Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9341/12740 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen parhaillaan Janica Branderin kirjaa Astrologiaa epäilijöille. Suosittelen! Nyt tiedän esim miksi Titanic upposi (siis ainakin yksi mahdollinen syy).

Vierailija
9342/12740 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevaltiaita

Stalin jousimies

Franco jousimies

Duterte oinas

Kim Jong Un kauris

Bolsonaro kauris

Kiinan pressa Xi kaksoset

Trumppi kaksoset

Putin vaaka

Lukashenko neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/12740 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oinaan tyypillinen tapa suuttua niin että suuttuu herkästi ja ottaa itseensä eikä välttämättä puhu suuttumuksen kohteelle suoraan vaan menee yksin kotiinsa itkemään?

Vierailija
9344/12740 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalamiehet nyhveröitä,äitiänsä helmoissa kokoikänsä vaikka olisivat parisuhteessa.neitsyet miehet aivan raivostuttavia pilkkusääntöineen.vain vaaka ja jousimies miehet ymmärtävät että elämä on seikkailu!

Vierailija
9345/12740 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oinaan tyypillinen tapa suuttua niin että suuttuu herkästi ja ottaa itseensä eikä välttämättä puhu suuttumuksen kohteelle suoraan vaan menee yksin kotiinsa itkemään?

Oman kokemuksen mukaan tulistuu ja leppyy yhtä äkisti. Eräskin mies toivotteli mulle jo hyvää loppuelämää (kun en intoutunut hänen tapailuehdotuksistaan) ja muutaman päivän päästä tuli viestiä niinkuin ei olis mitään tapahtunutkaan. Onko tämä yleisesti Oinasmaista?

Vierailija
9346/12740 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan tulistuu ja leppyy yhtä äkisti. Eräskin mies toivotteli mulle jo hyvää loppuelämää (kun en intoutunut hänen tapailuehdotuksistaan) ja muutaman päivän päästä tuli viestiä niinkuin ei olis mitään tapahtunutkaan. Onko tämä yleisesti Oinasmaista?

On tyypillistä oinasta mutta itseensä ottaminen ja puhumattomuus ei ole.

Vierailija
9347/12740 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi löytää lista "hyväntekijöistä", ei taida olla olemassa...

Onhan niitä joitain sellaisia, mitä voi arvostaa ja katsoa ylöspäin. Just tsekkasin edesmenneen arkkiatri Arvo Ylpön tietoja, ja kappas kun skorpioni oli. -Tuo hyväntekijöistä maininnut

Hyväntekijäkin tarvitsee usein ns. vahvan persoonan saadakseen jotain aikaan. Pitää pystyä priorisoimaan, organisoimaan, tarvittaessa taistelemaan.

Vierailija
9348/12740 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekijöitä: äiti Teresa neitsyt, Florence Nightingale härkä, Matilda Wrede kalat.

Vierailija
9349/12740 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekijöitä: äiti Teresa neitsyt, Florence Nightingale härkä, Matilda Wrede kalat.

Clara Barton, kauris.

Vierailija
9350/12740 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen parhaillaan Janica Branderin kirjaa Astrologiaa epäilijöille. Suosittelen! Nyt tiedän esim miksi Titanic upposi (siis ainakin yksi mahdollinen syy).

Törmäsikö se jäävuoreen?

Vierailija
9351/12740 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi löytää lista "hyväntekijöistä", ei taida olla olemassa...

Onhan niitä joitain sellaisia, mitä voi arvostaa ja katsoa ylöspäin. Just tsekkasin edesmenneen arkkiatri Arvo Ylpön tietoja, ja kappas kun skorpioni oli. -Tuo hyväntekijöistä maininnut

Hyväntekijäkin tarvitsee usein ns. vahvan persoonan saadakseen jotain aikaan. Pitää pystyä priorisoimaan, organisoimaan, tarvittaessa taistelemaan.

Toki. On eri asteista hyväntekeväisyyttä, jokaiselle halukkaalle jotain. Heikommallekin persoonalle. Pienimuotoinen yhtä arvokasta kuin suureen ääneen kehuttu ja palkittu.

Surullisia ovat ne, jotka suurisieluisina aloittivat, mutta sortuivat lopulta itsekkäisiin ja ahneisiin haluihinsa. Se kunnianhimoinen ja jalo päämäärä kun voi matkalla muuttua ihan päinvastaiseksi.

Vierailija
9352/12740 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä planeetassa teidän Merkuriuksenne on? Olen huomannut, että se vaikuttaa persoonaan yllättävänkin paljon, vaikka sitä usein ylenkatsotaan ainakin Marsin ja Venuksen rinnalla. Merkurius ja sen sijainti kertoo tavastamme kommunikoida ja oppia sekä antaa osviittaa siitä, miten sosialisoimme muiden kanssa ja miten työskentelemme. Merkurius on aina lähellä aurinkoa, joten Merkurius on aina joko omassa merkissä, edellisessä merkissä tai seuraavassa merkissä. Jos on esimerkiksi aurinko-oinas, Merkurius voi ko. henkilöllä olla kaloissa, oinaassa tai härässä.

Olisinkin kiinnostunut kuulemaan, miten olette huomanneet Merkuriuksen vaikuttavan teihin tai läheisiinne?

Itse olen aurinkorapu ja minulla on Merkurius kaksosessa. Olen nopea ja sujuva sanankäyttäjä ja muidenkin kuin omasta mielestäni ns. keskivertorapua paksunahkaisempi ja huumorintajuisempi. Eräs rapuystäväni, jolla on Merkurius leijonassa, on taas vahva puhuja ja hyvä tarinankertoja, jota kuunnellaan. Hän ei myöskään ole sieltä herkimmästä päästä. Sitten meitä on vielä kolmas aurinkorapu, jonka Merkurius on omassa merkissään, eli ravussa. Hänessä korostuvat ravun "klassiset" piirteet, hän on herkkä ja meistä mielikuvituksellisin.

Vierailija
9353/12740 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina oinas. Huomaavainen ja ystävällinen jota kohdellaan usein huonosti.

Vierailija
9354/12740 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä planeetassa teidän Merkuriuksenne on? Olen huomannut, että se vaikuttaa persoonaan yllättävänkin paljon, vaikka sitä usein ylenkatsotaan ainakin Marsin ja Venuksen rinnalla. Merkurius ja sen sijainti kertoo tavastamme kommunikoida ja oppia sekä antaa osviittaa siitä, miten sosialisoimme muiden kanssa ja miten työskentelemme. Merkurius on aina lähellä aurinkoa, joten Merkurius on aina joko omassa merkissä, edellisessä merkissä tai seuraavassa merkissä. Jos on esimerkiksi aurinko-oinas, Merkurius voi ko. henkilöllä olla kaloissa, oinaassa tai härässä.

Olisinkin kiinnostunut kuulemaan, miten olette huomanneet Merkuriuksen vaikuttavan teihin tai läheisiinne?

Itse olen aurinkorapu ja minulla on Merkurius kaksosessa. Olen nopea ja sujuva sanankäyttäjä ja muidenkin kuin omasta mielestäni ns. keskivertorapua paksunahkaisempi ja huumorintajuisempi. Eräs rapuystäväni, jolla on Merkurius leijonassa, on taas vahva puhuja ja hyvä tarinankertoja, jota kuunnellaan. Hän ei myöskään ole sieltä herkimmästä päästä. Sitten meitä on vielä kolmas aurinkorapu, jonka Merkurius on omassa merkissään, eli ravussa. Hänessä korostuvat ravun "klassiset" piirteet, hän on herkkä ja meistä mielikuvituksellisin.

Olen Kaksoset ja merkurius Kaksoset, lapseni 1. Jousimies merkurius Jousimies ja 2. Vesimies merkurius Vesimies. Lapset on vielä aika pieniä, mutta mitä nuo ennustaa keskinäisestä dynamiikastamme?

Teini-iästä aikuisuuteen itselläni on ollut kaksi ystävää, me kaikki olemme Kaksosia merkuriusKaksosissa, silti meillä on aika paljon eroavaisuuksia. Yksi on ailahteleva ja "sinisilmäinen", hieman koheltaja, toinen hiljaisempi, arka, ailahteleva myös, meistä taiteellisin. Itse olen tarkkaileva/harkitseva, diplomaattinen, meistä positiivisin luonne. Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja tekstejäni on kehuttu, usein saan myös ihmiset nauramaan jutuillani, vaikken varsinaisesti huomion keskipisteeksi hakeudukaan.

Vierailija
9355/12740 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen nainen.

Olen hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan, rakastan lukemista ja kirjoittamista + musiikki.

Olen älykäs ja huumorintajuinen, osaan käyttää hyvin sarkasmia. Keskityn omiin asioihin en ole koskaan jaksanut puuttua muiden asioihin. Minussa on myös kaksi puolta: voin olla enkeli ja piru samaan aikaan, eli siinä mielessä voisin olla johtaja jotkut sanovat että olisin hyvä johtaja, mutta eihän kaksonen naisena voisi olla johtaja? Vai voisiko?

Vierailija
9356/12740 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten tulivaltaisessa kartassa merkurius on Kaloissa niin miten vaikuttaa?

Vierailija
9357/12740 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja mun mielestä yleisesti hyviä tyyppejä on kauriit, vesimiehet, toiset oinaat, ravut, leijonat ja neitsyet.

Draamakuningattaria ovat kalat, härät, kaksoset, skorpionit ja jousimiehet.

Vaa'at on mitäänsanomattomia.

Vierailija
9358/12740 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksonen nainen.

Olen hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan, rakastan lukemista ja kirjoittamista + musiikki.

Olen älykäs ja huumorintajuinen, osaan käyttää hyvin sarkasmia. Keskityn omiin asioihin en ole koskaan jaksanut puuttua muiden asioihin. Minussa on myös kaksi puolta: voin olla enkeli ja piru samaan aikaan, eli siinä mielessä voisin olla johtaja jotkut sanovat että olisin hyvä johtaja, mutta eihän kaksonen naisena voisi olla johtaja? Vai voisiko?

Ei. Kaksosten ongelma on pikkumaisuus ja toisille vittuilu. Saisit vain vihat niskaasi johtajana.

Vierailija
9359/12740 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkurius kertoo ajattelutavasta ja keskustelutavasta. Olen ajattelijana ja keskustelijana liian suoraviivainen, yksioikoinen, mustavalkoinen ja negatiivisen tunteen vallassa hyökkäävä. Merkurius ja aurinko 🦂:ssa. En juuri näe asioita toisten kannalta. Mutta olen opetellut. Aloitin tekstiviesteistä ja harjoittelin niissä kohteliasta ja kiihkotonta kirjoitustapaa. Kun ne sujuivat, opettelin puhumaan kiihkottomammin kuin ajattelen. Mielestäni kovalla harjoittelulla olen edistynyt alkutilanteesta, joka oli kohdallani vaikea.

Vierailija
9360/12740 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On :D t. Oinas

Onneksi tuo piirre laantuu iän myötä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän