Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Kombinaatio vesimies ja kalat, voiko toimia? Esim. Monacon Charlene (s. 25.1) ja ruhtinas Albert (s.14.3)
Ei toimi ainakaan mun kokemuksella ja olen vesimiesnainen. Kalat-miehet ovat herkkiä, mutta tuntemani tapaukset ovat enimmäkseen itsekeskeisiä, petollisia ja viinaan meneviä, selän takana ollaan katalia. Ymmärrys omia vajavuuksiaan kohtaan on suurta ja lempeää. Vesimiehet vaikuttavat usein viileiltä, mutta se on vain suojakuori, herkkiä ihmisiä ovat ja ajattelevat yleensä myös muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaaka ja nouseva skorpioni. Olen vanhemmiten huomannut itsessäni yhä enemmän skorpionin piirteitä. Osaan olla hyvinkin hankala nykyään. Korostuuko vanhemmiten nousevat piirteet enemmän?
Kuumerkin vaikutus ainakin alkaa/korostuu kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen.
Kalat. Olen tunteellinen ja kaikin puolin mukava herrasmies. Etsin naista toiselle kierrokselle tositarkoituksella lähinnä skorpioneista, ravuista ja häristä. Neitsyt kelpaa ehkä myös. Kalat on paras tai ainakin toiseksi paras.
Kaksoset ovat ainakin parhaita, koska olen itse kaksonen, mikä riittävä perustelu minun näkökulmasta. Kaksosista kaikkein parhaita ovat sian vuonna syntyneet kaksoset, koska olen itsekin kaksonen, joka on syntynyt sian vuonna.
Summa summarum, sikamainen kaksonen on kaikkein paras.
Kaikki muut ovat mielestäni huonoja. Itserakkautena vaati sanomaan tämän.
Minkälainen on kuuvaaka? Tasapainoileeko kuuvaaka tunteillaan? Kertokaahan kuuvaa'at. =)
Puhutaan kauriista. Kertokaa kokemuksia kaurismiehistä? Oman kokemukseni mukaan jos jollain sattuu olemaan kaurista jossain planeetassa niin se tekee henkilöstä vakavan ja ahkeran.
Kaurismies on luotettava, työteliäs, vakava, perhe- ja työkeskeinen, hieman huumorintajuton, kätevä käsistään, looginen ajattelija, muttei kovinkaan luova, vahva mielipiteissään, toisinaan joustamaton ja jopa autoritäärinen, vakaa, aikaansaava ja taloudellinen.
Hän on hieman yllätyksetön, mutta ehdottoman luotettava rakkaudessa ja lapsille hyvä isä. Kauriit myös pitävät yleensä itsestään hyvää huolta.
Jousimiehet haisee pahalle. Jatkuva paskanhaju, hienhaju, vanhan viinan haju ja myös henki haisee.
Vierailija kirjoitti:
Jousimiehet haisee pahalle. Jatkuva paskanhaju, hienhaju, vanhan viinan haju ja myös henki haisee.
Pakko myöntää, että tunnen vain kolme jousimiestä (yhden naispuolisen ja kaksi miestä) ja jokaisella on henkilökohtaisessa hygieniassaan parantamisen varaa. Vähän liian huoleton meno jo sellaisten perusasioiden kuin hampaiden harjauksen ja kainaloiden pesemisen suhteen.
Toisessa ääripäässä ovat sitten tuntemani vaa'at ja neitsyet, jotka puunaavat ja laittavat itseään lähes pakonomaisesti. Oinaat käyttävät paljon meikkiä ja skorpionit tykkäävät täyteaineista. Leijonat käyttävät rahaa kampaajalla enemmän kuin muut merkit yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaurismies on luotettava, työteliäs, vakava, perhe- ja työkeskeinen, hieman huumorintajuton, kätevä käsistään, looginen ajattelija, muttei kovinkaan luova, vahva mielipiteissään, toisinaan joustamaton ja jopa autoritäärinen, vakaa, aikaansaava ja taloudellinen.
Hän on hieman yllätyksetön, mutta ehdottoman luotettava rakkaudessa ja lapsille hyvä isä. Kauriit myös pitävät yleensä itsestään hyvää huolta.
Katsopas vaan, kuvailit just mun miehen. Huumorista sen verran, että ei ole lainkaan huumorintajuton, vaan kuivahuumorinen ja taitaa rakastamani tilannekomiikan. Yhteinen huumori on kyllä yksi suhteen kantavista voimista. Mies koetaan myös jotenkin niin luotettavaksi, että esim. töissä tullaan hänelle huolia purkamaan ja neuvoja kyselemään. Raha-asiat tiukasti hallinnassa. Fiksu kuluttaja, ei törsää.
-Skorpioninainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että tunnen vain kolme jousimiestä (yhden naispuolisen ja kaksi miestä) ja jokaisella on henkilökohtaisessa hygieniassaan parantamisen varaa. Vähän liian huoleton meno jo sellaisten perusasioiden kuin hampaiden harjauksen ja kainaloiden pesemisen suhteen.
Toisessa ääripäässä ovat sitten tuntemani vaa'at ja neitsyet, jotka puunaavat ja laittavat itseään lähes pakonomaisesti. Oinaat käyttävät paljon meikkiä ja skorpionit tykkäävät täyteaineista. Leijonat käyttävät rahaa kampaajalla enemmän kuin muut merkit yhteensä.
Nyt meni usko horoskooppeihin lopullisesti kun täällä keskustellaan siitä että miltä tietyn horoskooppimerkin omaavat haiskahtavat :D
terkuin (haisevako?)jousimies
Jousimiesten tuoksuista olikin jo näköjään juttua, mutta mites muut merkit? Miltä esim. skorpparimies haisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kombinaatio vesimies ja kalat, voiko toimia? Esim. Monacon Charlene (s. 25.1) ja ruhtinas Albert (s.14.3)
Ei toimi ainakaan mun kokemuksella ja olen vesimiesnainen. Kalat-miehet ovat herkkiä, mutta tuntemani tapaukset ovat enimmäkseen itsekeskeisiä, petollisia ja viinaan meneviä, selän takana ollaan katalia. Ymmärrys omia vajavuuksiaan kohtaan on suurta ja lempeää. Vesimiehet vaikuttavat usein viileiltä, mutta se on vain suojakuori, herkkiä ihmisiä ovat ja ajattelevat yleensä myös muita ihmisiä.
Olen kalat-nainen ja parisuhteessa pyrin ymmärtämään toisen ajatuksia ja huomioimaan, jotta hänellä on hyvä olla. Olen kuitenkin epäkäytännöllinen, joten en ole mikään huusholli-ihminen. Huomioiminen on enemmänkin sitä, että en ole mustasukkainen enkä vahdi jäsen menojaan. Ihmisellä on oltava vapautta, vaikka yhdessä ollaankin. On tärkeää myös, että tehdään yhdessä hauskoja asioita ja että voidaan nauraa yhdessä.
Vesimiesmiehet vaikuttavat hyvin itsenäisiltä. Muutenkin vesimiehet usein tarvitsevat omaa aikaa paljon. Heille ystävät ovat tärkeitä, joten sellainen puolison kanssa kotoilu loppuiän ajan ei ole heidän juttunsa. He olettavat, että jokainen huolehtii itse itsestään ja hoitaa omat asiansa oma-aloitteisesti. Toki he pyrkivät auttamaan, jos toinen pyytää apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat-nainen ja parisuhteessa pyrin ymmärtämään toisen ajatuksia ja huomioimaan, jotta hänellä on hyvä olla. Olen kuitenkin epäkäytännöllinen, joten en ole mikään huusholli-ihminen. Huomioiminen on enemmänkin sitä, että en ole mustasukkainen enkä vahdi jäsen menojaan. Ihmisellä on oltava vapautta, vaikka yhdessä ollaankin. On tärkeää myös, että tehdään yhdessä hauskoja asioita ja että voidaan nauraa yhdessä.
Vesimiesmiehet vaikuttavat hyvin itsenäisiltä. Muutenkin vesimiehet usein tarvitsevat omaa aikaa paljon. Heille ystävät ovat tärkeitä, joten sellainen puolison kanssa kotoilu loppuiän ajan ei ole heidän juttunsa. He olettavat, että jokainen huolehtii itse itsestään ja hoitaa omat asiansa oma-aloitteisesti. Toki he pyrkivät auttamaan, jos toinen pyytää apua.
Korjaus: jäsen=hänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni usko horoskooppeihin lopullisesti kun täällä keskustellaan siitä että miltä tietyn horoskooppimerkin omaavat haiskahtavat :D
terkuin (haisevako?)jousimies
No höpsistä! Riippuu ihan siitä missä piireissä ihminen liikkuu. Tunnen minäkin jousimiehiä, suurin osa pelimiehiä, ja kalliit dödöt tuoksuu. En ole tällaista ihastustani koskaan saanut kesytettyä, olenkohan ollut liian takertuva ja mustasukkainen, jousimies kun rakastaa vapauttaan ... /skorpioni.
Kaikki tapaamani kauriit on olleet narsisteja, joku enempi kuin toinen, epäluotettavia.
Kaksoset samoin.
Onko Lilithin asemalla jotain vaikutusta yhteensopivuudessa?
Itselläni se on Jousimiehessä.
Pitkäkestoisin on-off-tapailu on ollut kuu-Jousimiehen kanssa. Hänellä Lilith Skorpionissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden jousimiehen (mies), joka ei pese aina käsiään käydessään veskissä ja haisee usein vanhalta hieltä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden jousimiehen (mies), joka ei pese aina käsiään käydessään veskissä ja haisee usein vanhalta hieltä. :(
Samalla miehellä on autossa deodoranttipurkki ja joskus laittaa deoa edellisen päälle käymättä suihkussa.
Leijonaa vallanhaluisempaa ja itseään enemmän korostavaa ei olekaan.