Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9261/12740 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki on hoivaava ja lempeä? Haluaa rauhassa jutella, on empaattinen ja hoivaa sekä auttaa muita heti tilanteen nähdessään. On oikein äitimäinen hoivaaja sukupuolesta riippumatta.

Rapu.

Luin tuossa useita eri kuvauksia ravusta ja sain tietää kyseisen henkilön olevan aurinko-oinas. Miten on mahdollista, että tämä oinas ei ole lainkaan tulinen vaan oikein lempeä, herkkä ja pehmeä? Ei sovi sitten yhtään oinaan kuvauksiin.

Moni oinaista onkin oikeasti kala, joka on herkempi merkki. Tähtikuviot ovat näes vuosituhansien aikana muuttuneet, joten nykyiset horoskooppimerkit pitäisi päivittää.

Ja tietysti pitää ottaa huomioon sekin, että horoskooppimerkit ovat täyttä hölynpölyä 😂

Eivät muuten ole. Henkilö kertoi olevansa aurinko-oinas, kuukalat, mars kaksoset ja nousurapu.

Olet väärässä. Tähtikuviot ovat muuttuneet niin paljon viimeisten tuhansien vuosien aikana, että nuo aurinkomerkit sun muut on laskettu suureksi osaksi väärin.

Nykyiset horoskooppimerkit ja niiden päivämäärät ovat nämä (huomaa uusi horoskooppimerkki!):

20.1.-16.2. Kauris

16.2.-11.3. Vesimies

11.3.-18.4. Kalat

18.4.-13.5. Oinas

13.5.-21.6. Härkä

21.6.-20.7. Kaksonen

20.7.-10.8. Rapu

10.8.-16.9. Leijona

16.9.-30.10. Neitsyt

30.10.-23.11. Vaaka

23.11.-29.11. Skorpioni

29.11.-17.12 Käärmeenkantaja

17.12.-20.1. Jousimies

Tuon mukaan esimerkiksi moni oinaaksi itseään luuleva voikin olla kala tai härkä. Vanhan systeemin mukaan oinaat ovat syntyneet 21.3.-19.4., mutta oikeasti oinaan kausi alkaakin vasta 18.4. jälkeen ja loppuu 13.5.

Olen kyllä koko ikäni pitänyt itseäni niin Neitsyenä kuin suinkin mahdollista enkä jotenkin suostuisi yhtäkkiä olemaankin Leijona. 😅

Sinä joko olet neitsyt, tai et ole. Ei ole olemassa välimuotoja. Ja nyt en puhunut horoskooppimerkistä.

Hehhe. Juuri tuollaista "nokkelaa" vitsailua olen kuullut koko elämäni kun joku kysyy merkkiäni ja vastaan Neitsyt.

Vierailija
9262/12740 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko oinas ja härkä yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/12740 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki on hoivaava ja lempeä? Haluaa rauhassa jutella, on empaattinen ja hoivaa sekä auttaa muita heti tilanteen nähdessään. On oikein äitimäinen hoivaaja sukupuolesta riippumatta.

Rapu.

Luin tuossa useita eri kuvauksia ravusta ja sain tietää kyseisen henkilön olevan aurinko-oinas. Miten on mahdollista, että tämä oinas ei ole lainkaan tulinen vaan oikein lempeä, herkkä ja pehmeä? Ei sovi sitten yhtään oinaan kuvauksiin.

Moni oinaista onkin oikeasti kala, joka on herkempi merkki. Tähtikuviot ovat näes vuosituhansien aikana muuttuneet, joten nykyiset horoskooppimerkit pitäisi päivittää.

Ja tietysti pitää ottaa huomioon sekin, että horoskooppimerkit ovat täyttä hölynpölyä 😂

Eivät muuten ole. Henkilö kertoi olevansa aurinko-oinas, kuukalat, mars kaksoset ja nousurapu.

Olet väärässä. Tähtikuviot ovat muuttuneet niin paljon viimeisten tuhansien vuosien aikana, että nuo aurinkomerkit sun muut on laskettu suureksi osaksi väärin.

Nykyiset horoskooppimerkit ja niiden päivämäärät ovat nämä (huomaa uusi horoskooppimerkki!):

20.1.-16.2. Kauris

16.2.-11.3. Vesimies

11.3.-18.4. Kalat

18.4.-13.5. Oinas

13.5.-21.6. Härkä

21.6.-20.7. Kaksonen

20.7.-10.8. Rapu

10.8.-16.9. Leijona

16.9.-30.10. Neitsyt

30.10.-23.11. Vaaka

23.11.-29.11. Skorpioni

17.12.-20.1. Jousimies

Tuon mukaan esimerkiksi moni oinaaksi itseään luuleva voikin olla kala tai härkä. Vanhan systeemin mukaan oinaat ovat syntyneet 21.3.-19.4., mutta oikeasti oinaan kausi alkaakin vasta 18.4. jälkeen ja loppuu 13.5.

Olen kyllä koko ikäni pitänyt itseäni niin Neitsyenä kuin suinkin mahdollista enkä jotenkin suostuisi yhtäkkiä olemaankin Leijona. 😅

Sinä joko olet neitsyt, tai et ole. Ei ole olemassa välimuotoja. Ja nyt en puhunut horoskooppimerkistä.

Hehhe. Juuri tuollaista "nokkelaa" vitsailua olen kuullut koko elämäni kun joku kysyy merkkiäni ja vastaan Neitsyt.

Varmaan ärsyttävää. Olo kuin kaupan kassalla, pari vakiovitsiä, ja jokainen heittää sen saman, kuin itse olis keksinyt. Ja siinä on sitten vielä pakko vetää ainakin joku vino hymy huulilleen, vaikka toivoo, että painuis tuokin v...

Vierailija
9264/12740 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ihminen jolla suurin osa planeetoista on 1.huoneessa? (3kpl)

Entä toinen jolla 2., 4. ja 8. huoneissa kaikissa 3 planeettaa (eli suurimmat keskittymät)?

Ihminen jolla on planeettakeskittymä 1. huomeessa, on pahapäinen ja itsekäs.

Minulla on.

Mitkä sinulla ovat ne planeetat ja missä merkissä?

Olen oinas. Mars, Jupiter ja Merkurius oinaan merkissä.

Oletko siis myös aurinko ja nousuOinas? Nuo mainitsemasi piirteet liitetään usein Oinaaseen, olisi kiva tietää vaikuttaako se vaiko myös 1.huone.

Mainitsemassani kartassa 1. huoneessa kuu, saturnus ja pluto.

Aurinko - oinas. Nousuleijona, leijonan huoneessa Pluto ja Uranus.

Eikö 1. huoneen aloita aina nousumerkki? Eli jos olet nousuleijona, 1. huoneessa olevat planeetat olisivat leijonassa?

1.huone alkaa nousumerkistä. Itse olen nouseva skorpioni ja ensimmäisessä huoneessa on paljon planeettoja jousimiehessä. 1.huone alkaa minulla aivan skorpionin lopusta ja jatkuu lähes jousimiehen loppuun.

Vierailija
9265/12740 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään kepeästi vain aurinkomerkkejä niin mitkä olisivat ensimmäisenä kirmaamassa vapaana ja ketkä haluaisivat vielä pysytellä koronasuojissaan kun rajoituksia puretaan?

Vierailija
9266/12740 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joilla venus Skorpionin huoneessa (8.huone)? Miten vaikuttaa?

Itselläni on Härkä-Venus siinä, joskus lukenut että toisi mustasukkaisuutta, mutta myös vastustamatonta charmia, paljon ihailijoita. Haluaa mieluummin intensiivistä, pysyvää, syvää ja merkityksellisempää suhdetta kuin yhden illan juttuja. Onko tuo Härän ja Skorpionin yhteisvaikutusta, vai päteekö muihin venusmerkkeihinkin Skorpionin huoneessa?

Myös mars 12. huoneessa kokemukset/tulkinta kiinnostaa. Omassa kartassa on paljon Vaakaa, mm. nousu, mutta marsVaaka on jäänyt juuri ja juuri 12. huoneen puolelle.

Vierailija
9267/12740 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertexin merkki kertoo tärkeistä kohtaamisista, samoin Laskeva merkki kertoo merkityksellisistä ihmisistä/suhteista, mitä tarvitsemme/vedämme puoleemme. Korjatkaa jos olen väärässä.

Pistää kyllä mietityttämään, itselläni nuo molemmat ovat Oinaassa ja eniten vetovoimaa tuntuu olevan aurinko-, venus- ja marsOinaan kanssa. Jostain syystä palataan aina vaan uudelleen toistemme elämiin ja hypitään vaikka minkä aitojen yli jotta se onnistuu... Etenkin tämä Oinashenkilö.

Osuuko muilla Vertexiin ja/tai DCn merkkiin merkityksellisiä ihmisiä?

Vierailija
9268/12740 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietitään kepeästi vain aurinkomerkkejä niin mitkä olisivat ensimmäisenä kirmaamassa vapaana ja ketkä haluaisivat vielä pysytellä koronasuojissaan kun rajoituksia puretaan?

Monet vaa'at, kaksoset sekä jousimiehet varmaan odottaa jo bilettämään pääsyä ja matkustelua. Mukavan pirteitä ihmisiä mutta yleensä aika levottomia

Vierailija
9269/12740 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihaillen ja hyvälle huumorille repeillen kuunnellut lastenpsykiatri Jari Sinkkosen juttuja! Enpä olisi ihan heti häräksi uskonut. Toisaalta hän puhuu tosi käytännönläheisesti kaikesta eli miksipä ei olisi härkä. Voisin kuvitella härkää yhdeksi parhaista isä-tyypeistä, johdonmukaisuutta varmasti löytyy.

Vierailija
9270/12740 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihaillen ja hyvälle huumorille repeillen kuunnellut lastenpsykiatri Jari Sinkkosen juttuja! Enpä olisi ihan heti häräksi uskonut. Toisaalta hän puhuu tosi käytännönläheisesti kaikesta eli miksipä ei olisi härkä. Voisin kuvitella härkää yhdeksi parhaista isä-tyypeistä, johdonmukaisuutta varmasti löytyy.

Rapumies on paras isä, härkämies ja kaurismies hyvät kakkonen ja kolmonen.

Vierailija
9271/12740 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapumies on paras isä, härkämies ja kaurismies hyvät kakkonen ja kolmonen.

Rapuja kannattaa välttää, on tunnettuja narsisteja.

Vierailija
9272/12740 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Härkä-Venus siinä, joskus lukenut että toisi mustasukkaisuutta, mutta myös vastustamatonta charmia, paljon ihailijoita. Haluaa mieluummin intensiivistä, pysyvää, syvää ja merkityksellisempää suhdetta kuin yhden illan juttuja. Onko tuo Härän ja Skorpionin yhteisvaikutusta, vai päteekö muihin venusmerkkeihinkin Skorpionin huoneessa?

Myös mars 12. huoneessa kokemukset/tulkinta kiinnostaa. Omassa kartassa on paljon Vaakaa, mm. nousu, mutta marsVaaka on jäänyt juuri ja juuri 12. huoneen puolelle.

Täällä mies, jolla Venus Skorpionissa. Koen, että tämä on ainakin minulla ollut varsin haasteellinen sijainti. Vaikutukset minulla olleet eri ikäkausissa erilaiset. Nuorempana paljon kumppaneita, hyvin voimakas seksuaalisuus ja sen tuomat haasteet. Nyt hieman iäkkäämpänä se on tuonut minulle mustavalkoisen suhtautumisen parisuhteeseen. Se on joko-tai, ei ole olemassa välimuotoja. Juuri tämä joko-tai aspekti tekee nykyisellään sen, että olen mielummin yksin, kuin otan riskin huonosta parisuhteesta. Tämä asenne on niin voimakas, että se ylittää jopa voimakkaan seksuaalisuuteni tuomat haasteet. Haastava sijainti.

Vierailija
9273/12740 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies, jolla Venus Skorpionissa. Koen, että tämä on ainakin minulla ollut varsin haasteellinen sijainti. Vaikutukset minulla olleet eri ikäkausissa erilaiset. Nuorempana paljon kumppaneita, hyvin voimakas seksuaalisuus ja sen tuomat haasteet. Nyt hieman iäkkäämpänä se on tuonut minulle mustavalkoisen suhtautumisen parisuhteeseen. Se on joko-tai, ei ole olemassa välimuotoja. Juuri tämä joko-tai aspekti tekee nykyisellään sen, että olen mielummin yksin, kuin otan riskin huonosta parisuhteesta. Tämä asenne on niin voimakas, että se ylittää jopa voimakkaan seksuaalisuuteni tuomat haasteet. Haastava sijainti.

Minullakin on Venus Skorpionissa ja samankaltaisia kokemuksia. Asenne on minullakin hyvin paljon joko-tai, ja se kyllä on haasteellista. T. nainen

Vierailija
9274/12740 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu.

20.1.-16.2. Kauris

16.2.-11.3. Vesimies

11.3.-18.4. Kalat

18.4.-13.5. Oinas

13.5.-21.6. Härkä

21.6.-20.7. Kaksonen

20.7.-10.8. Rapu

10.8.-16.9. Leijona

16.9.-30.10. Neitsyt

30.10.-23.11. Vaaka

23.11.-29.11. Skorpioni

17.12.-20.1. Jousimies

No mutta tottahan tuo on. Kerran mennyttä kalvoa et saa takaisin.

- savon huumorimies-

Vierailija
9275/12740 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertexin merkki kertoo tärkeistä kohtaamisista, samoin Laskeva merkki kertoo merkityksellisistä ihmisistä/suhteista, mitä tarvitsemme/vedämme puoleemme. Korjatkaa jos olen väärässä.

Pistää kyllä mietityttämään, itselläni nuo molemmat ovat Oinaassa ja eniten vetovoimaa tuntuu olevan aurinko-, venus- ja marsOinaan kanssa. Jostain syystä palataan aina vaan uudelleen toistemme elämiin ja hypitään vaikka minkä aitojen yli jotta se onnistuu... Etenkin tämä Oinashenkilö.

Minulla on Vertex ravussa, mutta aurinkomerkkini ei ole vesimerkkinen. Viihdyn hyvin rapujen, kalojen ja skorpionien kanssa ja etenkin rapujen lempeys ja empaattisuus vetoaa minuun. Olen todella intuitiivinen ja pystyn lukemaan muita pinnan alta - ravun mielenliikkeet pystyn aavistamaan loistavasti.

Vierailija
9276/12740 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on mars kaksoset ja onko hyvä vaiko huono sijainti?

Vierailija
9277/12740 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Vertex ravussa, mutta aurinkomerkkini ei ole vesimerkkinen. Viihdyn hyvin rapujen, kalojen ja skorpionien kanssa ja etenkin rapujen lempeys ja empaattisuus vetoaa minuun. Olen todella intuitiivinen ja pystyn lukemaan muita pinnan alta - ravun mielenliikkeet pystyn aavistamaan loistavasti.

Mikä on Vertex?

Vierailija
9278/12740 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkitasolla en ole huomannut mitään, mutta tarkemmin vertexille kyllä osuu usein synastriassa vastapuolen kartalta jotain, puolin ja toisin. Tarkoitan siis osumisella yhtymiä, konjuktioita.

Esimerkiksi odotan lasta miehelle, jonka vertex on ravussa tarkasti yhtymässä omaan kuuhuni.

Katso asteita, onko siellä tarkkoja osumia sun vertex tai Dc tämän oinashenkilön auringolle, venukselle tai marsille?

Vertex on muuten yksi niistä akseleista, jonka laskemiseen vaaditaan tarkka syntymisen kellonaika, joten sitä ei kannata käyttää lainkaan ilman varmaa kellonaikaa.

Vierailija
9279/12740 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkkitasolla en ole huomannut mitään, mutta tarkemmin vertexille kyllä osuu usein synastriassa vastapuolen kartalta jotain, puolin ja toisin. Tarkoitan siis osumisella yhtymiä, konjuktioita.

Esimerkiksi odotan lasta miehelle, jonka vertex on ravussa tarkasti yhtymässä omaan kuuhuni.

Katso asteita, onko siellä tarkkoja osumia sun vertex tai Dc tämän oinashenkilön auringolle, venukselle tai marsille?

Vertex on muuten yksi niistä akseleista, jonka laskemiseen vaaditaan tarkka syntymisen kellonaika, joten sitä ei kannata käyttää lainkaan ilman varmaa kellonaikaa.

Ihan suoraa yhtymää ei ole, mutta hänen venus, minun dc, hänen aurinko ja mars ja minun vertex ovat peräkkäin 7.huoneeni ensimmäisessä kolmanneksessa.

Huomasin muuten sellaisenkin hassun kuvion, synastriakartassa hänen viivansa muodostavat laatikon jonka sisään minun viivani muodostavat ruksin. Hassua :D

Vierailija
9280/12740 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka ovat vaakoja ovat usein lievästi autisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä