Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härät hidasälyisiä ja noloja, ravut luulee olevansa parhaita, vaaka laiskoja leveilijöitä, skorppionit ilkeitä piikittelijöitä, kaksoset kaksinaamaisia ilkeitä pahanpuhujia, kalat elävät omissa jutuissaan häikäilemättömiä. Näistä kokemusta.
täh?
-härkä
Anna olla, kerron myöhemmin, kostetaan ensin.
-skorpioni
Ou.. näin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaako tämä kuinka pätevästi Oinaita:
Suhteissa melko määräävä ja häipyy, jos puolisko ei täytä vaatimuksia tai on aggressiivinen. Tulee ja menee oman mielen mukaan ja suuttuu, jos häntä yrittää määräillä.
Tavallaan. Mutta riippuu tilanteesta, toivottomasti rakastuneena hypin aikanaan poikaystävän pillin mukaan miten vaan mutta itsetunto ja -tuntemus kehittynyt siitö ja tiedän kyllä arvoni nykyään. Olen hyvin lojaali kumppaniabi kohtaan kun oikea on löytynyt. Ikä tekee tehtävänsö ja nykyään sitä ymmärtää ettei toista voi muuttaa (vaan vain itseään) ja hyväksyy enenmmän toisen, ja omiakin heikkouksia.
Vierailija kirjoitti:
Suhteissa melko määräävä ja häipyy, jos puolisko ei täytä vaatimuksia tai on aggressiivinen. Tulee ja menee oman mielen mukaan ja suuttuu, jos häntä yrittää määräillä.
Ei ainakaan omaa oinasvaimoa kuvaa yhtään. Vaimo on oinas ja ei ole koskaan häipynyt tai määräillyt taikka ollut aggressiivinen. Sen sijaan haluaa neuvotella rauhassa asioista ja hakee turvaa. Terv. Rapu aviomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KALAT-VTX: Olla vailla henkistä hyväksyntää, huumoria ja lohdutusta. Tämä kuulostaa "maailman kurjimmalta ihmiseltä" ja koska kaikilla vertexkaloilla nousee Neitsyt, voi VTX selittää jotain tämän nousumerkin pulmallisuudesta. Henkinen hyväksynnän tarve on totaalinen, kokonaisvaltainen tila, joka heijastaa Virgo-AVX:n minuuskokemuksen rikkonaisuutta ja keskeneräisyyttä. Moni Kalat-VTX löytää hetkellisen eheyden alkoholista, koska päihde "hyväksyy" aina käyttäjänsä ja validioi hullut ja kielletytkin tunteet. Kalat on myös kollektiivinen merkki, jolloin ihannekontakti voi olla (kuten Vesimiehessäkin) pikemminkin ryhmään kuin yksilöön. Jos "sopivan hullu" (ts. kalamainen) yksilö kuitenkin yhyttää vertexkalamme, ovat avaimia kontaktiin kosminen huumori ja uskonnon ja muiden kosmisten asioiden kokeminen yhdessä."
Itseen kolahti kyllä tuo vertexOinas. Vapauduttuani pitkästä suhteesta flegmaattiseen Vaakaan, jonka kanssa kärsin kosketuksen puutteesta, alkoi Oinaita ilmestyä elämääni. Osasin usein melkein jo arvata että kohtaamani mies on Oinas. Ehkäpä juuri siksi että Vaa´an hallitsemalla (aurinko Kaksoset) kartallani kaipaan aloitetta usein toiselta osapuolelta ja Oinaat osaavat olla suorasukaisia. VenusHärkänä myös pidän suuresti kosketuksesta ja Oinaat ovat usein sopivan ronskeja otteissaan, toisaalta saan heidät lumottua hellyydellä joka sormenpäistäni kulkee.
Osuuko muilla oman vertexmerkin kuvaus?
Ei. Onko sillä astrologilla nimikin, joka nämä on laatinut?
Manninen
Miten käyttäytyy rakastunut oinas nainen ja oinas mies? Kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta parisuhteesta Oinaan kanssa, vain varatuista Oinasmiehistä jotka hakee intohimoa seksielämäänsä. Mietityttää mitä he oikein hakevat/saavat parisuhteesta jos kuitenkin pettää?
Oinas kykenee helpoiten totaaliseen raakuuteen vrt aadolf.
Minun oinaspuoliso on lämmin lapsirakas ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Itseä on mietityttänyt juuri tuo että onko (mies)Oinailla niin vahva velvollisuudentunto, että sen vuoksi luulevat että on parempi pysyä parisuhteessa ja pettää, kuin lähteä lasten tai puolison lasten ydinperhe-elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä on mietityttänyt juuri tuo että onko (mies)Oinailla niin vahva velvollisuudentunto, että sen vuoksi luulevat että on parempi pysyä parisuhteessa ja pettää, kuin lähteä lasten tai puolison lasten ydinperhe-elämästä?
Oinas(mies) on jästipää eikä tajua ettei kakkua voi sekä syödä että säilyttää.
kalamiehet heikkoja henkisesti,äitinsä helmoissa koko ikänsä.
Miten ymmärtää rapumiehen tunteita?
Sopiiko kalat nainen ja kaksoset mies yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Olen just tuollainen. Mikään ei voisi paremmin kuvata ns. avioliittoani. Kaltaisteni ei kannata mennä naimisiin.
Oinas nykyisen tähtikartan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen just tuollainen. Mikään ei voisi paremmin kuvata ns. avioliittoani. Kaltaisteni ei kannata mennä naimisiin.
Oinas nykyisen tähtikartan mukaan.
Enkä voi kertakaiikkiaan SIETÄÄ kitiseviä pelkuriluuserimiehiä. YHYY YHYY YHYY.
-Sama
Vierailija kirjoitti:
Oinasnainen on rakkaudessaan lähes maanisen intohimoinen ja intensiivinen, kaikki mulle heti nyt.
Europolin 62 etsityintä rikollista tällä hetkellä jakautuu näin:
Kauris 8
Vesimies 4
Kalat 3
Oinas 5
Härkä 5
Kaksoset 7
Rapu 5
Lejona 7
Neitsyt 5
Vaaka 6
Skorpioni 4
Jousimies 3
Tasaista on eikä ainakaan näin pienessä 62kpl otoksessa riittäävää yli-edustusta yhdelläkään merkillä että voisi päätellä mitään muuta kuin että yksikään merkki ei tässä pienessä otoksessa dramaattisesti kohoa ja loista totaalisella poissolollaan.
Nouseva rapu sen selittäisi mielestäni. Nouseva merkki kertoo, millaisena muut näkevät meidät, olen lukenut jostain.