Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9201/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole mikään pahamies, on ihan korkeassa valtionvirassa. Kun silloin 10v tavattiin niin tällöin hän oli muuttamassa pois nykyiseltä paikkaunnalta ja siksi asiat jäi siihen. Nyt tavattiin sattumalta kesällä. Tiedän kyllä että on saanut siipeensä pahasti ja on tästä puhunutkin. Joskus kysyin mitä minusta hakee, niin sanoi että haluaa tutustua ennen kuin asiat etenee. On huono ihastumaan mutta etsii kehen ihastua. Kun kesällä laitoin asiat jäihin niin hän suuttui tosi paljon siitä!

En siis odota häneltä mitään vaan vastailen kun viestiä laittaa. Nyt ehkä vähän alkanut sulamaan, mutta välistä taas on viileä (oinakseen sopii tämä) Nytkin olen puhunut kuinka olisi kiva löytää kiva kumppani, mutta en hänestä puhu mitään. On melkoisen outoa!

Vierailija
9202/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia oinas miehestä!

Olen aikoinaan törmännyt kyseiseen mieheen ja vietimme iltaa yhdessä. Tästä on jo melkein 10v ja tapasimme kesällä uudestaan. Aloimme pitää aktiivisesti yhteyttä mutta asiat eivät liikkuneet mihinkään. Emme nähneet koko kesänä mutta mies oli jatkuvasti yhteydessä. Kertoi päiväsuunnitelmiaan ja kyseli myös minun. No lopetin homman koska en kokenut että saan tuollaisesta yhtään mitään. Mies kertoi että ihastuu hitaasti, mutta etsii henkilöä johon ihastua. No taas olemme tilanteessa, jossa olemme yhteyttä pitäneet jo useamman viikon ajan, mutta edellenkään tuntuu ettei asiat liiku mihinkään. Olen itsekin alkanut ottaa tätä rennommin enkä kuvittele meistä mitään. MUTTA: miksi ihmeessä mies on minuun yhteydessä edelleen? Hakeeko hän nyt kuitenkin minusta kumppania, johon oikeasti ihastuisi? Mitään varalla oloa en usko hänen pitävän, koska emme näe ollenkaan. Mutta kummasti minun asiat häntä kiinnostaa ja jos olen etten laita viestiä, tulee häneltä viesti vuorokauden sisään. Miksi oinasmies tekee näin? Mitä hän minusta nyt hakee?

Kokemuksiani Oinas-miehistä:

Elämäni ensimmäiset treffit oli 15 -vuotiaana pari vuotta vanhemman Oinaan kanssa. Toisilla treffeillä sain häneltä ensisuudelmani ja suorastaan leijuin kotiin niiltä treffeiltä. Ne jäi kuitenkin viimeisiksi, pian hän alkoi seurustella toisen kanssa. Törmäsimme sattumalta siitä n. 5v kuluttua, hän olisi pettänyt naistaan kanssani.

Ollessani 35v, yöelämässä tuli tekemään tuttavuutta Oinasmies, jonka kanssa vietin säkenöivän yön, jonka jälkeen hän oli hyvin innokas tapaamaan uudelleen. Meillä oli yli vuoden tapailusuhde, kumpikaan ei halunnut pariutua koska kummallakin oli päättyneet pitkät suhteet pari vuotta aiemmin. Hänen kanssaan oli telepatiaa ja sellaista vetovoimaa ettei toisten kanssa. Tapaamisissa oli välillä parin kuukaudenkin tauko ja aina se taika vaan jatkui kun kohdattiin. Kerran häneen ei sitten enää saanutkaan yhteyttä, lopulta ilmoitti aloittaneensa parisuhteen. Jäin kaipaamaan, otin vuoden kuluttua yhteyttä ja vaihdeltiin muutama viesti. Suhteeseensa tuli joku breikki ja hän palasi luokseni, minulla ei kuitenkaan ollut montaa kertaa aikaa nähdä. Palasi parin kkn päästä yhteen sen toisen kanssa. Tämän vuoden puolella olin yhteydessä ja hän tunnusti ajatelleensa minua paljon ja tahtovansa minusta salarakkaan. Ei kuitenkaan olla tavattu.

Tiedän myös pari naimisissa olevaa Oinasta jotka haluaisivat pitää minua rakastajattarena, kyselevät kuukaudesta, jopa vuodesta toiseen vaikka olen kieltäytynyt jatkamasta tapailua sen jälkeen kun olen kuullut heidän olevan naimisissa.

Että mitä tästä nyt vetäisi johtopäätökseksi... ainakin sen että jos suhteen seksi ei ole toimivaa, he hakevat sen toisaalta. Voi toki olla että hakeutuvat seuraani siksikin etten ole yrittänyt sitoa heitä itseeni. Olen ollut havaitsevinani heissä tarvetta olla kuitenkin ykkösiä, nauttivat kehuista vaikka esittävät vaatimattomia. Pisimpään tapailemani vitsin varjolla aina kyseli olenko tapaillut muita.

Mielelläni kuulen muilta lisää, löytyykö kenties samoja havaintoja.

t. Kaksoset Vaakavaltaisella kartalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9203/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin vietettiin yksi yl silloin 10v sitten, mutta meidän ”suhde” ei perustu seksiin. Eihän edes nähdä :) Lähinnä vaan ihmettelen, miksi mies pitää minuun yhteyttä ja on niin innokas kertomaan joka päivä mitä tekee ja haluaa tietää miten minun päiväni on mennyt. Ihan kuin eläisi kanssani elämäänsä etänä.

Mutta niin kuin sanoin, en hänestä sen ennempää odotakaan. Mutta kyllä, meillä on todella vahva sidos toisiimme, tunnen sen kyllä. Ja jos joskus nähtäisiin, niin veikkaan että se olisi sitten menoa.

Vierailija
9204/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo ap:n oinasmies on niin saanut siipeensä, niin miksi siihen melankoliseen soppaan pitäisi vetää täysin asiasta ymmärtämätön ja kaikkeen syytön nainen, joka kaipaa vain rakkautta elämäänsä? 

Taitaa tämäkin "siipeensä saanut" olla pelkkä siipiveikko, joka vonkailee haluissaan  siellä vaimonsa tossun alla ja odottelee tilaisuuttaan, ja joku kaunis päivä onkin "valmis suhteeseen"...Odottele vielä, eiköhän se pian "rakastu".

Vierailija
9205/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta vaaka-merkistä ovatko uskollisia vai pettäjiä?

Vierailija
9206/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Oma exäni (kuuRapu) ei tietääkseni ollut uskoton koskaan pitkän suhteen aikana, toinen tuttu mies (kuuKaksoset) taas on pettänyt jokaista kumppaniaan.

Vierailija
9207/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki aurinko tai nousu on sellainen joka on sulkeutunut ja hiljainen eikä ole kovin äänekäs? Saattaa antaa kuvan että olisi töykeä vaikkei ole, välttelee vaan turhaa draamaa ja sulkeutuu mutta kommunikoi vaan pakolliset esim jossain juhlassa tai yhteisessä illanvietossa. Mikä merkki voisi olla?

Neitsyt tulee mieleen ekana. Meistä saa helposti hieman viileän, jopa tylyn vaikutelman, vaikka olemme lähinnä ujoja ja hieman varautuneita uusien ihmisten seurassa. Puhun vähän, mutta asiaa, ja ahdistun merkityksettömästä small talkista. Lähimpieni kanssa olen sitten taas hyvinkin vapautunut. Olen itse nousuneitsyt ja persoonalliset planeettani ovat nekin kaikki neitsyessä, joten ilmennän merkkiä todella vahvasti vaikka aurinkoni onkin leijonassa

Neitsyt tai skorpioni.

Vierailija
9208/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsisi rapumiehen hellään huomaan? Mikä auttaisi että saisin rapumiehen itselleni?

Vierailija
9209/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki aurinko tai nousu on sellainen joka on sulkeutunut ja hiljainen eikä ole kovin äänekäs? Saattaa antaa kuvan että olisi töykeä vaikkei ole, välttelee vaan turhaa draamaa ja sulkeutuu mutta kommunikoi vaan pakolliset esim jossain juhlassa tai yhteisessä illanvietossa. Mikä merkki voisi olla?

Neitsyt tulee mieleen ekana. Meistä saa helposti hieman viileän, jopa tylyn vaikutelman, vaikka olemme lähinnä ujoja ja hieman varautuneita uusien ihmisten seurassa. Puhun vähän, mutta asiaa, ja ahdistun merkityksettömästä small talkista. Lähimpieni kanssa olen sitten taas hyvinkin vapautunut. Olen itse nousuneitsyt ja persoonalliset planeettani ovat nekin kaikki neitsyessä, joten ilmennän merkkiä todella vahvasti vaikka aurinkoni onkin leijonassa

Neitsyt tai skorpioni.

Skorpioni on itse asiassa todella huomionhakuinen merkki, vaikka siitä ei jostain syystä paljon puhutakaan. Hän ei pidä kynttiläänsä vakan alla vaan rakastaa ihailua ja loistetta sekä kilpailee muiden kanssa mielellään. Eräs tuntemani skorpioninainen on vetänyt täysin överiksi, mitä tulee ulkonäkönsä suhteen, ja kilpavarustanut niin huulet, ripset kuin tukankin vetäen koko ajan näyttävämpää lookkia. Skorpionille ulkonäkö on todella tärkeää, vaikka joku vaaka mielletään yleensä pinnalliseksi merkiksi.

Vierailija
9210/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkämies olisi itselle mieleen,olen itse kaksonen.

Kalamies petti xx kertaa.

2 x leijonaa kovasti yritti kahlita tylsyyteen mutta sitä enemmän pyristelin irti.

Vierailija
9211/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on itsevarmoja, ne eivät kätke kynttiläänsä vakan alle vaan toimivat. Niin hyvässä kuin pahassa.

Olen oinas eikä kuulosta yhtään minulta. Olen huono toimimaan, mutta rakastan hitautta ja asioiden suunnittelua sekä järjestelyä. Seuraan sivusta ajatuksella parempi katsoa ennen kuin toimia. Huomaan muut tulimerkit heti, kun heissä korostuvat tulisuus mikä minusta puuttuu täysin. Jännä juttu.

Vierailija
9212/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnainen, syökö puput porkkanaa? Numero meni sim kortin vaihdossa. T. Härkä

Vierailija
9213/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on kaksosnainen. Yök.

Vierailija
9214/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on itsevarmoja, ne eivät kätke kynttiläänsä vakan alle vaan toimivat. Niin hyvässä kuin pahassa.

Olen oinas eikä kuulosta yhtään minulta. Olen huono toimimaan, mutta rakastan hitautta ja asioiden suunnittelua sekä järjestelyä. Seuraan sivusta ajatuksella parempi katsoa ennen kuin toimia. Huomaan muut tulimerkit heti, kun heissä korostuvat tulisuus mikä minusta puuttuu täysin. Jännä juttu.

Hienoa, että kaikki oinaat eivät ole sietämättömiä päsmäreitä. On tullut vastaan sellaisia yli-itsevarmoja ja suorastaan hyökkääviä tapauksia. Eli mulla vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia, ja aika paljon, joten en ihan skeidaa puhu. Yleistäähän ei tietty saisi. -Skorpioni.

Vierailija
9215/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaakanainen jolla kuu kaloissa, en ole koskaan pettänyt. Pitkiä suhteita takana monta. En voisi elää sellaisessa valheessa rakastavan kumppanin rinnalla. Pää hajoaisi syyllisyydestä.

Pitkäaikainen skorpionimies jopa yritti provosoida minua pettämään, mutta ei onnistunut. Pian selvisi, että pelasi vain sairaita pelejään lievittääkseen omaa syyllisyyttään kun oli itse jakanut pitkin ja poikin koko suhteemme ajan.

Vierailija
9216/12740 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 x leijonaa kovasti yritti kahlita tylsyyteen mutta sitä enemmän pyristelin irti.

Härät on niin hitaita jahkaavia jääriä ettei Kaksoset sellasia jaksa pitkään.

Vierailija
9217/12740 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsyys on synonyymi härälle. Eivät pidä matkustelusta omaa kotikaupunkiaan ja kotisohvaansa/jääkaappia pitemmälle.

Vierailija
9218/12740 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vaakanainen jolla kuu kaloissa, en ole koskaan pettänyt. Pitkiä suhteita takana monta. En voisi elää sellaisessa valheessa rakastavan kumppanin rinnalla. Pää hajoaisi syyllisyydestä.

Pitkäaikainen skorpionimies jopa yritti provosoida minua pettämään, mutta ei onnistunut. Pian selvisi, että pelasi vain sairaita pelejään lievittääkseen omaa syyllisyyttään kun oli itse jakanut pitkin ja poikin koko suhteemme ajan.

Olet kohdannut tyypillisen, pettävän ja petollisen, skorpionin. Toivottavasti opit tästä jotain. Skorpioni pettää aina. Ja on lisäksi vielä umpihullu.

Vierailija
9220/12740 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä on kaksosnainen. Yök.

Kyllä minä olen uskollinen kaksosnainen. Ei kaikki petä, oli horoskooppi mikä hyväänsä. Niin ja puolisoni on uskollinen jousimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä