Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Hemuli voisi olla myöskin neitsyt, jonka kartalla on myös vesimiestä.
Skorpionin arvioin Möröksi, koska skorpioni väärinymmärretään aika usein. Samoin Mörköä pelkäävät kaikki, vaikka tämä on vain yksinäinen. Kauris sopisi Mörölle jossain määrin myös.
Pikku Myy on mielestäni lähestulkoon niin kaukana ravusta kuin olla ja voi. Muumipeikon ja Niiskuneidin kartoilla voisi hyvinkin olla rapua. Muumipeikko voisi olla leijona, joka on nouseva vaaka ja jolla on Venus ravussa. Niiskuneiti olisi ehkäpä vaaka ja nouseva rapu, jolla Venus olisi myös vaa'assa tai jopa Skorpionissa.
Pikku Myy on syntynyt juhannusyönä eli rapu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumien horoskooppimerkit:
Muumipeikko - leijona (Muumipeikon syntymäpäivä tulee ilmi Muumipeikko ja Pyrstötähti -leffassa, eli on elokuun alussa.)
Niiskuneiti - vaaka tai rapu (Niiskuneiti voisi olla rapu nousevalla vaa'alla.)
Muumipappa - leijona tai kauris
Muumimamma - härkä tai rapu (Muumimamman syntymäpäivä on keväällä tai kesällä erään Muumit-jakson mukaan, ainakin maisemasta päätellen)
Pikku Myy - kaksonen, jolla on Mars oinaassa ja Merkurius kaksosessa
Nuuskamuikkunen - jousimies, jolla on kuu vesimiehessä
Nipsu - kalat, jolla on paljon härkää kartalla
Niisku - melko selkeä neitsyt, kartalla ehkä myös kaurista
Mörkö - skorpioni tai kauris
Pikku Myy on rapu.
Rapu? Vetäytyvä, herkkä, pitkävihainen, lempeä, unelmoiva, kotona viihtyvä rapu? Millä perusteella? Itse pitäisin Myytä kyllä oinaana, tai kaksonenkin tai jousimies voisi ehkä olla.
Minusta on mielenkiintoista, että Tove Jansson on antanut Muumipeikolle saman syntymäpäivän kuin itselleen, eli 9. elokuuta. Toinenkin leijonan merkissä syntynyt kirjailija, J.K. Rowling, on antanut päähenkilölleen Harry Potterille oman syntymäpäivänsä.
Leijona on kyllä hyvä valinta sankariksi, ei siinä.
Voiko oinaan ja kalan suhteesta tulla mitään, onko kokemuksia? Muita merkkejä ei ole tiedossa, mutta kalalla on jonkin verran tulta kartalla, esim. kuu jousimiehessä ja venus oinaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.Ei vtu mitä bullshittiä taas, siis tarkoitan, että onko evidenssiä osoittaa, että sarjamurhaajat skorpioneja? En usko horoskooppeihin yhtään. Tuohan olisi tieteellinen läpimurto astrologian kannalta, jos osoitettaisiin noin vahvaa korrelaatiota syntymäajankohdan ja patologisen käyttäytymisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mielenkiintoista, että Tove Jansson on antanut Muumipeikolle saman syntymäpäivän kuin itselleen, eli 9. elokuuta. Toinenkin leijonan merkissä syntynyt kirjailija, J.K. Rowling, on antanut päähenkilölleen Harry Potterille oman syntymäpäivänsä.
Leijona on kyllä hyvä valinta sankariksi, ei siinä.
Oho, tätä en tiennytkään! Mielenkiintoista. Olen huomannut, että leijonan merkeissä syntyneitä kirjailijoita yhdistää usein joko huomattava menestys, joista J.K Rowling ja Tove Jansson ovat hyviä esimerkkejä. Samaan listaan nostaisin myös Enid Blytonin, joka kirjoitti legendaariset Viisikko -kirjat. Hauskaa, että lapsia rakastavat leijonanaiset myös kirjoittavat lapsille!
Toisaalta merkin kirjailijat ovat usein myös koko taiteenalansa suunnannäyttäjiä, joista muut ottavat oppia, kuten kulttimainetta nauttiva kauhukirjailija H.P. Lovecraft tai Guy De Maupassant, jota pidetään modernin novellin isänä.
Harry Pottereiden horoskooppeja Mugglenetin mukaan:
Vesimiehiä ovat ainakin professori Gideon Lochart, Arthur Weasley ja Lily Evans/Potter
Kalojen merkeissä ovat syntyneet Ron Weasley ja Remus Lupin
Oinaita ovat James Potter sekä Fred ja George Weasley
Lavender Brown on härkä
Kaksosia ovat Draco Malfoy ja Sirius Musta (vaikka jostain olen kuullut, että hän olisi skorpioni, niin muggle.net on käsittääkseni luotettava lähde)
Dobby on rapu
Leijonia ovat Harry Potter, Ginny Weasley ja Neville Longbottom
Hermione on neitsyt
Minerva McGarmiwa on vaaka
Molly Weasley on skorpioni
Hagrid on jousimies
Voldemort on kauris
Okei no, sitten löysin tällaisen:
Vierailija kirjoitti:
Harry Pottereiden horoskooppeja Mugglenetin mukaan:
Vesimiehiä ovat ainakin professori Gideon Lochart, Arthur Weasley ja Lily Evans/Potter
Kalojen merkeissä ovat syntyneet Ron Weasley ja Remus Lupin
Oinaita ovat James Potter sekä Fred ja George Weasley
Lavender Brown on härkä
Kaksosia ovat Draco Malfoy ja Sirius Musta (vaikka jostain olen kuullut, että hän olisi skorpioni, niin muggle.net on käsittääkseni luotettava lähde)
Dobby on rapu
Leijonia ovat Harry Potter, Ginny Weasley ja Neville Longbottom
Hermione on neitsyt
Minerva McGarmiwa on vaaka
Molly Weasley on skorpioni
Hagrid on jousimies
Voldemort on kauris
Kyllä Rowling on astrologian ja koopit huomioinut näissä. Samoin ne 4 ryhmää saa väännettyä tuleksi vedeksi ilmaksi ja maaksi.
Minkälainen mies jolla on aurinko ravussa, kuu ravussa, merkurius ravussa ja venus ravussa sekä mars skorpionissa? Saisinko arvion, kiitos.
Tutkimus: Astrologiaan uskovat ihmiset ovat narsistisempia ja vähemmän älykkäitä kuin keskimääräiset ihmiset:
https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-astrologiaan-uskovat-ihmiset-ovat-…
Vierailija kirjoitti:
Nouseva kaksonen? Mitäs mietteitä herättää?
Ailahteleva?
m17 kirjoitti:
Tutkimus: Astrologiaan uskovat ihmiset ovat narsistisempia ja vähemmän älykkäitä kuin keskimääräiset ihmiset:
https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-astrologiaan-uskovat-ihmiset-ovat-…
Ei minun ainakaan tarvitse olla Nasan insinööri, vaan pärjään ihan tavallisessakin duunissa ja elätän itseni.
Oma kämppä on, autokin, ei ulosottoja tai muutakaan velkaa, ei päihdeongelmia, lapset saatu koulutettua ja maailmalle, kaikki ok.
Mielestäni on aika narsistista laittaa tuollaisia linkkejä tänne. Miksi huolehdit meistä, eikö omassa elämässäsi ole tarpeeksi? Ja miten haittaa sinun elämääsi astrologia yleensäkään?
Vierailija kirjoitti:
Ravut on vallanhaluisia.
Johtavat merkit on kaikki. Oinas ja kauris nyt ovat ilmiselviä tapauksia vallanhimossaan. Harvalle sen sijaan tulee vaa'asta tai ravusta ensimmäisenä tämä piirre mieleen, mutta yhtä lailla he janoavat arvostusta ja statusta. Putin on hyvä esimerkki vaa'asta, joka pääsee nousemaan takavasemmalta vallan kahvaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravut on vallanhaluisia.
Sellaisella vastenmielisellä tavalla.
Miten niin vastenmielisellä tavalla? Meillä mies (rapu) on yrityksen pomo mutta kääntyy aina neuvonantajan eli vaimonsa puoleen. Aina haluaa että minulla, vaimolla, on ensin kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä
Isä kaksonen ja aikamoisen tarinan saisi hänen elämästä… Enkä varmaan edes tiedä puolia.
Minäkin olin neitsyt, 37 vuotta sitten. Sen jälkeen olen ollut jousimies ja kirvesmies. Sitten kävin lisää kouluja ja minusta tuli esimies.
Vaikka pikkumyy on syntynyt juhannusyönä saattaa hän silti olla juuri ja juuri kaksonen. Juhannuksen ajankohtahan vaihtelee. Kaksonen hän varmasti onkin. Muumimamma voisi olla rapu.
Rapu. Kalat on se, joka mielellään tulisi kohdelluksi kaikista herkimpänä. Kalat on kuitenkin muuttuva merkki ja siksi sopeutuvampi muutoksiin kuin tahtoo myöntääkään.