Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Oinas ihan ehdoton, ei ole tylsää sängyssä koskaan.
Vaimoni on oinas ja on ainoa oinas, jonka tunnen. Vaimoni on rauhallinen pohtija ja sängyssä pehmeästi soljuva kuten puro, mikä on mahtavaa että kumpikin meistä tykkää hitaasta lemmiskelystä kerran kuussa ja se riittää molemmille. Olen rapumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on oinas ja on ainoa oinas, jonka tunnen. Vaimoni on rauhallinen pohtija ja sängyssä pehmeästi soljuva kuten puro, mikä on mahtavaa että kumpikin meistä tykkää hitaasta lemmiskelystä kerran kuussa ja se riittää molemmille. Olen rapumies.
Jahas jälleen kerran rapu+oinas pari.
Mikä siinä on, että nämä kaksi vetävät toisiaan puoleensa, vaikka luonteiltansa ovat todella erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Jaaha, Nuuskamuikkunen on palannut reissuiltaan ja kirjoittelee taas.
Tuli mieleen yksi tilanne pitkän ajan takaa. Seurustelin yhden jousimiehen kanssa tiiviisti. Hänellä oli siinä sivussa muitakin naisseikkailuja, lähinnä yhden yön juttuja. Aluksi en niistä mitään sanonut, mutta pikkuhiljaa alkoi tuntua siltä, että nyt on nostettava kissa pöydälle. Muistan, kun hän sanoi, että "ai, luulin, ettet niistä mitään välittänyt, kun et mitään puhunut". No sitten meni hetki ja hän oli lähdössä jonnekin teatteriin yhden näistä naisista kanssa, joitten kanssa hänellä oli ollut näitä yhden yön juttuja. Kun kysyin, että miksi hän vielä menee, niin hänen piti kuulema "jättää jäähyväiset" ja ilmoittaa, ettei hän voi tapailla enää, kun tyttöystävä ei halua. No eikö sitä voinut puhelimessa ilmoittaa, kun tätäkin naista tuskin tunsi edes.
Me ajateltiin niiiiin eri lailla tämän jousimiehen kanssa ja hänen mielestään olin varmaan hirveän omistushaluinen ja mustasukkainen riitelijä. Itse hän oli aina niin semmoinen viaton tai tekeytyi viattomaksi. Mielestäni tuossakin suhteessa se jousimies vehkeili koko ajan ja itse olin rehellinen.
Minä taas jousimiehenä en näe tuossa mitään pahaa. No olenhan itse jousimies ja naimisissa jousimiehen kanssa. Suhteemme alkuaikoina halusimme kumpikin henkilökohtaisesti ilmoittaa suhteillemme, että nyt olemme tavanneet sellaisen ihmisen, mistä ei pääse yli, eikä ympäri. Kummallakin on ollut aina vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, mutta kumpikin olemme luonteeltamme sellaisia, että kun sitoudumme, niin sitoudumme kunnolla. Mutta tämä vaatii vapauden.
En voinut koskaan sietää sitä, että minua ahdistettiin nurkkaan ja vaadittiin selityksiä. Olen uskollinen, kun niin lupaan. Mutta kun minulta alettiin sitä vänkäämään, keräsin tavarani ja lähdin.
Ehkä siksi juuri toinen jousimies on paras, koska ehkä hän vain voi ymmärtää sen, että vapaus antaa vastuun. Ja jos olen mennäkseni, niin menen, vaikka minulta kuinka tivaisi ja vaatisi ja haluaisi omistaa. Minua ei voi kukaan omistaa. Olen suhteessa vapaaehtoisesti ja silloin olen uskollinen ja lojaali puolisolleni
Huutelen vieraisiin pöytiin, mutta tämä oli hyvin kiteytetty ihan näin toisenkin jouskarin näkökulmasta! Allekirjoitan jokaisen sanan.
Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä, ja toisen näistä kasvaessa kasvaa myös toinen puoli. Kaksiteräinen miekka, josta moni vain haluaa ottaa rusinat pullasta ilman vastuuta!
Löysinpä tämän ketjun.
En nyt mitenkään erityisesti usko horoskooppeihin. Mutta koska perheessämme on kolme jousimiestä, on jotkut luonteenpiirteet kyllä selkeitä. Juuri tuo vapaus ja vastuu. Myönnän nuorena olleeni aika vastuuton ja käyttäytyneeni ikävästi vastakkaista sukupuolta kohtaan vapaudenhaluni vuoksi. Lisäksi toinen ikävä piirre minussa ja myös muissa perheeni jousimiehissä on, että poltamme sillat aika helposti takaamme. Kun mielenkiinto loppuu, niin ovi kiinni ja kohti uusia seikkailuja.
Nämä piirteet voivat kyllä johtua ihan muustakin, kuin horoskooppimerkistä. Ehkä olemme mieheni kanssa muuten vain samanlaisia tässä suhteessa, kuten lapsemmekin.
Mutta olemme myös uskollisia ja lojaaleja, kun sellainen ihminen vastaan tulee.
Töksäyttelystä, mistä joku ketjussa kirjoitti. Joku voi olla, mutta itse olen jopa äärimmäisen hienotunteinen ja varovainen, mitä sanon. Koska minua ei vain kiinnosta sekaantua mihinkään draamaan. Jos tulee draamaa, poistun ja yleensä en tule takaisin. En vain jaksa sellaista.
Mutta ehkä pahin piirre on juuri se, että koen, että emme niin välitä muista ihmisistä, jos koemme, että he eivät ole tärkeitä. Ikävä piirre ja vaikuttaa kylmältä. Mutta koska se vapaudenkaipuu ja halu kulkea omia teitään on niin voimakas, ei halua ihmisiä niin erityisen paljon elämäänsä. Tai sitoutua heihin ja jäädä roikkumaan. Elämässä on uusia seikkailuja aina edessä, niin vanhaan on turha jäädä roikkumaan.
Joten jos itsekkin jousimiestä horoskooppimerkkinä arvioisin, emme ole niitä ihanimpia merkkejä ja olemme turhan itseriittoisia ja tyytyväisiä itseemme ja emme tarvitse muita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että nämä kaksi vetävät toisiaan puoleensa, vaikka luonteiltansa ovat todella erilaisia?
Ei meillä ainakaan ole paljoa erilaisuuksia, mutta emme ole identtisiä. Suhteemme perustuu ystävyyteen, rakkauteen ja huolenpitoon. Olemme sielunkumppaneita ja luemme toisiamme hyvin, niin etten kenenkään muun naisen kanssa ole koskaan aiemmin pystynyt samaan. Rapumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtavia merkkejä molemmat, tuli ja vesi. Totta kai pitää katsoa muitakin merkkejä kuin aurinkoa, mutta yleensä näillä on tuon samankaltaisuuden ja vastakkaisuuden vuoksi outoa kemiaa.
Sama leijonalla ja skorpionilla, kiinteitä merkkejä ja tuli ja vesi.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko neitsyt yhteen vesimiehen vai kaksosten kanssa?
Tavallaan molempien, sillä älyllinen neitsyt saa kaltaistaan seuraa fiksuista vesimiehistä ja nokkelista kaksosista.
Kaksosia hallitsee neitsyen tavoin Merkurius, joten he ymmärtävät toistensa ajatuksenjuoksua ja arvostavat älykkäitä, nopeatempoisia keskusteluja. Neitsyt on tosin usein pitkäjänteisempi kuin kaksonen, joka on kiinnostunut kaikesta ja vaihtaa lennosta niin mielipiteitään kuin kiinnostuksenkohteitaankin. Kaksosilla on aina sata rautaa tulessa, kun neitsyt keskittyy tekemään homman kerrallaan - ja tekemään sen täydellisesti.
Vesimies on usein kiinteänä vähemmän päällekäyvä ja tietyllä tavalla rauhallisempi kuin kaksonen, joka taas sopii neitsyelle hyvin. Vesimiehen kanssa neitsyellä on usein yhteistä maailmanparannus, sillä molemmat ovat auttavaisia luonteita ja kiinnostuneet terveydestä sekä yhteiskunnallisista asioista.
VieraillaMailla kirjoitti:
Lisään kans vielä, että Skorppareiden lojaalius, luovuus, tunteiden syvyys ja mysteeriys/sellainen darkness on kans tosi mielenkiintoista. Ne on ehkä merkki, jota vähiten ymmärrän ja siksi kiehtovat. Pinnan alla on niin paljon lahjakkuutta ja kaikkea sellaista, mitä eivät näytä ulospäin.
T. Sama Vesimies
Omien kokemusten mukaan tämä on se kuva, mitä skorpionit pitävät mielellään itsestään yllä. Että ovat jotenkin erityisen syvällisiä, mystisiä, intensiivisiä ja eläimellisen seksuaalisia. Myönnän, että itsekin olen pari kertaa tähän syöttiin tarttunut ja sitten joutunut pettymään, kun skorpioni on osoittautunut paljon pinnallisemmaksi kuin on antanut ymmärtää. Laskelmoivia he kyllä ovat, ja usein osaavat markkinoida itseään.
T. Toinen vesimies
En tajua tota että vaaka olisi pinnallinen. En ole. Tykkään kaikesta kauniista ja hyvästä käytöksestä. Rumuus ja synkkyys ahdistaa. Saatan hölistä kaikkea kepeätä mutta en todellakaan ole pinnallinen. Tunnen hyvin syvästi mutta olen oppinut peittämään sen. Peittämään siksi koska on vaikeata kestää toisten kovuutta ja ilkeyttä, rumaa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tota että vaaka olisi pinnallinen. En ole. Tykkään kaikesta kauniista ja hyvästä käytöksestä. Rumuus ja synkkyys ahdistaa. Saatan hölistä kaikkea kepeätä mutta en todellakaan ole pinnallinen. Tunnen hyvin syvästi mutta olen oppinut peittämään sen. Peittämään siksi koska on vaikeata kestää toisten kovuutta ja ilkeyttä, rumaa puhetta.
En saa kiinni vaakojen ajatusmaailmasta saati sydämestä ja mulle olette yksi kylmimmistä ja pinnallisista merkeistä. Juuri se joka hylkää kun eniten tarvitsisi ystävää. Vaaka on vierellä kun on hauskaa ja kaunista mutta ei kun ystävätär voi huonosti ja kaipaisi ystävää. Miksi? En pidä teidän esityksestä.
Kertokaa aurinko-, nousu- ja kuumerkkinne ja jos voisitte vaihtaa niitä, miksi merkeiksi vaihtaisitte? Ihan mielenkiinnosta :)
Itse olen aurinkokaksonen, nousuvaaka ja kuuneitsyt. Jos voisin/pitäisi merkkejä vaihtaa, niin aurinkoleijona, nousuvesimies ja kuukalat olisi hyvä kombo! Aurinko leijonassa on omassa planeetassaan ja heissä on jotain luonnostaan arvovaltaista ja lämmintä. Nousuvesimies on leijonan vastamerkki ja tasapainottaisi viileydellään tulista leijonaa. Toisi myös hyvää outoutta pakkaan, haha. Kuu vesimerkissä taas toisi syvät tunteet ja tunneälykkyyttä sekä luovuutta. Kuu skorpionissa olisi ehkä vähän liian intensiivinen ainakin aurinkoleijonan kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa aurinko-, nousu- ja kuumerkkinne ja jos voisitte vaihtaa niitä, miksi merkeiksi vaihtaisitte? Ihan mielenkiinnosta :)
Itse olen aurinkokaksonen, nousuvaaka ja kuuneitsyt. Jos voisin/pitäisi merkkejä vaihtaa, niin aurinkoleijona, nousuvesimies ja kuukalat olisi hyvä kombo! Aurinko leijonassa on omassa planeetassaan ja heissä on jotain luonnostaan arvovaltaista ja lämmintä. Nousuvesimies on leijonan vastamerkki ja tasapainottaisi viileydellään tulista leijonaa. Toisi myös hyvää outoutta pakkaan, haha. Kuu vesimerkissä taas toisi syvät tunteet ja tunneälykkyyttä sekä luovuutta. Kuu skorpionissa olisi ehkä vähän liian intensiivinen ainakin aurinkoleijonan kanssa yhdessä.
Olen aurinko-oinas, nousurapu ja kuukalat. Olisin varmaankin aurinkorapu, koska synttärini olisivat silloin kesällä, nousuvaaka koska he ovat yleensä hyvännäköisiä ja miellyttäviä ja kuujousimies, niin vähän tasapainottuisi tuo aurinkoravun herkkyys.s
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja kuu neitsyessä, nousu kauriissa. Olen siis aika läpikotaisin kuiva ja vastuuntuntoinen maamerkki. Jos saisin näiden merkkien stereotyyppisiä ominaisuuksia vaihdossa, olisin
Aurinkokaksonen
Kuukalat
Nousuvaaka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja kuu neitsyessä, nousu kauriissa. Olen siis aika läpikotaisin kuiva ja vastuuntuntoinen maamerkki. Jos saisin näiden merkkien stereotyyppisiä ominaisuuksia vaihdossa, olisin
Aurinkokaksonen
Kuukalat
Nousuvaaka
Aurinkoleijona, noususkorpioni ja kuukauris. Olisin siis, jos saisin valita. Oikeasti olen aurinkovaaka, nousuneitsyt ja kuuskorpioni. Skorpionikuuni on väsyttävä intensiivisyydessään, mutta nousumerkkinä voisi toimia paremmin. Leijona on kotonaan auringossa, niin kuin joku jo sanoikin. Paras sijainti leijonalle, ja merkillä on parhimmillaan paljon hyviä ominaisuuksia. Kuukauris pitäisi leijonan ja skorpionin sitten maan pinnalla :D
Olisin aurinkokalat, nousuleijona ja kuuhärkä
T. Aurinkoskorpioni, nousujousimies ja kuuskorpioni
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkoleijona, nouseva vaaka ja kuuneitsyt. En todellakaan haluaisi vaihtaa näitä mihinkään.
Alkuperäiseen kysymykseen voin vastata, että paras merkki tietenkin on leijona ja sen jälkeen vaaka :) Kamalin on skorpioni, sen jälkeen kalat.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko rapu, nousuneitsyt, jousimies kuu
Olen rapunainen ja kiinnostunut oinaista. Paitsi, että minulla on todella lyhyt pinna joten suhteesta tälläisen jyrän kanssa taitaa tulla vaikea homma :/
Terveisin: se edellinen Aurinkorapu, nousuneitsyt, jousimies kuu
Lisään kans vielä, että Skorppareiden lojaalius, luovuus, tunteiden syvyys ja mysteeriys/sellainen darkness on kans tosi mielenkiintoista. Ne on ehkä merkki, jota vähiten ymmärrän ja siksi kiehtovat. Pinnan alla on niin paljon lahjakkuutta ja kaikkea sellaista, mitä eivät näytä ulospäin.
T. Sama Vesimies