Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
8901/12740 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut on vallanhaluisia.

Sellaisella vastenmielisellä tavalla.

Miten niin vastenmielisellä tavalla? Meillä mies (rapu) on yrityksen pomo mutta kääntyy aina neuvonantajan eli vaimonsa puoleen. Aina haluaa että minulla, vaimolla, on ensin kaikki hyvin.

Tykätään vallasta vallan vuoksi, halutaan komennella muita. Yrityksiä hallita ehkä jopa ihmissuhteessa, jotenkin vääristynyt koko homma. Sattunut ehkä vaan liikaa huonoja kokemuksia kohdalle.

Vierailija
8902/12740 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pikkumyy on syntynyt juhannusyönä saattaa hän silti olla juuri ja juuri kaksonen. Juhannuksen ajankohtahan vaihtelee. Kaksonen hän varmasti onkin. Muumimamma voisi olla rapu.

Totta. Myy vaikuttaa hyvinkin kaksosmaiselta tapaukselta, jolla on paljon oinasta kartalla. Muumimamma voisi hyvinkin olla rapu, tai sitten härkä. Niiskuneiti ainakin on niin vaaka kuin voi olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8903/12740 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kombinaatio vesimies ja kalat, voiko toimia? Esim. Monacon Charlene (s. 25.1) ja ruhtinas Albert (s.14.3)

Vierailija
8904/12740 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki väitää skorpioonejen olevan tyhmiä ja kateellisia yms… mulla on kaks bff ketkä on skorpioneja

hyvä kaveri joka on skorpioni

ja kaveri kuka on skropioni

Mun lempi horroskooppi on kyl skorpioni🤩

Mä oon ite leijona ja kiitti kaikille ketkä kehuu leijonia tääl :)

No silleen kaloista ja vesimiehistä en tiiä koska yks vesimies ja yks kalat ketä tunnen on kyl ihan hirveitä kusipäitä ja vihaan niitä mut sit oon ihastunu yhteen vesimieheen🤩🤩 siis se on maailman ihanin ja en malta oottaa et uskallan kertoo sille! Koska se aika varmasti itekkin tykkää musta ja on mulla yks bff kuka on kalat mut sit se yks kalat on kyl ihan hirvee…

En oikeen ees muista horroskoopeista tiiä ja noh mun äiti isä pikkuveli ja pikkusisko on vesimiehiä ja ehkä tuleva pikkuvelikin on vesimies tai kalat…

Et kyllä täs mun elämässä on aika paljon vesimiehiä,kaloja ja skorpioneja :)

Vierailija
8905/12740 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kaksonen, venus ravussa. Näin oli miehenikin. Olikohan se rakkautemme, pitkän liiton voima? Uskon niin. Löysimme toisistamme turvallisen kotisataman (venus rapu) ja kuitenkin ihanat, pitkät keskustelut ja ajattelun vapaus (aurinko kaksonen).

Kaksoset, joita tunnen, ovat herkkiä. Se ei ilmene helposti sillä jo lapsuudesta saakka sen oppii peittämään.

Jos mietit miksi kaksonen päätti suhteenne se ehkä johtui juuri herkkyydestä havaita sieluun sattuvia asioita suhteessanne jo siinä vaiheessa kun sinä vielä ajattelit "kaikki on hyvin".

Kaksonen on uskollinen ja puolisoaan puolustava kumppani. Kohtele häntä hyvin.

Vierailija
8906/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin tykännyt Sanna Marinista, mutta tämän uusimman kohun myötä pisteet ovat laskeneet rankasti. Mieleen on myös tullut, että konfliktitilanteissa käyttäytyy tyypillisen skorpionimaisesti, eikä osaa pyytää kunnolla anteeksi. Mikään ei näköjään ole hänen vikansa, ja hän kieltäytyy ottamasta syitä niskoilleen tai tunnustamasta reilusti olevansa väärässä. En usko, että hän tulee samanlaista luottamusta kansalta enää tämän jälkeen nauttimaan - varsinkaan, jos hän ei nyt ymmärrä nöyrtyä edes hieman.

Vierailija
8907/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin tykännyt Sanna Marinista, mutta tämän uusimman kohun myötä pisteet ovat laskeneet rankasti. Mieleen on myös tullut, että konfliktitilanteissa käyttäytyy tyypillisen skorpionimaisesti, eikä osaa pyytää kunnolla anteeksi. Mikään ei näköjään ole hänen vikansa, ja hän kieltäytyy ottamasta syitä niskoilleen tai tunnustamasta reilusti olevansa väärässä. En usko, että hän tulee samanlaista luottamusta kansalta enää tämän jälkeen nauttimaan - varsinkaan, jos hän ei nyt ymmärrä nöyrtyä edes hieman.

Sanon nyt yleisesti skorpioneista joita olen merkin edustajista huomannut. Skorpionin huonot puolet ovat mustavalkoisuus, kostonhimo, joustamattomuus ja juurikin tuo mainitsemasi etteivät osaa pyytää kunnolla anteeksi ja vika löytyy liian usein muista. Skorpionin hyvinä puolina pidän rehellisyyttä ja sitä että puhuvat asiaa, luotettavuutta, periksiantamattomuutta sekä hyvää tietämystä kauhuelokuvista.

Vierailija
8908/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon nyt yleisesti skorpioneista joita olen merkin edustajista huomannut. Skorpionin huonot puolet ovat mustavalkoisuus, kostonhimo, joustamattomuus ja juurikin tuo mainitsemasi etteivät osaa pyytää kunnolla anteeksi ja vika löytyy liian usein muista. Skorpionin hyvinä puolina pidän rehellisyyttä ja sitä että puhuvat asiaa, luotettavuutta, periksiantamattomuutta sekä hyvää tietämystä kauhuelokuvista.

Näin merkin edustajana voisin sanoa, että käsitän kostonhimon ajatuksena maksaa samalla mitalla takaisin, en niinkään haavoittaakseni ketään. Miksi minun pitäisi niellä minua kohtaan tehty paha teko? Ei tulisi mieleenikään kääntää toista poskea, ja sitähän se olisi silloin, jos jättäisin asian silleen ja "luovuttaisin" ja menettäisin lopuksi kasvonikin. Minun ylitseni ei kävellä.

Ja tämä on täysin tervettä itsetuntoa, ei mikään hirviön ominaisuus. Jos minua ei satuteta, en minäkään satuta, menee mun logiikka.

Mustavalkoinen olen, mikä tarkoittaa sitä, että tunnistan aika nopeasti aitouden ja rehellisyyden ja haistan vilpin ja kierouden. Joten koska valinta täytyy tehdä, se tehtäköön. Miksi roikkua ihmissuhteissa, jos saat koko ajan olla varuillasi?

Joustamattomuutta en itsessäni tunnista. Teen kompromisseja ja kuuntelen kanssaihmisten mielipiteitä. Ja joustan.  Itseni kohdalla en tosin jousta, jos katson, että minulle on parempi toimia haluamallani tavalla. Turhaa yrittää päätäni kääntää.

Anteeksipyyntö on vaikeaa, pirun vaikeaa. Osittain se johtuu siitä, että moni "vastapeluri" katsoo sen täydelliseksi luhistumiseksi ja joksikin voitonmerkiksi. Sen jälkeen et olekaan se joustava, inhimillinen ja fiksu tyyppi, vaan täydellinen luuseri, joka anelee anteeksiantoa. Itse katson anteeksipyynnön hyvän yhteistyön ja -ymmärryksen alkusoitoksi, minkä jälkeen toivottavasti on ilma puhdistunut uudelle alulle.

Vierailija
8909/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä "anteeksipyyntö vaikeata" ja "pitää maksaa takaisin samalla mitalla". Mulle kumpikaan ei ole ongelma, pyydän anteeksi sovun vuoksi hyvin helposti, enkä maksele samalla mitalla, koska mailma tassii jokaisen ihan varmasti. En myöskään ymmärrä riidanhaluisia. Terkuin Vaakanainen.

Vierailija
8910/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä "anteeksipyyntö vaikeata" ja "pitää maksaa takaisin samalla mitalla". Mulle kumpikaan ei ole ongelma, pyydän anteeksi sovun vuoksi hyvin helposti, enkä maksele samalla mitalla, koska mailma tassii jokaisen ihan varmasti. En myöskään ymmärrä riidanhaluisia. Terkuin Vaakanainen.

Ei sinun tarvitsekaan. Vastasin vain kommenttiin. Joillekin on ylpeys este anteeksipyynnölle, mikä on kai aika yleistä yleensäkin ihmisille. En minäkään ymmärrä riidanhaluisia, en sitten lainkaan, mutta silti sitä ollaan haastamassa tämän tästä. Yritän ensin olla kohtuullisen ymmärtävä, jos vaikka henkilöllä on syynä omia ongelmia, mutta yleensä asia menee pitemmälle ja tilanne pahenee. Olen aika usein törmännyt kateuteen, eli "hyvähän sun on, kun sulla on"...

Ja "maksaminen samalla mitalla takaisin" on yleensä omalla kohdallani ilkeän pahantekijän poistaminen elämästäni. Tai voin kertoa henkilön toiminnasta ja selkäänpuukotuksista eteenpäin varoitukseksi, pysyen totuudessa tietenkin.

Kyllä puolensa täytyy pitää, muutenhan sut jyrätään mennen tullen. Tämä ei tarkoita riidanhaluisuutta tai hyökkäävyyttä, päinvastoin. Asialle täytyy laittaa piste ja ikävä ihminen aisoihin. -Skorpioni

Vierailija
8911/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinin edustamat käyttäytymismallit ovat lajityypillisiä skorpioneille.

Vierailija
8912/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin merkin edustajana voisin sanoa, että käsitän kostonhimon ajatuksena maksaa samalla mitalla takaisin, en niinkään haavoittaakseni ketään. Miksi minun pitäisi niellä minua kohtaan tehty paha teko? Ei tulisi mieleenikään kääntää toista poskea, ja sitähän se olisi silloin, jos jättäisin asian silleen ja "luovuttaisin" ja menettäisin lopuksi kasvonikin. Minun ylitseni ei kävellä.

Ja tämä on täysin tervettä itsetuntoa, ei mikään hirviön ominaisuus. Jos minua ei satuteta, en minäkään satuta, menee mun logiikka.

Mustavalkoinen olen, mikä tarkoittaa sitä, että tunnistan aika nopeasti aitouden ja rehellisyyden ja haistan vilpin ja kierouden. Joten koska valinta täytyy tehdä, se tehtäköön. Miksi roikkua ihmissuhteissa, jos saat koko ajan olla varuillasi?

Joustamattomuutta en itsessäni tunnista. Teen kompromisseja ja kuuntelen kanssaihmisten mielipiteitä. Ja joustan.  Itseni kohdalla en tosin jousta, jos katson, että minulle on parempi toimia haluamallani tavalla. Turhaa yrittää päätäni kääntää.

Anteeksipyyntö on vaikeaa, pirun vaikeaa. Osittain se johtuu siitä, että moni "vastapeluri" katsoo sen täydelliseksi luhistumiseksi ja joksikin voitonmerkiksi. Sen jälkeen et olekaan se joustava, inhimillinen ja fiksu tyyppi, vaan täydellinen luuseri, joka anelee anteeksiantoa. Itse katson anteeksipyynnön hyvän yhteistyön ja -ymmärryksen alkusoitoksi, minkä jälkeen toivottavasti on ilma puhdistunut uudelle alulle.

En sanonut enkä sano skorpioneja hirviöiksi. Lähelläni on monta skorpionia, joten olen oppinut heistä ja heidän kauttaan kaikenlaista. Kuulostat jopa pelottavalla tavalla erittäin skorpionilta. Heh. Ja tämä on positiivinen kommentti.

Mitä mustavalkoisuuteen tulee, niin olen huomannut skorpioneissa mustavalkoisuutta etenkin jos joku on eri mieltä heidän kanssaan eikä välttämättä tarvitse olla varsinainen riitatilanne, mutta skorpioni näkee asiat omalla tavallaan eikä halua silloin nähdä toisen näkökulmaa tai kuulla toisen mielipidettä. Tällöin skorpioni on voimakas ja puolustaa omaa etuaan ajattelematta muita. Pahimmillaan skorpioni on mustavalkoinen jopa puolisonsa ja ystäviensä suhteen ja näissä tilanteissa skorpioni ei jousta eikä edes halua ajatella joustamista.

Kostonhimona en tarkoittanut "kostoa" vahingoittaakseen toista vaan juurikin samaa mitä kuvasit eli kostaa samalla mitalla takaisin. Skorpionit osaavat olla ja nauraa vahingonilolle. Kaikesta huolimatta skorpioneilla on kupliva ja hersyvä huumorintaju.

Vierailija
8913/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka ja lapseni on skorpioni. Aina on vääntöä kaikesta! Käsitämme jatkuvasti toisemme väärin, jos lapseni vitsailee jostain niin pidän sitä kettuiluna tai toisinpäin. Minua ärsyttää hänen kylmäkiskoisuus joissain asioissa, etenkin konfliktitilanteissa. Itse kun toimin aika rauhallisesti monissa asioissa mutta sitten kun menee liian pitkälle niin kamelin selkä katkeaa minullakin. Lapseni taas kiihtyy heti nollasta sataan. Melkoista vuoristorataa on meidän elämämme.

Vierailija
8914/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut enkä sano skorpioneja hirviöiksi. Lähelläni on monta skorpionia, joten olen oppinut heistä ja heidän kauttaan kaikenlaista. Kuulostat jopa pelottavalla tavalla erittäin skorpionilta. Heh. Ja tämä on positiivinen kommentti.

Mitä mustavalkoisuuteen tulee, niin olen huomannut skorpioneissa mustavalkoisuutta etenkin jos joku on eri mieltä heidän kanssaan eikä välttämättä tarvitse olla varsinainen riitatilanne, mutta skorpioni näkee asiat omalla tavallaan eikä halua silloin nähdä toisen näkökulmaa tai kuulla toisen mielipidettä. Tällöin skorpioni on voimakas ja puolustaa omaa etuaan ajattelematta muita. Pahimmillaan skorpioni on mustavalkoinen jopa puolisonsa ja ystäviensä suhteen ja näissä tilanteissa skorpioni ei jousta eikä edes halua ajatella joustamista.

Kostonhimona en tarkoittanut "kostoa" vahingoittaakseen toista vaan juurikin samaa mitä kuvasit eli kostaa samalla mitalla takaisin. Skorpionit osaavat olla ja nauraa vahingonilolle. Kaikesta huolimatta skorpioneilla on kupliva ja hersyvä huumorintaju.

Joo, hyvin sä vedät :D Mitä ilmeisimmin on ympärilläsi myrkkypiikkisiä pyörinyt, huomaan.

Tuohon mustavalkoisuuteen puuttuisin sen verran, tai selvennän omalta kohdaltani, että todellakin pidän tiukasti kiinni mielipiteistäni, jos olen todella varma niistä. Esim. mieheni saattaa väittää kiven kovaan jostain, mistä ei nyt vaan yksinkertaisesti tiedä yhtään mitään. Minulla sitten taas on usein kattava tieto ja kokemus määrätyistä asioista, hänellä taas omansa omalta alaltaan.

Asiasta keskustellaan pitkään, enkä tyrmää, vaan kuuntelen perusteluja tarkkaan. Käydään kovaakin väittelyä joskus. Mies on jääräpäinen kauris, pyrkii pomottamaan. Olen huomannut, että ihan vain tavan vuoksi haluaa saada tahtonsa perille.

Olen usein "antanut periksi", eli "tehdään nyt kuten haluat". Olen kuitenkin sanonut, että jos osoittautuu, että oletkin väärässä, tehdäänkö siinä tapauksessa näin (ja joku ehto)? Ja kuinkas sitten onkaan käynyt? Tuskin tarvitsee enempää selitellä :D

Annan arvon ja kunnioituksen muille, eikä itselle tulisi mieleenikään itsestään selvistä asioista väittää vastaan. Ei todellakaan hävetä paljastaa omaa vajavaisuuttani tai tietämättömyyttäni, sehän on vain molempien etu. Tiimitöissä olen aina toiminut hyvin, homma on pelannut ilman erimielisyyksiä.

Vierailija
8915/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaaka ja lapseni on skorpioni. Aina on vääntöä kaikesta! Käsitämme jatkuvasti toisemme väärin, jos lapseni vitsailee jostain niin pidän sitä kettuiluna tai toisinpäin. Minua ärsyttää hänen kylmäkiskoisuus joissain asioissa, etenkin konfliktitilanteissa. Itse kun toimin aika rauhallisesti monissa asioissa mutta sitten kun menee liian pitkälle niin kamelin selkä katkeaa minullakin. Lapseni taas kiihtyy heti nollasta sataan. Melkoista vuoristorataa on meidän elämämme.

Hah, juuri kuin edesmennyt äitini ja minä! Ois tarvittu tulkkia monesti. -Skorpioni

Vierailija
8916/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionin kanssa toimii kun hyväksyt sen sellaisenaan ja kerrot asiasta. Skorpioni arvostaa rehellisyyttä mutta ei ole mikään riitelijä. Skorpinia ei kannata edes yrittää muuttaa, kun se ei onnistu ja on pelkkää ajantuhlausta. Ovat uskollisia ja välittäviä rakkaitaan kohtaan, mutta vastapainoksi tarvitsevat paljon aikaa ja luottamusta. Aina kannattaa perustella asiat jos keskustelet skorpionin kanssa, kuuntelevat kyllä vaikka olisivatkin eri mieltä. Ovat myös yllättävän romanttisia ja rakkaudennälkäisiä. :D Kulkevat pimeää puolta, mutta huomaavat vilpin. Eivät ole p.skan jauhajia vaan sanovat asian kuten ne ovat.

Vierailija
8917/12740 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionin kanssa toimii kun hyväksyt sen sellaisenaan ja kerrot asiasta. Skorpioni arvostaa rehellisyyttä mutta ei ole mikään riitelijä. Skorpinia ei kannata edes yrittää muuttaa, kun se ei onnistu ja on pelkkää ajantuhlausta. Ovat uskollisia ja välittäviä rakkaitaan kohtaan, mutta vastapainoksi tarvitsevat paljon aikaa ja luottamusta. Aina kannattaa perustella asiat jos keskustelet skorpionin kanssa, kuuntelevat kyllä vaikka olisivatkin eri mieltä. Ovat myös yllättävän romanttisia ja rakkaudennälkäisiä. :D Kulkevat pimeää puolta, mutta huomaavat vilpin. Eivät ole p.skan jauhajia vaan sanovat asian kuten ne ovat.

Kiitos! Mä ainakin tunnistin itseni tästä. -Skorpioni

Vierailija
8918/12740 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tätä jousimiesten aikaa <3

Vierailija
8919/12740 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mä ainakin tunnistin itseni tästä. -Skorpioni

Ole hyvä vain! Mukava kuulla. Ainoa mistä en oikein pidä keskustelussa skorpioineihin liittyen, kun skorpioneiden sanotaan olevan ällöttäviä niljakkaita ainoastaan olomuotonsa vuoksi ja tämän perusteella ensimmäinen mielikuva monella pohjautuu tähän olioon. :/ Toisaalta ei mikään jääkarhu yhtään kuvaisi skorpioni yhtään paremmin. :D Terveisin noususkorpioni

Vierailija
8920/12740 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka ja nouseva skorpioni. Olen vanhemmiten huomannut itsessäni yhä enemmän skorpionin piirteitä. Osaan olla hyvinkin hankala nykyään. Korostuuko vanhemmiten nousevat piirteet enemmän?