Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Härkä on paras, koska se on oma merkki :D
Suurimmat ääliöt, joita minä oon elämässäni tavannu, on melkein aina olleet syyskuussa syntyneitä. En ole perillä, mihin merkkiin syyskuu osuu. Todella manipuloivia, narsisteja.
Syyskuussa syntyneet ovat neitsyitä tai vaakoja. Kuuluuko härän tapoihin laukoa asiat ajattelematta ja haukkua muita jos eivät saa haluamaansa? Sellainen eräänlainen nipottaminen ja valittaminen?
Vierailija kirjoitti:
Ravut ovat rasittavia. Kunnon minäminä -ihmisiä joiden tunteet ovat jollain lailla aina tärkeämpiä kuin muiden. Ja jos joku heidän hiljaisen narsisminsa sattuu pistämään merkille, tätä henkilöä vihataan vielä seuraavassakin elämässä. Hohhoijaa.
Narsisteja löytyy kaikista horoskooppimerkeistä, mutta nyt kun otit asian esille, niin leijonista tulee pahat narsku vibat. Minäminäminä ja minä, katsokaa kaikki vain minua! En katso, eikä kiinnosta.
Rapua et saa ilman tunteita. Rapu on otettava tunteineen kaikkineen. Kukaan muu ei pidä yhtä hyvää huolta muista kuin rapu.
Millaisia kokemuksia teillä on kalat-naisista? Millaisia eroavaisuuksia ravuilla, skorpioneilla ja kaloilla on?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kokemuksia teillä on kalat-naisista? Millaisia eroavaisuuksia ravuilla, skorpioneilla ja kaloilla on?
Kalat on omien kokemuksieni mukaan naiselle usein paljon harmonisempi merkki kuin miehelle. Kalojen mielikuvitusrikkaus, empaattisuus ja tunneäly tulevat esiin positiivisessa mielessä, ja vaikka taipumusta masennukseen on naispuolisilla kaloillakin, he eivät ole samalla tavalla itsesääliin tai päihteiden käyttöön taipuvaisia kuin merkkinsä miespuoliset edustajat.
Kalat-naisissa on jotain mystistä ja viisasta. He ovat usein taiteellisesti lahjakkaita, rakastavat syvällisiä keskusteluja, liikuttuvat helposti ja ovat välillä hieman liiankin kilttejä. Toisaalta he hallitsevat muiden vesimerkkien tavoin tarvittaessa suvereenisti tunnetasolla manipuloimisen ja suoranaisen uhriutumisenkin. Kalat on mestari käyttämään kyyneleitä saadakseen haluamansa.
Olen tuntenut vain voimakkaita kaloja, miehiä ja naisia. Tunteikkuutta toki on mutta tunteikkuushan ei ole sama asia kuin herkkyys tai heikkous. Kalat on kiintoisa merkki, se viehättää minua vaikka tielleni on osunut henkilöitä jotka ovat olleet poikkeuksellisen v...mäisiä ja kyvykkäitä tahalliseen ilkeyteen. Skorpionina olen aivan altavastaaja kalalle. 3 eri kalaa on tuntenut tarvetta "päihittää" minut ja ovat onnistuneet. Voipi olla varsin väärin ymmärretty merkki. Usein mielikuva kalasta on kovin stereotyyppinen eikä vastaa todellisuutta.
Kalat on eläinradan viimeinen merkki, joten usein sanotaan kaloissa olevan ripaus kaikkia merkkejä. Heidät nähdään tämän takia astrologiassa ns. vanhoina sieluina, joilla voi olla jopa psyykkisiä kykyjä.
näin se menee,yhen vika sanan sanot piikki heiluu ja ym,ym.
Härkää kiinnostaa pelkkä materia, sellaista kukaan täyspäinen jaksa katsella. Miespuoliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs palsta-astroilijat ovat mieltä jousimiehen ja ravun yhdistelmästä, mitä tulee parisuhteeseen?
Ei onnistunut jouskarinainen ja rapumies -kombo. Suhde kesti vuoden, mutta siinäkin oli jatkuvasti jotakin kriisiä ja ongelmaa eikä se vain koskaan lähtenyt kunnolla toimimaan. Luottamusta ei kai kehittynyt kumpaankaan suuntaan, vaikka täältä on moneen otteeseen saanut lukea rapujen uskollisuudesta, niin tuo rapumies oli kovin epävarman oloinen, mikä aiheutti itselleni epäilyksiä kyseisen ihmisen toiminnasta. Olen suora kaikissa toimissani ja kun toinen teki innolla asioihin kaikenlaisia kiertoteitä, koin sen todellakin uuvuttavana. Nykyisin suhteessa jellonan kanssa ja hommat tehdään osa-alueittain suoraviivaisesti, mikä pitää paletin kasassa ja luo turvallisuuden tunteen, ns. tiedetään mitä ollaan tekemässä.
Sama juttu. 6 vuotta rapumiehen kanssa, loppui siihen, että mies petti. Oli vieraalla paikkakunnalla töissä vuoden, jonka aikana suhde siellä kahteen eri naiseen. Ero tuli, kun yllätin miehen äitinsä luota uuden naisen kanssa! Ei jäänyt tähän, vaan etsi vielä kolmannen naisen.., loppua en edes tiedä, koska erosimme.
Rapumies liian ailahteleva tunteidensa kanssa, viekas. Jouskarinaisena olen suora, rehellinen ja jos tulisi tilanne, että en enää haluaisi olla miehen kanssa, kertoisin sen rehellisesti. Ero ennen kuin pettäminen salaa.
Neitsyet pahimpia: laskelmoivia, seläntakana juoruavia, varastavat jos tilaisuus, pitkävihaisia jne.
Paras jousimies: lojaali, rehti, sanoo suoraan eikä juoruile, huumorintajuinen, joustava, yleensä iloinen ja hyväntuulisin merkeistä
Joopa. Varastaminen onkin koopista kiinni. Not.
Mitäs tuumaatte tästä parista:
Mies kalat, nousu kauris, kuu kaksonen
Nainen jousimies, nousu rapu, kuu leijona
Mitä olen iltapäivälehtien ja viikkolehtien horoskoopeista lukenut ja horoskooppiuskovaisten (niitä on yllättäen 90 % väestä) jutuista kuullut, on skorpioni kaikkein pahin, katalin ja epäluotettavien. Hiljaisuus laskeutuu kahvihuoneen pöytään, kun joku mainitsee sanan skorpioni. Skorpionille ei ikinä tapahdu mitään hyvää, minkä vuoksi hän on katkera ja pahansuopa selkäänpuukottaja.
Skorpioni on kuitenkin äärettömän yliseksuaalinen ja saa tällä ominaisuudellaan hurmattua ja koukutettua kaikki sukupuolet lumoihinsa karmivin seurauksin. Skorpioni katkoo siltoja ja jättää jälkeensä vaurioituneita sieluja ennen kuin hän kaivautuu luolaansa lymyämään ja itkemään katkeria kyyneleitään ja hautomaan kostoa kaikille.
Luuleeko joku oikeasti, että sillä mihin aikaan vuodesta on syntynyt, on yhtään mitään merkitystä siihen millainen ihminen on? Hankkikaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuumaatte tästä parista:
Mies kalat, nousu kauris, kuu kaksonen
Nainen jousimies, nousu rapu, kuu leijona
Tuli- ja vesimerkit eivät yleisesti ottaen sovi yhteen kovinkaan hyvin. Siinä missä tulimerkki on luonteeltaan dynaaminen, on vesimerkki utuinen taivaanrannanmaalari - pahimmillaan paikalleen jämähtänyt tai "menneisyyden vanki". Vesi tukahduttaa tulen voiman, minkä olen useastikin todistanut lähipiirissäni!
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti, että sillä mihin aikaan vuodesta on syntynyt, on yhtään mitään merkitystä siihen millainen ihminen on? Hankkikaa elämä.
Jollakin meni ilmeisesti tunteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Life is not only for the purpose, it is purpose for meaning of life.
Neitsyt-merkin sisareni oli erityisesti teininä varastelija:kaupoista meikkejä ym., kotona vanhemmilta käteistä rahaa, minulta otti vaatteita käyttöönsä. Isämme kuoltua, huijasi veroissa, koska tiesi, että minä pesänselvittäjänä joudun maksamaan perintöverot,ei maksanut osuuttaan. Jos en olisi maksanut hänen verojaan (useita tuhansia euroja) olin joutunut ulosmittaukseen. Että sellainen ” tarkka, analyyttinen” neitsyt.
Härkä on paras, koska se on oma merkki :D
Suurimmat ääliöt, joita minä oon elämässäni tavannu, on melkein aina olleet syyskuussa syntyneitä. En ole perillä, mihin merkkiin syyskuu osuu. Todella manipuloivia, narsisteja.