Eilisen tarjoilut naiseni luona. Mielipiteitä tarjonnasta?
Oli tarkoitus viettää viikonloppu yhdessä naisystäväni luona hänen muuttonsa jälkeen, mutta tulin jo aamulla omaan kotiini nälkäisenä. Päivälevon jälkeen olen miettinyt kannattaako suhdetta jatkaa, kun syömisemme ja tavat ovat kuin yö ja päivä.
Naisystäväni tarjosi aamupalaksi kahvia, teetä, kaurapuuroa marjoilla, ruisleipää, salaattia, juustoa, maitoa ja jogurttia. Lounaaksi tilasimme woltin kautta paikallisesta aasialaisesta ravintolasta ruokaa, mutta tuosta kahden tunnin päästä minulla oli jo hirvittävä nälkä enkä kysyttäessä saanut syödä edes rippeitä joita naisystävältä jäi, kun söi selvästi minua vähemmän. Itse ajattelen että kun kerran syödään niin syödään kunnolla. Kävimme lounaan jälkeen päivälenkillä ja naisystävä hölkkäsi niin lujaa etten perässä pysynyt ja jano oli valtava. Ehdotin kahvilaan menoa mutta palasimme takaisin kotiin ja sain pelkät päiväkahvit ilman tarjoiluja.
Seuraava ruokailu oli vasta kuuden aikaan illalla ja naiseni oli valmistanut edellisenä iltana lasagnea mutta siitäkin terveellisemmän version sekä salaattia ja juomaksi pelkkää vettä. Ei leipää tai jälkiruokaa. Nälkä oli hirveä ja vatsani kurni niin että aloin voida pahoin. Nukkumaan mennessä olin niin kärttyinen ja nälkäinen että aamulla lähdin kotiini. Kysyin saanko kiinalaista ruokaa mukaani niin vastauksena sain että ei anna, koska en ole maksanut ruoasta mitään. Miksi olisi, koska nainen lupasi tarjota syömiset viikonlopun ajalle. Luulisi ymmärtävän että miehenä en pärjää hiiren annoksilla.
Kommentit (69)
Harmittaako kun et päässyt pummimaan toisen ruokia tarpeeksi? Oisit syönny ennen tuloa tai tuonu omat eväät.
Mulla samantapaisia kokemuksia, mutta olen nainen. Läksin miesystävän luota ketoosissa jos olin siellä liian kauan. Hän söi itse, ei tarjonnut paljoa mitään.
Olitko paastonnut koko viikon siinä luulossa, että nainen ruokkii sinut kuin syöttöporsaan? Olet ilmeisesti sairaansaita kitupiikki, joka yrittää pummata jopa ruokansa.
Olisit tilannut vaikka pitsan lisäksi kun wolt kuitenkin toimi. Tai kaupasta jotain. Minun mielestä tarjoilut oli aivan hyvät.
Tapaisin vielä kerran. Yöllä hiipisin keittiöön ja tyhjentäisin koko jääkaapin sisällön muovikassiin. Sitten vaan ovesta ulos. Jääkaappiin jättäisin lapun "Hyvästi jää, paskapää".
M
Miehet syövät naiset vararikkoon, mutta kahvia ei ABC:llä tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo tyyppi.Jos noin nälissäsi menit hänen luo olisit ostanut mukaab vaikka pizzan itsellesi.
Miksi olisin ostanut pizzaa mukaan kun naisystävä oli luvannut hoitaa syömiset?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kun et päässyt pummimaan toisen ruokia tarpeeksi? Oisit syönny ennen tuloa tai tuonu omat eväät.
No kun en ole pummi ja sovimme yhdessä että naisystävä hoitaa tämän viikonlopun ruokailut ja minä seuraavan, kun hän tulee ensi kerralla luokseni.
Siis olit kyläilemässä ja pyysit jotain kiinalaista ruokaa sieltä lähtiessäsi vielä mukaasi?! 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en ole pummi ja sovimme yhdessä että naisystävä hoitaa tämän viikonlopun ruokailut ja minä seuraavan, kun hän tulee ensi kerralla luokseni.
Jotenkin veikkaan, ettei tule. Eiköhän tuo ollut tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Tapaisin vielä kerran. Yöllä hiipisin keittiöön ja tyhjentäisin koko jääkaapin sisällön muovikassiin. Sitten vaan ovesta ulos. Jääkaappiin jättäisin lapun "Hyvästi jää, paskapää".
M
Sian käytöstä semmoinen mutta en alennu moiseen hyvä veliseni-
Olisit vaan reilusti sanonut, että tarvitset enemmän ruokaa ja vaikka tilannut pitsan tai käynyt kaupasta jotain.
Itse olin kerran tilanteessa, jossa minut pyydettiin lounaalle. Tarjolla oli kaksi ohutta ja kapeaa ruisleipäviipaletta, kummankin päällä juustosiivu ja kurkkua. Käsitys lounaasta on ilmeisesti erilainen eri ihmisillä.
Kyllähän mies syö tuplasti sen minkä nainen. Naisystäväsi ei vaan tiedä tätä. Nyt vähän rakentavaa keskustelua, kyllä se siitä. Ensi kerralla onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis olit kyläilemässä ja pyysit jotain kiinalaista ruokaa sieltä lähtiessäsi vielä mukaasi?! 🤪
Joo, lol! Nolo ukko. 😂
Ei ainakaan pieretä hirveesti jos noi syöt eikä mitään kummempaa, joten on tossa hyviäkin puolia
Vierailija kirjoitti:
Mulla samantapaisia kokemuksia, mutta olen nainen. Läksin miesystävän luota ketoosissa jos olin siellä liian kauan. Hän söi itse, ei tarjonnut paljoa mitään.
Kysyitkö syömistä?
Olet nolo tyyppi.Jos noin nälissäsi menit hänen luo olisit ostanut mukaab vaikka pizzan itsellesi.