Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Yhdessä astrologiakirjassa oli vaaka-skorpioni -suhteesta sanottu, että kumpikin voi oppia toiselta jotain: vaa'an pitää oppia tuntemaan ja skorpionin pitää oppia ajattelemaan. Skorpioni osaa tuntea syvästi ja vaaka ajatella loogisesti.
Juuri tästä syystä yleensä pidän skorpioneista, mutta sekoilua en kestä. Olen nähnyt läheltä, miten pitkälle skorpioni voi sekoilussaan mennä. Ja tämä toimii vain, jos kumpikin on valmis oppimaan toisiltaan jotain.
T. Vaakanainen
Skorpionien sekoilulle ei ole olemassa mitään rajaa, he tulevat usein umpihulluiksi vailla mitään pidikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miten Rapu, kalat ja Skorpioni ois muka mats made in heven ennemmin hell. Oon Skorpioni ja parhaiten mulla synkkaa oinaiden, kauriiden ja leijonien kanssa. En jaksa ylipäätään vedenmerkkien yli tunteellakäyvää tuuliviirimäisyyttä, petollisuutta, oikullisuutta ja jahkailua.
Ja täällä ilmamerkki, joka ei jaksa yhtään muiden ilmamerkkien pinnallisuutta, laiskuutta tai älyllistä epärehellisyyttä. Parhaimmat ystävät vesimerkkisiä tai härkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyet ovat musikaalisia
Freddie Mercury
Michael Jackson
Leonard Cohen
Nick Cave
Pink
Beyonce
Faith Hill
Shania Twain
Joan Jet
Liam Gallagher (The Oasis)
Amy Winehouse
Jada Pinkett Smith
Roger Waters (The Pink Floyd)
Buddy Holly
Barry White
Moby
Van Morrison
Gene Kelly
Gloria Estefan
Shirley Manson (The Garbage)
Otis Redding
Jennifer Hudson
Avicii
BB King
Nina Persson (The Cardigans)
Richard Ashcroft (The Verve)
Marc Anthony
Anastacia
Andrea Bocelli
Charlie Parker
Barry Gibb (The Bee Gees)
Macy Gray
Dolores O’Riordan ( The Cranberries)
Gloria Gaynor
Chrissie Hyde -The Pretenders
Ei oo tylsiä ainakaan nämä tyypit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä joku aspekti tai merkki kartallanne, johon ette samaistu yhtään? Itse järkytyin kovasti aikoinani, kun sain selville että nousumerkkini on neitsyt. Olen aina, vajavaisine tietoineni astrologiasta, pitänyt neitsyttä pikkutarkkana nipottajana siinä missä muut lähes kaikki muut merkkini ovat tulta ja ilmaa.
Näin vanhemmiten osaan arvostaa nousumerkkiäni, sillä se maadoittaa levotonta ja helposti innostuvaa luonnettani edes hieman, sekä tuo ripauksen tervettä kriittisyyttä niin omia kuin muidenkin toimia kohtaan. Lisäksi myönnän arvostavani näin viisikymppisenä leidinä sitä, että näytän kuulemma hieman nuoremmalta kuin keskiverto ikäiseni! ;)
Miten muilla?
T. Aurinkokaksonen, nousuneitsyt & kuujousimies
Joo, mulla on kanssa neitsyt nousumerkkinä, asiasta en ole kovin pitänyt, koska olen pitänyt neitsyitä turhantarkkoina nipottajina. Mutta ehkä maamerkki on ihan hyväksi kuitenkin. Onhan neitsyissä hyviäkin puolia, analyyttisyys, älykkyys mm. Ja ehkä olen jonkin verran ikäistäni nuoremman oloinen. Tunne-elämäni ja ulkoisen minän välillä on kyllä ristiriita, ulospäin olen hillitty ja ehkä hieman arankin oloinen.
t. Aurinkovesimies, nousuneitsyt ja kuukaksonen
t. Aurinkovesimies, nousuneitsy
Ha! Kuten myös! Ja tunnistan kyllä itseni kuvauksista.
T. AurinkoVaaka, nousuneitsyt, venusneitsyt
Jos mikään planeetta on 12. Huoneessa niin se on astrologian tradition mukaan vakava paikka ja henkilön heikko kohta.
Liekö näissä astrologia-jutuissa mitään perää vai onko se vain auto-suggestiota se on sitten asia erikseen
Minkälainen on kaksonen jolla nousevamerkki skorpioni? Minkälainen esim työntekijänä toimistossa?
Skorpionina voin sanoa omasta puolestani, että olen mennyt varsinkin aiemmin asioissa aivan liian pitkälle. Mutta olen oppinut. Enää en toimisi niin. Ja moni asia ratkeaa ilman, että minä menen siihen sörkkimään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Yhdessä astrologiakirjassa oli vaaka-skorpioni -suhteesta sanottu, että kumpikin voi oppia toiselta jotain: vaa'an pitää oppia tuntemaan ja skorpionin pitää oppia ajattelemaan. Skorpioni osaa tuntea syvästi ja vaaka ajatella loogisesti.
Juuri tästä syystä yleensä pidän skorpioneista, mutta sekoilua en kestä. Olen nähnyt läheltä, miten pitkälle skorpioni voi sekoilussaan mennä. Ja tämä toimii vain, jos kumpikin on valmis oppimaan toisiltaan jotain.
T. Vaakanainen
Skorpionien sekoilulle ei ole olemassa mitään rajaa, he tulevat usein umpihulluiksi vailla mitään pidikkeitä.
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoskorpioni ja nouseva vaaka voi olla vielä pintapuolisesti hurmaava, vaikka ajaa vain omaa etuaan.
Minulla nämä, ajanko minä vain omaa etuani? Kauheaa, en ole huomannut.
No auttaako kuu oinaassa ja mars jousimiehessä yhtään?
Auttaa; molemmat sijainnit tuovat suoruutta luonteeseesi. Kuu oinaassa on tulinen sijainti ja tunteesi käyvät usein kuumana, mutta arvostat rehellisyyttä. Mars jousimiehessä auttaa sanomaan asioita suoraan. Skorpionilla ja vaa'alla on molemmilla taipumusta vehkeilyyn eikä tunteita näytetä välttämättä kovin avoimesti - vaikka niitä kyllä löytyy!
Kiitos, jotain hyvää sentään. Mutta paljon on parantamisen varaa.
Mikä Sinun merkkisi on, kun noin taitavasti tulkitset?
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoskorpioni ja nouseva vaaka voi olla vielä pintapuolisesti hurmaava, vaikka ajaa vain omaa etuaan.
No auttaako kuu oinaassa ja mars jousimiehessä yhtään?Auttaa; molemmat sijainnit tuovat suoruutta luonteeseesi. Kuu oinaassa on tulinen sijainti ja tunteesi käyvät usein kuumana, mutta arvostat rehellisyyttä. Mars jousimiehessä auttaa sanomaan asioita suoraan. Skorpionilla ja vaa'alla on molemmilla taipumusta vehkeilyyn eikä tunteita näytetä välttämättä kovin avoimesti - vaikka niitä kyllä löytyy!
Kierrän skorppionit kaukaa. Hyi, huonoja kokemuksia niistä kaikista. Täytyy olla h.... että niitä sietää.
Käyttäjä38832 kirjoitti:
En usko horoskooppeihin, mutta niistä on silti viihdyttävää lukea.
Itse olen aurinko - kauris, nouseva Vaaka, ja Vesimies - kuu. En siis ollenkaan ura -, ja työkeskeinen kuten kauriit kuulemma yleensä ovat...
Aviomieheni on aurinko - Leijona, nouseva merkki on Vaaka (kuten minullakin), ja kuu on Neitsyessä.
Tulemme erinomaisesti toimeen keskenämme, olemme olleet kohta 30 vuotta yhdessä. Joten se siitä Kauriin ja Leijonan yhteensopimattomuudesta!
Olen säännönmukaisesti huomannut - skeptisestä asenteestani huolimatta - etten sovi yhteen Oinaiden, Kaksosten, Kalojen, Jousimiesten, enkä Neitsyiden kanssa.
Sen sijaan ystäväpiirissäni on Skorpioneja, toisia Kauriita, Leijonia, Vesimiehiä, ja Härkiä.
Pahimmat koulu-, ja työpaikkakiusaajani ovat olleet Kalojen merkeissä syntyneitä. Pahin pomo oli Kaksosten merkissä syntynyt. Oinas tulee hyvänä kakkosena.
Kauris ja leijona sopivat itse asiassa usein luultua paremmin yhteen. Heitä yhdistää kunnianhimo ja arvovaltaisuus, molemmat ovat hyviä pomoja. Lisäksi molemmat ovat lojaaleja ja itsevarmoja - asioita, joita merkit arvostavat myös toisissa ihmisissä. He voivat myös oppia toisiltaan; leijona näyttää kauriille, että elämästä kannattaa ja voi nauttia, ja kauris opettaa leijonaa laittamalla asiat oikeisiin mittasuhteisiin, kun leijonan draamantaju meinaa välillä viedä terveestä järjestä voiton. Kauris on myös niitä harvoja merkkejä, joista on laittamaan suuttuneelle leijonalle kampoihin. Parhaimmillaan nämä kaksi muodostavat elinikäisen parin, joka on ystäväpiirissään pidetty, kunnioitettu ja ihailtu.
Äänestystuloksen mukaan vaaka on minä itse ensin-tyyppi. Narsku.
Skorpioni kirjoitti:
Kiitos, jotain hyvää sentään. Mutta paljon on parantamisen varaa.
Mikä Sinun merkkisi on, kun noin taitavasti tulkitset?
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No auttaako kuu oinaassa ja mars jousimiehessä yhtään?Auttaa; molemmat sijainnit tuovat suoruutta luonteeseesi. Kuu oinaassa on tulinen sijainti ja tunteesi käyvät usein kuumana, mutta arvostat rehellisyyttä. Mars jousimiehessä auttaa sanomaan asioita suoraan. Skorpionilla ja vaa'alla on molemmilla taipumusta vehkeilyyn eikä tunteita näytetä välttämättä kovin avoimesti - vaikka niitä kyllä löytyy!
Olen aurinkoleijona, nouseva neitsyt ja kuukalat. Kaikilla on parantamisen varaa, tärkeintä on halu kehittää itseään. Sijainneilleen ei kukaan mitään mahda, mutta niiden kautta voi oppia itsestään paljon. Kokemuksen syvällä rintaäänellä, heh.
Vierailija kirjoitti:
Monet vaa'at ovat myös sellaisia, että heistä on helppo ainakin pintapuolisesti pitää. Itse tunnen useita vaakoja, joilla kaikilla on small talkin lahja. He ovat kuuntelevia, miellyttäviä ja kiinnostuneita kaikesta kauniista. He eivät myöskään ole tyhmiä, vaikka heidän ajattelunsa ei olekaan yleensä kovin syvällistä vaan päin vastoin kepeää ja nokkelaa.
Vaa'an huonoin puoli onkin mielestäni epäluotettavuus - tai ainakin sellaisena ihmiset sen tulkitsevat. Kun vaaka on saanut ihmiset pitämään itsestään, työ on hänen mielestään tavallaan tehty. Häntä harvoin kiinnostaa aidosti kaveerata kaikkien tuttaviensa kanssa niin paljon tai läheisissä merkeissä kuin antaa ymmärtää, mutta hän ei myöskään luontaisen kohteliaisuutensa ja tahdikkuutensa takia kykene sitä suoraan sanomaan.
Sen sijaan hän antaa ymmärtää asioita ja päätyy väistelemään ihmisiä, jotka sitten, vaa'an hienovaraisesti torjuessa heidät kerta toisensa jälkeen, muodostavat vaa'asta lopulta negatiivisen käsityksen. Vaa'an tärkein oppi on mielestäni se, ettei kaikkia voi tai tarvitse miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet vaa'at ovat myös sellaisia, että heistä on helppo ainakin pintapuolisesti pitää. Itse tunnen useita vaakoja, joilla kaikilla on small talkin lahja. He ovat kuuntelevia, miellyttäviä ja kiinnostuneita kaikesta kauniista. He eivät myöskään ole tyhmiä, vaikka heidän ajattelunsa ei olekaan yleensä kovin syvällistä vaan päin vastoin kepeää ja nokkelaa.
Vaa'an huonoin puoli onkin mielestäni epäluotettavuus - tai ainakin sellaisena ihmiset sen tulkitsevat. Kun vaaka on saanut ihmiset pitämään itsestään, työ on hänen mielestään tavallaan tehty. Häntä harvoin kiinnostaa aidosti kaveerata kaikkien tuttaviensa kanssa niin paljon tai läheisissä merkeissä kuin antaa ymmärtää, mutta hän ei myöskään luontaisen kohteliaisuutensa ja tahdikkuutensa takia kykene sitä suoraan sanomaan.
Sen sijaan hän antaa ymmärtää asioita ja päätyy väistelemään ihmisiä, jotka sitten, vaa'an hienovaraisesti torjuessa heidät kerta toisensa jälkeen, muodostavat vaa'asta lopulta negatiivisen käsityksen. Vaa'an tärkein oppi on mielestäni se, ettei kaikkia voi tai tarvitse miellyttää.
Tässä oli hyvää analyysia, kiitos. Ns. osui ja upposi!
T. Vaakanainen
Skorpioni kirjoitti:
Skorpionina voin sanoa omasta puolestani, että olen mennyt varsinkin aiemmin asioissa aivan liian pitkälle. Mutta olen oppinut. Enää en toimisi niin. Ja moni asia ratkeaa ilman, että minä menen siihen sörkkimään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
T. Vaakanainen
En tahdo olla ilkeä, mutta oletkohan oikeasti oppinut vai elääkö mielipuolisuus valmiina roihahtamaan
ilmiliekkiin saadessaan mitättömän kipinän?
Skorpionithan nimittäin ovat mestareita itsepetoksessa, niin ja muiden pettämisessä ja yleisessä
mielipuolisuudessa ja holtittomuudessa myös toki.
Kyllä mielestäni olen oppinut. Teoista sen oppimisen näkee. Lisäksi ajattelutapa on muuttunut. Yritän nykyään harkita ja punnita asioita eri tavalla: pohtia erilaisia vaihtoehtoja ja ajatella syitä ja seurauksia ja jopa katsella asioita itsen ulkopuolelta, miltä tällainen teko toisten silmiin ja korviin tuntuu. Kuu oinaassa tuo kärsimättömyyttä tunteisiin ja siksi pitää miettiä kriittisesti ennen kuin toimii. Kiitos Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
T. Vaakanainen
En tahdo olla ilkeä, mutta oletkohan oikeasti oppinut vai elääkö mielipuolisuus valmiina roihahtamaan
ilmiliekkiin saadessaan mitättömän kipinän?
Skorpionithan nimittäin ovat mestareita itsepetoksessa, niin ja muiden pettämisessä ja yleisessä
mielipuolisuudessa ja holtittomuudessa myös toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miten Rapu, kalat ja Skorpioni ois muka mats made in heven ennemmin hell. Oon Skorpioni ja parhaiten mulla synkkaa oinaiden, kauriiden ja leijonien kanssa. En jaksa ylipäätään vedenmerkkien yli tunteellakäyvää tuuliviirimäisyyttä, petollisuutta, oikullisuutta ja jahkailua.
Ja täällä ilmamerkki, joka ei jaksa yhtään muiden ilmamerkkien pinnallisuutta, laiskuutta tai älyllistä epärehellisyyttä. Parhaimmat ystävät vesimerkkisiä tai härkiä.
Laiskaa ilmamerkin edustajaa en ole kyllä itse tavannut - vaaka voi olla vähän mukavuudenhaluinen, mutta hänelläkin on aina monta rautaa tulessa. Kaksonen on kunnon ikiliikkuja ja vaikka vesimies ei tee niitä asioita, mistä ei ole kiinnostunut, hän keskittyy ja panostaa täysillä taas niihin asioihin jotka kiehtovat häntä.
Tietynlaisen pinnallisuuden voin allekirjoittaa (vaikka ilmamerkit ovatkin usein kiinnostuneet yhteiskunnallisista asioista ja vesimiehet voivat näissä asioissa olla jopa radikaaleja), mutta laiskuutta en. Mitä tulee älylliseen epärehellisyyteen, en ole varma mitä sillä tässä yhteydessä tarkoitetaan. Ilmamerkit ovat neitsyen ohella mestareita latomaan ns. faktoja tiskiin ja heitä on vaikea voittaa väittelyssä.
Totuutta he saattavat toki venyttää omaksi hyödykseen, varsinkin tunneasioissa, mutta tämä ei ole pelkästään ilmamerkkien synti vaan tätä harrastavat varsin suurissa määrin myös vesimerkit.
Aurinko leijona, skorpionissa: nouseva merkki mars ja neptunus .
Mimmonen tyyppi mahtaa olla?
T. Vaakanainen