Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9181/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% ja välitön "Turn Off" on jos ja kun nainen alkaa puhumaan horoskoopista.

No eikös kannattaisi sitten myös olla asenteeltaan kokonaan  turn off, kun näet tällaisen horoskooppikeskustelun ja välttää näitä ketjuja?  Pakko tulla kertomaan, ettei kiinnosta tai pitää jonain hulluutena? ;D Käytkö muuallakin ilmoittamassa välinpitämättömyytesi tai kiinnostuksen puutteesi? Eikö voisi vain sivuuttaa fiksusti?? Kiitos jo ennakkoon vastauksestasi :)

PS: Mun mies olis entinen, jos alkaisi kritisoida omia kiinnostukseni tai huvitukseni kohteita. Itse kunnioitan hänen henkilökohtaisia, ja hänelle mielenkiintoisia asioita. Sellaista se on kun toista arvostaa ja antaa toisen olla oma itsensä.

-

Käsitit nyt ihan väärin, omaa ja kanssasisariesi parasta tässä ajattelin pienellä varoituksen sanalla. Ihan sillä, kun teknillis-tieteellisiin opintoihin suuntautuneilla henkilöillä älyllisen alemmuuden pohjanoteeraus on ihminen, joka lueskelee tai peräti perustelee tekemisiään horoskoopin 'ennustuksilla'. Fakta-argumentteihin pohjautuvassa työelämässä verisin lohkaisu, jonka töpeksijä voi saada on se, kun joku arvuutteelee tunarin katsoneen työohjeensa horoskoopista.

Tyttöjen kesken voitte toki ottaa välillä sokan irti ja hullutella vaikka horoskoopeilla. Ei kannata päästää kuitenkaan tietoa harrastuksestanne leviämään...

-

"Varoituksen sanalla"? "Tyttöjen kesken"? Voi miten alentavaa, mutta niinhän koko asenteesi muutenkin.

Sinä näytät nyt käsittäneen puolestasi koko horoskooppiketjun idean väärin. Kyse on astrologiasta. Ja omalta osaltaan tähän voi liittää myös pienen hupailunkin ja höpötellä niitä ja näitä. On kaikessa järkyttävyydessään hyvin mahdollista, että täällä keskustelevat myös jopa teknillis-tieteellisiin opintoihin keskittyneet aikuiset naiset.

Itse katson älyllisen alemmuuden pohjanoteerausten joukkoon muiden perusteettoman lokeroinnin johonkin typerämpien tai huonompien kastiin.

Mutta mitäpä väliä, sinulla tuskin on enää mitään sanottavaa. Kiitos ja hyvästi :)

-

Kyse vaan ei ole silloin ihan perusteettomasta lokeroinnista, kun on kyse horoskooppeihin uskovien dissaamisesta.  Mutta kannattaa muistaa se "100% Turn Off/2 sekuntia". Hypoteettinen piereskelevä nainen olisi kammotus, mutta horoskooppiuskovainen menee kymmenkertaisesti ohi heittämällä.

-

Teknillis-tieteellinen kulissisi murenee sitä mukaa, mitä kauemmin jatkat vierailuasi täällä.

Ja nuo "100% Turn off 2 sekuntia" -säännöt antavat sinusta todella hyvän kuvan. Lapsellista, ei sivistyneen aikuisen ajatuksia. En voisi kuvitellakaan esim. vaikka Jaakko Hämeen-Anttilan tulevan av-palstalle kertomaan jostain "turn offista ja naisen 2 sekunnin dissaamisesta".

Ja kyse on edelleenkin astrologiasta.

"Nykyinen lehdissä ja kirjoina julkaistu aurinkomerkkiastrologia eli horoskoopit kuuluvat viihdeteollisuuden piiriin. Se poikkeaa täysin astrologian vanhoista opeista". -Wiki

-

Kannattaa kuitenkin muistaa, että tämä on ihan omaksi parhaaksesi kirjoitettu. Tarkennetaan hiukan, vaikka taisitkin olla ihan tahallaan ymmärtävinäsi väärin:

"-Mutta kannattaa muistaa se "100% Turn Off/2 sekuntia". Hypoteettinen, ääneen julkisesti piereskelevä nainen olisi kammotus, mutta horoskooppiuskovainen menee kymmenkertaisesti ohi heittämällä."

-

Sinä se vaan jaksat. Jokainen tietää, että sivistynyt akateemikko ei länkytä moista paskaa jossain mammapalstan horoskooppiketjussa päiväkausia. Se siitä. Valu sinne tutkijankammioosi. Siellä voi kai sentään tieteellisteknisesti piereskellä, ainakin hypoteettisesti.

Vierailija
9182/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutana ja kärppä. Kaikki maahismerkit ja yöläiset. Skäfä ja Rane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9183/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin merkki on skorpioni riidanhaluisia ja kateellisia. Puuttuu leijonan aurinkoinen optimismi.

Niin, inhottava ehkä joku jonka tunnet. Ja parin leijonan aurinkoinen optimismi on omalla kohdallani osoittautunut pelkäksi näytelmäksi. Onneksi on aitojakin "auringon lapsia" tielleni kuitenkin tullut.

Itse olen riitoja sovitellut koko pienen elämäni eri muodoissaan ja kateelliset ihmiset ovat mulle myrkkyä. Itse en kadehdi mitään enkä ketään. Se mitä minulla ei ole, en tarvitse. Ja onnekseni olen hyvin askeettinen ja inhoan ökykuluttamista.

Sen sijaan pari leijonaa on minut pettänyt aika ikävästi. Haukkuneet myös selän takana törkeästi, vaikka toista autoin ja annoin melkein "paidankin päältäni". Toinen narttu yritti iskeä miestäni. -Skorpparinainen

Vierailija
9184/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisliekkini on vaaka ja itse olen oinas.

Nousumerkkini on jousimies ja kuussa kaksoset.

Vierailija
9185/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin merkki on skorpioni riidanhaluisia ja kateellisia. Puuttuu leijonan aurinkoinen optimismi.

Toinen narttu yritti iskeä miestäni. -Skorpparinainen

Mukavaa lukea, että kerrankin skorpioni on saanut maistaa erästä lukuisista perisynneistään, petollisuutta. Skorpionit ovat valheen, petoksen, pahuuden ja kostonhimon lihaksitulleita mustia enkeleitä. Tuhoavia hirviöitä.

Vierailija
9186/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet ovat jäyheitä ja jopa ujonpuoleisia. Puhuvat mielellään vain käytännön asioista ja työssään pikkutarkkoja.

Moni psykopaatti vaikuttaa olevan kauris... Tunnen yhden narsisti naisen ja hän on kauris.

Vierailija
9187/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kaksoisliekki määritetään? Mikä on kaksoisliekki mielestäsi?

Vierailija
9188/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikein voi käsittää, ennen kuin sen kohtaa. Siksi sitä on hankala edes koittaa selittää.

Mun ja kaksoisliekkini välillä onnistuu mm. telepatia (olemme olleet silloin aina samassa asunnossa). Seksi on jotain ihan eri luokkaa hänen kanssaan, kuin kenenkään muun. Kaksoisliekin kanssa tuntee, että on täysin samoilla taajuuksilla ja kun ollaan samassa paikassa hänen kanssaan, niin sen toisen hengityksenkin tuntee oman hengityksensä lisäksi, en oikein osaa tuota selittää. Netistä kyllä löytyy jonkun verran aiheesta.

En tiennyt termiä kaksoisliekki ennen noita kokemuksia vaan opin sen vähän aikaa sitten sattumalta kun selasin nettiä, mutta tajusin heti, mistä on kyse.

En myöskään uskonut mihinkään "yliluonnollisiin" asioihin ennen kuin koin kaikenlaisia hassuja asioita tuon kaksoisliekkini kanssa.

En tosin niitä kieltänytkään, mutta oli silti tosi skeptinen kaikkea "outoa" kohtaan.

Kaksoisliekkini myös tuntuu omalta peilikuvaltani, (ei ulkoisesti), mutta ihan liikkeitä ja puhetta myöten. On kuin tarkkailisin itseäni kun keskustelen hänen kanssaan. Ne vastakohdat joita meillä on, niin ne täydentävät toisiaan niin, että opimme niistä ja ymmärrämme toistemme outouksiakin, joita emme välttämättä voisi kenessäkään muussa ihmisessä ymmärtää ja hyväksyä.

Minkäänlaista pahaa ei voi omasta kaksoisliekistään ajatella vakavasti. Ei mustasukkaisuutta jne. vaikka nämä kohtaamiset harvoin johtavat parisuhteeseen. Liekkiyhteyden tärkein tehtävä on opettaa omaa henkistä kasvua tai ainakin niin minä ajattelen.

Vierailija
9189/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen narttu yritti iskeä miestäni. -Skorpparinainen

Mukavaa lukea, että kerrankin skorpioni on saanut maistaa erästä lukuisista perisynneistään, petollisuutta. Skorpionit ovat valheen, petoksen, pahuuden ja kostonhimon lihaksitulleita mustia enkeleitä. Tuhoavia hirviöitä.

Millainen oma luonteesi on, kun näköjään haluat viattomalle pahaa? Katsos kun mä en ole tässä se kieroilija :D Sekoat jo omaan vihaasi. Mielipuolen kirjoitusta. Ei ole sinulla nyt kaikki hyvin.

Vierailija
9190/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki aurinko tai nousu on sellainen joka on sulkeutunut ja hiljainen eikä ole kovin äänekäs? Saattaa antaa kuvan että olisi töykeä vaikkei ole, välttelee vaan turhaa draamaa ja sulkeutuu mutta kommunikoi vaan pakolliset esim jossain juhlassa tai yhteisessä illanvietossa. Mikä merkki voisi olla?

Vierailija
9191/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään huonoa merkkiä = huonompaa kun toinenkaan. Tärkeitä ovat kulmat. Venus aurinkon vieressä valaisee ja tekee sinusta sosiaalisen. Saturnus tekee sinusta vähän harmaamman. Oppositiot ja neliöt tekevät haasteita ja tämänkin lisäksi kaikki riippuu kaikesta - on sitten merkki mikä tahansa.

Vierailija
9192/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikein voi käsittää, ennen kuin sen kohtaa. Siksi sitä on hankala edes koittaa selittää.

Mun ja kaksoisliekkini välillä onnistuu mm. telepatia (olemme olleet silloin aina samassa asunnossa). Seksi on jotain ihan eri luokkaa hänen kanssaan, kuin kenenkään muun. Kaksoisliekin kanssa tuntee, että on täysin samoilla taajuuksilla ja kun ollaan samassa paikassa hänen kanssaan, niin sen toisen hengityksenkin tuntee oman hengityksensä lisäksi, en oikein osaa tuota selittää. Netistä kyllä löytyy jonkun verran aiheesta.

En tiennyt termiä kaksoisliekki ennen noita kokemuksia vaan opin sen vähän aikaa sitten sattumalta kun selasin nettiä, mutta tajusin heti, mistä on kyse.

En myöskään uskonut mihinkään "yliluonnollisiin" asioihin ennen kuin koin kaikenlaisia hassuja asioita tuon kaksoisliekkini kanssa.

En tosin niitä kieltänytkään, mutta oli silti tosi skeptinen kaikkea "outoa" kohtaan.

Kaksoisliekkini myös tuntuu omalta peilikuvaltani, (ei ulkoisesti), mutta ihan liikkeitä ja puhetta myöten. On kuin tarkkailisin itseäni kun keskustelen hänen kanssaan. Ne vastakohdat joita meillä on, niin ne täydentävät toisiaan niin, että opimme niistä ja ymmärrämme toistemme outouksiakin, joita emme välttämättä voisi kenessäkään muussa ihmisessä ymmärtää ja hyväksyä.

Minkäänlaista pahaa ei voi omasta kaksoisliekistään ajatella vakavasti. Ei mustasukkaisuutta jne. vaikka nämä kohtaamiset harvoin johtavat parisuhteeseen. Liekkiyhteyden tärkein tehtävä on opettaa omaa henkistä kasvua tai ainakin niin minä ajattelen.

Kiitos. Selvityksesi kaksoisliekistä ymmärrän oikein hyvin. Ajattelin että lähestyit tätä kaksoisliekkiasiaa astrologisesta tarkastelukulmasta ja siksi kysyin. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
9193/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki aurinko tai nousu on sellainen joka on sulkeutunut ja hiljainen eikä ole kovin äänekäs? Saattaa antaa kuvan että olisi töykeä vaikkei ole, välttelee vaan turhaa draamaa ja sulkeutuu mutta kommunikoi vaan pakolliset esim jossain juhlassa tai yhteisessä illanvietossa. Mikä merkki voisi olla?

Neitsyt tulee mieleen ekana. Meistä saa helposti hieman viileän, jopa tylyn vaikutelman, vaikka olemme lähinnä ujoja ja hieman varautuneita uusien ihmisten seurassa. Puhun vähän, mutta asiaa, ja ahdistun merkityksettömästä small talkista. Lähimpieni kanssa olen sitten taas hyvinkin vapautunut. Olen itse nousuneitsyt ja persoonalliset planeettani ovat nekin kaikki neitsyessä, joten ilmennän merkkiä todella vahvasti vaikka aurinkoni onkin leijonassa

Vierailija
9194/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scorpioni paras ja pahin. Intohimoisin, mutta oikukkain. 

Joo ovat kyllä ärsyttävän rasittavia , ilkeitä ja lapsellisia ja sanoissa ja toisen loukkaamisessa ei säästellä kun ei saa tahtoaan läpi.

Kuulostaa vahvasti entiseltä ystävältäni, joka on leijona (paljon leijonaa kartalla). Ihmetteli vielä, miksi en jaksa häntä enää, kauhean takertuvakin oli, viestitykitystä ja jatkuvaa soittelua. Silloin pidin puhelimen parhaana ominaisuutena, että sen saa äänettömälle.

Skorpioni ja leijona ovat yllättävän samankaltaisia. Molemmat ovat kiinteitä merkkejä. Huomionhakuisia, dramaattisia, mustasukkaisia, kilpailuhenkisiä ja ihan hirveitä vihaisena. Kaikessa pitää olla aina paras eikä itse olla ikinä väärässä. Ystäviään ovat kyllä valmiita auttamaan ja luotettaviakin niille muutamalle henkilölle, joista oikeasti välittävät. Mutta vaikeita ihmisiä. Leijona, jolla on paljon rapua kartalla (tai rapu, jolla on paljon leijonaa kartalla) on ihan kuin skorpioni. Ja skorpioni, jolla on paljon jousimiestä kartalla (tai jousimies, jolla on paljon skorpionia kartalla), on ilmetty leijona.

Vierailija
9195/12740 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt tulee mieleen ekana. Meistä saa helposti hieman viileän, jopa tylyn vaikutelman, vaikka olemme lähinnä ujoja ja hieman varautuneita uusien ihmisten seurassa. Puhun vähän, mutta asiaa, ja ahdistun merkityksettömästä small talkista. Lähimpieni kanssa olen sitten taas hyvinkin vapautunut. Olen itse nousuneitsyt ja persoonalliset planeettani ovat nekin kaikki neitsyessä, joten ilmennän merkkiä todella vahvasti vaikka aurinkoni onkin leijonassa

Olin myös tulossa kommentoimaan että Neitsyt. Itse olen Neitsyt ja vaikka olen samaan aikaan hyvin sosiaalinen ja tykkään ihmisistä, olen silti myös se hiljainen sivusta seuraaja monesti. Kuuntelen ja analysoin paljon. En puhu pskaa vaan vain silloin kun oikeasti jotain asiaa. Mutta kun pääset ns. kuoreni alle ja olemme läheisiä, jutulle ei loppua näy. 😁 Siis että tykkään puhua ja varsinkin syvälliset, pitkät keskustelut ovat mieleeni. Jotkut tosiaan ottavat joskus tuon varautuneisuuteni ylimielisyytenä vaikkei se ole sitä.

Vierailija
9196/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia oinas miehestä!

Olen aikoinaan törmännyt kyseiseen mieheen ja vietimme iltaa yhdessä. Tästä on jo melkein 10v ja tapasimme kesällä uudestaan. Aloimme pitää aktiivisesti yhteyttä mutta asiat eivät liikkuneet mihinkään. Emme nähneet koko kesänä mutta mies oli jatkuvasti yhteydessä. Kertoi päiväsuunnitelmiaan ja kyseli myös minun. No lopetin homman koska en kokenut että saan tuollaisesta yhtään mitään. Mies kertoi että ihastuu hitaasti, mutta etsii henkilöä johon ihastua. No taas olemme tilanteessa, jossa olemme yhteyttä pitäneet jo useamman viikon ajan, mutta edellenkään tuntuu ettei asiat liiku mihinkään. Olen itsekin alkanut ottaa tätä rennommin enkä kuvittele meistä mitään. MUTTA: miksi ihmeessä mies on minuun yhteydessä edelleen? Hakeeko hän nyt kuitenkin minusta kumppania, johon oikeasti ihastuisi? Mitään varalla oloa en usko hänen pitävän, koska emme näe ollenkaan. Mutta kummasti minun asiat häntä kiinnostaa ja jos olen etten laita viestiä, tulee häneltä viesti vuorokauden sisään. Miksi oinasmies tekee näin? Mitä hän minusta nyt hakee?

Vierailija
9197/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan törmännyt kyseiseen mieheen ja vietimme iltaa yhdessä. Tästä on jo melkein 10v ja tapasimme kesällä uudestaan. Aloimme pitää aktiivisesti yhteyttä mutta asiat eivät liikkuneet mihinkään. Emme nähneet koko kesänä mutta mies oli jatkuvasti yhteydessä. Kertoi päiväsuunnitelmiaan ja kyseli myös minun. No lopetin homman koska en kokenut että saan tuollaisesta yhtään mitään. Mies kertoi että ihastuu hitaasti, mutta etsii henkilöä johon ihastua. No taas olemme tilanteessa, jossa olemme yhteyttä pitäneet jo useamman viikon ajan, mutta edellenkään tuntuu ettei asiat liiku mihinkään. Olen itsekin alkanut ottaa tätä rennommin enkä kuvittele meistä mitään. MUTTA: miksi ihmeessä mies on minuun yhteydessä edelleen? Hakeeko hän nyt kuitenkin minusta kumppania, johon oikeasti ihastuisi? Mitään varalla oloa en usko hänen pitävän, koska emme näe ollenkaan. Mutta kummasti minun asiat häntä kiinnostaa ja jos olen etten laita viestiä, tulee häneltä viesti vuorokauden sisään. Miksi oinasmies tekee näin? Mitä hän minusta nyt hakee?

Tässä ei nyt taida olla oleellista enää mikään syntymäaika. Miehen käytös on todellakin outoa, ja jos vaikka ei ole varma tunteistaan ja sinusta, niin eihän mies  noin pääse sinuun edes tutustumaan.

Itse kokisin tuollaisen jotenkin pelottavana jo. Kuin olisit joku seurattava kohde, josta haluaa tietoja säännöllisin väliajoin. Oisko aika siirtyä eteenpäin, vai odotatko ratkaisua toiset 10 vuotta...

Vierailija
9198/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakentaa parasta aikaa kellariinsa pientä erillistä yksiötä sinua varten. Sinne tulee makuusoppi, pikkupöytä ja veski, ehkä suihkukin. Aikanaan mies kutsuu sinut illalliselle kanssaan ja sen jälkeen sinusta ei enää kuulukaan mitään. 

Vierailija
9199/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa oudolle oinaalle... oinas tekee eikä meinaa. Oinas on yleensä suora, KYSY suoraan mitä haluaa.

Vierailija
9200/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat on itsevarmoja, ne eivät kätke kynttiläänsä vakan alle vaan toimivat. Niin hyvässä kuin pahassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän