Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
7381/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpparikaverini sekosi jo teininä aineisiin, varasteli, uhkaili äitiänsä niin että äiti joutui vaihtamaan talonsa lukot.

Vierailija
7382/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korppioonit ovat hulluja.

:DD

Nii o. Terkuin umpihullu korppiooni.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpparikaverini sekosi jo teininä aineisiin, varasteli, uhkaili äitiänsä niin että äiti joutui vaihtamaan talonsa lukot.

Lajityypiillinen käyttäytyminen alkaa jo nuorena. Näistä riittää iloa sitten aikuisina mm. parisuhteissa.

Vierailija
7384/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyikö tää juttu jotenkin horoskooppeihin?

Vierailija
7385/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parjattu skorpioni kirjoitti:

Mitä olen iltapäivälehtien ja viikkolehtien horoskoopeista lukenut ja horoskooppiuskovaisten (niitä on yllättäen 90 % väestä) jutuista kuullut, on skorpioni kaikkein pahin, katalin ja epäluotettavien. Hiljaisuus laskeutuu kahvihuoneen pöytään, kun joku mainitsee sanan skorpioni. Skorpionille ei ikinä tapahdu mitään hyvää, minkä vuoksi hän on katkera ja pahansuopa selkäänpuukottaja.

Skorpioni on kuitenkin äärettömän yliseksuaalinen ja saa tällä ominaisuudellaan hurmattua ja koukutettua kaikki sukupuolet lumoihinsa karmivin seurauksin. Skorpioni katkoo siltoja ja jättää jälkeensä vaurioituneita sieluja ennen kuin hän kaivautuu luolaansa lymyämään ja itkemään katkeria kyyneleitään ja hautomaan kostoa kaikille.

Surullista puppua. Ihan pelkkiä stereotypioita joilla ei ole astrologian kanssa tekoa.

Vierailija
7386/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen iltapäivälehtien ja viikkolehtien horoskoopeista lukenut ja horoskooppiuskovaisten (niitä on yllättäen 90 % väestä) jutuista kuullut, on skorpioni kaikkein pahin, katalin ja epäluotettavien. Hiljaisuus laskeutuu kahvihuoneen pöytään, kun joku mainitsee sanan skorpioni. Skorpionille ei ikinä tapahdu mitään hyvää, minkä vuoksi hän on katkera ja pahansuopa selkäänpuukottaja.

Skorpioni on kuitenkin äärettömän yliseksuaalinen ja saa tällä ominaisuudellaan hurmattua ja koukutettua kaikki sukupuolet lumoihinsa karmivin seurauksin. Skorpioni katkoo siltoja ja jättää jälkeensä vaurioituneita sieluja ennen kuin hän kaivautuu luolaansa lymyämään ja itkemään katkeria kyyneleitään ja hautomaan kostoa kaikille.

Surullista puppua. Ihan pelkkiä stereotypioita joilla ei ole astrologian kanssa tekoa.

Niinkö meinaat? Horoskoopeilla ja stereotypioillahan ei mitään tekemistä keskenään. Ainakaan vauva-palstalla. Eipä.

Vierailija
7387/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyikö tää juttu jotenkin horoskooppeihin?

Kyllä, hänen käytökseensä, luonteenpiirteisiinsä. Meno paheni aikuisena, luottokierteitä, viinaa...

Vierailija
7388/12740 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tai ei, mutta tällaisia skorppareita on tullut elämässä vastaan.

Vierailija
7389/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapunainen ja kalamies sopivat hyvin yhteen olen monta sellaista todistanut parisuhdetta.

Useat leijonat itsekeskeisiä. Huomionhakuisuus minä minä. Löytyy näyttelijöistä eniten.

Skorpionit liian tulisia, rakastavat mystisesti mutta jättävät savuavat rauniot.

Oinaat kovapäisiä, mutta luotettavia.

Vierailija
7390/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tuttavuutta tekee Rapumies... kuu Leijona. Lähiplaneetoissa lisää Rapua ja Neitsyttä. Millainen sekoitus tämä on?

Onko muuten vaikutuksia sillä onko ihminen syntynyt aurinkomerkin alku- vai loppupuolella?

Jostain syystä vedän noita Rapumiehiä puoleeni. Välillä se tunteikkuus hämää. Ihastutaankin jo pelkkien kuvien, viestien, puhelun perusteella...hmm?

Vierailija
7391/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä seurattuna voin sanoa että skorpioni rakastaa sinua tavalla millä kukaan muu ei osaa mutta haluaa myös omistaa sinut. Skorpioni vaatii 100% luottamusta ja kaikki tai ei yhtään mitään sitoutumista. Vaikka olisit tuntenut skorpionin vuosia niin silti tämä saattaa epäillä tekojasi ja sanojasi etenkin jos annat yhtään aihetta. Jos petät skorpionin luottamuksen niin takaisin ei ole tulemista eikä skorppari kuuntele selityksiä. Skorpioni haluaa aidon ystävyyden ja rakkauden ja sellaista antaa itsekin. Pisteliäs on ja pitkävihainen mutta ei lainkaan niin paha mitä moni sanoo.

Vierailija
7392/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 3 neitsyttä joilla nousumerkki skorpionissa. Ja en vaan hitto vie tule niiden kanssa juttuun. Viihtyvät hyvin omissa puuhissaan, seurassa (juhlissa) äänekkäitä ja ärsyttäviä. Jotenkin myös kaksinaamaiaisia eivätkä kestä kritiikkiä itsestään. Kaikilla myös pistävä katse, eivät vaikuta lämpimiltä ihmisiltä.

Vierailija
7393/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheltä seurattuna voin sanoa että skorpioni rakastaa sinua tavalla millä kukaan muu ei osaa mutta haluaa myös omistaa sinut. Skorpioni vaatii 100% luottamusta ja kaikki tai ei yhtään mitään sitoutumista. Vaikka olisit tuntenut skorpionin vuosia niin silti tämä saattaa epäillä tekojasi ja sanojasi etenkin jos annat yhtään aihetta. Jos petät skorpionin luottamuksen niin takaisin ei ole tulemista eikä skorppari kuuntele selityksiä. Skorpioni haluaa aidon ystävyyden ja rakkauden ja sellaista antaa itsekin. Pisteliäs on ja pitkävihainen mutta ei lainkaan niin paha mitä moni sanoo.

Totta, korpparit eivät ole niin pahoja mitä moni sanoo vaan huomattavasti pahempia.Umpipahoja.

Vierailija
7394/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, olisi pitänyt käräyttää Rapumies joka petti Skorpparia Kaksosen kanssa, pariin-kolmeenkin otteeseen. No nyt on R ja S jo naimisissa kera muksujen.

Vierailija
7395/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen mies sopii oinas naiselle joka on herkkä ja viihtyy kotona ja on harkitseva sanoissaan? Oinas joka ei ole yhtään tyypillinen oinas.. vauhdikas, menevä ja nopea.

Vierailija
7396/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen mies sopii oinas naiselle joka on herkkä ja viihtyy kotona ja on harkitseva sanoissaan? Oinas joka ei ole yhtään tyypillinen oinas.. vauhdikas, menevä ja nopea.

Jousmees?

Vierailija
7397/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousmees?

Tuskin. Jousimies ei viihdy kotona eikä riitä kärsivällisyys kotona nysväämiseen.

Vierailija
7398/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko leijona, skorpionissa: nouseva merkki mars ja neptunus .

Mimmonen tyyppi mahtaa olla?

Olet luultavasti hyvin itsevarma, lähes ylpeä, ja saatat vaikuttaa ihmisistä ensi tapaamisella jopa pelottavalta. Kunhan sinut oppii tuntemaan paremmin, ja kiintymyksesi on ansaittu, olet hyvin lämmin ja lojaali ihminen. Puolustat läheisiäsi viimeiseen asti ja tarkoin valikoiduille ystävillesi sinulla on aina aikaa. Lapset nauttivat erityistä rakkauttasi ja huolenpitoasi, he viihtyvät luontaisesti seurassasi. Pidät huomiosta ja usein sitä saatkin. Päämäärätiedottomat, kunnianhimottomat ja intohimottomat ihmiset ärsyttävät sinua. Suuttuessasi voit olla paha suustasi ja melkoisen julmakin, ja kannat kaunaa pitkään. Parisuhteessa olet intohimoinen ja uskollinen, ja seksi on sinulle tärkeää.

Nousumerkki, Venus ja Merkurius tietenkin vaikuttavat persoonallisina planeettoina myös, eli tämä kuvaus voi olla hieman vajavainen.[/quote

Ihan älyttömän nappiin osunut analyysi!! Kiitos

Vierailija
7399/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Mä olen skorpioni enkä ole kateellinen kenellekkään mistään. Miksi olisin? Ei mua kiinnosta muiden elämä yhtään. Raivohullukaan en ole. Mulla on todella pitkä pinna. Ehkä vähän mustasukkainen voin olla mutta se ei näy kumppanille millään tavalla.

Vierailija
7400/12740 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Mä olen skorpioni enkä ole kateellinen kenellekkään mistään. Miksi olisin? Ei mua kiinnosta muiden elämä yhtään. Raivohullukaan en ole. Mulla on todella pitkä pinna. Ehkä vähän mustasukkainen voin olla mutta se ei näy kumppanille millään tavalla.

Mitäs jos pikku hullupäätä silittää pikkasen vastakarvaan? Puhkiaako oikia minä esiin?