Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiseni on jousimies. Viimeksi jouluna kun näimme ja keskustelimme asioista, niin hän kertoi ensimmäisenä mielipiteensä ja loukkasi minua sisäisesti. Sanoin ettei tarvitse olla noin päällekäyvä ja ehdoton asiassa, mutta seuraavana jo sanoi, että hänen on pakko sanoa asiat aina suoraan kiertelemättä.
Mitä sanotte tähän onko jousimies todellakin noin suorasukainen? Ovatko kaikki tulimerkit suoria ja tempperamenttisia? Olen itse kalat.
Jousimiehen yksi tunnetuimmista piirteistä on suorasukaisuus, jopa möläyttely. Lisäksi he rakastavat väittelyä ja ovat siinä lisäksi yleensä hyviä. Kalat on merkkinä myöskin herkkä ja tunneälykäs, joten jousimies voi tuntua hyvinkin päällekäyvältä kärkkäine mielipiteineen. Hän ei kuitenkaan tarkoita pahaa, vaan on vain luonnostaan kovaääninen ja utelias.
Tulmerkit ovat kaikki dynaamisia, varsinkin oinas voi olla melkeinpä jyrä. Kiinteänä merkkinä leijona ei ehkä ole niin päällekäyvä, mutta odottaa muiden todellakin kuuntelevan hänen mielipidettään. Tempperamentti kaikilla on, noh, tulinen! He kuitenkin antavat yleensä nopeasti anteeksi eivätkä jää hautomaan asioita sen pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiseni on jousimies. Viimeksi jouluna kun näimme ja keskustelimme asioista, niin hän kertoi ensimmäisenä mielipiteensä ja loukkasi minua sisäisesti. Sanoin ettei tarvitse olla noin päällekäyvä ja ehdoton asiassa, mutta seuraavana jo sanoi, että hänen on pakko sanoa asiat aina suoraan kiertelemättä.
Mitä sanotte tähän onko jousimies todellakin noin suorasukainen? Ovatko kaikki tulimerkit suoria ja tempperamenttisia? Olen itse kalat.
Jousimiehen yksi tunnetuimmista piirteistä on suorasukaisuus, jopa möläyttely. Lisäksi he rakastavat väittelyä ja ovat siinä lisäksi yleensä hyviä. Kalat on merkkinä myöskin herkkä ja tunneälykäs, joten jousimies voi tuntua hyvinkin päällekäyvältä kärkkäine mielipiteineen. Hän ei kuitenkaan tarkoita pahaa, vaan on vain luonnostaan kovaääninen ja utelias.
Tulmerkit ovat kaikki dynaamisia, varsinkin oinas voi olla melkeinpä jyrä. Kiinteänä merkkinä leijona ei ehkä ole niin päällekäyvä, mutta odottaa muiden todellakin kuuntelevan hänen mielipidettään. Tempperamentti kaikilla on, noh, tulinen! He kuitenkin antavat yleensä nopeasti anteeksi eivätkä jää hautomaan asioita sen pidempään.
Jousimies on kerran vuodessa ok nähtävä, mutta muuten liikaa minulle herkälle kalalle. Minkälainen tempperamentti on muilla vesimerkeillä? -Kalat
Skorpioni on paras ! Olen itse skorpioni ja tiedän mistä puhun. Me olemme älykkäitä ja salaperäisiä. Ehdottomia ja intohimoisia. Kaikki skorpionit jotka tunnen ovat aitoja ja osaavat nauttia täysin rinnoin esim. kulttuurista. Monet luulevat että puhun elämästäni kaikki mutta he eivät tiedä puoliakaan. MInä en koskaan anna anteeksi ja näen ihmisten läpi. Vasta sitten olen tyytyväinen kun olen saanut pistää kusipäitä hännälläni. Siltoja on palanut- ja paljon. Sanotaan että totuudenpuhuja ei yösijaa saa niin skorpioni on juuri sellainen. Pidän ihmisiä samanarvoisina titteliin katsomatta, minulla on syvä oikeudenmukaisuuden tarve. Tykkään herkutella, joskus naipotella, nukkua pehmeissä lakanoissa. Olen ihan hemmetin luova. Kirjoitan, maalaan, soitan, sävellän, fiilistelen. Rakastan syvällisiä keskusteluja, esim kynttilänvalossa. Skorpionit joko opiskelevat pitkälle tai lyövät hanskat tiskiin. Mutta mikään ei heitä nujerra- kuten ei minuakaan. On tullut vaikka mitä vastaan elämässä ja Elton Johnin sanoin : Im still standing :) ! Ja perhettäni - sitä rakastan. Ja puolustan kuin leijonaemo. Parhain ominaisuuteni on mielestäni häntäni, ajattelen että siinäkö vingut ja juonittelet - kohta saat pikku piston :).
Vierailija kirjoitti:
Ravut on rasittavia itsekeskeisiä peräkarvan halkojia. Jos joku on parempi niitä on ...... irti ja tappelu edessä.
Kaksoset ja leijonat ovat juuri tuollaisia eivätkä ravut.
Tätä mieltä olen 30+ naisena Aurinko Skorpioneista, joita tunnen ainakin 9:
- Huvittavaa miten joka ikinen, sukupuoleen katsomatta, puhuu kostamisesta kohdatessaan oikeita tai edes potentiaalisia vääryyksiä. Ja juuri sellaisesta kostamisesta "mistä kukaan ei arvaa että se olin juuri minä, muahahahaa!" Näin suorasukaisena Härkänä ja Kuu Jouskarina en itse ymmärrä, mitä järkeä on kostaa jotenkin dramaattisesti jolle kulle jotain vanhaa kaunaa, jos ei koskaan käy edes selväksi että itse oli se tekijä, eli ei saa edes mitään krediittiä asiasta eikä kohde välttämättä ikinä tiedä että se olit juuri sinä, joten... Miksi vaivautua turhaan? 😅 Vetäisi sitten mieluummin vaikka ihan rehellisesti turpaan (en kannata väkivaltaa mutta toisaalta joskus jotkut ansaitsisivat löylytyksen) tai sanoisi suoraan, jos on jotain jäänyt vielä hampaan koloon. Minun on Härkänä vaikeaa kunnioittaa sellaisia jotka juonittelevat selän takana kuin mitkäkin pelkurit.
- Siksi toisekseen koko tämä kostamisen käsite on niin lapsellinen. Paras kosto vaikka petetyksi tulemisen, kiusaamisen tms jälkeen on keskittyä katsomaan itse eteenpäin, tavoitella omia tähtihetkiään ja elää elämänsä hyvin. Katsoa peiliin ja nähdä siellä tavoitteellinen ja sinnikäs ihminen. Menneet ovat menneitä eikä eilispäivää saa enää koskaan takaisin. Anteeksi ei ole pakko antaa jos ei pysty, mutta eteenpäin tulisi mennä, tyhmästi käyttäytyville on turha uhrata ajatustakaan.
- Lisäksi en ole vielä koskaan kuullut tai nähnyt kenenkään Skorpionin toteuttavan näitä teatraalisia puheitaan. Vyön alle he kyllä iskevät vaikkapa riitojen aikana, ja osaavat olla tosi ikäviä suustaan, mutta siinä se. Jos heille on samanlainen takaisin, herkkä Skorpioni pillahtaa itkuun tai vähintäänkin vetäytyy syvälle kuoreensa haavojaan nuolemaan. Eli omaa lääkettään eivät kestä.
- Eivät luota lainkaan kykyihinsä, ainakaan naiset. Olen huomannut että Skorpionit alisuorittavat elämää, he tyytyvät huonoihin kumppaneihin, vähempään palkkaan, huonosti työllistävään tai alipalkattuun koulutusalaan, feikkiystäviä ympärillä jne. Toivoisinkin että Skorpionit näkisivät selvemmin oman kyvykkyytensä ja tekisivät parempia valintoja.
- Jokainen kohtaamani Skorpioni on ollut älykäs, ja jollain tapaa myös yleensä luova. Heillä on kuitenkin kaikilla todella huono itsetunto minkä vuoksi he ajautuvat tekemään yhä uudestaan näitä huonoja valintoja, ikään kuin itsesabotaasina. He myös keskittyvät vellomaan negatiivisuudessa ja käyttävät hirveän paljon aikaa toisten syyllistämiseen milloin mistäkin, ja kaikkein pienimmätkin asiat nähdään v*ttuiluna tai henkilökohtaisina hyökkäyksinä. Usein Skorpionin ystävänä (minulla on 3 läheistä Skorpioni-ystävää) on tästä syystä välillä todella raskasta, koska ystävyydeltä haluaisi enemmän iloa ja hupia kuin synkkyyttä ja neuroottisia väittelyjä kuvitelluista asioista...
- Skorpioneja vaivaa myös marttyyrius. Kaikki muut ovat pahoja ja he yksin ovat hyviä ja kaikkensa antaneita. Juupa juu. Muut saattavat tehdä heille kaikenlaisia palveluksia, kuunnella heidän murheitaan myöhään yöhön saakka ym., mutta se kaikki unohtuu heiltä heti kun kokevat tulleensa loukatuksi jotenkin (mikä 99% tapauksista on vain heidän päänsä sisällä)
Itse olen Härkä, Kuu Jousimies, signature sign Kauris.
Aurinkorapu signature leijona?
Vieläkö joku uskoo horoskooppeihin? Kaikki tietyssä kuukaudessa syntyneet ovat samanlaisia luonteiltaan?
Maailmassa on 12 erilaista tyyppiä ihmisiä?
Ja tähän on turha tulla mulle vääntämään jostain kuun asennosta ja sen tekemästä erotuksesta.
Koomista!
Pahimmat ovat tulenmerkit. Oinas ja leijona. Useimmat tuntemani ovat narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Olen myös vaaka ja seurustellut aikanaan 4 vuotta skorpparimiehen kanssa.
Suhde oli synkkä ja myrskyisä...tyyppi sai ahdistuskohtauksia, vaikka kaikki
oli ihan ok...kehitti ongelmia...piti itseään muita parempana...katosi välillä.
Hirveä, kamala kokemus.
Jousimies on joustava, älykäs ja tarkkuudestaan huolimatta suurpiirteinen.
Sopiiko neitsyt yhteen vesimiehen vai kaksosten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jousimies on joustava, älykäs ja tarkkuudestaan huolimatta suurpiirteinen.
Jousimies rakastaa vapautta ja omaa tilaa, jousimiestä ei voi kahlita.
Skorpionit on äkkipikaisia ja pitkävihaisia ihmisiä. Eivät kerro omia asioita edes lähiystävälle. Juonittelevat ja leikkivät salapoliisia. Tekopyhyys on vallitseva ominaisuus. Vaatii liikaa tällaisen kanssa oleminen. Vain lyhyissä pätkissä pärjää. Kun ei näe usein.
Minä leijona, puoliso kaksonen. Hyvin ymmärretty toisiamme jo 16-vuotta. Pahinta en osaa sanoa, osa skorppareista erikoisia, mutta ei voi yleistää.
Oinas ihan ehdoton, ei ole tylsää sängyssä koskaan.
En ole tavannut yhtään skorpionia joka hautoisi kostoa. Anoppi, käly, oma veli, minä, 2 hyvää ystävää, lukuisia työkavereita elämän varrella, pari opettajaa ja tiedekuntani dekaani edustavat ko. merkkiä, ja ovat olleet normaaleja lämpimiä ihmisiä jotka ei mitenkään keskity elämässään negatiivisiin asioihin. Usein kylläkin yrittäneet pehmentää teräväkielisen ja sotaisan kaksosen, kynärpäätaktiikalla etenevän oinaan tai tarvittaessa melko kylmän kauriin toimia.
Ihan silkkaa puppua.
Olen vesimies. Itse tykkään toisista veskareista, jousimiehistä, leijonista ja kypsistä kaloista sekä ravuista. Skorpparin kanssa tullaan kans toimeen. Neitsyet on myös mukavanoloisia.
Kaksoset ovat lähinnä satuttaneet minua (Vesimiehenä en päästä kovin monia lähelleni mutta kun päästän... Olen tosi lojaali, ja nää ihmiset olin päästänyt lähelle).
Mielenkiintoisimpia, seksikkäimpiä, hauskimpia merkkejä ovat mielestäni toiset veskat, jellonat ja jousimiehet. Musta jousimiesten töksäyttely ja rehellisyys on vaan tosi humoristista, kaikki mitä ne sanoo tosissaan kuulostaa mun korvissa läpiltä ja ne on yleensä just niin absurdin rehellisiä ja yllättäviä kommentteja, että meinaan tikahtua. :D Lisäks noi luettelemani on yleensä itsevarmoja ja ne ymmärtää hauskanpidon päälle.
Osaavat kyllä, mutta skorpionit eivät halua ulkopuolisten tietävän heidän asioistaan paljoa vaan salaavat asiat ja pitävät omana tietonaan. Skorpioni ei ole kaikkien kaveri, koska tuntee olonsa parhaaksi pienessä valitussa ystäväpiirissä. Skorpioni ei päästä helpolla lähelle ja epäilee suurella syyllä voiko uuteen ihmiseen luottaa. Heille pahin pelko on, että joku jakaa heidän asioitaan toisten tietoon. En ole skorpioni, mutta minulla on lähipiirissä hyviä skorpioniystäviä eivätkä he ole pahoja. :)