Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
7341/12740 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko leijona, skorpionissa: nouseva merkki mars ja neptunus .

Mimmonen tyyppi mahtaa olla?

Olet luultavasti hyvin itsevarma, lähes ylpeä, ja saatat vaikuttaa ihmisistä ensi tapaamisella jopa pelottavalta. Kunhan sinut oppii tuntemaan paremmin, ja kiintymyksesi on ansaittu, olet hyvin lämmin ja lojaali ihminen. Puolustat läheisiäsi viimeiseen asti ja tarkoin valikoiduille ystävillesi sinulla on aina aikaa. Lapset nauttivat erityistä rakkauttasi ja huolenpitoasi, he viihtyvät luontaisesti seurassasi. Pidät huomiosta ja usein sitä saatkin. Päämäärätiedottomat, kunnianhimottomat ja intohimottomat ihmiset ärsyttävät sinua. Suuttuessasi voit olla paha suustasi ja melkoisen julmakin, ja kannat kaunaa pitkään. Parisuhteessa olet intohimoinen ja uskollinen, ja seksi on sinulle tärkeää.

Nousumerkki, Venus ja Merkurius tietenkin vaikuttavat persoonallisina planeettoina myös, eli tämä kuvaus voi olla hieman vajavainen.

Vierailija
7342/12740 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täydellinen yhteensopivuus vaaka & vesimies tai kaksoset & vesimies? Kumpi parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7343/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täydellinen yhteensopivuus vaaka & vesimies tai kaksoset & vesimies? Kumpi parempi?

Kaikkea muuta kuin täydellinen, jos toisen kartalla myös maamerkkejä ja toisen ei. Pelkät aurinkomerkit ei kerro mitään.

Vierailija
7344/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs palsta-astroilijat ovat mieltä jousimiehen ja ravun yhdistelmästä, mitä tulee parisuhteeseen? 

Ei onnistunut jouskarinainen ja rapumies -kombo. Suhde kesti vuoden, mutta siinäkin oli jatkuvasti jotakin kriisiä ja ongelmaa eikä se vain koskaan lähtenyt kunnolla toimimaan. Luottamusta ei kai kehittynyt kumpaankaan suuntaan, vaikka täältä on moneen otteeseen saanut lukea rapujen uskollisuudesta, niin tuo rapumies oli kovin epävarman oloinen, mikä aiheutti itselleni epäilyksiä kyseisen ihmisen toiminnasta. Olen suora kaikissa toimissani ja kun toinen teki innolla asioihin kaikenlaisia kiertoteitä, koin sen todellakin uuvuttavana. Nykyisin suhteessa jellonan kanssa ja hommat tehdään osa-alueittain suoraviivaisesti, mikä pitää paletin kasassa ja luo turvallisuuden tunteen, ns. tiedetään mitä ollaan tekemässä.

Vierailija
7345/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

I agreed. Neitsyet ja skorpparit ei sovin mun kanssa. Olen kauris.

Vierailija
7346/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs palsta-astroilijat ovat mieltä jousimiehen ja ravun yhdistelmästä, mitä tulee parisuhteeseen? 

Ei onnistunut jouskarinainen ja rapumies -kombo. Suhde kesti vuoden, mutta siinäkin oli jatkuvasti jotakin kriisiä ja ongelmaa eikä se vain koskaan lähtenyt kunnolla toimimaan. Luottamusta ei kai kehittynyt kumpaankaan suuntaan, vaikka täältä on moneen otteeseen saanut lukea rapujen uskollisuudesta, niin tuo rapumies oli kovin epävarman oloinen, mikä aiheutti itselleni epäilyksiä kyseisen ihmisen toiminnasta. Olen suora kaikissa toimissani ja kun toinen teki innolla asioihin kaikenlaisia kiertoteitä, koin sen todellakin uuvuttavana. Nykyisin suhteessa jellonan kanssa ja hommat tehdään osa-alueittain suoraviivaisesti, mikä pitää paletin kasassa ja luo turvallisuuden tunteen, ns. tiedetään mitä ollaan tekemässä.

Jousimies on spontaani ja suora, joten on hyvä että olet löytänyt onnesi toisen valovoimaisen ja suoraviivaisen tulimerkin edustajan kanssa. Ravut puolestaan eivät ole suoria - luonnossakaan oikea rapu ei liiku suoraan ja nappaa napakasti kiinni saksillaan jos on tarve. Ravut ovat hitaamman puoleisia ja tykkäävät huolehtia muista joskus enemmän kuin itsestään. Samaa koskee ravun mielialojen vaihto ja pelkotilat, niissä tarvitaan tukea ja tsemppaamista, mutta harvoin tulimerkeillä riittää tähän kärsivällisyyttä.

Vierailija
7347/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies on spontaani ja suora, joten on hyvä että olet löytänyt onnesi toisen valovoimaisen ja suoraviivaisen tulimerkin edustajan kanssa. Ravut puolestaan eivät ole suoria - luonnossakaan oikea rapu ei liiku suoraan ja nappaa napakasti kiinni saksillaan jos on tarve. Ravut ovat hitaamman puoleisia ja tykkäävät huolehtia muista joskus enemmän kuin itsestään. Samaa koskee ravun mielialojen vaihto ja pelkotilat, niissä tarvitaan tukea ja tsemppaamista, mutta harvoin tulimerkeillä riittää tähän kärsivällisyyttä.

Allekirjoitan. Suhteen ja luonteidenkin välinen dynamiikka vain on niin erilaista.

Vierailija
7348/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkien kuukausi meneillään! Kokemuksia näistä sarvipäistä? Itse ainakin pidän oikein mukavina kyseisen merkin edustajia. :)

Vierailija
7349/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jousimiehelle paras kumppani on usein muista sijainneista riippuen juuri intohimoinen ja jännittävä leijona tai kaikesta kiinnostunut ja vapaamielinen kaksonen.

Maamerkkien kanssa jousimiehellä voi olla välillä vaikeaa, mutta älykkään neitsyen kanssa käydään parhaat keskustelut. Heitä yhdistää myös muuttuva merkki. Vesimerkkien on vaikeaa ymmärtää jousimiehen suoruutta ja vapaudenkaipuuta, mutta mielikuvitusrikkailla, filosofisilla kaloilla voi olla siihen mahdollisuus.

Rapujen ja härkien kanssa jousimiehellä taas on yleensä kaikkein vaikeinta, vaikka paljon riippuukin muista sijainneista kuten kaikki muistavat :)

Vierailija
7350/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkien kuukausi meneillään! Kokemuksia näistä sarvipäistä? Itse ainakin pidän oikein mukavina kyseisen merkin edustajia. :)

Härkä on paras merkki rapujen lisäksi. Härät ovat rauhaa rakastavia, hitaita, mukavuudenhaluisia, hedonisteja ja tyylitietoisia. Härät löytävät kaupasta arvokkaimmat ja kalleimmat tuotteet, sisustavat kotinsa viimeisen päälle ja pukeutuvat parhainpiinsa. Maanläheinen härkä tykkää hyvästä ruoasta, mielihyvästä ja kaikesta kauniita. Sanoisin myös että ovat leppoisia ja harvoin muuttavat mieltään, mutta tulistuvat jos joku yrittää pakottaa/kiirehtiä härkää pois lempipuuhistaan. Härät ovat hyviä laulajia. Härkämiehillä on usein leveät hartiat, kuten oikeallakin härällä. Heh. :)

Vierailija
7351/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kovasti, useampi härkäystävä skorpparilla, helppo tulla toimeen, härät usein leppoisia asenteeltaan eikä ole päällekäyviä

Vierailija
7352/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan. Suhteen ja luonteidenkin välinen dynamiikka vain on niin erilaista.

Edellinen kommentoija lisää, että jousimiehet ovat uudistusmielisiä seikkailijoita, jotka viihtyvät metsissä ja luonnossa sekä ovat usein kiinnostuneita eläimistä. Jousimiehestä saa huumoria täynnä olevan matkakumppanin matkoille, jos vaan tykkäät herskyvästä huumorista, sosiaalisuudesta ja aidosta spontaaniudesta. Jousimies on myös filosofinen mutta ei analyyttinen kuten neitsyt. Jousimiestä on turha yrittää kahlita, siitä osaavat paeta aina omille retkilleen.

Rapu on todellakin hidas, useimmiten hiljainen ja lähestyy tutustuessaankin uusia ihmisiä varoen. Rapu saattaa treffeilläkin kysyä simppeleitä mutta mielenkiintoisia kysymyksiä, joita rapu on ensin hiljaa mielessään pohtinut. Rapu ei ole töksäyttelijä ellet loukkaa tätä esim. kritisoimalla tai haukkumalla ravun äitiä, mitä ei ikinä pitäisi tehdä. Rapu loukkaantuu helposti ja muuttuu hiljaiseksi etkä silloin voi pakottaa rapua avautumaan. Ravut myös kaipaavat rakkaudenosoituksia ja -tunnustuksia, jotta voi kokea olonsa oikeasti turvalliseksi. Tutustuessasi rapuun kunnolla jos tämä vaan päästää lähelle pääset tutustumaan ravun lempeään huumoriin.

Vierailija
7353/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkien paras puoli on mielestäni ehdottomasti kyky nauttia elämästä. Heillä on hyvät organisointitaidot, he ovat vakaita ja luotettavia kuin kallio ja lähipiirilleen kerrassaan kultaisia. Härillä on hyvä (ja usein kallis) maku ja heistä huokuu tietynlainen aistillisuus. Härät ovat Venuksen vaikutuksesta yleensä myös ilo silmälle, varsinkin naiset.

Huonoina puolina pitäisin paikoilleen jämähtämistä ja ajattelun ajoittaista hitautta ja kaavamaisuutta. Kommunikaation jäykkyys on lyhyesti ilmaistuna usein härkien pahin kompastuskivi.

Paljon riippuu kylläkin Merkuriuksen sijainnista. Olen tavannut kerrassaan säkenöiviä härkiä, jotka loistavat nokkelalla älyllään illanistujaisten tähtinä ja keskustelevat sulavasti niin ajankohtaisista aiheista, melkein pelottavan terävästi. Järjestään näillä henkilöillä on ollut Merkurius kaksosissa.

Toinen härkien huono puoli on mielestäni juurikin merkille ominainen härkäpäisyys, minkä härän läheiset varmasti tunnistavat. Vihainen härkä ei ole lainkaan miellyttävä vastus, eikä härkä unohda kärsimäänsä vääryyttä. Silti härkää uskollisempaa ystävää ja kumppania saa hakea, ja vanhempina he ovat usein mitä turvallisimmat.

Vierailija
7354/12740 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia lähinnä työkavereina. Erittäin itsepäisiä, joskus hyvin hitaita. Tyylitietoisia ja loistava huumorintaju.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kovasti, useampi härkäystävä skorpparilla, helppo tulla toimeen, härät usein leppoisia asenteeltaan eikä ole päällekäyviä

Vierailija
7355/12740 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut pikkuhiljaa ehkä ymmärtämään härkien perusluonnetta. He ovat hyvin turvallisia! Koen heidät myös lämpimiksi. Lisäksi luotettavia. Viime vuodenvaihteessa eräs härkäystäväni kysyi hienovaraisesti, "haluathan tänäkin vuonna olla ystäväni?". Voiko nätimmin enää asiaa ilmaista.

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia lähinnä työkavereina. Erittäin itsepäisiä, joskus hyvin hitaita. Tyylitietoisia ja loistava huumorintaju.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
7356/12740 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut ovat rasittavia. Kunnon minäminä -ihmisiä joiden tunteet ovat jollain lailla aina tärkeämpiä kuin muiden. Ja jos joku heidän hiljaisen narsisminsa sattuu pistämään merkille, tätä henkilöä vihataan vielä seuraavassakin elämässä. Hohhoijaa.

Vierailija
7357/12740 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia toki, mutta itse en kyllä ole huomannut härkien kauneutta. Monet ovat vähän ylipainoisia ja jotenkin turpean näköisiä. Miehillä usein se häränniska ja leveät kasvot.

Kauneimmat tapaamani naiset ovat olleet oinaita, leijonia ja neitsyitä.

Vierailija
7358/12740 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerberos I kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

I agreed. Neitsyet ja skorpparit ei sovin mun kanssa. Olen kauris.

Eikä sovi vakakaan. Kokemusta on!

Vierailija
7359/12740 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia härkäihmisiä, useimmat keskittyvät keräämään maallista mammonaa. Ei jatkoon.

Vierailija
7360/12740 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies on härkäkuu?