Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
7401/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä oikeaa minää voi kehittää niin, että kun se puhkeaa esiin, niin sieltä tulee esiin harkitsevainen ihminen, joka huomioi toiset nätillä tavalla.

Kaikille ihmisille tulee eteen tilanteita, joissa tarvitaan sovinnollista rauhallista harkintaa ja on hyvä, jos on jo valmiiksi kehittänyt itsestään tällaisen persoonan.

Meillä täällä taloyhtiössä on vähän väliä jokin "tilanne päällä" kun naapurin skorpioni niitä alvariinsa provosoi. Rauhallista harkintaa ja nöyryyttä tarvitaan muilta asukkailta. Itse haluan kuunnella, mitä naapurilla on sanottavana ja korjata asian, jos itsessäni on vikaa. Haluan elää sovussa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Mä olen skorpioni enkä ole kateellinen kenellekkään mistään. Miksi olisin? Ei mua kiinnosta muiden elämä yhtään. Raivohullukaan en ole. Mulla on todella pitkä pinna. Ehkä vähän mustasukkainen voin olla mutta se ei näy kumppanille millään tavalla.

Mitäs jos pikku hullupäätä silittää pikkasen vastakarvaan? Puhkiaako oikia minä esiin?

Vierailija
7402/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ei pidä paikkansa. Skorpionit vaan tietävät mitä haluavat. Tai sitten ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä paras ja pahin! Ollaan miehen kans molemmat härkiä. :P

Luotettavimmat ja parhaat ystävät ovat melkein jokainen härkiä, muutama vaaka ja rapu myös. Itse rapu.

Hirveimmät, epäluotettavimmat ja ilkeimmät ihmiset joiden horoskooppi tiedossa, ovat olleet kaksosia tai skorpioneja, ihan jokainen. Kannattaa vältellä kaikkia kaksosia ja skorppareita. Itselle nuo merkit ehdoton nou nou etenkin parisuhteeseen. Ihan liian vaikeita luonteeltaan ja mahdoton pitää tyytyväisenä, mikään ei riitä. Heidän kanssa myös keskustelu on mahdotonta.

Vierailija
7404/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin.

Kauriista olen alkanut tykätä, järkeviä eikä mitään turhannaurajia tai draamailijoita. Härät osaa olla mukavan leppoisia, mutta toki myös jääräpäisiä ja hitaita. Kalojen kanssa tulen helposti toimeen.

Niin totta tuo härkien hitaus! Itselläni parhaat lapsuuden ja aikuisiän tuttavuudet ovat olleet härkiä, mutta heistä ei tahdo välillä saada mitään selvää moneen vuoteen. Härät alkuun vaikuttavat ihan jäisiltä, mutta pinnan alla härkä on sydämellinen nalle joka sulattaa kaiken lähellään. Härkään voi luottaa kuin kiveen. Samaa ei voi sanoa kaksosista.

Vierailija
7405/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härkien kuukausi meneillään! Kokemuksia näistä sarvipäistä? Itse ainakin pidän oikein mukavina kyseisen merkin edustajia. :)

Härkien paras puoli on mielestäni ehdottomasti kyky nauttia elämästä. Heillä on hyvät organisointitaidot, he ovat vakaita ja luotettavia kuin kallio ja lähipiirilleen kerrassaan kultaisia. Härillä on hyvä (ja usein kallis) maku ja heistä huokuu tietynlainen aistillisuus. Härät ovat Venuksen vaikutuksesta yleensä myös ilo silmälle, varsinkin naiset.

Huonoina puolina pitäisin paikoilleen jämähtämistä ja ajattelun ajoittaista hitautta ja kaavamaisuutta. Kommunikaation jäykkyys on lyhyesti ilmaistuna usein härkien pahin kompastuskivi.

Paljon riippuu kylläkin Merkuriuksen sijainnista. Olen tavannut kerrassaan säkenöiviä härkiä, jotka loistavat nokkelalla älyllään illanistujaisten tähtinä ja keskustelevat sulavasti niin ajankohtaisista aiheista, melkein pelottavan terävästi. Järjestään näillä henkilöillä on ollut Merkurius kaksosissa.

Toinen härkien huono puoli on mielestäni juurikin merkille ominainen härkäpäisyys, minkä härän läheiset varmasti tunnistavat. Vihainen härkä ei ole lainkaan miellyttävä vastus, eikä härkä unohda kärsimäänsä vääryyttä. Silti härkää uskollisempaa ystävää ja kumppania saa hakea, ja vanhempina he ovat usein mitä turvallisimmat.

Ihan tuli tippa linssiin tätä lukiessa. Kuin vedestä heijastuva muistikuva edesmenneestä miehestäni. Lepää rauhassa rakas uskollinen härkäpääni, ikuisesti rakastan.

Vierailija
7406/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin."

Pääsääntöisesti näin, mutta olen huomannut varsinkin leijonissa tosi suurta vaihtelua riippuen siitä, millainen muu kartta on. Tunnen pari leijonaa joilla on kartallaan paljon neitsyttä, ja he eivät kyllä pidä turhaa meteliä itsestään. Sitten taas leijonat, joilla on paljon tulta ja vettä kartallaan ovat usein niitä, jotka sitä huomiota puoleensa kaipaavat. Englanninkielisillä astrologiasivustoilla onkin eräänlainen arkkityyppi "ujosta leijonasta" ja uskon näiden ihmisten olevan maapainotteisia.

Vierailija
7407/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin.

Kauriista olen alkanut tykätä, järkeviä eikä mitään turhannaurajia tai draamailijoita. Härät osaa olla mukavan leppoisia, mutta toki myös jääräpäisiä ja hitaita. Kalojen kanssa tulen helposti toimeen.

Niin totta tuo härkien hitaus! Itselläni parhaat lapsuuden ja aikuisiän tuttavuudet ovat olleet härkiä, mutta heistä ei tahdo välillä saada mitään selvää moneen vuoteen. Härät alkuun vaikuttavat ihan jäisiltä, mutta pinnan alla härkä on sydämellinen nalle joka sulattaa kaiken lähellään. Härkään voi luottaa kuin kiveen. Samaa ei voi sanoa kaksosista.

Kaksonen venus-Härällä on ihan hyvä yhdistelmä.

Vierailija
7408/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin."

Pääsääntöisesti näin, mutta olen huomannut varsinkin leijonissa tosi suurta vaihtelua riippuen siitä, millainen muu kartta on. Tunnen pari leijonaa joilla on kartallaan paljon neitsyttä, ja he eivät kyllä pidä turhaa meteliä itsestään. Sitten taas leijonat, joilla on paljon tulta ja vettä kartallaan ovat usein niitä, jotka sitä huomiota puoleensa kaipaavat. Englanninkielisillä astrologiasivustoilla onkin eräänlainen arkkityyppi "ujosta leijonasta" ja uskon näiden ihmisten olevan maapainotteisia.

Tuntemani Neitsyet pitävät todellakin turhaa meteliä itsestään... ovat mielestään aina oikeassa ja ihan liian vähän kiitettyjä... sellaisia itsensä jalustalle nostajia. Tuo yhdistettynä leijonaan umpikatatrofi 😳

Vierailija
7409/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies; mars,venus,merkurius,ja kuu skorpionissa.

Olen vain niin leppoisa ihminen.

Vierailija
7410/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimies; mars,venus,merkurius,ja kuu skorpionissa.

Olen vain niin leppoisa ihminen.

Kuu skorpionissa ei kyllä ole mikään leppoisa sijainti.

Vierailija
7411/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani Neitsyet pitävät todellakin turhaa meteliä itsestään... ovat mielestään aina oikeassa ja ihan liian vähän kiitettyjä... sellaisia itsensä jalustalle nostajia. Tuo yhdistettynä leijonaan umpikatatrofi 😳

Tuntemani neitsyet ovat omasta mielestään aina oikeassa, mutta eivät kulje sitä muille kertomassa eivätkä todellakaan nosta itseään jalustalle. He ovat tarkkailijaluonteita ja pysyttelevät mielummin takavasemmalla. Tosi kriittisiä kyllä, heistä saa vähän viileän vaikutelman. Nousumerkki vaikuttaa tähänkin kyllä paljon.

Vierailija
7412/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen venus-Härällä on ihan hyvä yhdistelmä.

On, tuo vakautta ja romanttisuutta kaksoseen, mutta kun tuohon lisää vielä Merkuriuksen härässä ja Marsin oinaassa niin ollaankin välillä aika vaikean paikan äärellä...

T. Vaimo

Vierailija
7413/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Vaaka on tietenkin paras (se olen minä). Olen kiltti, seurallinen, antelias, rauhallinen, ahkera, tunnollinen. 

Vierailija
7414/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestystuloksen mukaan vaaka on minä itse ensin-tyyppi. Narsku.

Monet vaa'at ovat myös sellaisia, että heistä on helppo ainakin pintapuolisesti pitää. Itse tunnen useita vaakoja, joilla kaikilla on small talkin lahja. He ovat kuuntelevia, miellyttäviä ja kiinnostuneita kaikesta kauniista. He eivät myöskään ole tyhmiä, vaikka heidän ajattelunsa ei olekaan yleensä kovin syvällistä vaan päin vastoin kepeää ja nokkelaa.

Vaa'an huonoin puoli onkin mielestäni epäluotettavuus - tai ainakin sellaisena ihmiset sen tulkitsevat. Kun vaaka on saanut ihmiset pitämään itsestään, työ on hänen mielestään tavallaan tehty. Häntä harvoin kiinnostaa aidosti kaveerata kaikkien tuttaviensa kanssa niin paljon tai läheisissä merkeissä kuin antaa ymmärtää, mutta hän ei myöskään luontaisen kohteliaisuutensa ja tahdikkuutensa takia kykene sitä suoraan sanomaan.

Sen sijaan hän antaa ymmärtää asioita ja päätyy väistelemään ihmisiä, jotka sitten, vaa'an hienovaraisesti torjuessa heidät kerta toisensa jälkeen, muodostavat vaa'asta lopulta negatiivisen käsityksen. Vaa'an tärkein oppi on mielestäni se, ettei kaikkia voi tai tarvitse miellyttää.

Juuri tämä!

Vierailija
7415/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen skorpionimiehen esikuva on Jeremy Brett - korpin mustilla hiuksillaan, tarkkuudellaan ja skorpionimaisella sähäkkyydellään. Katsokaa vaikka Sherlock Holmesit, joissa Brett on pääosassa. Naisskorpioinien täydellinen esikuva on Tuulen Viemään Scarlet O'Haran esittäjä Vivien Leigh, jolla on tarkka ja intensiivinen katse sekä olemus.

Tiedättekö muita horoskooppimerkkinsä tyypillisiä julkimoita?

Vierailija
7416/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä universumin hirvein olento on naispuolinen skorpioni. Tietäjät tietää.

Vierailija
7417/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestystuloksen mukaan vaaka on minä itse ensin-tyyppi. Narsku.

Monet vaa'at ovat myös sellaisia, että heistä on helppo ainakin pintapuolisesti pitää. Itse tunnen useita vaakoja, joilla kaikilla on small talkin lahja. He ovat kuuntelevia, miellyttäviä ja kiinnostuneita kaikesta kauniista. He eivät myöskään ole tyhmiä, vaikka heidän ajattelunsa ei olekaan yleensä kovin syvällistä vaan päin vastoin kepeää ja nokkelaa.

Vaa'an huonoin puoli onkin mielestäni epäluotettavuus - tai ainakin sellaisena ihmiset sen tulkitsevat. Kun vaaka on saanut ihmiset pitämään itsestään, työ on hänen mielestään tavallaan tehty. Häntä harvoin kiinnostaa aidosti kaveerata kaikkien tuttaviensa kanssa niin paljon tai läheisissä merkeissä kuin antaa ymmärtää, mutta hän ei myöskään luontaisen kohteliaisuutensa ja tahdikkuutensa takia kykene sitä suoraan sanomaan.

Sen sijaan hän antaa ymmärtää asioita ja päätyy väistelemään ihmisiä, jotka sitten, vaa'an hienovaraisesti torjuessa heidät kerta toisensa jälkeen, muodostavat vaa'asta lopulta negatiivisen käsityksen. Vaa'an tärkein oppi on mielestäni se, ettei kaikkia voi tai tarvitse miellyttää.

Juuri tämä!

En käsitä mikä kumma vaa'assa viehättää? En pidä yhdestäkään vaa'asta. Ovat niin pinnallisia, kehnoja ja tasapainottomia. Huonoin merkki heti kaksosten jälkeen.

Vierailija
7418/12740 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oinas härkä ja mies on hämäläinen vaaka. Pahin horoskooppi on ollut rapu. Vaaka mä es on kyllä hyvin diplomaattinen ja vakaa. Hämäläisyys vielä korostaa näitä piirteitä. Itse olen oinas työnarkomaani ja härästä jääräpäisyys, paha yhdistelmä ja opetuttaa kovasti.

Vierailija
7419/12740 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani neitsyet ovat omasta mielestään aina oikeassa, mutta eivät kulje sitä muille kertomassa eivätkä todellakaan nosta itseään jalustalle. He ovat tarkkailijaluonteita ja pysyttelevät mielummin takavasemmalla. Tosi kriittisiä kyllä, heistä saa vähän viileän vaikutelman. Nousumerkki vaikuttaa tähänkin kyllä paljon.

Tunnetteko ketään kuu- ja nousumerkiltään neitsyttä, ehkä vielä jopa aurinkoneitsyttä?

Onko tällainen yhdistelmä mahdollinen?

Vierailija
7420/12740 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen mies sopii oinas naiselle joka on herkkä ja viihtyy kotona ja on harkitseva sanoissaan? Oinas joka ei ole yhtään tyypillinen oinas.. vauhdikas, menevä ja nopea.

Jousmees?

Tuskin. Jousimies ei viihdy kotona eikä riitä kärsivällisyys kotona nysväämiseen.

Uskotaanko täällä tosissaan horoskooppeihin? Olen jousimies ja olen superintrovertti. En välitä ihmisseurasta. Viihdyn yksin sekä eläinten, kirjojen ja tietokoneiden parissa. Sometilejä ei ole.