, omahyväisiä, dissaajia ja manipuloijia. Kaikki tapahtuu heidän ehdoillaan ja aikatauluillaan. Neitsyet rasittavia besserwissereitä, omahyväisiä kiukkupusseja, vaa'at leveilijöitä. Oho, en meinannut olla näin negatiivinen, mutta nämä ovat omia kokemuksiani.
Leijonat ovat mielestäni niitä pahimpia määräilijöitä ja narsisteja, kateellisia ja vertailevia, välillä kehuskelevat itseään. Itse olen ollut liiankin kiltti ja joustava.
t. Vesimiesnainen
Minkä ihminen sille voi, milloin on syntynyt? On suorastaan rasismiin verrattavaa syrjintää mokoma horoskooppimerkkien perusteella tehty persoonayleistys. Kepeän viihteen ymmärrän, mutta en sitä, että jotkut oikeasti jaottelevat henkilöt kasteihin nimenomaan aurinkomerkin mukaan. Huonolla tavalla primitiivistä käyttäytymistä.
Ymmärrän tähtikarttojen tutkimisenkin. Se on sentään merkityksiltään laajempaa ja pyrkii useiden planeettojen aseman kautta ymmärtämään ihmisiä näin karkeasti sanoen.
Pahin horoskooppimerkki on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Europolin 62 etsityintä rikollista tällä hetkellä jakautuu näin:
Kauris 8
Vesimies 4
Kalat 3
Oinas 5
Härkä 5
Kaksoset 7
Rapu 5
Lejona 7
Neitsyt 5
Vaaka 6
Skorpioni 4
Jousimies 3
Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.
Hyvä ainakin, jos loppuis skorpionien demonisointi. Itse olen toiminut hyväntekeväisyystyössä yhdessä kaverieni kanssa. Aina auttamassa muita, mieskin jo kerran ihmetteli.
Heh, ihan kohta ilmestyy kuuluisa skorpparihullu keskusteluun ja kertoo miten sä vaan peittelet syvää hulluutta sisälläsi etkä oikeasti auta ketään. Mutta ehkä hän malttaa tällä kertaa olla järkevä realisti.
Haha ;D Täytyypi odotella, onhan se jo pari kertaa hyörinytkin mun kimpussa. Menee rutiinilla ;D
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi löytää lista "hyväntekijöistä", ei taida olla olemassa...
Onhan niitä joitain sellaisia, mitä voi arvostaa ja katsoa ylöspäin. Just tsekkasin edesmenneen arkkiatri Arvo Ylpön tietoja, ja kappas kun skorpioni oli. -Tuo hyväntekijöistä maininnut
Ihnehyypiö kirjoitti:
Työskentelin pari vuotta skorpparin kanssa. Voin sanoa, että hän oli melko luulotautinen. Salaliittoteorioita riitti, joka pienestä asiasta sanoi olevansa työpaikkakiusattu.
Hällä pakottava tarve, että hänestä pidetään, kun itselle se on aivan yhden tekevää.
Kuullut kans tuollaisista tyypeistä.
Itse haluaisin ainoastaan tasa-arvoista kunnioitusta, eli sitä mitä muille myös suon. Ei tarvitse pitää, mutta ois suotavaa suhtautua ja käyttäytyä fiksusti. Niin väsynyt tyyppeihin, jotka suu ivallisessa virneessä pyörittelevät silmiään, täysin ilman syytä -scorpio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäytyy rakastunut oinas nainen ja oinas mies? Kokemuksia?
Oinasnainen on rakkaudessaan lähes maanisen intohimoinen ja intensiivinen, kaikki mulle heti nyt.
Ei kuulosta minulta sitten yhtään. Terveisin maltillinen, ei intohimoinen ja rauhallinen oinas
Omien kokemusten mukaan oinas on kyllä rauhallinen, mutta ei avarakatseinen eikä oikein pysty ajattelemaan asioita useammasta näkökulmasta. Ei myöskään välttämättä ajattele omaa käytöstään kovin paljoa.
Onko joku presidentti maailmanhistoriassa ollut kalat tai rapu?
Kaksoset ovat pahimpia. Omahyväisiä ja toisia aliarvioivia. Siskoni ainakin.
Lastenkirjailija Astrid Lindgren skorpioni
Ei ole tervettä uskoa astrologiaan. Se ei ole tiedettä. Osalla ihmisistä on tarve mystifisoida elämäänsä. Ei siinä mitään kunhan se pysyisi lekkinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä uskoa astrologiaan. Se ei ole tiedettä. Osalla ihmisistä on tarve mystifisoida elämäänsä. Ei siinä mitään kunhan se pysyisi lekkinä.
Enemmänkin se on itsetutkiskelua. Mystiseksi menee kun huomaa miten planeettakuviot osuu yhteen menneiden tapahtumien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku presidentti maailmanhistoriassa ollut kalat tai rapu?
George W Bush on rapu eli amerikan entinen pressa.
Vierailija kirjoitti:
Entä uskonnot? Niistä kyllä on leikki kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Juu, voit rauhoittua, ihan pelkkää leikkiä on. Hulluilla halvat huvit ja lapsellisia leikityttää. Kivaa päivää! :)
Aurinko rapu hallitseva leijona? Helppo vai vaikea?