Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Anteeksi, en osannut lainata, vaan pieleen meni.
Skorpioni kirjoitti:
Hei
Entä jos on aurinko skorpionissa ja nouseva vaaka, kuu oinaassa ja mars jousimiehessä?
Myös aurinkoskorpioni/nousujousimies on yleensä ihan hyvä yhdistelmä, kunhan sitä maatakin löytyisi jostain kartalta. Jousimies tuo huolettomuutta ja rehellisyyttä pehmentäen salamyhkäistä skorpionia sopivasti.
Aurinkovaaka/noususkorpioni taas voi olla pahimmillaan todella myrkyllinen tapaus.
Onko Oinas-, Rapu- ja Vaakamiehet jotenkin eniten aloitteellisia vai johtuuko se vain minusta että suunnilleen jokainen elämään ilmestyvä mies on joku näistä?
Vaa´at ja Ravut ainakin tuntuvat järjestään olevan toivottomia tapauksia omaan makuun.
t. Kaksoset, nousuVaaka, venusHärkä
Vierailija kirjoitti:
Onko Oinas-, Rapu- ja Vaakamiehet jotenkin eniten aloitteellisia vai johtuuko se vain minusta että suunnilleen jokainen elämään ilmestyvä mies on joku näistä?
Vaa´at ja Ravut ainakin tuntuvat järjestään olevan toivottomia tapauksia omaan makuun.
t. Kaksoset, nousuVaaka, venusHärkä
Kerrotko enemmän miksi ravut ovat toivottomia tapauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kaksoset, nousuVaaka, venusHärkäKerrotko enemmän miksi ravut ovat toivottomia tapauksia?
Tunteet seilaa hot-cold-hot-cold, existä jauhetaan katkerasti vähänväliä, neuroosit kaatuu päälle jossainkohtaa, minun järkiperäinen ajatteluni on ärsyttävää tunneihmisen mielestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kaksoset, nousuVaaka, venusHärkäKerrotko enemmän miksi ravut ovat toivottomia tapauksia?
Tunteet seilaa hot-cold-hot-cold, existä jauhetaan katkerasti vähänväliä, neuroosit kaatuu päälle jossainkohtaa, minun järkiperäinen ajatteluni on ärsyttävää tunneihmisen mielestä jne.
Ravut narisevat, mutta kaipaavat ymmärrystä ja huolenpitoa. Ravut on yksi huolehtivaisimmista merkeistä ja kaipaavat itsekin samaa mitä antavat muille. Tunteet vs järki, niiden pitäisi soljua yhteen mutta aina näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopilla ei ole merkitystä jos ihminen kärsii mt-ongelmista/psykoosista tms. Oikea luonne on jossain sen hulluuden alla joka pitäisi ensin hoitaa pois. Kuka tahansa voi sairastua
Mitä jos se hulluus johtuukin niistä tähtien asennoista jolloin "hullu" on syntynyt? Voisko olla?
Aurinko rapu, joumies kuu
Onko ristiriitainen introvertti kotihiiri extrovertilla maailman matkaajalla?
Minkälaisia oinas naiset ovat?
Leijona, koska olen leijona. Kamalin: Neitsyt ja kaksonen.
Neitsyissä on sitä jotain, vaikka usein syytetään pikkutarkoiksi nipottajiksi, mutta oikeasti ovat yksi parhaimmista merkeistä, hienotunteisuuden ja analyyttisyytensä ansiosta. En tunne yhtäkään neitsyttä, joka ei olisi kohtelias, avulias ja tarkka.
Skorpioni-vaaka on yhdistelmänä kyllä aika kauhea. Vaa'an pinnallisuus ja kiertely yhdistettynä skorpionin kostonhaluun ja mustasukkaisuuteen ei lupaa ainakaan mitään hyvää. Aurinkoskorpioni ja nouseva vaaka voi olla vielä pintapuolisesti hurmaava, vaikka ajaa vain omaa etuaan.
Vaakasijainnit sopivat lähinnä heille, joilla on kartalla paljon maata.
2021 uskotte horoskooppeihin...
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoskorpioni ja nouseva vaaka voi olla vielä pintapuolisesti hurmaava, vaikka ajaa vain omaa etuaan.
Minulla nämä, ajanko minä vain omaa etuani? Kauheaa, en ole huomannut.
No auttaako kuu oinaassa ja mars jousimiehessä yhtään?
En usko horoskooppeihin, mutta niistä on silti viihdyttävää lukea.
Itse olen aurinko - kauris, nouseva Vaaka, ja Vesimies - kuu. En siis ollenkaan ura -, ja työkeskeinen kuten kauriit kuulemma yleensä ovat...
Aviomieheni on aurinko - Leijona, nouseva merkki on Vaaka (kuten minullakin), ja kuu on Neitsyessä.
Tulemme erinomaisesti toimeen keskenämme, olemme olleet kohta 30 vuotta yhdessä. Joten se siitä Kauriin ja Leijonan yhteensopimattomuudesta!
Olen säännönmukaisesti huomannut - skeptisestä asenteestani huolimatta - etten sovi yhteen Oinaiden, Kaksosten, Kalojen, Jousimiesten, enkä Neitsyiden kanssa.
Sen sijaan ystäväpiirissäni on Skorpioneja, toisia Kauriita, Leijonia, Vesimiehiä, ja Härkiä.
Pahimmat koulu-, ja työpaikkakiusaajani ovat olleet Kalojen merkeissä syntyneitä. Pahin pomo oli Kaksosten merkissä syntynyt. Oinas tulee hyvänä kakkosena.
Kalat-miehet ovat usein jotenkin perässä vedettäviä ja viinaan meneviä. Pahimmat heistä ovat herkästi uskottomia, moraalittomia (toki omat heikkoudet hyväksytään ja ymmärretään, omaan itseen suhtaudutaan lempeän hyväksyvästi, toisin kuin muiden heikkouksiin) ja muutenkin salakavalia, itseään täynnä olevia piilovittuilijoita: yhden tällaisen tunsin, tuntuu että leijona nousumerkkinä voi tehdä ihmisestä sietämättömän toisten päälle puhujan ja pätijän.
Pomona kauris on paras ja osaavat hommat, johtamisen ja kannustamisen siinä samassa.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyissä on sitä jotain, vaikka usein syytetään pikkutarkoiksi nipottajiksi, mutta oikeasti ovat yksi parhaimmista merkeistä, hienotunteisuuden ja analyyttisyytensä ansiosta. En tunne yhtäkään neitsyttä, joka ei olisi kohtelias, avulias ja tarkka.
Minä tunnen useita neitsyt-merkin naisia. Kavalia, varastelevia, pahimpia selkään puukottajia, neuroottisia.
Mitäs palsta-astroilijat ovat mieltä jousimiehen ja ravun yhdistelmästä, mitä tulee parisuhteeseen?
Hei
Entä jos on aurinko skorpionissa ja nouseva vaaka, kuu oinaassa ja mars jousimiehessä?
Myös aurinkoskorpioni/nousujousimies on yleensä ihan hyvä yhdistelmä, kunhan sitä maatakin löytyisi jostain kartalta. Jousimies tuo huolettomuutta ja rehellisyyttä pehmentäen salamyhkäistä skorpionia sopivasti.
Aurinkovaaka/noususkorpioni taas voi olla pahimmillaan todella myrkyllinen tapaus.[/quote]