Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
8861/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomatonta, että tällainen ja vielä näin pitkä ketju tämmöisestä huuhaasta on olemassa. Eikä edes kuulosta miltään harmittoman hauskalta viihteeltä, millä horoskooppeja usein kuulee puolusteltavan. Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen ja lopettakaa tällainen toisten mollaaminen höpöhöpöperusteella ja tehkää vaikka jotain oikeasti hauskaa:-)

Onneksi maailmassa ei ole pahuutta tai rikollisia ihmisiä. Sulla on helppoa käydä tuomitsemassa. Oletko ajatellut, että sinun ei tarvitse puuttua joka asiaan? Jos otat mahdollisen järkesi käteen, ja ajattelet, niin ehkä, ehkä voi juolahtaa mieleesi, että ei ole fiksua tulla paheksumaan mitään sellaista mikä ei haittaa sinun elämääsi mitenkään, eikä levitä minkäänlaista huonoa vaikutusta muille ihmisille. Kokeilepas :)

Ai ei levitä minkäänlaista huonoa vaikutusta? Ihan muutaman sekunnin otannalla löysin tällaisia:

- "skorpioni on eräs huomionhakuisimpia merkkejä"

-  "oletko itsepäinen? härät yleensä ovat"

-  "pahin on pisteliäs ja pitkävihainen skorpioni"

- "pahin on kitisevä neitsyt" 

-" kaksoset ovat kaksinaamaisia"

- "vesimies on kylmä ja omissa maailmoissaan elävä"

Jne. jne. jne. loputtomiin. Jos tämä on  mielestäsi mukavaa ja hauskaa sisältöä lukea ja kirjoittaa (järjestä ja logiikasta lienee turha puhua tässä yhteydessä) , niin hei, jokainen päättää tietysti mihin aikansa elämänsä käyttää, joten jatka toki tätä. Hei hei!

Vierailija
8862/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomatonta, että tällainen ja vielä näin pitkä ketju tämmöisestä huuhaasta on olemassa. Eikä edes kuulosta miltään harmittoman hauskalta viihteeltä, millä horoskooppeja usein kuulee puolusteltavan. Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen ja lopettakaa tällainen toisten mollaaminen höpöhöpöperusteella ja tehkää vaikka jotain oikeasti hauskaa:-)

Suomeksi: MINÄ olen omasta mielestäni ihan mielettömän fiksu ja älykäs, sekä paljon muiden yläpuolella. Joo, onhan tätä samaa länkytetty jo useaan kertaan, mutta nuo muut eivät osanneet tehdä sitä niin hyvin kuin MINÄ! Kun MINÄ sanon, että olette tyhmiä, niin tehän olette! MINUN mielipiteeni on ylimyksen sana, ja sitä on kuultava! Kun MINÄ tiedän, että muilla ei voi olla hauskaa, jos he kerran päivässä heittävät jonkun kommentin tänne kaiken muun ohessa. Voi hitto että MINÄ voinkin olla paras!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8863/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi maailmassa ei ole pahuutta tai rikollisia ihmisiä. Sulla on helppoa käydä tuomitsemassa. Oletko ajatellut, että sinun ei tarvitse puuttua joka asiaan? Jos otat mahdollisen järkesi käteen, ja ajattelet, niin ehkä, ehkä voi juolahtaa mieleesi, että ei ole fiksua tulla paheksumaan mitään sellaista mikä ei haittaa sinun elämääsi mitenkään, eikä levitä minkäänlaista huonoa vaikutusta muille ihmisille. Kokeilepas :)

Ai ei levitä minkäänlaista huonoa vaikutusta? Ihan muutaman sekunnin otannalla löysin tällaisia:

Jne. jne. jne. loputtomiin. Jos tämä on  mielestäsi mukavaa ja hauskaa sisältöä lukea ja kirjoittaa (järjestä ja logiikasta lienee turha puhua tässä yhteydessä) , niin hei, jokainen päättää tietysti mihin aikansa elämänsä käyttää, joten jatka toki tätä. Hei hei!

Jokaisen oma valinta, ei sinun! Valinta myös avata ketju ja lukea!! Mutta kiva kun häivyt! Moi vaan :D

Vierailija
8864/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.

Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.

Ei vtu mitä bullshittiä taas, siis tarkoitan, että onko evidenssiä osoittaa, että sarjamurhaajat skorpioneja? En usko horoskooppeihin yhtään. Tuohan olisi tieteellinen läpimurto astrologian kannalta, jos osoitettaisiin noin vahvaa korrelaatiota syntymäajankohdan ja patologisen käyttäytymisen välillä.

Vierailija
8865/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, oikein otantaa teit ;D Ja nytkö olet huolissasi kansan mielenterveydestä, kuten jotkut huolestuneet ainoastaan ylipainoisten terveydentilasta?? ;D

No enpä olisi uskonut, että puoliksi huumorilla heitelty hömppäkin voi olla kansan kiihottamista. Löysää hei nyt sitä nutturaa vähän. Ensin elvistelet ja sitten suuttua möksähdät kun sulle lyödään luu kurkkuun. :)

Vierailija
8866/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa oinaita jotka viihtyvät kotona, nauttivat ruoanlaitosta ja kodin sisustamisesta ilman että tarvitsee jatkuvasti olla menossa tai pomottamassa muita?

On! Minä :) Olen nousukauris ja kuurapu.

Tulen parhaiten toimeen vesimiesten ja skorpionien kanssa (myös kaksoset, vaikken pidä heissä usein esiintyvästä ailahtelevuudesta). Kalat ja vaaka on haastavin...mikä on hassua, koska vaaka ja oinas ovat ns. "hyvä match", itsellä täysin päinvastaisia kokemuksia.

Itselläni on ollut se käsitys, että vaaka ja oinas ovat haastava pari, niin ystävinä kuin kumppaneinakin. Vaaka on liian diplomaattinen ja kultivoitunut alkuvoimaiselle, mutkat suoriksi vetävälle oinaalle. Hän ei jaksa vaa'an miellyttämistä eikä välttämättä ole kiinnostunut hänen rakastamastaan kulttuurista, vaan viihtyy mielummin salilla ja klubilla. Oinas sanoo asiat niin kuin ne ovat, mikä loukkaa hienotunteista vaakaa. Vaa'an mielestä oinas onkin usein hiomaton ja karkea.

Nämä kaksi ovat kuitenkin toistensa vastamerkkejä, joten vastakohtien kipinää väliltä voi löytyä. Seksi voi toimia todella hyvin, mutta tunnetasolla on paljonkin haasteita ja pitkissä suhteissa ymmärrystä vaaditaan loputtomiin, myös kärsimättömältä ja minäkeskeiseltä oinaalta. Tietenkin paljon riippuu muusta kartasta: Esimerkiksi skorpionia paljon kartallaan omaava vaaka ja kalatpainotteinen oinas voivat olla kuin luodut toisilleen. Lähtökohtaisesti aurinkomerkit eivät kuitenkaan lupaile liikoja, mitä keskinäiseen ymmärrykseen tulee.

Jännä juttu, sillä tiedän alle 5 vaakaa, jotka ovat käyttäytyneet brutaalin suorasanaisesti, mollanneet päin näköä ja ei ole ollut kaukana etteikö vaaka olisi "diplomaattisena" (huom lue feikkinä) sylkenyt päälle. Olen oinas mutta en sitten yhtään suora, vaan mietin liikaakin sanomisia ja olen todella hienotunteinen ja en sitten yhtään menevä. Muutama vaaka on jopa kiusannut minua työ- ja kouluelämässä, ja olen saanut pinnistää etten itkisi raa'an vaa'an edessä. Minulla on Lilith vaa'an merkissä mutta muuten karttani on kalat, härkä, neitsyt painotteinen. En tiedä mitä tuo Lilith vaaka tarkoittaa? En myöskään tiedä miksi en juurikaan tule toimeen vaakojen kanssa ja koen heidät ilkeinä, vaikka toivon ja uskon että se on yksilöllistä vaakojen kohdalla. Odotan sitä päivää jolloin tapaan aidosti ystävällisen ja ihanan vaa'an joka ei iske puukolla selkään tai ala kritisoimaan saati kiusaamaan.

Vierailija
8867/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.

Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.

Ei vtu mitä bullshittiä taas, siis tarkoitan, että onko evidenssiä osoittaa, että sarjamurhaajat skorpioneja? En usko horoskooppeihin yhtään. Tuohan olisi tieteellinen läpimurto astrologian kannalta, jos osoitettaisiin noin vahvaa korrelaatiota syntymäajankohdan ja patologisen käyttäytymisen välillä.

No skorpionit kyllä ovat suoraan saatanasta. Kärpästen herran omat lapset ja valitut.

Vierailija
8868/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että paljon pahempiakin asioita tapahtuu netin ihmeellisessä maailmassa. Kaikki ymmärtävät, että tämä on hyvin yksinkertaistettua tulkintaa, enkä usko kenenkään soveltavan mammapalstan horoskooppiketjun oppeja oikeassa elämässä. Ihmiset arvostelevat toisiaan irrationaalisesti milloin minkäkin ulkoisen seikan perusteella. Lisäksi ihmisten inhokkimerkit riippuvat täysin siitä, mitä merkkiä itse edustaa ja minkätyyppisten ihmisten kanssa parhaiten viihtyy.

Itse olen ajatellut, että ketjua lukevat ja tänne kirjoittavat ymmärtävät nämäkin asiat. Astrologia on monimutkaista, eivätkä kaikki sitä tässä ketjussa kovin syvällisesti ymmärrä - eikä tarvitsekaan. Itse näkisin, että tässä ketjussa yhdessä opitaan. Ylilyöntejä toki tapahtuu kaikilla, mutta itse peräänkuuluttaisin ihmisten sisälukutaitoa enkä aliarvioisi ketjun lukijoita. Kuten sanottua, tuskin kukaan näitä oikeassa elämässä soveltaa.

T. Kitisevä neitsyt :)

Vierailija
8869/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, kitisevä neitsyt! ;D

Mutta annas olla, niin pian jo seuraava "siunailija" astuu remmiin, ja voivottelee, että "onhan tämä niin kamalaa, omituista ja ihmeellistä ja kansaan vaikuttavaa touhua, ja miten te aikuiset ihmiset, ja että näin pitkä ketjukin ja voi hyvänen aika!

Keksikää nyt jotain järkevää tekemistä ja lopettakaa heti tämä kokopäiväinen hullutus, koska minä olen sitä mieltä, että tällainen peli ei vetele"!!

Huomiota täytyy saada, vaikka on "oma elämä" ja itse ei laisinkaan ole mistään hömpästä kiinnostunut ja liikkuu fiksuissa piireissäkin, mutta silti täytyy tulla tänne muita moralisoimaan. Hieman ristiriitaista???

Vierailija
8870/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka arvostelee ihmisiä aurinkomerkin perusteella ja samaan hengenvetoon kuitenkin sanoo että pelkkä aurinkomerkki ei kerro mitään. Täysin turhaa keskustelua suurin osa ketjusta. Ja sanon tämän astrologiasta kiinnostuneena ihmisenä.

Tämä.

Vierailija
8871/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa oinaita jotka viihtyvät kotona, nauttivat ruoanlaitosta ja kodin sisustamisesta ilman että tarvitsee jatkuvasti olla menossa tai pomottamassa muita?

On! Minä :) Olen nousukauris ja kuurapu.

Tulen parhaiten toimeen vesimiesten ja skorpionien kanssa (myös kaksoset, vaikken pidä heissä usein esiintyvästä ailahtelevuudesta). Kalat ja vaaka on haastavin...mikä on hassua, koska vaaka ja oinas ovat ns. "hyvä match", itsellä täysin päinvastaisia kokemuksia.

Itselläni on ollut se käsitys, että vaaka ja oinas ovat haastava pari, niin ystävinä kuin kumppaneinakin. Vaaka on liian diplomaattinen ja kultivoitunut alkuvoimaiselle, mutkat suoriksi vetävälle oinaalle. Hän ei jaksa vaa'an miellyttämistä eikä välttämättä ole kiinnostunut hänen rakastamastaan kulttuurista, vaan viihtyy mielummin salilla ja klubilla. Oinas sanoo asiat niin kuin ne ovat, mikä loukkaa hienotunteista vaakaa. Vaa'an mielestä oinas onkin usein hiomaton ja karkea.

Nämä kaksi ovat kuitenkin toistensa vastamerkkejä, joten vastakohtien kipinää väliltä voi löytyä. Seksi voi toimia todella hyvin, mutta tunnetasolla on paljonkin haasteita ja pitkissä suhteissa ymmärrystä vaaditaan loputtomiin, myös kärsimättömältä ja minäkeskeiseltä oinaalta. Tietenkin paljon riippuu muusta kartasta: Esimerkiksi skorpionia paljon kartallaan omaava vaaka ja kalatpainotteinen oinas voivat olla kuin luodut toisilleen. Lähtökohtaisesti aurinkomerkit eivät kuitenkaan lupaile liikoja, mitä keskinäiseen ymmärrykseen tulee.

Itse olen Kaksoset Vaakakuulla ja mies Oinas Jousimieskuulla, minulla signaturesign Vaaka, miehellä Oinas. Ainakin näissä aspekteissa vetovoimaa löytyy. Voi olla pitkäkin tauko näkemättä ja sitten taas löydetään toisemme ja homma jatkuu :)

Vierailija
8872/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat ovat rasittavia murjottajia ja uhriutujia. Samalla todella, todella kaksinaamaisia.

Täytyyhän sitä jotenkin yrittää selviytyä tässä valtameressä.

Vierailija
8873/12740 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka arvostelee ihmisiä aurinkomerkin perusteella ja samaan hengenvetoon kuitenkin sanoo että pelkkä aurinkomerkki ei kerro mitään. Täysin turhaa keskustelua suurin osa ketjusta. Ja sanon tämän astrologiasta kiinnostuneena ihmisenä.

Tämä.

No kyllähän se aurinkomerkki nyt jotain kertoo, mutta tarkemman analyysin saa, kun tuntee muutakin karttaa. Itse olen oppinut tästä ketjusta ihan uusiakin asioita, ja nyt tiedän esim. persoonallisten planeettoen tärkeyden. Olen aiemmin luullut, että tyyliin Saturnus on yhtä tärkeä kuin Venus jne.

Vaikkapa kaloissa on tietynlaisia piirteitä, ja kuuoinaissa tietynlaisia, ja kun nämä kaksi yhdistää, saadaan ihan uudenlainen persoonallisuus. Minusta astrologia ja horoskoopit ovat hyvä väline itsetutkiskeluun, voi ajatella omaa itseään ja käytöstään eri näkökulmasta. Ei se tarkoita sitä, että olen kaksinaamainen kusipää vain siksi, että aurinkoni on kaksosessa :)

Tässä ketjussa on ainakin omasta mielestäni puhuttu myös tosi kauniisti eri merkkien edustajista, kehuttu positiivisia piirteitä, kerrottu esimerkkejä pitkistä parisuhteista, pohdittu onnea rakkaudessa horoskooppien kautta ja puitu vaikkapa sitä, miten merkit tai sijainnit periytyvät osittain lapsille. Jos haluaa nähdä vain negatiivista, niin sitten ei voi mitään.

Vierailija
8874/12740 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

No kyllähän se aurinkomerkki nyt jotain kertoo, mutta tarkemman analyysin saa, kun tuntee muutakin karttaa. Itse olen oppinut tästä ketjusta ihan uusiakin asioita, ja nyt tiedän esim. persoonallisten planeettoen tärkeyden. Olen aiemmin luullut, että tyyliin Saturnus on yhtä tärkeä kuin Venus jne.

Vaikkapa kaloissa on tietynlaisia piirteitä, ja kuuoinaissa tietynlaisia, ja kun nämä kaksi yhdistää, saadaan ihan uudenlainen persoonallisuus. Minusta astrologia ja horoskoopit ovat hyvä väline itsetutkiskeluun, voi ajatella omaa itseään ja käytöstään eri näkökulmasta. Ei se tarkoita sitä, että olen kaksinaamainen kusipää vain siksi, että aurinkoni on kaksosessa :)

Tässä ketjussa on ainakin omasta mielestäni puhuttu myös tosi kauniisti eri merkkien edustajista, kehuttu positiivisia piirteitä, kerrottu esimerkkejä pitkistä parisuhteista, pohdittu onnea rakkaudessa horoskooppien kautta ja puitu vaikkapa sitä, miten merkit tai sijainnit periytyvät osittain lapsille. Jos haluaa nähdä vain negatiivista, niin sitten ei voi mitään.

Hyvin sanottu! Kaksosilla onkin yleensä sana hallussa ;)

Ehkä voisimme sitten jatkaa itse aiheesta, kun taas yhden skeptikon hyökkäys on saatu taputeltua. Kysyisin, onko kenelläkään enempää tietoa Lilithistä ja sen aspekteista? Olen lukenut siitä jonkin verran englanniksi, mutta tuntuu, etten ymmärrä ihan kaikkea. Itselläni on syntymäkartalla Lilith-Pluto -aspekti, ja tätä kuvaillaan jotenkin dramaattiseksi sijainniksi. Ihmiset, varsinkin miehet, saattavat toisaalta lumoutua ja toisaalta vihata ilman mitään ilmeistä syytä, koska herätän tiedostamattani niin vahvoja tunteita. Tämä on siitä mielenkiintoista, että se kuulostaa todella tutulta. Monet miehet alkavat seurassani jopa vihamielisiksi, vaikka en anna siihen mitään syytä. Tätä on tapahtunut jopa tuntemattomien kanssa, baarissa saatetaan heittää ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni tai suorastaan kavahtaa kauemmas. Myös naiset saattavat suhtautua minuun todella ilkeästi, mutta tätä tapahtui enemmän kouluaikana.

Toisaalta taas elämäni varrelle on mahtunut kaiken maailman stalkkereita ja todella moni minuun on myös ihastunut. Olen aina saanut parisuhteen, kun olen halunnut, ja voinut valita sen henkilön, josta olen itsekin kiinostunut, mutta olen hämmentynyt näin vahvoista tunteista. Jos joku osaisi selittää tuota sijaintia tai Lilithiä ylipäätään, olisin kiitollinen! Lilithini sijaitsee kalojen merkissä, aurinkoni on vaa'assa, nousuni jousimiehessä ja kuuni neitsyessä. Venus ja Merkurius myös vaa'assa, Mars neitsyessä. En koe olevani kovinkaan räväkkä tai silmille hyppivä persoona, vaan enemmänkin vetäytyvä ja omissa oloissani viihtyvä. Kohtelias olen myös aina, ja vältän konflikteja. Siksikään en osaa selittää, miksi minuun suhtaudutaan näin. Anteeksi pitkä sepustus ja kiitos, jos joku jaksoi lukea ja osaa vieläpä auttaa! :)

Vierailija
8875/12740 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumien horoskooppimerkit:

Muumipeikko - leijona (Muumipeikon syntymäpäivä tulee ilmi Muumipeikko ja Pyrstötähti -leffassa, eli on elokuun alussa.)

Niiskuneiti - vaaka tai rapu (Niiskuneiti voisi olla rapu nousevalla vaa'alla.)

Muumipappa - leijona tai kauris

Muumimamma - härkä tai rapu (Muumimamman syntymäpäivä on keväällä tai kesällä erään Muumit-jakson mukaan, ainakin maisemasta päätellen)

Pikku Myy - kaksonen, jolla on Mars oinaassa ja Merkurius kaksosessa

Nuuskamuikkunen - jousimies, jolla on kuu vesimiehessä

Nipsu - kalat, jolla on paljon härkää kartalla

Niisku - melko selkeä neitsyt, kartalla ehkä myös kaurista

Mörkö - skorpioni tai kauris

Vierailija
8876/12740 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumipeikko - leijona (Muumipeikon syntymäpäivä tulee ilmi Muumipeikko ja Pyrstötähti -leffassa, eli on elokuun alussa.)

Muumimamma - härkä tai rapu (Muumimamman syntymäpäivä on keväällä tai kesällä erään Muumit-jakson mukaan, ainakin maisemasta päätellen)

Unohdit Hemulin!

Vierailija
8877/12740 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä arvasin, että Mörkö vois olla skorpioni? ;D

Vierailija
8878/12740 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vesimerkeistä herkin? Veikkaisin kalat tai rapu.

Vierailija
8879/12740 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku Myy on rapu.

Vierailija
8880/12740 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemuli voisi olla myöskin neitsyt, jonka kartalla on myös vesimiestä.

Skorpionin arvioin Möröksi, koska skorpioni väärinymmärretään aika usein. Samoin Mörköä pelkäävät kaikki, vaikka tämä on vain yksinäinen. Kauris sopisi Mörölle jossain määrin myös.

Pikku Myy on mielestäni lähestulkoon niin kaukana ravusta kuin olla ja voi. Muumipeikon ja Niiskuneidin kartoilla voisi hyvinkin olla rapua. Muumipeikko voisi olla leijona, joka on nouseva vaaka ja jolla on Venus ravussa. Niiskuneiti olisi ehkäpä vaaka ja nouseva rapu, jolla Venus olisi myös vaa'assa tai jopa Skorpionissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän