Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkämies olisi itselle mieleen,olen itse kaksonen.
Kalamies petti xx kertaa.
2 x leijonaa kovasti yritti kahlita tylsyyteen mutta sitä enemmän pyristelin irti.Tylsyys on synonyymi härälle. Eivät pidä matkustelusta omaa kotikaupunkiaan ja kotisohvaansa/jääkaappia pitemmälle.
Älä nyt.. anna kun mietin hetken.. t.härkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 x leijonaa kovasti yritti kahlita tylsyyteen mutta sitä enemmän pyristelin irti.Tylsyys on synonyymi härälle. Eivät pidä matkustelusta omaa kotikaupunkiaan ja kotisohvaansa/jääkaappia pitemmälle.
Tarkoitat kai aurinkohärkiä. Missä sijainnissa härkä olisi hyvä? Venus ehkäpä?
Kokemuksia vaakamiehistä. Ovatko minkälaisia? Pinnallisia ja kylmiä?
Työparini on vaakamies. Luottaisin henkeni hänen käsiinsä. Hiukan etäinen mutta äärimmäisen luotettava, lojaali, avulias, tekijä, ratkaisija, hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä on kaksosnainen. Yök.
Kyllä minä olen uskollinen kaksosnainen. Ei kaikki petä, oli horoskooppi mikä hyväänsä. Niin ja puolisoni on uskollinen jousimies.
Meilläkin jousimies-kaksoset pari, toimii älyttömän hyvin 😍 kaikkien kannattaisi olla vastamerkkinsä kanssa yhdessä, yleensä ovat pisimpiä suhteita, mitä tiedän.
Miksi muuten tosi usein härkänainen on pariutunut oinasmiehen kanssa? Eivät sovi yhteen kartalla. Haluaako oinasmies perinteisen naisen (naisellinen, hoitaa kodin)?
Minä taas tiedän useita samanelementtisiä pareja (oinas-leijona, leijona-oinas, rapu-skorpioni...), itsekin olin ilma-ilma-parisuhteessa. Eron jälkeen olen huomannut että kyllä se ilma-tuli on toimivampi, ainakin intohimoa kaipaavalle. Itse olen signaturesign Vaaka ja eniten säkenöi signature Oinaan (ja muidenkin aurinko-Oinaiden) kanssa. Vastamerkkejä nuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai aurinkohärkiä. Missä sijainnissa härkä olisi hyvä? Venus ehkäpä?
Minulla venus Härässä. Olen ainakin kuullut että se on hyvä sijainti, naiselle ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen uskollinen kaksosnainen. Ei kaikki petä, oli horoskooppi mikä hyväänsä. Niin ja puolisoni on uskollinen jousimies.
Meilläkin jousimies-kaksoset pari, toimii älyttömän hyvin 😍 kaikkien kannattaisi olla vastamerkkinsä kanssa yhdessä, yleensä ovat pisimpiä suhteita, mitä tiedän.
Miksi muuten tosi usein härkänainen on pariutunut oinasmiehen kanssa? Eivät sovi yhteen kartalla. Haluaako oinasmies perinteisen naisen (naisellinen, hoitaa kodin)?
Vaakaa en voisi ottaa puolisoksi kun on liian tunteeton ja tasapainoton. Härän ja neitsyen kanssa kävin treffeillä, mutta neitsyt oli liian seksistinen ja härkä liian suorasukainen. Olen maa- ja vesipainotteinen oinas.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja hyviä puhumaan. Suunnitellaan ja suunnitellaan mutta mitään ei tapahdu, tai sitten mennään hetkessä liian pitkälle kummemmin miettimättä. Neurooseja ja itsetunto-ongelmia yleisesti. Ei kiinnosta, vaikka mars-Vaakana minun muka pitäisi heistä viehättyä.
Pidän aloitteellisista tekijämiehistä ja Vaaka ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja hyviä puhumaan. Suunnitellaan ja suunnitellaan mutta mitään ei tapahdu, tai sitten mennään hetkessä liian pitkälle kummemmin miettimättä. Neurooseja ja itsetunto-ongelmia yleisesti. Ei kiinnosta, vaikka mars-Vaakana minun muka pitäisi heistä viehättyä.
Pidän aloitteellisista tekijämiehistä ja Vaaka ei sitä ole.
Jos aloitteellisista tekijämiehistä pidät niin pelkän aurinkomerkin perusteella suosittelen kaurista mutta jos ahkera kauris on sinulle liian hidastempoinen niin miten olisi oinas tai jousimies? Oinaan ja jousimiehen kanssa ei kotona homehduta.
Vaakamieheni on nimenomaan tekijä ja suorittaja, exä kauris oli loputon jaarittelija joka joskus sai jotain tehtyäkin jos vain sai aloitetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän aloitteellisista tekijämiehistä ja Vaaka ei sitä ole.Jos aloitteellisista tekijämiehistä pidät niin pelkän aurinkomerkin perusteella suosittelen kaurista mutta jos ahkera kauris on sinulle liian hidastempoinen niin miten olisi oinas tai jousimies? Oinaan ja jousimiehen kanssa ei kotona homehduta.
Vaakamiehestä erottuani elämään alkoi tupsahdella Oinaita :) ja joku Jousimieskin, kivaa on ollut heidän kanssaan. Ainakin jos parisuhde ei ole tähtäimessä.
Rapu ei kestä huumoria ja on oikukas. Jousimies kestää ja on optimistinen. Leijonalle riittää kun hymyilee mutta kostaa selän takana jos sattuu suuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Rapu ei kestä huumoria ja on oikukas. Jousimies kestää ja on optimistinen. Leijonalle riittää kun hymyilee mutta kostaa selän takana jos sattuu suuttumaan.
Ravun huumori on ihan parasta ja ravut ovat taitavia huumorissa. Rapu ei kuitenkaan halua satuttavan ketään eikä itseään huumorilla. Rapu onkin pehmeän huumorin ystävä.
Ehkä tarkennan että rapu ei kestä itseensä kohdistuvaa huumoria kovin hyvin. Tämä taurus kestää kröhöm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun huumori on ihan parasta ja ravut ovat taitavia huumorissa. Rapu ei kuitenkaan halua satuttavan ketään eikä itseään huumorilla. Rapu onkin pehmeän huumorin ystävä.
Tuntemani ravut omaavat kyllä aika ronskin huumorintajun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaakaa en voisi ottaa puolisoksi kun on liian tunteeton ja tasapainoton. Härän ja neitsyen kanssa kävin treffeillä, mutta neitsyt oli liian seksistinen ja härkä liian suorasukainen. Olen maa- ja vesipainotteinen oinas.
Olen itse vaakanainen ja nimenomaan herkkä. Vaakamiehen kanssa suhde on välillä hankala. Hyvät huiput ja taas ilkeillään toisillemme. :(
Minulla oli aikoinaan seurustelusuhde kaksosmiehen kanssa. Ei olisi pitänyt ikinä alkaa siihen. Hän oli henkisesti kuin västäräkki-satakieli ja minä kuin sarvikuono -tasmanian tuholainen. Hän oli hyvin älykäs, henkistynyt, joustava, herkkä, ystävällinen ja monimutkainen. Itse olin yksioikoinen ja pakkomielteisesti ihastunut häneen, mutta osoitin sen negatiivisella tavalla. Hänellä oli laaja ystäväpiiri, myös naisia ja hän oli hyvin suvaitsevainen. Itse olisin toivonut jotain muuta. Kiskoin tästä ystävällisestä sosiaalisesta sielusta esiin hänen huonoimmat puolensa ja olin kaikin tavoin niin väärä hänelle.
Mikä merkki on hoivaava ja lempeä? Haluaa rauhassa jutella, on empaattinen ja hoivaa sekä auttaa muita heti tilanteen nähdessään. On oikein äitimäinen hoivaaja sukupuolesta riippumatta.