Pidätkö näkyviä vatsalihaksia viehättävinä?
Olen mies ja tiputtanut painoa 89 kilosta 77 kiloon vuoden alusta lähtien ja meinasin viel joku 4-5kg napata pois niin vatsalihakset alkais näkyä. Oon siis 178cm.
Kommentit (11)
Söpö näky fitness-tytöillä. Esim. Eva Wahlströmillä oli ammattiaikoinaan todella edustava 6-pack.
Vierailija kirjoitti:
En, aivan kaamea.
Miksi?
No en nyt erityisemmin. Vähän saa näkyä, mutta mielummin litteä vatsa tai saa olla vähän mahaakin. Tämä siis miesten kohdalla. Naisella en pidä lainkaan viehättävänä, jos näkyy vatsalihakset. Litteä vatsa nätimpi ja naisellisempi. Eikä kyllä haittaa pieni pehmeyskään.
Tärkeintä on että miten tiukka paketyi löytyy alavatsalta
Vierailija kirjoitti:
Aijaa aika harmi ku on tosi vaikeet saada ne tiukaks
Ihan sama näkyvätkö lihakset vai ei. Rasvakerrokset eivät miellytä, mutta tavallinen vartalo ilman lihas- tai läskipullistumia on paras.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. On miehiä jotka treenanneet 6-packin mutta silti pallomaha.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt erityisemmin. Vähän saa näkyä, mutta mielummin litteä vatsa tai saa olla vähän mahaakin. Tämä siis miesten kohdalla. Naisella en pidä lainkaan viehättävänä, jos näkyy vatsalihakset. Litteä vatsa nätimpi ja naisellisempi. Eikä kyllä haittaa pieni pehmeyskään.
Minulla on litteä vatsa, jossa näkyy vatsalihakset. En ole nähnytkään ei-litteää vatsaa, jossa lihakset näkyisivät, paitsi hormoneja vetävillä kehonrakentajilla. m50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on litteä vatsa, jossa näkyy vatsalihakset. En ole nähnytkään ei-litteää vatsaa, jossa lihakset näkyisivät, paitsi hormoneja vetävillä kehonrakentajilla. m50
Mitä tuo sun sönkötys liittyi millään tavalla mun kommenttiin?
Ei se huono ole, jos ei liikaa näy. Yleensä ihan positiivista.